abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:51:56 #126
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50375471
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.

Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks. Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
Dat heeft er niets mee te maken, Syd.
Je haalt er nu dingen bij die volledig los staan van waar we 't eigenlijk over hebben.

Je had je mening ook op een normale manier kunnen vertolken richting de werkster. En dat heeft niets te maken met het onderwerp, maar met manieren. Of ben je ook van mening dat je geen manieren hoeft te gebruiken in je eigen huis? Fatsoenlijk gedrag tegenover mensen die in dienst van anderen (= je moeder) is je vreemd?

Nergens hoor je mij zeggen dat jij een laagbegaafd of dom mens bent. Waar het je wel aan ontbreekt is tact en het aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag. En dat laatste is ook nog eens onvolwassen. Wees een vent en accepteer dat je het niet handig hebt gespeeld.
(Un)masking for the greater good.
pi_50375502
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Dipkip het volgende:

Dikke kans, tis erfelijk.
.
pi_50375552
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Meneer Van Dale is vandaag zeker afwezig ? (Tip : http://www.vandale.nl )
[OFFTOPIC]

zeg waarom moet je dat nou weer doen nu moet ik ook al me post weer na kijken

[/OFTOPPIC]
pi_50375858
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken, Syd.
Je haalt er nu dingen bij die volledig los staan van waar we 't eigenlijk over hebben.

Je had je mening ook op een normale manier kunnen vertolken richting de werkster. En dat heeft niets te maken met het onderwerp, maar met manieren. Of ben je ook van mening dat je geen manieren hoeft te gebruiken in je eigen huis? Fatsoenlijk gedrag tegenover mensen die in dienst van anderen (= je moeder) is je vreemd?

Nergens hoor je mij zeggen dat jij een laagbegaafd of dom mens bent. Waar het je wel aan ontbreekt is tact en het aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag. En dat laatste is ook nog eens onvolwassen. Wees een vent en accepteer dat je het niet handig hebt gespeeld.
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.

maar daarbij veranderd mijn gedachten nog niet.

En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:04:30 #130
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50375912
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
zzz
pi_50375960
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
pi_50376012
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Op de Warmoesstraat!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_50376050
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:

[..]

pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
Dat heeft niks met taalpurisme te maken. Je bent gewoon niet te volgen door de taal-, stijl- en spellingsfouten.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:08:13 #134
132492 Honky
Rockster
pi_50376052
quote:

[..]

No icecream for you!
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_50376070
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef Syd het volgende:
Ik kan hier op FOK! nooit eens normaal discuseren omdat jullie zielige persoontjes meteenpersoonlijk gaan aanvallen door te zeggen dat ze duidelijk niet eens zijn met mijn mening, maar verder op de mening in gaan en normaal op mij gaan reageren, nee dat kan hier niet dus ga ik daarop in.
Je kunt niet discussieren want mensen zeggen dat ze het niet met je eens zijn?

Er zijn zat mensen inhoudelijk op je mening in gegaan. Er is gevraagd hoe je het zei, waarom je het zei, wat de reden is waarom je een hekel hebt aan homo's en de enige reactie die je geeft is dat het je mening is en dat het je geen hol kan schelen wat anderen er van vinden. En dan ga je zeuren dat er geen discussie op gang komt?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:09:01 #136
31101 _Led_
pi_50376081
quote:

[..]

We hebben een winnaar !
Zie je wel dat je het kan !

Nou kom op, doe voortaan eens net zo hard je best als op deze ene zin en je lijkt gelijk niet meer zo'n vmbo-mongool !

Zeg maar welke smaak je wilt.
zzz
pi_50376109
quote:

[..]

Probeer deze zin eens te lezen!
quote:
achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:04 #138
31101 _Led_
pi_50376121
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef Honky het volgende:

[..]

No icecream for you!
Jawel, het ging alleen om spelfouten !
Eerlijk is eerlijk, hij krijgt een ijsje van me.
zzz
pi_50376135
homo's maken wel schoon, jij niet...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:55 #140
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_50376157
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
oja, en als jij iets VIND, dan betekent dat natuurlijk automatisch dat je er geen enkele verantwoording over verschuldigd bent, en dat mensen dat maar gewoon moeten accepteren. want hoe kan iemand nu beledigd zijn door iets dat jij VIND?

TS, je bent een lafbek. je verschuilt je achter een werkwoordje om maar geen inhoudelijke discussie aan te hoeven gaan.

en inderdaad: jouw huis? ga eerst eens werken, kromliggen voor een hypotheek en wekenlang dagen van 18 uur maken om alles op orde te krijgen. DAN mag je spreken over "mijn huis".

ps: VIND ik. dus geen weerwoord alsjeblieft.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_50376169
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

We hebben een winnaar !
Zie je wel dat je het kan !

Nou kom op, doe voortaan eens net zo hard je best als op deze ene zin en je lijkt gelijk niet meer zo'n vmbo-mongool !

Zeg maar welke smaak je wilt.
Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:24 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50376176
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:

[..]

Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.

En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
Met dat gezegd, neem ik aan dat je haar je excuses hebt gemaakt? (voor je harde manier van uiting geven aan je mening, niet voor de mening zelf)

(Er is niets zwak aan het maken van excuses, voor 't geval je dat denkt.)
pi_50376195
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:

[..]

met wie was je dan in "discusie" ?

ik Quote jou TS ff
quote:
......uitte

Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!

en nu is dat mens boos op mij en heeft ontslag genomen omdat haar zoon dus blijkbaar homo is....
en nu is me moeder ook nog keer boos op mij omdat het moeilijk is om een nieuwe te vinden :S

en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s

Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s

fuck dat allemaal....:(
hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:15:06 #144
31101 _Led_
pi_50376333
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?
Nee, maar we doen de "babysteps" methode.
Ik had gevraagd om correcte spelling, en dat is gelukt.

Volgende stop : interpunctie.
Bied jij 'm een frietje aan voor correcte interpunctie ofzo ?
zzz
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:15:31 #145
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50376362
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef simplemouse het volgende:

[..]

met wie was je dan in "discusie" ?

ik Quote jou TS ff
[..]

hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissen
Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.
pi_50376409
Lekker voor je, dwaas.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:17:52 #147
31101 _Led_
pi_50376462
Maar voortaan moet je dus je eigen kamer opruimen ?
zzz
pi_50376600
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.
tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopen
was het direct tegen haar dan kan ik me er nog iets bij voorstellen

ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:25:34 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50376744
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:

[..]

tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopen
was het direct tegen haar dan kan ik me er nog iets bij voorstellen

ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
Zomaar weglopen is ook niet netjes idd.
Ben ik 't helemaal mee eens.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:28:27 #150
147240 fiekster
Worlddomination
pi_50376834
ik word opgevoed door mijn vader maar heb het gevoel met een stuk ruimere blik in het leven te staan dan jij

note: me vader is geen homo maar gescheiden, vind je dat ook niet kunnen? opgevoed worden door 1 ouder? want dan mis ik toch mijn moeder...

[ Bericht 40% gewijzigd door fiekster op 12-06-2007 16:36:48 ]
"If only more people knew!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')