Goed gegokt, samen met Viola dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Radegast het volgende:
1.
En Passarella speelde voor Inter? Is een gokje.
6?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef sjimz het volgende:
Knijnemans zit wel warm.
Die zijn alvast goed.quote:
Ik denk dat Zweden en Finland er zeker in staan (Petterson en Litmanen)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de lijst van meest scorende ajacieden komen veel Nederlanders voor. Uit welke drie landen komen de eerste drie buitenlanders?
Een van de 2 is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Zweden en Finland er zeker in staan (Petterson en Litmanen)
De 3e twijfel ik toch tussen Lerby en Shota.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef dndiek het volgende:
Denemarken?
Bergdolmo, Allback, Gronkjaer, Laudrup, Perez, ik tel er 5.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:30 schreef sjimz het volgende:
[b]Hoeveel spelers hebben zowel voor FC Kopenhagen als voor een Nederlandse club gespeeld?]/b
Het zijn er veeeeel meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bergdolmo, Allback, Gronkjaer, Laudrup, Perez, ik tel er 5.
Dit zijn voornamelijk ajacieden, die weet ikquote:
Ben benieuwd of iemand anders het wel weet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk ajacieden, die weet ikEn Allback speelde weer mee tegen Ajax. De rest weet ik niet.
Hoe controleer je zoiets eigenlijk? Weet jij dit uit je hoofdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand anders het wel weet.
Ik wist allemaal uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe controleer je zoiets eigenlijk? Weet jij dit uit je hoofd![]()
Pfff, doe je goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist allemaal uit mijn hoofd.
Of ik moet er zelf nog eentje over het hoofd zien :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |