quote:
HenK zegt:
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Berenanus
Thijs \ Airsoft is vet zegt:
Ernstig...
iiCk b3n WiE iicK b3n, VeRanDuRr DaT Ni3T.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
http://sexii.forum2go.nl/h4llo-t78.html!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
iiCk b3n WiE iicK b3n, VeRanDuRr DaT Ni3T.
Gewoon willekeurig de shift knop indrukken en soms een EeinZzz11!1!@ of Zweiizz222@quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe kan je in hemelsnaam zo breezer achtig typen?
doe dr even een laag van 5 cm op, snolquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
Die heeft ook met haar kop in de pizza gelegen![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
http://sexii.forum2go.nl/h4llo-t78.html
Bwhehehee
D3oXyRiB0nUcL31c heb ik al geregistreerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe kan je in hemelsnaam zo breezer achtig typen?
die kerle die mij al geregistreerd hadquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga goatses en tubgirls plaatsen!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga goatses en tubgirls plaatsen!
ga je me dan bannen op Fok?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
iiCk VoNd DeZe Pl44TjUhh En is EcHt Vi3s VinD juLliE NieT?
wtfok!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:32 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Is dit een syndroom van Down BrEeZZAaaHHA??
was een geintjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die kerle die mij al geregistreerd had
gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie wil even voor mij registreren?, dat gare ding zegt hacking 4 ofzoiets als ik lklaar ben
No Way!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:32 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Is dit een syndroom van Down BrEeZZAaaHHA??
link!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oke, de goatses/tubgirls komen eraan
door nog een websitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef eQuaL het volgende:
Pas op jongens straks worden we aangeklaagd
(ligt echt helemaal dubbel)
ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie is verantwoordelijk voor de hai2u in http://sexii.forum2go.nl/(...)k-mo0ii-hee-t89.html ?
fOeI ToCh, Nu bEn iKkUh mIjN EeTlUsT KwIjTquote:
Wie is ditquote:DrinkBier
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 3:44 pm Onderwerp:
Mag ik jullie erop wijzen dat deze keuze van foto's plaatsen een heel goed beeld geeft van jullie persoonlijkheid?
Om nog maar te zwijgen over jullie gebruikers namen!
*krijgt een briljante, danwel voorspelbaar idee in gedachte*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef La_Vita het volgende:
Dat forum is geloof ik opgericht door meisjes van 't ellegirlforum omdat ze daar een ban kregen bij het posten van sugababesfoto's
Ja dat weet ik dan weer he![]()
geregistreerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
*krijgt een briljante, danwel voorspelbaar idee in gedachte*![]()
![]()
Handig hulpmiddelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kan iemand me even een TT en Op voor dat forum maken en opsturen via E-Mail?, ik ga dat forum eens flink terroriseren
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef boem-dikkie het volgende:
whehe dat hele topic forum is verneukt!
dat is + bezoekersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Berenanus, BreezerVerdelger, Cola, Deoxyribonucleic, DrinkBier, echo99, eQuaL, IkWiLoKw4tZ3G3N, P|/|d0M3l4, TaalNazi, _GdR_whehe.
Huh dit klopt ook niet:
We hebben 50 geregistreerde gebruikers
Grootst aantal gebruikers online was 57
Ik ben van de HAI2U!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
geef mij maar de schuld van de Goatse/tubgirl topics
hoi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef denka het volgende:
mIjN vAdEr hOuDt oOk VaN PlEzIeR
en dan die foto![]()
![]()
ik heb daar een acc met een gele kaartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga even bekookstoven of ik daadwerkelijk goatses ga plaatsen op Sb/Sd
ja, en doe meteen een paar schermen open, kan je meerdere goatses postne en tegelijk topics openenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb daar een acc met een gele kaartzal ik voor de ip-ban gaan?
Als je ff linkjes plaatst zet ik er zo wel de hai2u's en meatspins bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en doe meteen een paar schermen open, kan je meerdere goatses postne en tegelijk topics openen
ik doe je mijn accquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en doe meteen een paar schermen open, kan je meerdere goatses postne en tegelijk topics openen
Ga nu nog maar eens op het forum kijkenquote:
't is een foto van berenanus. Maar hij is best erg inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:22 schreef MASD het volgende:
van wie is harlekijnbaby?ik durf niet eens te kijken
No Shit, Sherlockquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
Allerliefste schatjes van het Fok forum.
ik snap dat jullie niet de slimsten zijn.
Dit is een GRAPJE.
dit zijn geen echt meisjes xP nouja de foto's natuurlijk wel,
maar hun foto's + ons commentaar (uiteraard) breezer getypt, posten wij.
(Van het hier ooh zo geliefde Ellegirl forum)
Dus Fok! gaat nu selectief forums verneuken? Im inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef MASD het volgende:
[..]
No Shit, Sherlock
Neemt niet weg dat jullie dadelijk een karwij hebben aan het opschonen van dat achterlijke topic
Hahahaahaha ooh jullie zijn zielig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef MASD het volgende:
[..]
No Shit, Sherlock
Neemt niet weg dat jullie dadelijk een karwij hebben aan het opschonen van dat achterlijke topic
Ja vind ik ook wel. Stomme hoeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Forums die het verdienen hé?, waar bezoekers on par zijn met G,W, Bush qua intelligentie
Ja joh jat lekker onze grap.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef Chau het volgende:
Zal alvast een sb/sd account aanmaken dan.
leuk tijdverdrijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahaha ooh jullie zijn zielig.
wat maakt het ons nou in hemelsnaam uit?
Het forum was gewoon tijdelijk leuk tijdverdrijf.
Lekker boeiend dat er nu van die smerige plaatjes op staan.
Wij hoeven er niet naar te kijken.
Als het jullie allemaal geen fuck uitmaakt begin dan niet hier op Fok! te klagen, flikker dan ook op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahaha ooh jullie zijn zielig.
wat maakt het ons nou in hemelsnaam uit?
Het forum was gewoon tijdelijk leuk tijdverdrijf.
Lekker boeiend dat er nu van die smerige plaatjes op staan.
Wij hoeven er niet naar te kijken.
Check het forum van Fok! dan even is er een jaar geleden ook al eens geweest dat we er met tig man heen gingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja joh jat lekker onze grap.
EG SB hebben we nl ook al gehad.
Ik klaag niet. het maakt me niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef denka het volgende:
[..]
Als het jullie allemaal geen fuck uitmaakt begin dan niet hier op Fok! te klagen, flikker dan ook op.![]()
Vertaling hieronder voor je
aLs hEt jUlLiE AlLeMaAl gEeN FuCk uItMaAkT BeGiN DaN NiEt hIeT Op fOk! Te kLaGeN, fLiKkEr dAn oOk oP.![]()
![]()
Hahahahahahahaha. frigide hoeren. hahahahahaha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef MASD het volgende:
[..]
leuk tijdverdrijffrigide hoeren dat jullie zijn, lekker stoer achter je computer wijven uitlachen omdat jullie al jaren droogstaan
!
en jullie moeten er wel naar kijkenmy orders ma'am
No Shit Sherlockquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klaag niet. het maakt me niet zo veel uit.
Ik zeg alleen dat het geen echt breezerforum is dat jullie verneuken,
slechts een grapje.
Maar effe serieus, jij dacht echt dat wij dachten dat het een echt forum wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha. frigide hoeren. hahahahahaha.
Hier ga ik niet eens meer op reageren.
Ga lekker fappen op sb's joh.
Je klaagt wel en loopt hier wat te zeuren. Niemand heeft behoefte aan je simpele mening dus flikker ff lekker op! Breezerforum of niet, wat boeit dat? Het is gewoon te achterlijk en triest voor woorden. Als het je niks uitmaakt dan maak er geen big deal van en flikker op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klaag niet. het maakt me niet zo veel uit.
Ik zeg alleen dat het geen echt breezerforum is dat jullie verneuken,
slechts een grapje.
Je vergeet "HiHi dUzZ *oNe lUv*"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef denka het volgende:
[..]
Je klaagt wel en loopt hier wat te zeuren. Niemand heeft behoefte aan je simpele mening dus flikker ff lekker op! Breezerforum of niet, wat boeit dat? Het is gewoon te achterlijk en triest voor woorden. Als het je niks uitmaakt dan maak er geen big deal van en flikker op.
----
jUh kLaAgT WeL En lOoPt hIeR WaT Te zEuReN. nIeMaNd hEeFt bEhOeFtE AaN JuH SiMpElE MeNiNg dUs fLiKkEr fF LeKkEr oP! bReEzErFoRuM Of nIeT, wAt bOeIt dAt? HeT Is gEwOoN Te aChTeRlIjK En tRiEsT VoOr wOoRdEn. AlS HeT JuH NiKs uItMaAkT DaN MaAk eR GeEn bIg dEaL VaN En fLiKkEr oP.
![]()
![]()
Als ik dat achterlijke taaltje zelf moet typen dan ben ik morgen dood.quote:
mèn dat zocht ik de hele tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:05 schreef denka het volgende:
[..]
Als ik dat achterlijke taaltje zelf moet typen dan ben ik morgen dood.
Dit gebruik ik voor die onzin.
die post eronderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Mastertje het volgende:
http://sexii.forum2go.nl/post1335.html#1335!!
hoi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Mastertje het volgende:
http://sexii.forum2go.nl/post1335.html#1335!!
kom eens ff op msn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Invisible sofa?
wat is er dan zoal op te zien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef Maisnon het volgende:Er is een serie plaatjes genaamd de pain serie, alleen bestemd om te kijken vanachter bewapend glas, de ultieme internet ranzigheid. Laat iemand me daar nou net een link naar gegeven hebben
Ik zeg gatverdequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef Maisnon het volgende:Er is een serie plaatjes genaamd de pain serie, alleen bestemd om te kijken vanachter bewapend glas, de ultieme internet ranzigheid. Laat iemand me daar nou net een link naar gegeven hebben
whehehe hier ben ik het wel met je eens, dit is echt te grappig gewoon hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef BossFight het volgende:
Damn ik zit echt hard op te lachen, en ik ben op mijn werk. Dit is niet zo handig. Hoop wel dat dit vanavond nog bezig is als ik thuis kom!![]()
Heb je weer zo'n breezer moest je je daar nu extra voor registreren, flikker toch een eind opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef frame-saw het volgende:
Mensen, het is nepper dan nep.
Dit heeft een tienermeisjesforum tot stand gebracht, omdat zij ook breezahs haten.
Ich Auchquote:
ik vindt het wel wat hebben, tis beter als een kloon lopen fucken die zelf harder lacht als de 25 andere die op de berichten ingaan hehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef Liebe het volgende:
Maar ik snap het nut nog steeds niet.
Jullie zitten dus een -verlaten- forum belachelijk te maken,
die juist gemaakt is óm belachelijk te maken?
Echt te ranzig..quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef Pietklaaso het volgende:
Godver waarom moest ik dat topic van die Timooon nou weer openen![]()
tubgirl goatse? linkje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef Game_Error het volgende:
wie heeft er nou weer daar tubgirl goatse en de rest geplaatst?
jeweets, ik kan alles hebben behalve harlekijnbaby'squote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef Timooon het volgende:
Hahahahaha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |