Ik ga zo maar eens wat garnalen schillen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
B. Hoe gaat het met de aardappel-pellerij?
nou,... glij zequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
Ik eet straks ook spinazie maar die flikker ik gewoon in de wok... Met klodder knoflook![]()
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik rol nu bijna van mijn stoel. Waarschijnlijk doet ze de muurplaktest met de spinazie.![]()
![]()
![]()
Ik doe altijd 2 ppquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
3 aardappels PP... ze tellen kinderporties man... 3 aardappels, daar kan ik nog geen 1 uur op rondlopen
Ook al een her-intreedster?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat garnalen schillen.
Schat, we hebben het over Amanda, remember.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.
Ik zoek nog een stressbestendige collega. Interesse?quote:
En ik eet geen aardappelen.quote:
Ik ook niet (aardappelen) Luiheid maar ik mis ze ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik eet geen aardappelen.Liever meerdere soorten groenten met een lekker vleesje.
laten we eerlijk zijn stopwoordjes neem je snel over, ik betrap mijzelf er ook af en toe op dat ik het zeg haha, hoe bedoel je ik kijk teveel streamsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef Haunter het volgende:
Te irritant dat Huub Jaap's "Is toch fucking niet normaal" echt 100 keer per dag zegtimitator
Vroeger kregen wij een gekookt eitje bij spinazie, ik prevereer een geruld tartaartje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.
Hij heeft een brief gehad van Netty.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zoek nog een stressbestendige collega. Interesse?
OT: Waarover zou Brian met Amanda willen praten? Of zal het gewoon een lame excuus zijn om haar van Dimitri weg te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |