hoi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef denka het volgende:
mIjN vAdEr hOuDt oOk VaN PlEzIeR
en dan die foto![]()
![]()
ik heb daar een acc met een gele kaartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga even bekookstoven of ik daadwerkelijk goatses ga plaatsen op Sb/Sd
ja, en doe meteen een paar schermen open, kan je meerdere goatses postne en tegelijk topics openenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb daar een acc met een gele kaartzal ik voor de ip-ban gaan?
Als je ff linkjes plaatst zet ik er zo wel de hai2u's en meatspins bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en doe meteen een paar schermen open, kan je meerdere goatses postne en tegelijk topics openen
ik doe je mijn accquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en doe meteen een paar schermen open, kan je meerdere goatses postne en tegelijk topics openen
Ga nu nog maar eens op het forum kijkenquote:
't is een foto van berenanus. Maar hij is best erg inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:22 schreef MASD het volgende:
van wie is harlekijnbaby?ik durf niet eens te kijken
No Shit, Sherlockquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
Allerliefste schatjes van het Fok forum.
ik snap dat jullie niet de slimsten zijn.
Dit is een GRAPJE.
dit zijn geen echt meisjes xP nouja de foto's natuurlijk wel,
maar hun foto's + ons commentaar (uiteraard) breezer getypt, posten wij.
(Van het hier ooh zo geliefde Ellegirl forum)
Dus Fok! gaat nu selectief forums verneuken? Im inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef MASD het volgende:
[..]
No Shit, Sherlock
Neemt niet weg dat jullie dadelijk een karwij hebben aan het opschonen van dat achterlijke topic
Hahahaahaha ooh jullie zijn zielig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef MASD het volgende:
[..]
No Shit, Sherlock
Neemt niet weg dat jullie dadelijk een karwij hebben aan het opschonen van dat achterlijke topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |