Wat weet ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand anders het wel weet.
Ik heb het even opgezocht en ben er inderdaad 1 vergetenquote:
Hoeveel/Welke spelers allemaal voor zowel FC Kopenhagen als een Nederlandse vereniging hebben gespeeld.quote:
Poulsen dacht ik ook, maar bedacht me daarna dat ie toch helemaal niet in NL gespeeld heeft? Christian toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Poulsen heb je dan nog volgens mij. Bak Jensen ook nog?
Flemming Poulsen, Steen Ziegler, John Jensen, Hoe heet die speler nou van Pec Zwolle uit de jaren 70 ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel/Welke spelers allemaal voor zowel FC Kopenhagen als een Nederlandse vereniging hebben gespeeld.
Christian heeft inderdaad nooit in Nederland gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Poulsen dacht ik ook, maar bedacht me daarna dat ie toch helemaal niet in NL gespeeld heeft? Christian toch?
Dat is allemaal heel mooi en aardig, maar FC Kopenhagen is pas in 1992 opgerichtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flemming Poulsen, Steen Ziegler, John Jensen, Hoe heet die speler nou van Pec Zwolle uit de jaren 70 ?
Dat zijn ze inderdaad en ik had coe en qvist inderdaad niet mee gerekend omdat ze volgens mij nooit gespeeld hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:01 schreef Rumille het volgende:
Marcus Allback (Heerenveen)
Andre Bergdølmo (Ajax)
Fredrik Berglund (Roda JC),
Nathan Coe (PSV, alhoewel nooit gespeeld)
Benny Gall (De Graafschap (nooit gespeeld) en Dordrecht'90 (Nu FC Dordrecht))
Jesper Grønkjær (Ajax)
Niclas Jensen (PSV)
Brian Laudrup (Ajax)
Erik Mykland (FC Utrecht (gehuurd))
Peter Møller (PSV)
Hjalte Nørregaard (Heerenveen)
Kenneth Perez (MVV, AZ en Ajax)
Lasse Qvist (PSV Jeugd)
Thomas Thorninger (PSV)
Ole Tobiasen (Ajax, AZ, MVV en Heerenveen)
15 spelers, en zonder Nathan Coe (nooit een wedstrijd gespeeld voor PSV, wel de eredivisie gewonnen) en Lasse Qvist (PSV Jeugd, dus niet in de eredivisie/eerste divisie gespeeld) kom je dus op 13.
Vond het vooral goed dat je Mykland en Gall nog wistquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:09 schreef Rumille het volgende:
Ik ben wel goed. Soms.
Joh, anders stond ie er wel bij hequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Poulsen die ik bedoelde was trouwens niet goed.
Maar FC Kopenhagen bestaat pas vanaf 1992quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Er kan er best een zijn uit de jaren zeventig die jij niet eens kent hoor.
Had je al kunnen weten knijnemans, omdat ik het gisteren al had gezegdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel mooi en aardig, maar FC Kopenhagen is pas in 1992 opgericht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |