1 verticale streep maar. ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Welke club speelde eerst met een zwarte verticale streep op het shirt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Ik weet wel dat de spelersvrouwen niet keken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Op de officiële FIFA film van het WK-74 zien we bij de penaltie van Neeskens in de finale Truus van Hanegem en de andere spelersvrouwen in beeld. Welke mannelijke krullebol zit daar tussen ?
Ow ik herinner me het commentaar van een oude videoband: Mevrouw Van Hanegem durft niet te kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Nou ze keken wel maar zeiden tegen Truus :
'Kijk jij maar niet meissie'
Maar een toen nog onbekende zat ertussen. Had nog zwart haar. Nu kamt ie zijn wenkbrouwen omhoog.
Dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Truus was de vrouw van de kromme. Het was geen ventje, maar al een hele vent. Later zullen we nog veel van hem horen tijdens vergelijkbare wedstrijden.
Die geeft op mijn videoband het commentaar, als hij nou gezegd had: En daar zit ik te chillen met Truus dan had ik het geweten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef Beschouw het volgende:
Kees Jansma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |