TS is bang dat het hem eigenlijk wel wat lijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je uitmaakt of de liefde/lust tussen 2 consenting adults niet kan? Je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen als het je niks lijkt?
Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Syd het volgende:
achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
Zo LEZEN jullie het. .quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.
Prima dat het je mening is (ook al ben ik het er totaal niet mee eens), maar sta op zijn minst open voor de meningen van anderen.
Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef Syd het volgende:
ja het is blijkbaar nodig om te zeggen dat het mijn mening is, anders zien jullie dit weer als een soort van iets wat moet veranderen. Nee het hoef voor mij niet te veranderen, maar daarmee mag ik mijn eigen bepaalde mening wel uiten.
hehe!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Zo LEZEN jullie het. .
Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomen![]()
Wij proberen je juist duidelijk te maken dat ook al is het je mening je dat niet zo moet zeggen, omdat het overkomt alsof je vind dat anderen moeten veranderen. JIJ moet veranderen.
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren diequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:
daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
......uitte
Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef simplemouse het volgende:
[..]
hehe!!!!!!!
het doet je toch wel wat
WANT WAAROM MOET JE ANDERS IN caps lock TYPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja homo's zijn prima zolang ze mij maar met rust laten
ow en had ik al gezegt dat ik vrienden heb die homo zijn?
zijn ze daarom een minder persoon
ben ik daarom een minder persoon?
goh het woord persoon herhaald zich erg vaak
ooh wacht homo's zijn ook personen net zo als de TS
Nee, jij leest niet goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Syd het volgende:
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- niet kan beargumenteren
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
over het algemeen is CAPS LOCK om te schreeuwen en vet of cursief of underlined om iets duidelijk te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:
[..]
Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.
maar jullie zien met caps-locks typen aan voor schreeuwen
en dat is jouw meningquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.
Zeker niet bij mensen die een homo zoon hebben of homo zijn. hou die opmerkingen gewoon voor je lul
geniaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
'k Hoop dat jij later een baas krijgt die homo blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:
En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
Nee, ik heb idd ook nog niemand gezien die het met jouw mening eens is hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Zo LEZEN jullie het. .
Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.
Goed, dat VINDEN jullie, maar ik zie mijn menign echt niet als de enige waarheid, daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Dikke kans, tis erfelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en dat je later kinderen krijgt die homo blijken te zijn.
jha zo zie jij het meteen,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
- niet kan typen
Ik vind tuinmannen juist erg okay, want die doen het werk waar ik een schurfthekel aan heb, en hoef ik het zelf niet te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
Zo raar he, ik kan me niet voorstellen dat ik per definitie een hekel aan tuinmannen zou hebben, omdat ik zelf niet van tuinieren houd.
Dat heeft er niets mee te maken, Syd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks. Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
[OFFTOPIC]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Meneer Van Dale is vandaag zeker afwezig ? (Tip : http://www.vandale.nl )
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, Syd.
Je haalt er nu dingen bij die volledig los staan van waar we 't eigenlijk over hebben.
Je had je mening ook op een normale manier kunnen vertolken richting de werkster. En dat heeft niets te maken met het onderwerp, maar met manieren. Of ben je ook van mening dat je geen manieren hoeft te gebruiken in je eigen huis? Fatsoenlijk gedrag tegenover mensen die in dienst van anderen (= je moeder) is je vreemd?
Nergens hoor je mij zeggen dat jij een laagbegaafd of dom mens bent. Waar het je wel aan ontbreekt is tact en het aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag. En dat laatste is ook nog eens onvolwassen. Wees een vent en accepteer dat je het niet handig hebt gespeeld.
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
Op de Warmoesstraat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
Dat heeft niks met taalpurisme te maken. Je bent gewoon niet te volgen door de taal-, stijl- en spellingsfouten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
No icecream for you!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
Je kunt niet discussieren want mensen zeggen dat ze het niet met je eens zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef Syd het volgende:
Ik kan hier op FOK! nooit eens normaal discuseren omdat jullie zielige persoontjes meteenpersoonlijk gaan aanvallen door te zeggen dat ze duidelijk niet eens zijn met mijn mening, maar verder op de mening in gaan en normaal op mij gaan reageren, nee dat kan hier niet dus ga ik daarop in.
We hebben een winnaar !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
Probeer deze zin eens te lezen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
quote:achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
oja, en als jij iets VIND, dan betekent dat natuurlijk automatisch dat je er geen enkele verantwoording over verschuldigd bent, en dat mensen dat maar gewoon moeten accepteren. want hoe kan iemand nu beledigd zijn door iets dat jij VIND?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
We hebben een winnaar !
Zie je wel dat je het kan !
Nou kom op, doe voortaan eens net zo hard je best als op deze ene zin en je lijkt gelijk niet meer zo'n vmbo-mongool !
Zeg maar welke smaak je wilt.
Met dat gezegd, neem ik aan dat je haar je excuses hebt gemaakt? (voor je harde manier van uiting geven aan je mening, niet voor de mening zelf)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.
maar daarbij veranderd mijn gedachten nog niet.
En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
met wie was je dan in "discusie" ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.
maar daarbij veranderd mijn gedachten nog niet.
En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissenquote:......uitte
Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
en nu is dat mens boos op mij en heeft ontslag genomen omdat haar zoon dus blijkbaar homo is....
en nu is me moeder ook nog keer boos op mij omdat het moeilijk is om een nieuwe te vinden :S
en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s
Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s
fuck dat allemaal....:(
Nee, maar we doen de "babysteps" methode.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?
Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef simplemouse het volgende:
[..]
met wie was je dan in "discusie" ?
ik Quote jou TS ff
[..]
hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissen
tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.
Zomaar weglopen is ook niet netjes idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:
[..]
tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopen
was het direct tegen haar dan kan ik me er nog iets bij voorstellen
ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:
ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
Welke gedachte precies TS?quote:En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
nee slimpie,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo?
Moet je tegenwoordig als je ergens komt werken een ondertekende verklaring indienen dat je niet zo houdt van racisme, discriminatie, lijfstraffen en aanranding?![]()
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Welke gedachte precies TS?
Zit ik in de goede richting wanneer ik denk dat je het over de adoptie van kinderen door homo's, hebt?
Want je zegt geen hekel aan de homo zelf verder te hebben, ze zijn namelijk over het algemeen wel aardig... (goed, daarin heb je jezelf ook al meerdere malen tegengesproken, maar laten we er toch maar even vanuit gaan dat je het daar dus mee eens bent.) dus waar/aan welke gedachte stoor jij je dan wel?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef simplemouse het volgende:
nee slimpie,
na dat ze die opmerking heeft gehoord
BTW dit alleen als die opmerking heeft opgevangen en niet dat die in een "discustie" over homo's rechtstreeks tegen haar is gezegt
Ja, want homo's denken alleen maar aan sexquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:
En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:42 schreef simplemouse het volgende:
toch leuk dat het afgezwakt is naar alleen het woord
ipv de man zelf (homo)
Dat maakt niet uit. Jij ziet homo-zijn blijkbaar als iets wat los staat van de identiteit van de persoon, een soort vieze gewoonte zoals roken. Je kunt een hekel hebben aan rokers maar toch vrienden hebben die roken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Syd het volgende:
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.
Ik zie het woord homo als een schil om een banaan, homo heb je niks, maar wat er in zit
`dus zijn gedachten gang over de wereld zonder over geaardheid te praten` kan van belang zijn.
Het ligt niet aan het woord en dat weet je zelf ook wel. Aan gays, flikkers, mietjes en rugridders heb je net zo'n hekel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Syd het volgende:
Bijdeze dus:
Homo's zijn ook mensen ja, maar het woord "homo" is gewoon voor mijn niet acceptabel.
punt.
om te huilen ditquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom?
"Zeg euhm, zouden jullie voortaan achter mijn rug om willen discrimineren?"![]()
dat is het dus wel want in het begin was het IK HEB EEN HEKEL AAN HOMO'Squote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef Syd het volgende:
[..]
nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef simplemouse het volgende:
om te huilen dit
snap je nou echt niet wat ik bedoel
Ik vind het best. Ook maar in de Warmoesstraat? Dan gaat het allemaal in 1 moeite door.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, maar we doen de "babysteps" methode.
Ik had gevraagd om correcte spelling, en dat is gelukt.
Volgende stop : interpunctie.
Bied jij 'm een frietje aan voor correcte interpunctie ofzo ?
het gaat je dus om het woord "homo"...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef Syd het volgende:
[..]
nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Syd het volgende:
Ik zie het woord homo als een schil om een banaan, homo heb je niks, maar wat er in zit
denken en uiten zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee.
Als zij zegt willen jullie voortaan niet zo over homo's praten waar ik bij ben, denken die mensen nog steeds zo. Dus wat helpt het? Het is niet puur die ene opmerking. Het is weten hoe er gedacht wordt DOOR die opmerking. Dus het helpt niet.
Ik ben er diep van binnen nog altijd van overtuigd dat iedereen in meer of mindere mate biseksueel is, en dat alleen de voorkeur voor het andere geslacht beter ontwikkeld wordt door de omgeving van kinderen, waarin man/vrouw nog altijd het meeste voorkomt, en waar anderen -al dan niet plagend- aan jongens vragen of 'ze al een vriendinnetje hebben'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef L.Denninger het volgende:
Maar je hebt dus niks tegen bisexuelen ?
En bisexuelen met een lichte voorkeur voor mannen ?
Misschien is dat dan verschillend voor verschillende mensen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:50 schreef simplemouse het volgende:
denken en uiten zijn 2 verschillende dingen
zolang ik denk dat jij een kloodzak bent maar het niet tegen je zegt boeid het je een stuk minder
maar goed dit is weer een disscusie apart en heeft nu nog weinig te maken met dit topic
laat verder maar hangen
Je hebt in abstracte zin een schijthekel aan homo's, maar daarmee denk je niets te zeggen over personen die homo zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Niet zo met je eigen emoties lezen MREn!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef MREn het volgende:
Wat is dan volgens jou eigenlijk het verschil tussen homo's en hetero's, buiten het feit dat eerstgenoemden op personen van het zelfde geslacht vallen?
En waaruit blijkt dan volgens jou dat ik dat doe?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet zo met je eigen emoties lezen MREn!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Syd het volgende:
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.
okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef Dipkip het volgende:
Het is een sarcastische verwijzing naar TS zn weerwoord op logische argumenten, lieverd![]()
[..]
Ik denk niet dat iemand je het kwalijk neemt als je die niet kunt volgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef MREn het volgende:
ok
Ik moet me blijkbaar wat beter concentreren op de door TS aangedragen argumenten
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef mike4141 het volgende:
TS, wat een kortzichtig figuurtje ben jij
'het is er toch net als onkruid' < als we het nou over de taliban hadden gehad had je een punt gehad, maar dit slaat alles
discrimineren/racisme is toch zoooooooooooooooooooo 1945![]()
Daar heb je je reden. Zij is een superaardige vrouw, jij bent een botte lul. Geen wonder dat ze weg is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Syd het volgende:
Want heb nog nooooit never problemen met haar gehad, ze is een super aardige vrouw waarmee je goed kon praten....
Voor dat kind hoop ik dat echt nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef koen_pijl het volgende:
@TS: Ik hoop zo dat jij later een kind krijgt dat homo is. Er is niks mis met homo's hoor.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Annnet het volgende:
Je moet je hersens eens gaan gebruiken.
Nou, dan zelf maar aan de schoonmaak, is je moeder ook weer blij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Syd het volgende:
[..]
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s heb
Ik kan wel begrijpen dat die schoonmaakster niet voor hem wil werken. Ik weet niet wat ik zou doen als ik voor iemand moest werken die helemaal tegen mijn levensstijl in ging, misschien zou ik ook wel ontslag nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Natalie het volgende:
Wat een kortzichtige lui zitten hier.
Dus de TS heeft 't niet op homo's. Is dat een reden om meteen te gaan schelden?
Laat die gast zijn mening hebben.
Nee, ik kan er ook niet bij dat ie zoveel problemen met homoseksuelen heeft, maar ga 'm niet meteen afkraken en uitmaken voor van alles.
Kennelijk is dat wel wat de meesten hier menen dat er moet gebeuren. Kom op, zeg.
Oh wacht, dit is FOK!. Nevermind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |