hahaha Adebesiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
In ene gevangenis serie genaamd The OZ speelt ook een gekleurde man in die heeft soms een mutsje op ze kale hoofd net zover achterover zoniet nog verder als in de prachtige schets van de ts
Moet haast wel gelijmd zijn dunkt me
We hebben een kenner!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neh net niet, assie is pro, stuffie is beetje junkystijl![]()
Fixed ouwequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef YoWilly het volgende:
[..]
We hebben een kenner!!![]()
Stuff voor de normale mensch junk en Assie voor de wannabee gangster met hippe straattaal![]()
Maar jij moet het zo laten, want jij bent straat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Fixed ouwe
Wel grappig trouwens, wierie kan wel maar assie niet. Zelfde categorie. Als je het zo graag "normaal" wilt houden praat dan over wiet en hasj![]()
![]()
uhuhquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Leia het volgende:
[..]
Maar jij moet het zo laten, want jij bent straat.![]()
Je weetquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Leia het volgende:
[..]
Maar jij moet het zo laten, want jij bent straat.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
uhuh![]()
Helaas, je poging om ook leuk te doen is mislukt. Duffe doos![]()
Maargoed, los van dat blijft het punt wel staan. Waarom wierie niet en assie wel? Hypocriete boerelulquote:
Je bedoelt waarom Assie niet en Wierie wel? Achterlijke rugridderquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maargoed, los van dat blijft het punt wel staan. Waarom wierie niet en assie wel? Hypocriete boerelul![]()
het verstoort get aangezicht van de stad jah!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Skic. het volgende:
Je druk maken hoe iemand anders een pet draagt.
AChterlijke rugridder?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:12 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom Assie niet en Wierie wel? Achterlijke rugridder![]()
Het is allemaal kut....alles van de straat is kut ...inclusief jij mafkees![]()
Heersende scenequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahaha AdebesiDie ene ep dat die Petey sjebetta verkracht wordt door diezelfde neger is wel superbruut, maar daarentegen heel die fockin serie is bruut
![]()
*Alle 6 de seizoenen compleet heeft![]()
hehe, en als je denkt dat die jongen zijn portie gehad heeft, gaat hij mans doen en wordt ie door schillinger en zijn nazi's verkrachtquote:
Ik voel me primaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
AChterlijke rugridder?![]()
De reden waarom ik het expres fout typte is om te kijken of je wel goed oplet. Zoals eerder vermeldt, hetzij op een sluwe manier, mag wierie wel en assie niet. Jouw beargumentie is niet steekhoudend en derhalve niet goedgekeurd en onder de noemer "hypocriet" geplaatst.
Het zal je vast niks interesseren, mij ook niet trouwens, maar het is wel leuk tijdverdrijf, jij misselijke belhamel.
Overigens ben ik wel benieuwd naar 1 ding. Hoe moet het zijn om door iets volkomen kuts klemgeluld te worden? Voel jij je nu niet, hoe zeg ik dit aardig, debiel?![]()
Owja het is beargumentatie en niet beargumentie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
AChterlijke rugridder?![]()
De reden waarom ik het expres fout typte is om te kijken of je wel goed oplet. Zoals eerder vermeldt, hetzij op een sluwe manier, mag wierie wel en assie niet. Jouw beargumentie is niet steekhoudend en derhalve niet goedgekeurd en onder de noemer "hypocriet" geplaatst.
Het zal je vast niks interesseren, mij ook niet trouwens, maar het is wel leuk tijdverdrijf, jij misselijke belhamel.
Overigens ben ik wel benieuwd naar 1 ding. Hoe moet het zijn om door iets volkomen kuts klemgeluld te worden? Voel jij je nu niet, hoe zeg ik dit aardig, debiel?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |