die paint "zuigt grote tijd" , maar die boze marokkanenblik hebje voortreffelijk goed uitgemiktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef pkeijsers het volgende:
Na verscheidene malen deze 'aparte' stijl van petten dragen te mogen aanschouwen zakte vandaag m;n broek toch omlaag (figuurlijk gelukkig). Niet alleen had deze vrolijke medelander z'n petje veel te strak waardoor het hoofddeksel sowieso al niet zou passen, het hing (dit dan wel letterlijk) ook nog maar net op z'n hoofd waardoor deze er waarschijnlijk bij het minste beetje wind af zou waaien..
ter illustratie een ontzettend slechte paint:
[afbeelding]
klacht: marokkanen medelanders kansenjongeren die niet weten hoe ze een pet moeten dragen..
In ene gevangenis serie genaamd The OZ speelt ook een gekleurde man in die heeft soms een mutsje op ze kale hoofd net zover achterover zoniet nog verder als in de prachtige schets van de tsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Dickbride het volgende:
Hoe zorgen ze ervoor dat ie er niet af flikkertVastplakken met lijm?
Hij zit om zijn rechter sukkel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zit zijn halsband om zn linkerpols?
mja, ik dacht dat ie misschien wel een of andere tumor daar had zitten, aangezien z'n homies de pet wel veel te strak, maar toch recht hadden zitten..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
In ene gevangenis serie genaamd The OZ speelt ook een gekleurde man in die heeft soms een mutsje op ze kale hoofd net zover achterover zoniet nog verder als in de prachtige schets van de ts
Moet haast wel gelijmd zijn dunkt me
Dat is zijn horloge, zn halsband zit om zn rechterpolsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
vergeet niet dat het een foto is, zijn linkeroog is op de foto gezien ook links voor ons en rechts van aliB gezien, zijn rechterhand is op de foto gezien ook rechts van ons gezien en ,links van aliB.quote:
Gewoon die zwarte krullen goed invetten met gelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Dickbride het volgende:
De armband zit nog steeds om de rechterpols.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
vergeet niet dat het een foto is, zijn linkeroog is op de foto gezien ook links voor ons en rechts van aliB gezien, zijn rechterhand is op de foto gezien ook rechts van ons gezien en ,links van aliB.
wie is de sukkel
Omdat daar ze horloge zitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wieriequote:
Ohja is waar ookquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef Stigma het volgende:
Dat is alleen voor de echte wannabe thugmarokkanen![]()
Flink grote klodders secondenlijm denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Dickbride het volgende:
Joh. Ik reageerde ook niet op die marok met z'n toffe hoofddeksel baviaan. Dat is hoe ze het over het algemeen dragen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Champy het volgende:
Uhm, das geen keppeltje.
OT: ik erger me ook aan de mode van mooiboysof marocs, stakkers
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Marokkanen zijn altijd kut. Punt.
9 van de 10 keer als er iemand iets Aso doet op straat en ik kijk is het een Marokkaan
Conclusie: Marokkanen zijn kut, ben jij een marokkaan en vind je jezelf niet kut, integreer dan want je loopt voor lul.
nnou ik denk dat gel niet nodig is... een paar dagen dat petje op en hij blijft als vanzelf plakken.. dat petje zorgt juist dat je niks hoeft te gellen of te wassen.. of om naar de kapper te gaan...vaak komen er van die vieze plukken onder die petjes vandaan gekruld..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Gewoon die zwarte krullen goed invetten met gel
Ik zie er hier altijd eentje die heeft zijn pet in zijn haren geklemdquote:
Negers hebben hem meestal op de allerwijdste stand, zodat 'ie geheel over hun hoofd heenvalt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |