Je hebt water en wine.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ja maar je hebt toch combo's enzo... Ik weet eigenlijk helemaal niet wie die mensen zijn.. Alleen DoubleHelix ken ik zo van naam
Dat wordt spannend.... wie zou dat gaan winnen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef JAM het volgende:
FAN heeft trouwens de oorlog verklaard aan The Mafia.
Heb jij erquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de Fok wiki pagina aangepast
http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK (kan misschien in de OP?)
dat spreekwoord it aint dutch heb ik omgedraaid, statistieken links gefixed.
quote:FOK Motto: It Ain't Much, If It Ain't Dutch
Doe dan: For the finishing touch they created the dutch ... da's nog mooierquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb jij er
[..]
van gemaakt?
Ik weet 99,9% zeker dat het "If it ain't Dutch, it ain't much". Klinkt m.i. ook veel beter. Overigens net zo lame als "mess with the best, die like the rest", maar dat terzijde
Affluent Population - Increases population happiness +2. Requires Fine Jewelry, Fish, Furs, and Winequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je hebt water en wine.
Water+lumber+wheat+aluminium= bonus resource Beer (bier) zie dat te krijgen; evt in combinatie met andere goeie resources. Als je de bovenste drie accepteert heb je ook Fast food zie ik. Al zou ik bij de bovenste kijken voor een orange nation.
wine geeft ook iets, met affluent population ofzo. Klik maar eens op resources (links van je resources plaatjes. Zie je onderaan alle mogelijke bonus resources. (furs zou ik sowieso cancellen, kut resource)
Ik denk dat Mafia het niet lang zal vol houden...sinds de landen van FAN voor 95% allemaal nukes hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef JAM het volgende:
FAN heeft trouwens de oorlog verklaard aan The Mafia.
Lees wat guides door, die bevatten vaak resource tips. Dan leer je ook dat dingen als affluent population en fine jewellery weinig waard zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Affluent Population - Increases population happiness +2. Requires Fine Jewelry, Fish, Furs, and Wine
Fish and Wine heb ik... Dan moet ik dus wel die tradeagreement van Furs aannemen en dan moet ik nog iemand hebben met fine Jewelry.
KUT dan moet ik natuurlijk eerst dit zien te maken
Fine Jewelry - Increases population happiness + 1.5. Requires Gold, Silver, Gems, and Coal.
Sinds? Hoe bedoel je een anglicisme zeg! AANGZIEN, zeg ik je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik denk dat Mafia het niet lang zal vol houden...sinds de landen van FAN voor 95% allemaal nukes hebben.
Superquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Finkelstein het volgende:
ik doe ook mee, begrijp er niet veel van, maar heb suiker en wheat als grondstoffen.
Enkel een taalpurist kan zich hier over opwindenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Sinds? Hoe bedoel je een anglicisme zeg! AANGZIEN, zeg ik je!
Heldquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
AANGZIENquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
Dat is juist de charme van deze game. Je trekt er 15 minuten voor uit, maar je blijft de hele dag hopen op die ene mooie trade, of de onverwachte aanval in de rugquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou geld is op en nu kan ik niks meer, da's wel jammer van het spelletje.. maarjah het zij zo.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Shawn... wakker
Ok, da's terecht, Terecht
Heheh ik dacht dat het andersom was, maar verander maar terug.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb jij er
[..]
van gemaakt?
Ik weet 99,9% zeker dat het "If it ain't Dutch, it ain't much". Klinkt m.i. ook veel beter. Overigens net zo lame als "mess with the best, die like the rest", maar dat terzijde
lol, ik dacht al who the fuck is DHquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Double-Helix het volgende:
pfff kut kloon
nou mijn populatie verdient nu 103 dollar per dag![]()
quote:
Hoe kom je aan zoveelquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Double-Helix het volgende:
pfff kut kloon
nou mijn populatie verdient nu 103 dollar per dag![]()
heb 39 tech en me staatsvorm op monarchie,dat helpt ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveelIk heb dezelfde resources al jij (tenminste degene die je income boosten) en ik sta op 92 oid. Heb je veel meer tech? Meen gelezen te hebben dat dat ook ietsje helpt.
Fijn dat je kunt rekenenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Shawn het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
36, monarcy en 4.5 sterren environment.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef Double-Helix het volgende:
heb 39 tech en me staatsvorm op monarchie,dat helpt ook.
en zorg voor een schone omgeving.
pff heb je ook een bank aangeschaft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Fijn dat je kunt rekenen
[..]
36, monarcy en 4.5 sterren environment.
En in deel 20 leg je je plan uit om iedereen naar de 13k te helpen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:51 schreef Shawn het volgende:
[..]
Help je even mee? Op naar deel 20 en snel een beetje!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
En in deel 20 leg je je plan uit om iedereen naar de 13k te helpen?
Uiteraardquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef Double-Helix het volgende:
pff heb je ook een bank aangeschaft?
wtf @ smileymisbruikquote:
ik heb 28 procent belastingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard
Je hebt wel intel. wat je +1 hapiness oplevert. Misschien is je tax rate lager? Ik begin nu wel te twijfelen of ik niet de $20 donatie wil doen. Dan zou ik dit weekend een driedubbel klapper kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |