quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
Geen Engelse club, maar wel een zeer beroemde.
1 verticale streep maar. ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Welke club speelde eerst met een zwarte verticale streep op het shirt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Ik weet wel dat de spelersvrouwen niet keken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Op de officiële FIFA film van het WK-74 zien we bij de penaltie van Neeskens in de finale Truus van Hanegem en de andere spelersvrouwen in beeld. Welke mannelijke krullebol zit daar tussen ?
Ow ik herinner me het commentaar van een oude videoband: Mevrouw Van Hanegem durft niet te kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Nou ze keken wel maar zeiden tegen Truus :
'Kijk jij maar niet meissie'
Maar een toen nog onbekende zat ertussen. Had nog zwart haar. Nu kamt ie zijn wenkbrouwen omhoog.
Dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Truus was de vrouw van de kromme. Het was geen ventje, maar al een hele vent. Later zullen we nog veel van hem horen tijdens vergelijkbare wedstrijden.
Die geeft op mijn videoband het commentaar, als hij nou gezegd had: En daar zit ik te chillen met Truus dan had ik het geweten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef Beschouw het volgende:
Kees Jansma
'Zijn we er toch in getuind'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'Tuinen we er toch weer in'
Sergey Kiryakovquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:54 schreef os45 het volgende:
Hoe heette de Rus met rood haar die furore maakte bij Karlsruher SC in de jaren 90?
Nee. Van de overkant van de Noordzee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bjoro het volgende:
Belg ?
Volgens mij wordt er gevraagd naar een speler uit de JUpilerleague (NL) die heeft gespeeld voor drie clubs die afgelopen seizoen promotie naar het hoogste niveau hebben behaald (binnen en buitenland).quote:
ik zal ze ff een beetje moeilijker maken. w8 ffquote:Op zondag 17 juni 2007 17:02 schreef dndiek het volgende:
Moens
Franti¨ek Fadrhoncquote:
Jupquote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef Rumille het volgende:
Athletic Bilbao?
Goikoetxea, die schopte Maradona geblesseerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wie was de slager van Bilbao ? En welk gruwelijk feit heeft ie op zijn naam staan ?
Er spelen alleen Baskenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er verder zo bijzonder aan Athletic de Bilbao ( denk aan de selectie )
Bakero ?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook is er nog een voetballer, geboren in Bilbao, die echter nooit voor de plaatselijke club heeft gespeeld. Toch is hij erg succesvol geworden, wie is hij?
Geblesseerd ? Hij schopte z'n scheenbeen in tweeën.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Goikoetxea, die schopte Maradona geblesseerd.
spelling even gecontroleerd
Dan ben je toch geblesseerd? Zo niet, props voor Maradonaquote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geblesseerd ? Hij schopte z'n scheenbeen in tweeën.
Nopequote:
Helaas, daar doel ik niet op.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Gordon op José Maria Bakero doelt. Al komt die helemaal niet uit Bilbao.
Er staan nog 2 vragen openquote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor straks:
Noem eens een trainer uit het amateurvoetbal die dit jaar genomineerd is(was?) voor de Rinus Michels award.
Jack van den Berg (Barendrecht) ?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor straks:
Noem eens een trainer uit het amateurvoetbal die dit jaar genomineerd is(was?) voor de Rinus Michels award.
En die worden nog eerder beantwoord ook.quote:
Beguiristain?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook is er nog een voetballer, geboren in Bilbao, die echter nooit voor de plaatselijke club heeft gespeeld. Toch is hij erg succesvol geworden, wie is hij?
Gaizka Mendietaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
quote:
Nooit gezien dit antwoord, is natuurlijk goed.quote:
Goed bezig Bos81! Je let altijd goed op blijkt maar weer.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef dndiek het volgende:
Santos?
Nee, een speler die vrij spoedig door Ajax zou worden afgedankt. Jong ventje, Van Gaal nam toen een risico door hem op te stellen.quote:
Fred Benson, Boakye, Aborah, Yakubu, Obodaiquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Juist, Kofi Mensah!
Noem nog eens 5 spelers met Ghanese roots die bij Ajax spelen of hebben gespeeld.
Jesper Hoogervorst of zoietsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Real Madrid kende aan het begin van dit seizoen 2 Nederlands, Ruud en?
had die andere vraag niet gezien![]()
Jeffrey jaquote:
Ach ja, Aborah, Yakubu en Obodai helemaal vergeten.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Fred Benson, Boakye, Aborah, Yakubu, Obodai
Wist er net vijf, dus neequote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, Aborah, Yakubu en Obodai helemaal vergeten.
Dan weet ik nog drie anderen. Wie weet die ook?
Nope, maar wel in de jeugd gespeeld. Maar veel Ghanese ajacieden gaan naar Vitesse valt me op.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef Beschouw het volgende:
Benson heeft bij Ajax het eerste elftal toch nooit gehaald?
Oja, die Ikedia look a likequote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
Kwame Quansah.
Dat was de vorige vraag, al genoemd dus.quote:
dndiek was eerder.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef Omnifacer het volgende:
Rob Witschge
"Rob, binnenkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant"
Met strafschoppen pasquote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Zwitserland? (die kregen pas doelpunten tegen in de verlenging van de achtste finale, dus nit in de reguliere tijd).
0 de deelnemers waren Rusland West-Duitsland België de derde weet ik niet meer Joegaolsvië ?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Welke Nederlanders ontvingen op dit toernooi een rode kaart?
Ben helemaal in de war vanavond.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
0 de deelnemers waren Rusland West-Duitsland België de derde weet ik niet meer Joegaolsvië ?
Meutstege?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:15 schreef tong80 het volgende:
Mar in 76 idd Neeskens en van Hanegem. Wie speelde daardoor zijn enige interland ?
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:54 schreef Bos81 het volgende:
Bobby Moore
Die vraag is een paar dagen geleden toch nog gesteld?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
Van wie staat er een standbeeld bij het nieuwe Wembley ?
Klopt. Morgen stelt tong hem weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die vraag is een paar dagen geleden toch nog gesteld?
Van welke beroemde voetballer staat er een standbeeld bij het Abe-Lenstra stadion in Heerenveen?quote:
Podolski, ook die is laatst nog gevraagd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is de huidige topscorer in de EK kwalificatieronde?
Gokje, Abe-Lenstra?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van welke beroemde voetballer staat er een standbeeld bij het Abe-Lenstra stadion in Heerenveen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht dat er nog een beeld zou staan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht dat er nog een beeld zou staan.
Nu mij vraag hierboven.
Spanje iigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Een ander maar dan, tegen welke twee landen scoorde de Noord-Ier Healy een hattrick deze kwalificatie?
edit...verkeerde vraag ....:Xquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is de huidige topscorer in de EK kwalificatieronde?
Is al opgelostquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij één van Duitsland....weet alleen effe zijn naam niet meer...
16?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
Wat is het hoogste puntenaantal dat Liechtenstein behaalde in de kwalificatieronde voor het EK/WK?
Frickquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe heet de superspits van Liechtenstein en in welke sterke competitie, bij welke club speelt hij?
Uiteraard, der schone Mario.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frick, Serie A bij Siena
Ik speel echt te veel FM![]()
Was dat niet Pavel Nedved namens Lazio?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
Wie is de allerlaatste doelpuntenmaker in de Europa Cup II?
Helemaal juistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was dat niet Pavel Nedved namens Lazio?
Alsof Liechtenstein ooit 14 punten heeft gehaald, schat ze toch niet zo hoog in joh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef RayMania het volgende:
Ik weet jouwe niet, 14?
Goed gegokt, samen met Viola dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Radegast het volgende:
1.
En Passarella speelde voor Inter? Is een gokje.
6?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef sjimz het volgende:
Knijnemans zit wel warm.
Die zijn alvast goed.quote:
Ik denk dat Zweden en Finland er zeker in staan (Petterson en Litmanen)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de lijst van meest scorende ajacieden komen veel Nederlanders voor. Uit welke drie landen komen de eerste drie buitenlanders?
Een van de 2 is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Zweden en Finland er zeker in staan (Petterson en Litmanen)
De 3e twijfel ik toch tussen Lerby en Shota.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef dndiek het volgende:
Denemarken?
Bergdolmo, Allback, Gronkjaer, Laudrup, Perez, ik tel er 5.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:30 schreef sjimz het volgende:
[b]Hoeveel spelers hebben zowel voor FC Kopenhagen als voor een Nederlandse club gespeeld?]/b
Het zijn er veeeeel meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bergdolmo, Allback, Gronkjaer, Laudrup, Perez, ik tel er 5.
Dit zijn voornamelijk ajacieden, die weet ikquote:
Ben benieuwd of iemand anders het wel weet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk ajacieden, die weet ikEn Allback speelde weer mee tegen Ajax. De rest weet ik niet.
Hoe controleer je zoiets eigenlijk? Weet jij dit uit je hoofdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand anders het wel weet.
Ik wist allemaal uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe controleer je zoiets eigenlijk? Weet jij dit uit je hoofd![]()
Pfff, doe je goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist allemaal uit mijn hoofd.
Of ik moet er zelf nog eentje over het hoofd zien :
Wat weet ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand anders het wel weet.
Ik heb het even opgezocht en ben er inderdaad 1 vergetenquote:
Hoeveel/Welke spelers allemaal voor zowel FC Kopenhagen als een Nederlandse vereniging hebben gespeeld.quote:
Poulsen dacht ik ook, maar bedacht me daarna dat ie toch helemaal niet in NL gespeeld heeft? Christian toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Poulsen heb je dan nog volgens mij. Bak Jensen ook nog?
Flemming Poulsen, Steen Ziegler, John Jensen, Hoe heet die speler nou van Pec Zwolle uit de jaren 70 ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel/Welke spelers allemaal voor zowel FC Kopenhagen als een Nederlandse vereniging hebben gespeeld.
Christian heeft inderdaad nooit in Nederland gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Poulsen dacht ik ook, maar bedacht me daarna dat ie toch helemaal niet in NL gespeeld heeft? Christian toch?
Dat is allemaal heel mooi en aardig, maar FC Kopenhagen is pas in 1992 opgerichtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flemming Poulsen, Steen Ziegler, John Jensen, Hoe heet die speler nou van Pec Zwolle uit de jaren 70 ?
Dat zijn ze inderdaad en ik had coe en qvist inderdaad niet mee gerekend omdat ze volgens mij nooit gespeeld hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:01 schreef Rumille het volgende:
Marcus Allback (Heerenveen)
Andre Bergdølmo (Ajax)
Fredrik Berglund (Roda JC),
Nathan Coe (PSV, alhoewel nooit gespeeld)
Benny Gall (De Graafschap (nooit gespeeld) en Dordrecht'90 (Nu FC Dordrecht))
Jesper Grønkjær (Ajax)
Niclas Jensen (PSV)
Brian Laudrup (Ajax)
Erik Mykland (FC Utrecht (gehuurd))
Peter Møller (PSV)
Hjalte Nørregaard (Heerenveen)
Kenneth Perez (MVV, AZ en Ajax)
Lasse Qvist (PSV Jeugd)
Thomas Thorninger (PSV)
Ole Tobiasen (Ajax, AZ, MVV en Heerenveen)
15 spelers, en zonder Nathan Coe (nooit een wedstrijd gespeeld voor PSV, wel de eredivisie gewonnen) en Lasse Qvist (PSV Jeugd, dus niet in de eredivisie/eerste divisie gespeeld) kom je dus op 13.
Vond het vooral goed dat je Mykland en Gall nog wistquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:09 schreef Rumille het volgende:
Ik ben wel goed. Soms.
Joh, anders stond ie er wel bij hequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Poulsen die ik bedoelde was trouwens niet goed.
Maar FC Kopenhagen bestaat pas vanaf 1992quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Er kan er best een zijn uit de jaren zeventig die jij niet eens kent hoor.
Had je al kunnen weten knijnemans, omdat ik het gisteren al had gezegdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel mooi en aardig, maar FC Kopenhagen is pas in 1992 opgericht![]()
Bij mij gaat kwaliteit altijd boven kwantiteit vadoes, zou je toch nu wel moeten weten!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat ook wel eens een post van sjimz ongemoeid, teveel bijdragen van hem lezen in een kort tijdsbestek tast de scherpte aan. Goede tip Ray.
Roda?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:12 schreef os45 het volgende:
Welke twee teams hebben in de afgelopen 5 jaar beide een voorsprong van 0-3 genomen in de Galgenwaard in de eerste zes minuten van de wedstrijd?
want volgens mij was het of afgelopen seizoen of het seizoen daarvoor nog van toepassing !quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn wel heel erg grote gokvragen. Je zou nu kunnen zeggen PSV bijvoorbeeld. Dan heb je kans dat het goed is, maar kan ook fout zijn. Want dat zijn dingen die vermoedelijk heel weinig mensen uit het hoofd weten. Op AZ na dan, omdat dat redelijk recent was.
Ingesson scoorde toch ?quote:
Danielsonquote:
quote:
quote:
Florius, dat is dat van ABN Amro. Maar dat wordt vast niet bedoeld.quote:
Juist een noeste maar elegante verdediger en Lange Pier de vijand van Florisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Hans Boskamp speelde dus zowel in Floris als in Ajax
Die van dit seizoen weten de meesten wel, ik dacht de andere misschien ook. Overzichtje stond in de Ajacied, maar het goede antwoord wordt hieronder al gegeven.quote:
Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. En als ik dat al niet weet hoe weten de anderen het dan ?
espanyolquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef Beschouw het volgende:
Voor welke buitenlandse club speelde Kevin Bobson ooit?
Ouiquote:
Die werd (volgens Wiki) 2x Frans Voetballer van het jaar. Maar hij was dan wel weer de beste Franse speler van de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
Gokje het moest wel veel zijn wil je Platini verslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |