TS is bang dat het hem eigenlijk wel wat lijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je uitmaakt of de liefde/lust tussen 2 consenting adults niet kan? Je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen als het je niks lijkt?
Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Syd het volgende:
achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
Zo LEZEN jullie het. .quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.
Prima dat het je mening is (ook al ben ik het er totaal niet mee eens), maar sta op zijn minst open voor de meningen van anderen.
Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef Syd het volgende:
ja het is blijkbaar nodig om te zeggen dat het mijn mening is, anders zien jullie dit weer als een soort van iets wat moet veranderen. Nee het hoef voor mij niet te veranderen, maar daarmee mag ik mijn eigen bepaalde mening wel uiten.
hehe!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Zo LEZEN jullie het. .
Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomen![]()
Wij proberen je juist duidelijk te maken dat ook al is het je mening je dat niet zo moet zeggen, omdat het overkomt alsof je vind dat anderen moeten veranderen. JIJ moet veranderen.
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren diequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:
daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
......uitte
Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef simplemouse het volgende:
[..]
hehe!!!!!!!
het doet je toch wel wat
WANT WAAROM MOET JE ANDERS IN caps lock TYPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja homo's zijn prima zolang ze mij maar met rust laten
ow en had ik al gezegt dat ik vrienden heb die homo zijn?
zijn ze daarom een minder persoon
ben ik daarom een minder persoon?
goh het woord persoon herhaald zich erg vaak
ooh wacht homo's zijn ook personen net zo als de TS
Nee, jij leest niet goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Syd het volgende:
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- niet kan beargumenteren
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
over het algemeen is CAPS LOCK om te schreeuwen en vet of cursief of underlined om iets duidelijk te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:
[..]
Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.
maar jullie zien met caps-locks typen aan voor schreeuwen
en dat is jouw meningquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.
Zeker niet bij mensen die een homo zoon hebben of homo zijn. hou die opmerkingen gewoon voor je lul
geniaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
'k Hoop dat jij later een baas krijgt die homo blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:
En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
Nee, ik heb idd ook nog niemand gezien die het met jouw mening eens is hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Zo LEZEN jullie het. .
Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.
Goed, dat VINDEN jullie, maar ik zie mijn menign echt niet als de enige waarheid, daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Dikke kans, tis erfelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en dat je later kinderen krijgt die homo blijken te zijn.
jha zo zie jij het meteen,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
- niet kan typen
Ik vind tuinmannen juist erg okay, want die doen het werk waar ik een schurfthekel aan heb, en hoef ik het zelf niet te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
Zo raar he, ik kan me niet voorstellen dat ik per definitie een hekel aan tuinmannen zou hebben, omdat ik zelf niet van tuinieren houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |