Wil je een koekje? Wel 1 hele typoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Leia het volgende:
[..]
Owja het is beargumentatie en niet beargumentie.
Wouw! Wát een diss zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wil je een koekje? Wel 1 hele typo![]()
![]()
en het is oh ja en geen owja
Ik vroeg me het af aangezien je meteen weer de held gaat uithangen met je ' klemgeluld '.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wil je een koekje? Wel 1 hele typo![]()
![]()
en het is oh ja en geen owja
Als je al zo diep gezonken bent dat je op dergelijke zaken gaat letten, zorg dan op zijn minst dat je zelf foutloos bent![]()
Maroc-rellen hè, die beginnen altijd met van die pauperdiscussiesquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef Swiffer het volgende:
wat voor 'voorspel' heb jij dan timooon??
Bij van die Afro's zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef Tomasso het volgende:
Of dat ze een kam in hun haar laten zitten. Ook al eentje eens zien doen
. Dan nog tijdens het lopen die kam ff recht in het haar laten zitten, want tja, anders ziet het er niet uit he!
Uhuquote:
zijn B status als artiest. Ook al had hij wat mij betreft dan Ali-Z geheten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Schijtgeit het volgende:
Waar staat die B van Ali B eigenlijk voor? Ali Berggeit??
dat jij dit als een dis ziet, is opzich al vrij triest, nog triester dan je zoektocht naar typo'squote:
dat is jouw misinterpretatie. Klemgeluld was op basis van argumenten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vroeg me het af aangezien je meteen weer de held gaat uithangen met je ' klemgeluld '.
Klopt, ik ben heel gemeenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:49 schreef st0fzuiger het volgende:
Nawien is echt een lul!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
dat jij dit als een dis ziet, is opzich al vrij triest, nog triester dan je zoektocht naar typo's![]()
Bukkakequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Schijtgeit het volgende:
Waar staat die B van Ali B eigenlijk voor? Ali Berggeit??
Snap jij de beteknis van dezequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:11 schreef Leia het volgende:
[..]<- Snap je de betekenis van dat poppetje? Niet? Ah oké. Dat dacht ik al.
Uhuh. Bok nu maar weer op als je er niks meer over te zeggen hebtquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap jij de beteknis van deze, dat doe ik nu met jou
schattig trouwens, die conversaties die je met jezelf houdt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |