Zow, mijn voeten doen pijn.
Vorig jaar besloten om de 4daagse nooit meer te lopen. En dit jaar ook mooi een vakantie wezen plannen zodat ik hem ook niet kon lopen. Vakantie moeten cancellen een kleine twee weken van te voren; en twee bekenden van mij gingen lopen (40k). Dus het begon enigszins te kriebelen.
Nou, ik loop de 1ste dag wel even mee als mental support. Maar van het één komt het ander... dus ben 4x40k wezen lopen. Toch uitgelopen! Alleen geen extra nummertje op mijn medaille, maar ik gok dat de 50k mij wel een groter probleem had opgeleverd dan de 40, gezien ik absoluut niet heb kunnen trainen dit jaar.
Dit jaar dus niet ingeschreven en vond het welmooi om dan te kijken of het te volbrengen zou zijn op mijn sandalen. Maar dat leverde na 20k al 3 grote blaren op, dus toen ben ikmaar overgegaan op mijn hardloopschoenen.
Zo meteen even feesten, want daar had ik ook nog bij ingestemd; mijn arme voetjes
Owja, die met die duivelhoorntjes; waren jullie met zijn 3-en? Want ik heb dan nog even achter jullie gelopen. Ikzelf had een gele polo aan (eerste 3 dagen) met 4-daagseteam NSRV Phocas erop.