Ja vind ik ook wel. Stomme hoeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Forums die het verdienen hé?, waar bezoekers on par zijn met G,W, Bush qua intelligentie
Ja joh jat lekker onze grap.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef Chau het volgende:
Zal alvast een sb/sd account aanmaken dan.
leuk tijdverdrijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahaha ooh jullie zijn zielig.
wat maakt het ons nou in hemelsnaam uit?
Het forum was gewoon tijdelijk leuk tijdverdrijf.
Lekker boeiend dat er nu van die smerige plaatjes op staan.
Wij hoeven er niet naar te kijken.
Als het jullie allemaal geen fuck uitmaakt begin dan niet hier op Fok! te klagen, flikker dan ook op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahaha ooh jullie zijn zielig.
wat maakt het ons nou in hemelsnaam uit?
Het forum was gewoon tijdelijk leuk tijdverdrijf.
Lekker boeiend dat er nu van die smerige plaatjes op staan.
Wij hoeven er niet naar te kijken.
Check het forum van Fok! dan even is er een jaar geleden ook al eens geweest dat we er met tig man heen gingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja joh jat lekker onze grap.
EG SB hebben we nl ook al gehad.
Ik klaag niet. het maakt me niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef denka het volgende:
[..]
Als het jullie allemaal geen fuck uitmaakt begin dan niet hier op Fok! te klagen, flikker dan ook op.![]()
Vertaling hieronder voor je
aLs hEt jUlLiE AlLeMaAl gEeN FuCk uItMaAkT BeGiN DaN NiEt hIeT Op fOk! Te kLaGeN, fLiKkEr dAn oOk oP.![]()
![]()
Hahahahahahahaha. frigide hoeren. hahahahahaha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef MASD het volgende:
[..]
leuk tijdverdrijffrigide hoeren dat jullie zijn, lekker stoer achter je computer wijven uitlachen omdat jullie al jaren droogstaan
!
en jullie moeten er wel naar kijkenmy orders ma'am
No Shit Sherlockquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klaag niet. het maakt me niet zo veel uit.
Ik zeg alleen dat het geen echt breezerforum is dat jullie verneuken,
slechts een grapje.
Maar effe serieus, jij dacht echt dat wij dachten dat het een echt forum wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha. frigide hoeren. hahahahahaha.
Hier ga ik niet eens meer op reageren.
Ga lekker fappen op sb's joh.
Je klaagt wel en loopt hier wat te zeuren. Niemand heeft behoefte aan je simpele mening dus flikker ff lekker op! Breezerforum of niet, wat boeit dat? Het is gewoon te achterlijk en triest voor woorden. Als het je niks uitmaakt dan maak er geen big deal van en flikker op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klaag niet. het maakt me niet zo veel uit.
Ik zeg alleen dat het geen echt breezerforum is dat jullie verneuken,
slechts een grapje.
Je vergeet "HiHi dUzZ *oNe lUv*"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef denka het volgende:
[..]
Je klaagt wel en loopt hier wat te zeuren. Niemand heeft behoefte aan je simpele mening dus flikker ff lekker op! Breezerforum of niet, wat boeit dat? Het is gewoon te achterlijk en triest voor woorden. Als het je niks uitmaakt dan maak er geen big deal van en flikker op.
----
jUh kLaAgT WeL En lOoPt hIeR WaT Te zEuReN. nIeMaNd hEeFt bEhOeFtE AaN JuH SiMpElE MeNiNg dUs fLiKkEr fF LeKkEr oP! bReEzErFoRuM Of nIeT, wAt bOeIt dAt? HeT Is gEwOoN Te aChTeRlIjK En tRiEsT VoOr wOoRdEn. AlS HeT JuH NiKs uItMaAkT DaN MaAk eR GeEn bIg dEaL VaN En fLiKkEr oP.
![]()
![]()
Als ik dat achterlijke taaltje zelf moet typen dan ben ik morgen dood.quote:
mèn dat zocht ik de hele tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:05 schreef denka het volgende:
[..]
Als ik dat achterlijke taaltje zelf moet typen dan ben ik morgen dood.
Dit gebruik ik voor die onzin.
die post eronderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Mastertje het volgende:
http://sexii.forum2go.nl/post1335.html#1335!!
hoi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Mastertje het volgende:
http://sexii.forum2go.nl/post1335.html#1335!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |