abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50374714
achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
pi_50374774
Wie dit topic gelooft is een nicht.
JOHNNY HEITINGA
pi_50374780
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wie ben jij dat je uitmaakt of de liefde/lust tussen 2 consenting adults niet kan? Je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen als het je niks lijkt?
TS is bang dat het hem eigenlijk wel wat lijkt.

Geeft niks, die kast zal best nog een tijdje comfortabel zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:35:07 #104
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50374802
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Syd het volgende:
achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.

Prima dat het je mening is (ook al ben ik het er totaal niet mee eens), maar sta op zijn minst open voor de meningen van anderen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50374864
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee, want jouw mening is de Enige Waarheid.

Prima dat het je mening is (ook al ben ik het er totaal niet mee eens), maar sta op zijn minst open voor de meningen van anderen.
Zo LEZEN jullie het. .

Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.

Goed, dat VINDEN jullie, maar ik zie mijn menign echt niet als de enige waarheid, daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2007 15:39:16 ]
pi_50374943
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef Syd het volgende:
ja het is blijkbaar nodig om te zeggen dat het mijn mening is, anders zien jullie dit weer als een soort van iets wat moet veranderen. Nee het hoef voor mij niet te veranderen, maar daarmee mag ik mijn eigen bepaalde mening wel uiten.
Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomen

Wij proberen je juist duidelijk te maken dat ook al is het je mening je dat niet zo moet zeggen, omdat het overkomt alsof je vind dat anderen moeten veranderen. JIJ moet veranderen.
pi_50374956
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Syd het volgende:

[..]

Zo LEZEN jullie het. .

Ik heb hier nog geen enkel mening gehoord van anderen over homo;'s alleen maar over dat ik zwak begaafd ben en dat ik maar een dom kind ben.
hehe!!!!!!!

het doet je toch wel wat

WANT WAAROM MOET JE ANDERS IN caps lock TYPEN

Oja homo's zijn prima zolang ze mij maar met rust laten
ow en had ik al gezegt dat ik vrienden heb die homo zijn?
zijn ze daarom een minder persoon
ben ik daarom een minder persoon?

goh het woord persoon herhaald zich erg vaak

ooh wacht homo's zijn ook personen net zo als de TS
pi_50375033
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is heus wel duidelijk dat het je mening is en niet een nieuwe wet die is aangenomen

Wij proberen je juist duidelijk te maken dat ook al is het je mening je dat niet zo moet zeggen, omdat het overkomt alsof je vind dat anderen moeten veranderen. JIJ moet veranderen.
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2007 15:41:42 ]
pi_50375066
quote:
daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- niet kan beargumenteren
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
pi_50375081
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
......uitte

Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.

Zeker niet bij mensen die een homo zoon hebben of homo zijn. hou die opmerkingen gewoon voor je lul
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_50375091
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef simplemouse het volgende:

[..]

hehe!!!!!!!

het doet je toch wel wat

WANT WAAROM MOET JE ANDERS IN caps lock TYPEN

Oja homo's zijn prima zolang ze mij maar met rust laten
ow en had ik al gezegt dat ik vrienden heb die homo zijn?
zijn ze daarom een minder persoon
ben ik daarom een minder persoon?

goh het woord persoon herhaald zich erg vaak

ooh wacht homo's zijn ook personen net zo als de TS
Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.

maar jullie zien met caps-locks typen aan voor schreeuwen

En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2007 15:44:22 ]
pi_50375095
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Syd het volgende:
En dat is het nou zou, IK WIL HELEMAAL NIKS VERANDEREN en dat heb ik ook niet gezegd, jullie lezen maar met je eigen gedachten, en lezen zo mijn meningen met je eigen gedachten van : "ah zo zou die wel reageren "
Nee, jij leest niet goed.

Wij willen dat jij verandert.

Of jij al dan niet wil dat homo's zich aanpassen interesseert niemand ene kut.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:44:14 #113
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50375148
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Discussieren via internet kan prima, tenzij je probeert met iemand te discussieren die
- niet kan typen
- denkt iets nuttigs toe te voegen door te roepen dat iets zn mening is en dat de mening van anderen m niets interesseert
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50375182
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:

[..]

Om het duidelijk te maken, in een discussie face to face ga ik nu heus niet lopen schreeuwen maar zou het woord LEZEN iets duidelijker uitspreken.

maar jullie zien met caps-locks typen aan voor schreeuwen
over het algemeen is CAPS LOCK om te schreeuwen en vet of cursief of underlined om iets duidelijk te maken

maar kan zijn dat ik een paar jaar achterloop en dat het weer helemaal is veranderd
pi_50375196
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef _serial_ het volgende:

hou die opmerkingen gewoon voor je lul
Moet ie ze dan eerst op een stukje papier schrijven?
pi_50375203
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja je mag een eigen mening hebben, maar de opmerking homo's kunnen gewoon niet scoor je gewoon nergens punten.

Zeker niet bij mensen die een homo zoon hebben of homo zijn. hou die opmerkingen gewoon voor je lul
en dat is jouw mening
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:46:16 #117
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50375245
quote:

[..]

- niet kan typen
geniaal
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_50375264
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Syd het volgende:

En lees even het topic door, een homo's heeft 1 gedachten waardoor ik al gewoon niks van hem te maken wil hebben.
'k Hoop dat jij later een baas krijgt die homo blijkt te zijn. .

Oh, en dat je later kinderen krijgt die homo blijken te zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:46:55 #119
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_50375277
quote:

[..]

Zo LEZEN jullie het. .

Goed, dat VINDEN jullie, maar ik zie mijn menign echt niet als de enige waarheid, daarom is discusseren via internet ook niks, mensen lezen zinnen anders dan hoe degene de zin beschrijft.
Nee, ik heb idd ook nog niemand gezien die het met jouw mening eens is hier.

Ik weet niet wat je onder dom verstaat, maar je kan niet:
- argumenteren
- betere argumenten accepteren
- je standpunten herzien bij betere argumenten
- een goede zin formuleren

En dan ga ik nog niet eens op de inhoud van je mening in!
Accept you're dead and start living
pi_50375294
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en dat je later kinderen krijgt die homo blijken te zijn.
Dikke kans, tis erfelijk.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:48:25 #121
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50375339
Wat was je doel eigenlijk met dit topic?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:48:35 #122
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50375345
Heb je wel eens nagedacht waarom je zo'n hekel hebt aan homo's ?

Niemand die jou vraagt om homo te zijn, of sex met een kerel te hebben.
Niemand die je ermee lastig valt.
Maar toch heb je per definitie een hekel aan homo's ?
en ook als het vrouwen zijn, en ze heel heel knap zijn ?

Zo raar he, ik kan me niet voorstellen dat ik per definitie een hekel aan tuinmannen zou hebben, omdat ik zelf niet van tuinieren houd.
zzz
pi_50375369
quote:

[..]

- niet kan typen
jha zo zie jij het meteen,

Ik kan hier op FOK! nooit eens normaal discuseren omdat jullie zielige persoontjes meteenpersoonlijk gaan aanvallen door te zeggen dat ze duidelijk niet eens zijn met mijn mening, maar verder op de mening in gaan en normaal op mij gaan reageren, nee dat kan hier niet dus ga ik daarop in.
pi_50375406
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
Zo raar he, ik kan me niet voorstellen dat ik per definitie een hekel aan tuinmannen zou hebben, omdat ik zelf niet van tuinieren houd.
Ik vind tuinmannen juist erg okay, want die doen het werk waar ik een schurfthekel aan heb, en hoef ik het zelf niet te doen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:50:30 #125
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50375428
Meneer Van Dale is vandaag zeker afwezig ? (Tip : http://www.vandale.nl )
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')