abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50376876
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:
ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
Hoezo?

Moet je tegenwoordig als je ergens komt werken een ondertekende verklaring indienen dat je niet zo houdt van racisme, discriminatie, lijfstraffen en aanranding?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:30:06 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50376906
Tering, wat voor bokito-grammatica gebruik jij?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_50376968
quote:
En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
Welke gedachte precies TS?
Zit ik in de goede richting wanneer ik denk dat je het over de adoptie van kinderen door homo's, hebt?
Want je zegt geen hekel aan de homo zelf verder te hebben, ze zijn namelijk over het algemeen wel aardig... (goed, daarin heb je jezelf ook al meerdere malen tegengesproken, maar laten we er toch maar even vanuit gaan dat je het daar dus mee eens bent.) dus waar/aan welke gedachte stoor jij je dan wel?

EDIT: Groot gelijk had de schoonmaakster. Beetje voor zo'n snotneus z'n kamer schoonmaken zeg..
pi_50376975
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoezo?

Moet je tegenwoordig als je ergens komt werken een ondertekende verklaring indienen dat je niet zo houdt van racisme, discriminatie, lijfstraffen en aanranding?
nee slimpie,

na dat ze die opmerking heeft gehoord
BTW dit alleen als die opmerking heeft opgevangen en niet dat die in een "discustie" over homo's rechtstreeks tegen haar is gezegt
pi_50377147
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Welke gedachte precies TS?
Zit ik in de goede richting wanneer ik denk dat je het over de adoptie van kinderen door homo's, hebt?
Want je zegt geen hekel aan de homo zelf verder te hebben, ze zijn namelijk over het algemeen wel aardig... (goed, daarin heb je jezelf ook al meerdere malen tegengesproken, maar laten we er toch maar even vanuit gaan dat je het daar dus mee eens bent.) dus waar/aan welke gedachte stoor jij je dan wel?
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.
Ik zie het woord homo als een schil om een banaan, homo heb je niks, maar wat er in zit
`dus zijn gedachten gang over de wereld zonder over geaardheid te praten` kan van belang zijn.

Wanneer ik zeg dat ik een schijthekel heb aan homo´s, en jij dan meteen denkt dat IK dan ook meteen een schijthekel aan de persoon heb, dan lees jij het gewoon verkeerd.

Bijdeze dus:

Homo's zijn ook mensen ja, maar het woord "homo" is gewoon voor mijn niet acceptabel.

punt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:38:57 #156
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50377179
*stil* mooi

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_50377218
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef simplemouse het volgende:
nee slimpie,

na dat ze die opmerking heeft gehoord
BTW dit alleen als die opmerking heeft opgevangen en niet dat die in een "discustie" over homo's rechtstreeks tegen haar is gezegt
Waarom?

"Zeg euhm, zouden jullie voortaan achter mijn rug om willen discrimineren?"
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:41:45 #158
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50377277
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:

En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
Ja, want homo's denken alleen maar aan sex

Snap je nou werkelijkelijk dat het enige dat een homo anders maakt dan een hetero, is dat ze op personen van het zelfde geslacht vallen.

En waarom is het erger als een man van mannen houdt ipv vrouwen dan als een man van blondines houdt ipv brunettes?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50377289
toch leuk dat het afgezwakt is naar alleen het woord
ipv de man zelf (homo)
pi_50377325
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:42 schreef simplemouse het volgende:
toch leuk dat het afgezwakt is naar alleen het woord
ipv de man zelf (homo)
nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.
pi_50377345
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Syd het volgende:
en dat is dus een nadeel van internet, jullie lezen jullie eigen emoties van anderen.
Ik zie het woord homo als een schil om een banaan, homo heb je niks, maar wat er in zit
`dus zijn gedachten gang over de wereld zonder over geaardheid te praten` kan van belang zijn.
Dat maakt niet uit. Jij ziet homo-zijn blijkbaar als iets wat los staat van de identiteit van de persoon, een soort vieze gewoonte zoals roken. Je kunt een hekel hebben aan rokers maar toch vrienden hebben die roken.

Voor een homo is homo-zijn onderdeel van zn identiteit. Ook al zie jij dat anders, voor degenen waar het om gaat zeg je toch echt dat je een schijthekel aan die persoon hebt.

Je kunt ook wel zeggen dat alle negers op moeten rotten naar hun apenland en dan dr na mekkeren dat je alleen een hekel hebt aan hun huid en niet aan hun als persoon, maar dat gaat echt niet helpen hoor je blijft een racist.

Ook al vind jij van niet, de uitingen die je doet zijn discriminerend.
quote:
Bijdeze dus:

Homo's zijn ook mensen ja, maar het woord "homo" is gewoon voor mijn niet acceptabel.

punt.
Het ligt niet aan het woord en dat weet je zelf ook wel. Aan gays, flikkers, mietjes en rugridders heb je net zo'n hekel.
pi_50377346
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarom?

"Zeg euhm, zouden jullie voortaan achter mijn rug om willen discrimineren?"
om te huilen dit

snap je nou echt niet wat ik bedoel
pi_50377397
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef Syd het volgende:

[..]

nee niet afgezwakt, zo denk ik er al jaren over, dat iker nu voor het eerst hier op FOK! over heb, ja daar kunnen jullie ook niks aan doen.
dat is het dus wel want in het begin was het IK HEB EEN HEKEL AAN HOMO'S

en niet ik heb een hekel aan het woord homo

correct me if i'm wrong
pi_50377413
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef simplemouse het volgende:
om te huilen dit

snap je nou echt niet wat ik bedoel
Nee.

Als zij zegt willen jullie voortaan niet zo over homo's praten waar ik bij ben, denken die mensen nog steeds zo. Dus wat helpt het? Het is niet puur die ene opmerking. Het is weten hoe er gedacht wordt DOOR die opmerking. Dus het helpt niet.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:46:26 #165
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50377414
Dus eigenlijk is de schoonmaakster vertrokken omdat jij een hekel hebt aan een woord?

Of lees ik nu mijn eigen emoties van anderen met 1 gedachten? Ofzo?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_50377431
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee, maar we doen de "babysteps" methode.
Ik had gevraagd om correcte spelling, en dat is gelukt.

Volgende stop : interpunctie.
Bied jij 'm een frietje aan voor correcte interpunctie ofzo ?
Ik vind het best. Ook maar in de Warmoesstraat? Dan gaat het allemaal in 1 moeite door.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:47:08 #167
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50377438
quote:

[..]

het gaat je dus om het woord "homo"...

Maar je hebt dus niks tegen bisexuelen ?
En bisexuelen met een lichte voorkeur voor mannen ?
zzz
pi_50377467
Geweldig TS, om te zien hoe beroerd jij mijn post leest.
Ik heb nergens gezegd dat ik denk dat jij met de woorden "ik heb een hekel aan homo's" op de man speelt. Het enige wat ik vraag is wat die gedachte van homo's is, die jou zo stoort.

Meer niet...dus lees voortaan eens een post rustig door voordat je gelijk in de aanval vliegt Driftkikkertje.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:48:36 #169
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50377486
quote:

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_50377525
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee.

Als zij zegt willen jullie voortaan niet zo over homo's praten waar ik bij ben, denken die mensen nog steeds zo. Dus wat helpt het? Het is niet puur die ene opmerking. Het is weten hoe er gedacht wordt DOOR die opmerking. Dus het helpt niet.
denken en uiten zijn 2 verschillende dingen

zolang ik denk dat jij een kloodzak bent maar het niet tegen je zegt boeid het je een stuk minder

maar goed dit is weer een disscusie apart en heeft nu nog weinig te maken met dit topic
laat verder maar hangen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:50:45 #171
22002 MREn
pi_50377539
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef L.Denninger het volgende:

Maar je hebt dus niks tegen bisexuelen ?
En bisexuelen met een lichte voorkeur voor mannen ?
Ik ben er diep van binnen nog altijd van overtuigd dat iedereen in meer of mindere mate biseksueel is, en dat alleen de voorkeur voor het andere geslacht beter ontwikkeld wordt door de omgeving van kinderen, waarin man/vrouw nog altijd het meeste voorkomt, en waar anderen -al dan niet plagend- aan jongens vragen of 'ze al een vriendinnetje hebben'.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50377602
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:50 schreef simplemouse het volgende:
denken en uiten zijn 2 verschillende dingen

zolang ik denk dat jij een kloodzak bent maar het niet tegen je zegt boeid het je een stuk minder

maar goed dit is weer een disscusie apart en heeft nu nog weinig te maken met dit topic
laat verder maar hangen
Misschien is dat dan verschillend voor verschillende mensen.

Als ik weet dat iemand mij haat wil ik daar niet mee omgaan, ook al speelt ie mooi weer tegen me.

Maar idd terug naar het echte onderwerp
pi_50377665
quote:

[..]

Je hebt in abstracte zin een schijthekel aan homo's, maar daarmee denk je niets te zeggen over personen die homo zijn?

Minder hersencellen hebben dan je werkster!
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:57:03 #174
22002 MREn
pi_50377735
Trouwens, Syd,

Wat is dan volgens jou eigenlijk het verschil tussen homo's en hetero's, buiten het feit dat eerstgenoemden op personen van het zelfde geslacht vallen?
pi_50377934
Nou schat, ik had je geen klap voor je kop gegeven hoor...

Heb altijd al eens iemand in zn noten willen trappen....
" I take risks, sometimes patients die, but not taking risks causes more patients to die - so I guess my biggest problem is that I've been cursed with the ability to do the math...."
- House
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')