dus het aantal inwoners is niet gebonden aan de hoeveelheid grond je hebt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef FJD het volgende:
Land is een van de meest waardeloze investeringen. Je koopt t alleen om de happiness penalty te voorkomen. Het irritante is dat het geen verdedigingswaarde heeft maar wel meetelt in je strength. Als je je land dus minimaliseert dan is de kans heel groot dat je bij gelijke strength eigenlijk sterker bent dan je tegenstander.
Nope, aan het aantal infrastructuur. Je moet alleen voorkomen dat je population density boven een bepaald aantal uitkomt maar dat zie je vanzelf aan de rode cijfers in je scherm als je inlogtquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dus het aantal inwoners is niet gebonden aan de hoeveelheid grond je hebt?
Als je wat hebt om te installen dan is de kans groter dat ik er tijd voor heb...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef Whizzkith het volgende:
FJDdddd...Fastreply en fok!smileys op het forum svp
dan morgen maar even water scorenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Nope, aan het aantal infrastructuur. Je moet alleen voorkomen dat je population density boven een bepaald aantal uitkomt maar dat zie je vanzelf aan de rode cijfers in je scherm als je inlogtAls je water als (connected) resource hebt kun je nog meer mensen op een stukje land proppen
quote:Anarchy
Hint: Your people desire a complete lack of government. They are a lawless bunch.
[I don't think this is a preference anymore - not mentioned in CN Wiki hints]
Current hints from CN Wiki May 7th 2007:
When your government is not of the type your people want, you will receive a hint as to the type of government they do want. A list of the hints for each government is below:
Capitalist - They desire a government that will invest heavily in business ventures.
Communist - They desire a government that supports common ownership of all national possessions.
Democracy - They desire a government that makes decisions based on fair elective processes.
Dictatorship - They desire a supreme ruler who is in charge of all national matters.
Federal Government - They desire a government of strong central powers that will reside over issues such as national defense, disaster relief, and foreign affairs.
Monarchy - They wish to be ruled by a royal family.
Republic - They do not wish to be ruled by a royal family but instead by the people themselves.
Revolutionary Government - They desire a government that is based on radical change.
Totalitarian State - They desire a government that exercises total control over its subjects.
Transitional - They do not desire a permanent government but instead prefer something more temporary.
Zonder harbor zou ik er voor kiezen om wat land bij te kopen. Er zijn betere resources dan water maar als 10e rersource is het wel erg nuttigquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dan morgen maar even water scoren
mijn 2 eventsquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef Terecht het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar negatieve events...![]()
Wel even afkloppen natuurlijkquote:6/5/2007
7/5/2007 An unexpected drop in the price of oil per barrel has surprised your nation. Should you take action? Option selected. See Current Response. Option 2: Buy surplus oil and release it directly to the public. Population happiness +3
5/29/2007
6/28/2007 Recently business has been at an all time high, your economy has been going great and your people are thrilled. Option selected. See Current Response. Option 1: Hold a public speech that your government will allow the economy to ride the boom out. Population happiness +2
NOU JA ZEG, HOE DURF JE MIJN NIETIGE ZELFVERTROUWEN NOG VERDER DE GROND IN TE STAMPEN!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
mijn 2 events
[..]
Wel even afkloppen natuurlijk![]()
Ik zal binnenkort ook wel tegen een slechte aanlopen gok ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, HOE DURF JE MIJN NIETIGE ZELFVERTROUWEN NOG VERDER DE GROND IN TE STAMPEN!!![]()
Ik krijg serieus het idee dat die mafkezen bij CN mij opzettelijk lopen te etterenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort ook wel tegen een slechte aanlopen gok ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik krijg serieus het idee dat die mafkezen bij CN mij opzettelijk lopen te etteren![]()
En terecht!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik krijg serieus het idee dat die mafkezen bij CN mij opzettelijk lopen te etteren![]()
Zo danquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb even een sprongetje gemaakt van 1000 strength naar 2,494.683.
Mijn Paypal bleek nog wat oud geld te hebbenquote:
Dan wil het wel jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef Sitethief het volgende:
Mijn Paypal bleek nog wat oud geld te hebben.
Het had beter geweest als ze een beter manier hadden geimplementeerd om die dingen toe te voegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:16 schreef Whizzkith het volgende:
FJD, als je tijd hebt:
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=70&t=544023
http://www.student.kun.nl/a.hamakers/foksmilies.zip
en deze is ook wel leuk:
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=70&t=545983
En een update naar de nieuwste versie van phpBB 3.0 kan ook nog wel
Mja inderdaad, had ik wel verwacht bij 3.0...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Het had beter geweest als ze een beter manier hadden geimplementeerd om die dingen toe te voegenWeer een file of 10 editten.
Je wil ons dood hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef JAM het volgende:
Voor geïnteresseerden: http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=78615
20 dagen inactief.
Jam geen sterke alliances aanvallen, we willen ze geen excuus geven om ons uit te moorden, pak alleen alliances van 10 man of zo waar iemand 20 dagen van inactive is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef JAM het volgende:
Voor geïnteresseerden: http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=78615
20 dagen inactief.
Yep, infraquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Mensen, ik heb 1,614.02 dit geld na het ophalen van taxes en na het betalen van bills.
zeggen jullie van steek alles in de infra of moet ik er nog iets anders meedoen?
Niks bij extended view is rood dus..
Tech? Dit is de 2e dag voor mij, volgens mij kan dat dan nog niequote:
Ik kan toch gewoon alle geld in 1 x in infrastructuur steken? hoezo 10 per x?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:34 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Yep, infra
Alleen even opletten dat je geen grenzen overschrijd qua hoeveelheid burgers t.o.v. leger e.d. Overigens altijd in de grootst mogelijke hoeveelheden infra kopen (10 per keer), maar wel al je geld op maken.
Je kunt het beste altijd met iemand van eenzelfde team traden. Dit geeft extra happiness.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb de volgende Trade Agreements, en aangezien ik er niet veel van snap vraag ik jullie wat wel en niet goed is.
[afbeelding]
ja maar je hebt toch combo's enzo... Ik weet eigenlijk helemaal niet wie die mensen zijn.. Alleen DoubleHelix ken ik zo van naamquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:36 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Je kunt het beste altijd met iemand van eenzelfde team traden. Dit geeft extra happiness.
Wel zonde van je geld want de infra wordt na elke aankoop 5% duurder toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tot de 20 infra kun je gewoon kleine hoeveelheden blijven kopen .. da's geen probleem.
Je kunt niet meer als 10 tegelijk kopen, en dan weer 10, etc...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon alle geld in 1 x in infrastructuur steken? hoezo 10 per x?
Current Infrastructure: 2.60
Total Population: 137 Supporters
Military Personnel: 25 Soldiers
Citizens: 112 Working Citizens
Current Euros Available: $1,614.02
Infrastructure Costs Per Level: $441.75
Infrastructure Value When Selling: $150.00
Daily Infrastructure Cost to Maintain: $20.00
Last Bill Payment: 6/13/2007
Nope. In het begin blijft het gelijk...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel zonde van je geld want de infra wordt na elke aankoop 5% duurder toch?
quote:Infrastructure Purchase Cost:
* 0-19.99 = 500
* 20-99.99 = 12 X Infra Level + 500
* 100-199.99 = 15 X Infra Level + 500
* 200-999.99 = 20 X Infra Level + 500
* 1000-2999.99 = 25 X Infra Level + 500
* 3000-3999.99 = 30 X Infra Level + 500
* 4000-4999.99 = 40 X Infra Level + 500
* 5000-7999.99 = 60 X Infra Level + 500
* 8000-?= 70 X Infra Level + 500
ja, maar je kunt dan maar maximaal 10 levels kopen..... *zucht*quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Sorry maar ik snap het niet...
Euro Value of Infrastructure: $
Infrastructure Levels:
Die 2 vakjes heb ik.. Ik kan toch gewoon mijn hele bedrag achter die Euro Value of Infrastructure zetten en dan Perform transaction klikken?
Vul bij infrastructure 10 in en kijk of je t kan betalen. Zo niet dan vul je je maximale bedrag in Euro value in en koop je infrastrutuur voor dat bedrag. Je kunt max 10 infra per keer kopen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Sorry maar ik snap het niet...
Euro Value of Infrastructure: $
Infrastructure Levels:
Die 2 vakjes heb ik.. Ik kan toch gewoon mijn hele bedrag achter die Euro Value of Infrastructure zetten en dan Perform transaction klikken?
Je hebt water en wine.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ja maar je hebt toch combo's enzo... Ik weet eigenlijk helemaal niet wie die mensen zijn.. Alleen DoubleHelix ken ik zo van naam
Dat wordt spannend.... wie zou dat gaan winnen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef JAM het volgende:
FAN heeft trouwens de oorlog verklaard aan The Mafia.
Heb jij erquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de Fok wiki pagina aangepast
http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK (kan misschien in de OP?)
dat spreekwoord it aint dutch heb ik omgedraaid, statistieken links gefixed.
quote:FOK Motto: It Ain't Much, If It Ain't Dutch
Doe dan: For the finishing touch they created the dutch ... da's nog mooierquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb jij er
[..]
van gemaakt?
Ik weet 99,9% zeker dat het "If it ain't Dutch, it ain't much". Klinkt m.i. ook veel beter. Overigens net zo lame als "mess with the best, die like the rest", maar dat terzijde
Affluent Population - Increases population happiness +2. Requires Fine Jewelry, Fish, Furs, and Winequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je hebt water en wine.
Water+lumber+wheat+aluminium= bonus resource Beer (bier) zie dat te krijgen; evt in combinatie met andere goeie resources. Als je de bovenste drie accepteert heb je ook Fast food zie ik. Al zou ik bij de bovenste kijken voor een orange nation.
wine geeft ook iets, met affluent population ofzo. Klik maar eens op resources (links van je resources plaatjes. Zie je onderaan alle mogelijke bonus resources. (furs zou ik sowieso cancellen, kut resource)
Ik denk dat Mafia het niet lang zal vol houden...sinds de landen van FAN voor 95% allemaal nukes hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef JAM het volgende:
FAN heeft trouwens de oorlog verklaard aan The Mafia.
Lees wat guides door, die bevatten vaak resource tips. Dan leer je ook dat dingen als affluent population en fine jewellery weinig waard zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Affluent Population - Increases population happiness +2. Requires Fine Jewelry, Fish, Furs, and Wine
Fish and Wine heb ik... Dan moet ik dus wel die tradeagreement van Furs aannemen en dan moet ik nog iemand hebben met fine Jewelry.
KUT dan moet ik natuurlijk eerst dit zien te maken
Fine Jewelry - Increases population happiness + 1.5. Requires Gold, Silver, Gems, and Coal.
Sinds? Hoe bedoel je een anglicisme zeg! AANGZIEN, zeg ik je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik denk dat Mafia het niet lang zal vol houden...sinds de landen van FAN voor 95% allemaal nukes hebben.
Superquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Finkelstein het volgende:
ik doe ook mee, begrijp er niet veel van, maar heb suiker en wheat als grondstoffen.
Enkel een taalpurist kan zich hier over opwindenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Sinds? Hoe bedoel je een anglicisme zeg! AANGZIEN, zeg ik je!
Heldquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
AANGZIENquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
Dat is juist de charme van deze game. Je trekt er 15 minuten voor uit, maar je blijft de hele dag hopen op die ene mooie trade, of de onverwachte aanval in de rugquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou geld is op en nu kan ik niks meer, da's wel jammer van het spelletje.. maarjah het zij zo.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Shawn... wakker
Ok, da's terecht, Terecht
Heheh ik dacht dat het andersom was, maar verander maar terug.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb jij er
[..]
van gemaakt?
Ik weet 99,9% zeker dat het "If it ain't Dutch, it ain't much". Klinkt m.i. ook veel beter. Overigens net zo lame als "mess with the best, die like the rest", maar dat terzijde
lol, ik dacht al who the fuck is DHquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Double-Helix het volgende:
pfff kut kloon
nou mijn populatie verdient nu 103 dollar per dag![]()
quote:
Hoe kom je aan zoveelquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Double-Helix het volgende:
pfff kut kloon
nou mijn populatie verdient nu 103 dollar per dag![]()
heb 39 tech en me staatsvorm op monarchie,dat helpt ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveelIk heb dezelfde resources al jij (tenminste degene die je income boosten) en ik sta op 92 oid. Heb je veel meer tech? Meen gelezen te hebben dat dat ook ietsje helpt.
Fijn dat je kunt rekenenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Shawn het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
36, monarcy en 4.5 sterren environment.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef Double-Helix het volgende:
heb 39 tech en me staatsvorm op monarchie,dat helpt ook.
en zorg voor een schone omgeving.
pff heb je ook een bank aangeschaft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Fijn dat je kunt rekenen
[..]
36, monarcy en 4.5 sterren environment.
En in deel 20 leg je je plan uit om iedereen naar de 13k te helpen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:51 schreef Shawn het volgende:
[..]
Help je even mee? Op naar deel 20 en snel een beetje!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
En in deel 20 leg je je plan uit om iedereen naar de 13k te helpen?
Uiteraardquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef Double-Helix het volgende:
pff heb je ook een bank aangeschaft?
wtf @ smileymisbruikquote:
ik heb 28 procent belastingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard
Je hebt wel intel. wat je +1 hapiness oplevert. Misschien is je tax rate lager? Ik begin nu wel te twijfelen of ik niet de $20 donatie wil doen. Dan zou ik dit weekend een driedubbel klapper kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |