arme Marc draait zich nog liever om in zijn graf dan dit te moeten aanschouwen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amada start met koken
[afbeelding]
En Natasja houdt haar goed in de gaten
eigenlijk is het tegenwoordig toch makkelijker om ze al geschild te kopen, bespaart je tijd, anders heb je toch zo'n schilmachinequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo idioot zien aardappels schillen als Amanda en Dimitri
Jij en kokenquote:
Ik waardeer het altijd als mensen er moeite voor doen. Maar ik heb bij de jouwe een vraag: ben je nou aan het grappen of is hij echt heel serieus? Is een serieuze vraag hoor, ik weet echt niet of het een leuk spel van je is of welgemeend.quote:
Kost natuurlijk ook zeker een minuut of 10, aardappels schillen voor 7 mensen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk is het tegenwoordig toch makkelijker om ze al geschild te kopen, bespaart je tijd, anders heb je toch zo'n schilmachine
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeee, ik zie iets
Ik zie een sterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeee, ik zie iets
Gek wijf, vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeee, ik zie iets
Laterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie een ster
Hij staat nog ver
Maar strakjes komt hij dichterbij
(Mouth and MacNeal, dacht ik)
Ik haak zo eventjes af![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
Omg Amanda telt de aardappels in de pan. Huub zegt: 3 per persoon. Amanda in de pan: 1 2 3 1 2 3 1 2 3 Huub: en hoeveel waren het er nu? Amanda: Weet ik niet...
Omg Amanda telt de aardappels in de pan. Huub zegt: 3 per persoon. Amanda in de pan: 1 2 3 1 2 3 1 2 3 Huub: en hoeveel waren het er nu? Amanda: Weet ik niet...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zie dat de jurk van Lieke en de blouse van Brian erg mooi samen gaan
Ook dat verneukt hij volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
Een goede keuze van Brian. Amanda wil hem de spinazie laten doen, maar hij gaat voor de ossenhaas.
Dat kan hij wel volgens mij, ik vindt het sowieso verstandig dat hij de ossenhaas niet aan Amanda overlaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |