'Zijn we er toch in getuind'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'Tuinen we er toch weer in'
Sergey Kiryakovquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:54 schreef os45 het volgende:
Hoe heette de Rus met rood haar die furore maakte bij Karlsruher SC in de jaren 90?
Nee. Van de overkant van de Noordzee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bjoro het volgende:
Belg ?
Volgens mij wordt er gevraagd naar een speler uit de JUpilerleague (NL) die heeft gespeeld voor drie clubs die afgelopen seizoen promotie naar het hoogste niveau hebben behaald (binnen en buitenland).quote:
ik zal ze ff een beetje moeilijker maken. w8 ffquote:Op zondag 17 juni 2007 17:02 schreef dndiek het volgende:
Moens
Franti¨ek Fadrhoncquote:
Jupquote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef Rumille het volgende:
Athletic Bilbao?
Goikoetxea, die schopte Maradona geblesseerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wie was de slager van Bilbao ? En welk gruwelijk feit heeft ie op zijn naam staan ?
Er spelen alleen Baskenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er verder zo bijzonder aan Athletic de Bilbao ( denk aan de selectie )
Bakero ?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook is er nog een voetballer, geboren in Bilbao, die echter nooit voor de plaatselijke club heeft gespeeld. Toch is hij erg succesvol geworden, wie is hij?
Geblesseerd ? Hij schopte z'n scheenbeen in tweeën.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Goikoetxea, die schopte Maradona geblesseerd.
spelling even gecontroleerd
Dan ben je toch geblesseerd? Zo niet, props voor Maradonaquote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geblesseerd ? Hij schopte z'n scheenbeen in tweeën.
Nopequote:
Helaas, daar doel ik niet op.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Gordon op José Maria Bakero doelt. Al komt die helemaal niet uit Bilbao.
Er staan nog 2 vragen openquote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor straks:
Noem eens een trainer uit het amateurvoetbal die dit jaar genomineerd is(was?) voor de Rinus Michels award.
Jack van den Berg (Barendrecht) ?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor straks:
Noem eens een trainer uit het amateurvoetbal die dit jaar genomineerd is(was?) voor de Rinus Michels award.
En die worden nog eerder beantwoord ook.quote:
Beguiristain?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook is er nog een voetballer, geboren in Bilbao, die echter nooit voor de plaatselijke club heeft gespeeld. Toch is hij erg succesvol geworden, wie is hij?
Gaizka Mendietaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
quote:
Nooit gezien dit antwoord, is natuurlijk goed.quote:
Goed bezig Bos81! Je let altijd goed op blijkt maar weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |