abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50374714
achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
pi_50374774
Wie dit topic gelooft is een nicht.
JOHNNY HEITINGA
pi_50374780
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wie ben jij dat je uitmaakt of de liefde/lust tussen 2 consenting adults niet kan? Je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen als het je niks lijkt?
TS is bang dat het hem eigenlijk wel wat lijkt.

Geeft niks, die kast zal best nog een tijdje comfortabel zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:35:07 #104
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50374802
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Syd het volgende:
Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.

Prima dat het je mening is (ook al ben ik het er totaal niet mee eens), maar sta op zijn minst open voor de meningen van anderen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50374864
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.

Prima dat het je mening is (ook al ben ik het er totaal niet mee eens), maar sta op zijn minst open voor de meningen van anderen.
Zo LEZEN jullie het. .

Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.

Goed, dat VINDEN jullie, maar ik zie mijn menign echt niet als de enige waarheid, daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2007 15:39:16 ]
pi_50374943
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef Syd het volgende:
ja het is blijkbaar nodig om te zeggen dat het mijn mening is, anders zien jullie dit weer als een soort van iets wat moet veranderen. Nee het hoef voor mij niet te veranderen, maar daarmee mag ik mijn eigen bepaalde mening wel uiten.
Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomen

Wij proberen je juist duidelijk te maken dat ook al is het je mening je dat niet zo moet zeggen, omdat het overkomt alsof je vind dat anderen moeten veranderen. JIJ moet veranderen.
pi_50374956
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:

[..]

Zo LEZEN jullie het. .

Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.
hehe!!!!!!!

het doet je toch wel wat

WANT WAAROM MOET JE ANDERS IN caps lock TYPEN

Oja homo's zijn prima zolang ze mij maar met rust laten
ow en had ik al gezegt dat ik vrienden heb die homo zijn?
zijn ze daarom een minder persoon
ben ik daarom een minder persoon?

goh het woord persoon herhaald zich erg vaak

ooh wacht homo's zijn ook personen net zo als de TS
pi_50375033
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomen

Wij proberen je juist duidelijk te maken dat ook al is het je mening je dat niet zo moet zeggen, omdat het overkomt alsof je vind dat anderen moeten veranderen. JIJ moet veranderen.
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2007 15:41:42 ]
pi_50375066
quote:
daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- niet kan beargumenteren
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
pi_50375081
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
......uitte

Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.

Zeker niet bij mensen die een homo zoon hebben of homo zijn. hou die opmerkingen gewoon voor je lul
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_50375091
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef simplemouse het volgende:

[..]

hehe!!!!!!!

het doet je toch wel wat

WANT WAAROM MOET JE ANDERS IN caps lock TYPEN

Oja homo's zijn prima zolang ze mij maar met rust laten
ow en had ik al gezegt dat ik vrienden heb die homo zijn?
zijn ze daarom een minder persoon
ben ik daarom een minder persoon?

goh het woord persoon herhaald zich erg vaak

ooh wacht homo's zijn ook personen net zo als de TS
Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.

maar jullie zien met caps-locks typen aan voor schreeuwen

En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2007 15:44:22 ]
pi_50375095
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Syd het volgende:
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "
Nee, jij leest niet goed.

Wij willen dat jij verandert.

Of jij al dan niet wil dat homo's zich aanpassen interesseert niemand ene kut.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:44:14 #113
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50375148
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50375182
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:

[..]

Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.

maar jullie zien met caps-locks typen aan voor schreeuwen
over het algemeen is CAPS LOCK om te schreeuwen en vet of cursief of underlined om iets duidelijk te maken

maar kan zijn dat ik een paar jaar achterloop en dat het weer helemaal is veranderd
pi_50375196
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef _serial_ het volgende:

hou die opmerkingen gewoon voor je lul
Moet ie ze dan eerst op een stukje papier schrijven?
pi_50375203
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.

Zeker niet bij mensen die een homo zoon hebben of homo zijn. hou die opmerkingen gewoon voor je lul
en dat is jouw mening
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:46:16 #117
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50375245
quote:

[..]

- niet kan typen
geniaal
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_50375264
quote:

En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
'k Hoop dat jij later een baas krijgt die homo blijkt te zijn. .

Oh, en dat je later kinderen krijgt die homo blijken te zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:46:55 #119
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_50375277
quote:

[..]

Zo LEZEN jullie het. .

Goed, dat VINDEN jullie, maar ik zie mijn menign echt niet als de enige waarheid, daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Nee, ik heb idd ook nog niemand gezien die het met jouw mening eens is hier.

Ik weet niet wat je onder dom verstaat, maar je kan niet:
- argumenteren
- betere argumenten accepteren
- je standpunten herzien bij betere argumenten
- een goede zin formuleren

En dan ga ik nog niet eens op de inhoud van je mening in!
Accept you're dead and start living
pi_50375294
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en dat je later kinderen krijgt die homo blijken te zijn.
Dikke kans, tis erfelijk.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:48:25 #121
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50375339
Wat was je doel eigenlijk met dit topic?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:48:35 #122
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50375345
Heb je wel eens nagedacht waarom je zo'n hekel hebt aan homo's ?

Niemand die jou vraagt om homo te zijn, of sex met een kerel te hebben.
Niemand die je ermee lastig valt.
Maar toch heb je per definitie een hekel aan homo's ?
en ook als het vrouwen zijn, en ze heel heel knap zijn ?

Zo raar he, ik kan me niet voorstellen dat ik per definitie een hekel aan tuinmannen zou hebben, omdat ik zelf niet van tuinieren houd.
zzz
pi_50375369
quote:

[..]

- niet kan typen
jha zo zie jij het meteen,

Ik kan hier op FOK! nooit eens normaal discuseren omdat jullie zielige persoontjes meteenpersoonlijk gaan aanvallen door te zeggen dat ze duidelijk niet eens zijn met mijn mening, maar verder op de mening in gaan en normaal op mij gaan reageren, nee dat kan hier niet dus ga ik daarop in.
pi_50375406
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
Zo raar he, ik kan me niet voorstellen dat ik per definitie een hekel aan tuinmannen zou hebben, omdat ik zelf niet van tuinieren houd.
Ik vind tuinmannen juist erg okay, want die doen het werk waar ik een schurfthekel aan heb, en hoef ik het zelf niet te doen .
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:50:30 #125
31101 _Led_
pi_50375428
Meneer Van Dale is vandaag zeker afwezig ? (Tip : http://www.vandale.nl )
zzz
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:51:56 #126
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50375471
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.

Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks. Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
Dat heeft er niets mee te maken, Syd.
Je haalt er nu dingen bij die volledig los staan van waar we 't eigenlijk over hebben.

Je had je mening ook op een normale manier kunnen vertolken richting de werkster. En dat heeft niets te maken met het onderwerp, maar met manieren. Of ben je ook van mening dat je geen manieren hoeft te gebruiken in je eigen huis? Fatsoenlijk gedrag tegenover mensen die in dienst van anderen (= je moeder) is je vreemd?

Nergens hoor je mij zeggen dat jij een laagbegaafd of dom mens bent. Waar het je wel aan ontbreekt is tact en het aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag. En dat laatste is ook nog eens onvolwassen. Wees een vent en accepteer dat je het niet handig hebt gespeeld.
(Un)masking for the greater good.
pi_50375502
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Dipkip het volgende:

Dikke kans, tis erfelijk.
.
pi_50375552
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Meneer Van Dale is vandaag zeker afwezig ? (Tip : http://www.vandale.nl )
[OFFTOPIC]

zeg waarom moet je dat nou weer doen nu moet ik ook al me post weer na kijken

[/OFTOPPIC]
pi_50375858
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken, Syd.
Je haalt er nu dingen bij die volledig los staan van waar we 't eigenlijk over hebben.

Je had je mening ook op een normale manier kunnen vertolken richting de werkster. En dat heeft niets te maken met het onderwerp, maar met manieren. Of ben je ook van mening dat je geen manieren hoeft te gebruiken in je eigen huis? Fatsoenlijk gedrag tegenover mensen die in dienst van anderen (= je moeder) is je vreemd?

Nergens hoor je mij zeggen dat jij een laagbegaafd of dom mens bent. Waar het je wel aan ontbreekt is tact en het aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag. En dat laatste is ook nog eens onvolwassen. Wees een vent en accepteer dat je het niet handig hebt gespeeld.
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.

maar daarbij veranderd mijn gedachten nog niet.

En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:04:30 #130
31101 _Led_
pi_50375912
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
zzz
pi_50375960
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
pi_50376012
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Op de Warmoesstraat!
pi_50376050
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:

[..]

pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
Dat heeft niks met taalpurisme te maken. Je bent gewoon niet te volgen door de taal-, stijl- en spellingsfouten.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:08:13 #134
132492 Honky
Rockster
pi_50376052
quote:

[..]

No icecream for you!
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_50376070
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef Syd het volgende:
Ik kan hier op FOK! nooit eens normaal discuseren omdat jullie zielige persoontjes meteenpersoonlijk gaan aanvallen door te zeggen dat ze duidelijk niet eens zijn met mijn mening, maar verder op de mening in gaan en normaal op mij gaan reageren, nee dat kan hier niet dus ga ik daarop in.
Je kunt niet discussieren want mensen zeggen dat ze het niet met je eens zijn?

Er zijn zat mensen inhoudelijk op je mening in gegaan. Er is gevraagd hoe je het zei, waarom je het zei, wat de reden is waarom je een hekel hebt aan homo's en de enige reactie die je geeft is dat het je mening is en dat het je geen hol kan schelen wat anderen er van vinden. En dan ga je zeuren dat er geen discussie op gang komt?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:09:01 #136
31101 _Led_
pi_50376081
quote:

[..]

We hebben een winnaar !
Zie je wel dat je het kan !

Nou kom op, doe voortaan eens net zo hard je best als op deze ene zin en je lijkt gelijk niet meer zo'n vmbo-mongool !

Zeg maar welke smaak je wilt.
zzz
pi_50376109
quote:

[..]

Probeer deze zin eens te lezen!
quote:
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:04 #138
31101 _Led_
pi_50376121
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef Honky het volgende:

[..]

No icecream for you!
Jawel, het ging alleen om spelfouten !
Eerlijk is eerlijk, hij krijgt een ijsje van me.
zzz
pi_50376135
homo's maken wel schoon, jij niet...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:55 #140
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_50376157
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
oja, en als jij iets VIND, dan betekent dat natuurlijk automatisch dat je er geen enkele verantwoording over verschuldigd bent, en dat mensen dat maar gewoon moeten accepteren. want hoe kan iemand nu beledigd zijn door iets dat jij VIND?

TS, je bent een lafbek. je verschuilt je achter een werkwoordje om maar geen inhoudelijke discussie aan te hoeven gaan.

en inderdaad: jouw huis? ga eerst eens werken, kromliggen voor een hypotheek en wekenlang dagen van 18 uur maken om alles op orde te krijgen. DAN mag je spreken over "mijn huis".

ps: VIND ik. dus geen weerwoord alsjeblieft.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_50376169
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

We hebben een winnaar !
Zie je wel dat je het kan !

Nou kom op, doe voortaan eens net zo hard je best als op deze ene zin en je lijkt gelijk niet meer zo'n vmbo-mongool !

Zeg maar welke smaak je wilt.
Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:24 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50376176
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:

[..]

Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.

En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
Met dat gezegd, neem ik aan dat je haar je excuses hebt gemaakt? (voor je harde manier van uiting geven aan je mening, niet voor de mening zelf)

(Er is niets zwak aan het maken van excuses, voor 't geval je dat denkt.)
pi_50376195
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:

[..]

met wie was je dan in "discusie" ?

ik Quote jou TS ff
quote:
......uitte

Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!

en nu is dat mens boos op mij en heeft ontslag genomen omdat haar zoon dus blijkbaar homo is....
en nu is me moeder ook nog keer boos op mij omdat het moeilijk is om een nieuwe te vinden :S

en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s

Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s

fuck dat allemaal....:(
hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:15:06 #144
31101 _Led_
pi_50376333
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?
Nee, maar we doen de "babysteps" methode.
Ik had gevraagd om correcte spelling, en dat is gelukt.

Volgende stop : interpunctie.
Bied jij 'm een frietje aan voor correcte interpunctie ofzo ?
zzz
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:15:31 #145
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50376362
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef simplemouse het volgende:

[..]

met wie was je dan in "discusie" ?

ik Quote jou TS ff
[..]

hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissen
Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.
pi_50376409
Lekker voor je, dwaas.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:17:52 #147
31101 _Led_
pi_50376462
Maar voortaan moet je dus je eigen kamer opruimen ?
zzz
pi_50376600
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.
tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopen
was het direct tegen haar dan kan ik me er nog iets bij voorstellen

ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:25:34 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50376744
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:

[..]

tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopen
was het direct tegen haar dan kan ik me er nog iets bij voorstellen

ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
Zomaar weglopen is ook niet netjes idd.
Ben ik 't helemaal mee eens.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:28:27 #150
147240 fiekster
Worlddomination
pi_50376834
ik word opgevoed door mijn vader maar heb het gevoel met een stuk ruimere blik in het leven te staan dan jij

note: me vader is geen homo maar gescheiden, vind je dat ook niet kunnen? opgevoed worden door 1 ouder? want dan mis ik toch mijn moeder...

[ Bericht 40% gewijzigd door fiekster op 12-06-2007 16:36:48 ]
"If only more people knew!"
pi_50376876
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:
Hoezo?

Moet je tegenwoordig als je ergens komt werken een ondertekende verklaring indienen dat je niet zo houdt van racisme, discriminatie, lijfstraffen en aanranding?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:30:06 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50376906
Tering, wat voor bokito-grammatica gebruik jij?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_50376968
quote:
Welke gedachte precies TS?
Zit ik in de goede richting wanneer ik denk dat je het over de adoptie van kinderen door homo's, hebt?
Want je zegt geen hekel aan de homo zelf verder te hebben, ze zijn namelijk over het algemeen wel aardig... (goed, daarin heb je jezelf ook al meerdere malen tegengesproken, maar laten we er toch maar even vanuit gaan dat je het daar dus mee eens bent.) dus waar/aan welke gedachte stoor jij je dan wel?

EDIT: Groot gelijk had de schoonmaakster. Beetje voor zo'n snotneus z'n kamer schoonmaken zeg..
pi_50376975
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoezo?

Moet je tegenwoordig als je ergens komt werken een ondertekende verklaring indienen dat je niet zo houdt van racisme, discriminatie, lijfstraffen en aanranding?
nee slimpie,

na dat ze die opmerking heeft gehoord
BTW dit alleen als die opmerking heeft opgevangen en niet dat die in een "discustie" over homo's rechtstreeks tegen haar is gezegt
pi_50377147
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Welke gedachte precies TS?
Zit ik in de goede richting wanneer ik denk dat je het over de adoptie van kinderen door homo's, hebt?
Want je zegt geen hekel aan de homo zelf verder te hebben, ze zijn namelijk over het algemeen wel aardig... (goed, daarin heb je jezelf ook al meerdere malen tegengesproken, maar laten we er toch maar even vanuit gaan dat je het daar dus mee eens bent.) dus waar/aan welke gedachte stoor jij je dan wel?
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.
Ik zie het woord homo als een schil om een banaan, homo heb je niks, maar wat er in zit
`dus zijn gedachten gang over de wereld zonder over geaardheid te praten` kan van belang zijn.

Wanneer ik zeg dat ik een schijthekel heb aan homo´s, en jij dan meteen denkt dat IK dan ook meteen een schijthekel aan de persoon heb, dan lees jij het gewoon verkeerd.

Bijdeze dus:

Homo's zijn ook mensen ja, maar het woord "homo" is gewoon voor mijn niet acceptabel.

punt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:38:57 #156
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50377179
*stil* mooi

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_50377218
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef simplemouse het volgende:
nee slimpie,

na dat ze die opmerking heeft gehoord
BTW dit alleen als die opmerking heeft opgevangen en niet dat die in een "discustie" over homo's rechtstreeks tegen haar is gezegt
Waarom?

"Zeg euhm, zouden jullie voortaan achter mijn rug om willen discrimineren?"
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:41:45 #158
22002 MREn
pi_50377277
quote:

Ja, want homo's denken alleen maar aan sex

Snap je nou werkelijkelijk dat het enige dat een homo anders maakt dan een hetero, is dat ze op personen van het zelfde geslacht vallen.

En waarom is het erger als een man van mannen houdt ipv vrouwen dan als een man van blondines houdt ipv brunettes?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50377289
toch leuk dat het afgezwakt is naar alleen het woord
ipv de man zelf (homo)
pi_50377325
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:42 schreef simplemouse het volgende:
toch leuk dat het afgezwakt is naar alleen het woord
ipv de man zelf (homo)
nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.
pi_50377345
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Syd het volgende:
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.
Ik zie het woord homo als een schil om een banaan, homo heb je niks, maar wat er in zit
`dus zijn gedachten gang over de wereld zonder over geaardheid te praten` kan van belang zijn.
Dat maakt niet uit. Jij ziet homo-zijn blijkbaar als iets wat los staat van de identiteit van de persoon, een soort vieze gewoonte zoals roken. Je kunt een hekel hebben aan rokers maar toch vrienden hebben die roken.

Voor een homo is homo-zijn onderdeel van zn identiteit. Ook al zie jij dat anders, voor degenen waar het om gaat zeg je toch echt dat je een schijthekel aan die persoon hebt.

Je kunt ook wel zeggen dat alle negers op moeten rotten naar hun apenland en dan dr na mekkeren dat je alleen een hekel hebt aan hun huid en niet aan hun als persoon, maar dat gaat echt niet helpen hoor je blijft een racist.

Ook al vind jij van niet, de uitingen die je doet zijn discriminerend.
quote:
Bijdeze dus:

Homo's zijn ook mensen ja, maar het woord "homo" is gewoon voor mijn niet acceptabel.

punt.
Het ligt niet aan het woord en dat weet je zelf ook wel. Aan gays, flikkers, mietjes en rugridders heb je net zo'n hekel.
pi_50377346
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarom?

"Zeg euhm, zouden jullie voortaan achter mijn rug om willen discrimineren?"
om te huilen dit

snap je nou echt niet wat ik bedoel
pi_50377397
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef Syd het volgende:

[..]

nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.
dat is het dus wel want in het begin was het IK HEB EEN HEKEL AAN HOMO'S

en niet ik heb een hekel aan het woord homo

correct me if i'm wrong
pi_50377413
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef simplemouse het volgende:
om te huilen dit

snap je nou echt niet wat ik bedoel
Nee.

Als zij zegt willen jullie voortaan niet zo over homo's praten waar ik bij ben, denken die mensen nog steeds zo. Dus wat helpt het? Het is niet puur die ene opmerking. Het is weten hoe er gedacht wordt DOOR die opmerking. Dus het helpt niet.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:46:26 #165
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50377414
Dus eigenlijk is de schoonmaakster vertrokken omdat jij een hekel hebt aan een woord?

Of lees ik nu mijn eigen emoties van anderen met 1 gedachten? Ofzo?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_50377431
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee, maar we doen de "babysteps" methode.
Ik had gevraagd om correcte spelling, en dat is gelukt.

Volgende stop : interpunctie.
Bied jij 'm een frietje aan voor correcte interpunctie ofzo ?
Ik vind het best. Ook maar in de Warmoesstraat? Dan gaat het allemaal in 1 moeite door.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:47:08 #167
31101 _Led_
pi_50377438
quote:

[..]

het gaat je dus om het woord "homo"...

Maar je hebt dus niks tegen bisexuelen ?
En bisexuelen met een lichte voorkeur voor mannen ?
zzz
pi_50377467
Geweldig TS, om te zien hoe beroerd jij mijn post leest.
Ik heb nergens gezegd dat ik denk dat jij met de woorden "ik heb een hekel aan homo's" op de man speelt. Het enige wat ik vraag is wat die gedachte van homo's is, die jou zo stoort.

Meer niet...dus lees voortaan eens een post rustig door voordat je gelijk in de aanval vliegt Driftkikkertje.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:48:36 #169
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50377486
quote:

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_50377525
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee.

Als zij zegt willen jullie voortaan niet zo over homo's praten waar ik bij ben, denken die mensen nog steeds zo. Dus wat helpt het? Het is niet puur die ene opmerking. Het is weten hoe er gedacht wordt DOOR die opmerking. Dus het helpt niet.
denken en uiten zijn 2 verschillende dingen

zolang ik denk dat jij een kloodzak bent maar het niet tegen je zegt boeid het je een stuk minder

maar goed dit is weer een disscusie apart en heeft nu nog weinig te maken met dit topic
laat verder maar hangen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:50:45 #171
22002 MREn
pi_50377539
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef L.Denninger het volgende:

Maar je hebt dus niks tegen bisexuelen ?
En bisexuelen met een lichte voorkeur voor mannen ?
Ik ben er diep van binnen nog altijd van overtuigd dat iedereen in meer of mindere mate biseksueel is, en dat alleen de voorkeur voor het andere geslacht beter ontwikkeld wordt door de omgeving van kinderen, waarin man/vrouw nog altijd het meeste voorkomt, en waar anderen -al dan niet plagend- aan jongens vragen of 'ze al een vriendinnetje hebben'.
pi_50377602
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:50 schreef simplemouse het volgende:
denken en uiten zijn 2 verschillende dingen

zolang ik denk dat jij een kloodzak bent maar het niet tegen je zegt boeid het je een stuk minder

maar goed dit is weer een disscusie apart en heeft nu nog weinig te maken met dit topic
laat verder maar hangen
Misschien is dat dan verschillend voor verschillende mensen.

Als ik weet dat iemand mij haat wil ik daar niet mee omgaan, ook al speelt ie mooi weer tegen me.

Maar idd terug naar het echte onderwerp
pi_50377665
quote:

[..]

Je hebt in abstracte zin een schijthekel aan homo's, maar daarmee denk je niets te zeggen over personen die homo zijn?

Minder hersencellen hebben dan je werkster!
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:57:03 #174
22002 MREn
pi_50377735
Trouwens, Syd,

Wat is dan volgens jou eigenlijk het verschil tussen homo's en hetero's, buiten het feit dat eerstgenoemden op personen van het zelfde geslacht vallen?
pi_50377934
Nou schat, ik had je geen klap voor je kop gegeven hoor...

Heb altijd al eens iemand in zn noten willen trappen....
" I take risks, sometimes patients die, but not taking risks causes more patients to die - so I guess my biggest problem is that I've been cursed with the ability to do the math...."
- House
pi_50378019
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef MREn het volgende:
Wat is dan volgens jou eigenlijk het verschil tussen homo's en hetero's, buiten het feit dat eerstgenoemden op personen van het zelfde geslacht vallen?
Niet zo met je eigen emoties lezen MREn!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:14:29 #177
22002 MREn
pi_50378296
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Niet zo met je eigen emoties lezen MREn!!
En waaruit blijkt dan volgens jou dat ik dat doe?
Het is een doodnormale vraag...

Bovendien gaat het niet om emoties, maar om feiten. TS ziet homo's blijkbaar als ziekelijk en omgang onwaardig...terwijl de feiten zijn dat homo's niets anders zijn dan hetero's.
pi_50378360
Het is een sarcastische verwijzing naar TS zn weerwoord op logische argumenten, lieverd
quote:
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:20:16 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50378465
Ik zou ook niet in een huis willen werken waarbij een snotjoch vindt dat mijn zoon "niet kan"...

Hopelijk vindt ze een betrekking bij mensen die wel normaal kunnen nadenken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:20:31 #180
22002 MREn
pi_50378478
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef Dipkip het volgende:
Het is een sarcastische verwijzing naar TS zn weerwoord op logische argumenten, lieverd
[..]
ok

Ik moet me blijkbaar wat beter concentreren op de door TS aangedragen argumenten
pi_50378499
EDIT: verkeerde topic :S
pi_50378529
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef MREn het volgende:
ok

Ik moet me blijkbaar wat beter concentreren op de door TS aangedragen argumenten
Ik denk niet dat iemand je het kwalijk neemt als je die niet kunt volgen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:38:29 #183
62913 Blik
The one and Only!
pi_50379014
homofobie is zooo jaren '60

deal with it!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:44:52 #184
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_50379184
Je kunt dat wel zeggen TS

Maar motiveer je antwoord eens ?

Houd je er namelijk van om pennen in je reet te stoppen maar ben je te lelijk om een vriend te vinden ?
Yeah dan kan snap ik je probleem.

sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_50379252
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef mike4141 het volgende:
TS, wat een kortzichtig figuurtje ben jij

'het is er toch net als onkruid' < als we het nou over de taliban hadden gehad had je een punt gehad, maar dit slaat alles

discrimineren/racisme is toch zoooooooooooooooooooo 1945
pi_50379439
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Syd het volgende:

Want heb nog nooooit never problemen met haar gehad, ze is een super aardige vrouw waarmee je goed kon praten....
Daar heb je je reden. Zij is een superaardige vrouw, jij bent een botte lul. Geen wonder dat ze weg is.

Een hekel hebben aan homo's is niet, zoals jij doet voorkomen, een mening waarvan je kunt zeggen: "het is mijn mening, dat hebben anderen maar te accepteren". Dat kan je zeggen over muzieksmaak, partnerkeuze, bestedingsgedrag, en wat niet al, maar níet over discriminerende overtuigingen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:33:28 #187
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50385463
TS
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50388944
Je moet je hersens eens gaan gebruiken.
Verliefd, verloofd.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:14:22 #189
31101 _Led_
pi_50394664
TS heeft denk ik het idee dat niet anti-homo zijn gelijk staat aan homo zijn of van anale sex houden ofzo
zzz
pi_50394860
@TS: Ik hoop zo dat jij later een kind krijgt dat homo is. Er is niks mis met homo's hoor.
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:23:24 #191
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_50394971
Geweldige mentaliteit die schoonmaakster. Zij verloochent haar zoon en opvattingen niet voor dat kutbaantje bij jullie.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:24:48 #192
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50395008
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef koen_pijl het volgende:
@TS: Ik hoop zo dat jij later een kind krijgt dat homo is. Er is niks mis met homo's hoor.
Voor dat kind hoop ik dat echt niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 13 juni 2007 @ 06:10:11 #193
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_50398440
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Annnet het volgende:
Je moet je hersens eens gaan gebruiken.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:19:17 #194
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_50401797
ts is zelf homo

Waarschijnlijk is die afgewezen door de zoon van de schoonmaakster
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:39:03 #195
147941 FrancesTheMute
Shockless shackles free you
pi_50402406
ik vind de gedachtengang van homo's/lesbiennes/bi-sexuelen niet kunnen. onnatuurlijke drang om voort te planten met het andere geslacht. want daar is die aanttrekkingskracht toch voor? ik heb goeie vrienden en ik kan heel goed met ze opschieten en ik vind het leuk als ik ze zie en alles, maar ik voel me niet aangetrokken door hun. in mijn ogen zijn mensen die aan die aantrekkingskracht toegeven zwakkelingen. het zijn gewone mensen net als jij en ik, maar er is iets mis in hun brein wat ze aantrekt naar hetzelfde geslacht.

ik heb wat homo's gekend, en echt waar, aardige mensen, maar er is gewoon 'iets' mis in hun hersenpan. datgene waar een ieder ander zich aangetrokken voelt tot het andere geslacht (niet puur voor seks) dat werkt gewoon niet helemaal goed bij homosexuelen.

het enige wat ik echt niet kan uitstaan is het gedrag dat sommige homo's doen, met de hand slap en een raar loopje en zich vrouwelijk gedragen. dat bewijst voor mij dat er iets mis is in de hersenpan.
er zijn zat homo's die 'normaal' gedrag vertonen en daar heb ik geen last van en zeur ik ook niet over.

anyway, schoonmaakster zal het misschien al langer zat zijn geweest en misschien was dit de druppel of zo? misschien dat ze daarom wegging...
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:52:07 #196
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50402821
Als de TS 't niet op homo's heeft. Laat 'm.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:53:42 #197
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_50402874
Homohaters, die zijn net onkruid.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:05 #198
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50402945
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Syd het volgende:

[..]

het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s heb
Nou, dan zelf maar aan de schoonmaak, is je moeder ook weer blij.

Ik snap wel dat die schoonmaakster niet wil werken voor iemand die er zo over denkt
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:59:52 #199
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50403050
Wat een kortzichtige lui zitten hier.
Dus de TS heeft 't niet op homo's. Is dat een reden om meteen te gaan schelden?
Laat die gast zijn mening hebben.
Nee, ik kan er ook niet bij dat ie zoveel problemen met homoseksuelen heeft, maar ga 'm niet meteen afkraken en uitmaken voor van alles.

Kennelijk is dat wel wat de meesten hier menen dat er moet gebeuren. Kom op, zeg.

Oh wacht, dit is FOK!. Nevermind.
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:04:50 #200
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50403196
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Natalie het volgende:
Wat een kortzichtige lui zitten hier.
Dus de TS heeft 't niet op homo's. Is dat een reden om meteen te gaan schelden?
Laat die gast zijn mening hebben.
Nee, ik kan er ook niet bij dat ie zoveel problemen met homoseksuelen heeft, maar ga 'm niet meteen afkraken en uitmaken voor van alles.

Kennelijk is dat wel wat de meesten hier menen dat er moet gebeuren. Kom op, zeg.

Oh wacht, dit is FOK!. Nevermind.
Ik kan wel begrijpen dat die schoonmaakster niet voor hem wil werken. Ik weet niet wat ik zou doen als ik voor iemand moest werken die helemaal tegen mijn levensstijl in ging, misschien zou ik ook wel ontslag nemen.

Het ligt er ook aan hoe iets gezegd wordt, ik vind het behoorlijk beledigend zoals TS hier uit de hoek komt.Als je op een nette manier zegt dat je de levensstijl niet goedkeurt, snap ik het nog niet, maar kan ik het wel accepteren zeg maar.
En dat is vaak het probleem, de manier waarop mensen dingen zeggen.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')