Dat heeft er niets mee te maken, Syd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks. Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
[OFFTOPIC]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Meneer Van Dale is vandaag zeker afwezig ? (Tip : http://www.vandale.nl )
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, Syd.
Je haalt er nu dingen bij die volledig los staan van waar we 't eigenlijk over hebben.
Je had je mening ook op een normale manier kunnen vertolken richting de werkster. En dat heeft niets te maken met het onderwerp, maar met manieren. Of ben je ook van mening dat je geen manieren hoeft te gebruiken in je eigen huis? Fatsoenlijk gedrag tegenover mensen die in dienst van anderen (= je moeder) is je vreemd?
Nergens hoor je mij zeggen dat jij een laagbegaafd of dom mens bent. Waar het je wel aan ontbreekt is tact en het aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag. En dat laatste is ook nog eens onvolwassen. Wees een vent en accepteer dat je het niet handig hebt gespeeld.
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
Op de Warmoesstraat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Syd, als je nou eens een hele zin zonder spelfouten kan typen krijg je van mij een ijsje !
Dat heeft niks met taalpurisme te maken. Je bent gewoon niet te volgen door de taal-, stijl- en spellingsfouten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
No icecream for you!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
pfff taalpuristen, jongen jij bent geen koning dus ik typ gewoon snel en makkelijk.
Je kunt niet discussieren want mensen zeggen dat ze het niet met je eens zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef Syd het volgende:
Ik kan hier op FOK! nooit eens normaal discuseren omdat jullie zielige persoontjes meteenpersoonlijk gaan aanvallen door te zeggen dat ze duidelijk niet eens zijn met mijn mening, maar verder op de mening in gaan en normaal op mij gaan reageren, nee dat kan hier niet dus ga ik daarop in.
We hebben een winnaar !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
Probeer deze zin eens te lezen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Syd het volgende:
[..]
quote:achjha, jullie hebben zo jullie meningen, haha ik het doet me allemaal niks.
oja, en als jij iets VIND, dan betekent dat natuurlijk automatisch dat je er geen enkele verantwoording over verschuldigd bent, en dat mensen dat maar gewoon moeten accepteren. want hoe kan iemand nu beledigd zijn door iets dat jij VIND?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
We hebben een winnaar !
Zie je wel dat je het kan !
Nou kom op, doe voortaan eens net zo hard je best als op deze ene zin en je lijkt gelijk niet meer zo'n vmbo-mongool !
Zeg maar welke smaak je wilt.
Met dat gezegd, neem ik aan dat je haar je excuses hebt gemaakt? (voor je harde manier van uiting geven aan je mening, niet voor de mening zelf)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.
maar daarbij veranderd mijn gedachten nog niet.
En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
met wie was je dan in "discusie" ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Mijn mening was zeke niet richting haar, maar waarschijnelijk had ze het opgepikt, en ik wist niet van te voren dat 1 van haar zonen dus homo is. En tuurlijk als ik het rechstreeks met haar in gesprek was geweest dan had ik natuurlijk niet zo gezegd omdat ik weet wat voor persoon zij is.
maar daarbij veranderd mijn gedachten nog niet.
En ik wist al meteen dat ik mijnmening misschien verkeerd geuit had, maar dat ik me nu moet schamen en moet gaan terugtrekken zo zit ik niet in elkaar en blijf er dan dus ook op ingaan.
hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissenquote:......uitte
Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
en nu is dat mens boos op mij en heeft ontslag genomen omdat haar zoon dus blijkbaar homo is....
en nu is me moeder ook nog keer boos op mij omdat het moeilijk is om een nieuwe te vinden :S
en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s
Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s
fuck dat allemaal....:(
Nee, maar we doen de "babysteps" methode.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, de hoop op correcte interpunctie en het gebruik van hoofdletters heb je maar opgegeven?
Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef simplemouse het volgende:
[..]
met wie was je dan in "discusie" ?
ik Quote jou TS ff
[..]
hier maak ik uit dat je het tegen haar had maar goed kan me dus ook vergissen
tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zover ik begrijp maakte hij die harde opmerking in conversatie met iemand anders waar de werkster bij zat. Die laatste was zo ontdaan doe die mening of de felheid dat ze ontslag heeft genomen.
Zomaar weglopen is ook niet netjes idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef simplemouse het volgende:
[..]
tsja als dat zo is snap ik niet helemaal waarom de werkster hard is weg gelopen
was het direct tegen haar dan kan ik me er nog iets bij voorstellen
ik wil Syd niet goed praten maar de werkster had best kunnen melden dat ze daar niet van gediend is tegen hem of z'n moeder/vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |