Heb nog 5 dagen, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
WTF...maand streamen is al om...het grootste dilemma nu:
To Pay or not to Pay![]()
wees een held en zet je leven niet op het spel... denk aan al die mooie momenten die je had zonder streamsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
WTF...maand streamen is al om...het grootste dilemma nu:
To Pay or not to Pay![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is dus deze COS.
Ja, kut , 4 COSSENquote:
Zei ik toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is dus deze COS.
Zou jij het vertrouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef mootie het volgende:
Amanda wordt aan alle kanten geholpen met koken?
Bij een andere TS zou je denken dat het sarcastisch bedoeld isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Beetje trieste OP.
Het is ook een triest gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Beetje trieste OP.
Brian denkt ook bij 'm zelf.. Amanda samen met Dimitri in de keuken is geen strak planquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
Brian zegt toe te helpen met koken. Na het eten wil hij praten met Del, over iets, dat hij zich afvraagt bij haar.
Het is ook een eigenheimer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dimitri doet ook lang over een aardappel
Denk ook dat het die is maar dan nog meer geshopt.. want ik meende dat de 'mannen' er ook in verwerkt waren én de twee hondjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt blomst voor de Maria
Klopt, deze was hem niet , het was een fake met allemaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ook dat het die is maar dan nog meer geshopt.. want ik meende dat de 'mannen' er ook in verwerkt waren én de twee hondjes.
Ze heeft een relaltie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Amanda zo ontzettend gaat sexen met Dimitri![]()
Dat was een kaart voor Jaap.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ook dat het die is maar dan nog meer geshopt.. want ik meende dat de 'mannen' er ook in verwerkt waren én de twee hondjes.
Zit er niet in, vrees ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Amanda zo ontzettend gaat sexen met Dimitri![]()
Oh, even vergetenquote:
Ah.. ok.. dan haal ik d'r ff twee door elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was een kaart voor Jaap.
De king met zijn onderdanen.
Ik mis Jaapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wees een held en zet je leven niet op het spel... denk aan al die mooie momenten die je had zonder streams![]()
Zeikwijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
Amanda: Ik ga eerst ff nodig plassen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat koken, ondanks alle negatieve berichtgeving hier, heb ik het volledige vertrouwen in dat zij voor een prima maaltijd gaat zorgen
Een halve gare nog welquote:
Ik rol nu bijna van mijn stoel. Waarschijnlijk doet ze de muurplaktest met de spinazie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat koken, ondanks alle negatieve berichtgeving hier, heb ik het volledige vertrouwen in dat zij voor een prima maaltijd gaat zorgen
quote:
Nou, en bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Beetje trieste OP.
Straks gaat ze nog alle steeltje uit het blad halen en koken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik rol nu bijna van mijn stoel. Waarschijnlijk doet ze de muurplaktest met de spinazie.![]()
![]()
![]()
KOm je een keer hier kijken ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo idioot zien aardappels schillen als Amanda en Dimitri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |