Heb nog 5 dagen, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
WTF...maand streamen is al om...het grootste dilemma nu:
To Pay or not to Pay![]()
wees een held en zet je leven niet op het spel... denk aan al die mooie momenten die je had zonder streamsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
WTF...maand streamen is al om...het grootste dilemma nu:
To Pay or not to Pay![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is dus deze COS.
Ja, kut , 4 COSSENquote:
Zei ik toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is dus deze COS.
Zou jij het vertrouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef mootie het volgende:
Amanda wordt aan alle kanten geholpen met koken?
Bij een andere TS zou je denken dat het sarcastisch bedoeld isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Beetje trieste OP.
Het is ook een triest gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Beetje trieste OP.
Brian denkt ook bij 'm zelf.. Amanda samen met Dimitri in de keuken is geen strak planquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
Brian zegt toe te helpen met koken. Na het eten wil hij praten met Del, over iets, dat hij zich afvraagt bij haar.
Het is ook een eigenheimer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dimitri doet ook lang over een aardappel
Denk ook dat het die is maar dan nog meer geshopt.. want ik meende dat de 'mannen' er ook in verwerkt waren én de twee hondjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt blomst voor de Maria
Klopt, deze was hem niet , het was een fake met allemaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ook dat het die is maar dan nog meer geshopt.. want ik meende dat de 'mannen' er ook in verwerkt waren én de twee hondjes.
Ze heeft een relaltie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Amanda zo ontzettend gaat sexen met Dimitri![]()
Dat was een kaart voor Jaap.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ook dat het die is maar dan nog meer geshopt.. want ik meende dat de 'mannen' er ook in verwerkt waren én de twee hondjes.
Zit er niet in, vrees ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Amanda zo ontzettend gaat sexen met Dimitri![]()
Oh, even vergetenquote:
Ah.. ok.. dan haal ik d'r ff twee door elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was een kaart voor Jaap.
De king met zijn onderdanen.
Ik mis Jaapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wees een held en zet je leven niet op het spel... denk aan al die mooie momenten die je had zonder streams![]()
Zeikwijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
Amanda: Ik ga eerst ff nodig plassen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat koken, ondanks alle negatieve berichtgeving hier, heb ik het volledige vertrouwen in dat zij voor een prima maaltijd gaat zorgen
Een halve gare nog welquote:
Ik rol nu bijna van mijn stoel. Waarschijnlijk doet ze de muurplaktest met de spinazie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat koken, ondanks alle negatieve berichtgeving hier, heb ik het volledige vertrouwen in dat zij voor een prima maaltijd gaat zorgen
quote:
Nou, en bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Beetje trieste OP.
Straks gaat ze nog alle steeltje uit het blad halen en koken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik rol nu bijna van mijn stoel. Waarschijnlijk doet ze de muurplaktest met de spinazie.![]()
![]()
![]()
KOm je een keer hier kijken ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo idioot zien aardappels schillen als Amanda en Dimitri
arme Marc draait zich nog liever om in zijn graf dan dit te moeten aanschouwen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amada start met koken
[afbeelding]
En Natasja houdt haar goed in de gaten
eigenlijk is het tegenwoordig toch makkelijker om ze al geschild te kopen, bespaart je tijd, anders heb je toch zo'n schilmachinequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo idioot zien aardappels schillen als Amanda en Dimitri
Jij en kokenquote:
Ik waardeer het altijd als mensen er moeite voor doen. Maar ik heb bij de jouwe een vraag: ben je nou aan het grappen of is hij echt heel serieus? Is een serieuze vraag hoor, ik weet echt niet of het een leuk spel van je is of welgemeend.quote:
Kost natuurlijk ook zeker een minuut of 10, aardappels schillen voor 7 mensen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk is het tegenwoordig toch makkelijker om ze al geschild te kopen, bespaart je tijd, anders heb je toch zo'n schilmachine
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeee, ik zie iets
Ik zie een sterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeee, ik zie iets
Gek wijf, vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeee, ik zie iets
Laterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie een ster
Hij staat nog ver
Maar strakjes komt hij dichterbij
(Mouth and MacNeal, dacht ik)
Ik haak zo eventjes af![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
Omg Amanda telt de aardappels in de pan. Huub zegt: 3 per persoon. Amanda in de pan: 1 2 3 1 2 3 1 2 3 Huub: en hoeveel waren het er nu? Amanda: Weet ik niet...
Omg Amanda telt de aardappels in de pan. Huub zegt: 3 per persoon. Amanda in de pan: 1 2 3 1 2 3 1 2 3 Huub: en hoeveel waren het er nu? Amanda: Weet ik niet...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zie dat de jurk van Lieke en de blouse van Brian erg mooi samen gaan
Ook dat verneukt hij volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
Een goede keuze van Brian. Amanda wil hem de spinazie laten doen, maar hij gaat voor de ossenhaas.
Dat kan hij wel volgens mij, ik vindt het sowieso verstandig dat hij de ossenhaas niet aan Amanda overlaat.quote:
Ik ga zo maar eens wat garnalen schillen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
B. Hoe gaat het met de aardappel-pellerij?
nou,... glij zequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
Ik eet straks ook spinazie maar die flikker ik gewoon in de wok... Met klodder knoflook![]()
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik rol nu bijna van mijn stoel. Waarschijnlijk doet ze de muurplaktest met de spinazie.![]()
![]()
![]()
Ik doe altijd 2 ppquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
3 aardappels PP... ze tellen kinderporties man... 3 aardappels, daar kan ik nog geen 1 uur op rondlopen
Ook al een her-intreedster?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat garnalen schillen.
Schat, we hebben het over Amanda, remember.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.
Ik zoek nog een stressbestendige collega. Interesse?quote:
En ik eet geen aardappelen.quote:
Ik ook niet (aardappelen) Luiheid maar ik mis ze ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik eet geen aardappelen.Liever meerdere soorten groenten met een lekker vleesje.
laten we eerlijk zijn stopwoordjes neem je snel over, ik betrap mijzelf er ook af en toe op dat ik het zeg haha, hoe bedoel je ik kijk teveel streamsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef Haunter het volgende:
Te irritant dat Huub Jaap's "Is toch fucking niet normaal" echt 100 keer per dag zegtimitator
Vroeger kregen wij een gekookt eitje bij spinazie, ik prevereer een geruld tartaartje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.
Hij heeft een brief gehad van Netty.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zoek nog een stressbestendige collega. Interesse?
OT: Waarover zou Brian met Amanda willen praten? Of zal het gewoon een lame excuus zijn om haar van Dimitri weg te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |