Omdat het oplichters zijn, die intressante dingen liever in het programma laten zien, dan aan mensen die ervoor betalen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef CoT het volgende:
waarom gaan de streams nou weer weg
Misschien zat de fotograaf in het complot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:26 schreef Desii het volgende:
Palma zegt: toen deze taart binnen kwam hebben wij er gelijk een foto van gemaakt, dat is mijn geluk .. en er staat geen Huub op.
Palma zal er ws dan wel niets mee te maken hebben gehad dat die marsepeinen tekst van de taart is verdwenen. Anders ga je niet zo ver in je gelijk proberen te halen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:26 schreef Anderkeertje het volgende:
Bakkersvrouw bevestigt dat de naam huub erop staat, palma gaat er tegenin en weg streams.
Dat vind ik zo belachelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef brabander01 het volgende:
En toen werden de streams weer verdraaid
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zat de fotograaf in het complot.
En heeft hij/ zij de letters eraf gegeten.
Ik denk dat dat hele taartgedoe de uitzending niet haalt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
Op nowlife zeuren ze nog steeds om die taart , mocht het op tv worden vertoond op een verkeerde manier nemen ze juridische stappen.
Nou ze hebben er ook voor betaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
Op nowlife zeuren ze nog steeds om die taart , mocht het op tv worden vertoond op een verkeerde manier nemen ze juridische stappen.
Nee duh, dat zou ik wel heel raar vinden...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hele taartgedoe de uitzending niet haalt.
Denk dat ze 'achter' dat forum zo ondertussen wel zat zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
2 cm per letter toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef CoT het volgende:
Die tekst Huub was maar 2 centimeter, dat past echt wel op een taart
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
maar amanda moet het toch ook ooit een keer leren...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gemeen van Natasia, ze weet dat Amanda bepaalde vaardigheden niet heeft, en dwingt haar die toch te doen.
Puur om haar te vernederen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gemeen van Natasia, ze weet dat Amanda bepaalde vaardigheden niet heeft, en dwingt haar die toch te doen.
Puur om haar te vernederen.
Dat kan ook op een normale stimulerende manier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
maar amanda moet het toch ook ooit een keer leren...
Je maakt een geintje hoop ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
Alleen al door die opmerking van Nowlive zou ik het juist verkeerd in beeld brengenquote:
VOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
De taart waar in het midden het stukje met HUUB moest staan.
Met dank aan VOL.
Najah, lijkt me wel leuk om te doen.. Als ze de bakker als getuige hebben heeft Tien weinig kans volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ikDie lui daar sporen echt niet
Godzijdank eindigde je met die smiley.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Najah, lijkt me wel leuk om te doen.. Als ze de bakker als getuige hebben heeft Tien weinig kans volgens mij
Klinkt leuk maar de fotograaf is Jaap en heeft hem gemaakt toen hij op de tafel lagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zat de fotograaf in het complot.
En heeft hij/ zij de letters eraf gegeten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank eindigde je met die smiley.
Je blijft een rare...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bron: http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1126
Zelfde plaatje als bovenaan deze paginaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef CoT het volgende:
Leuk, die kikker
Ik dacht dat hij nog niet met het bovenschrift gepubliceerd was hier, maar toen ik hem had geplaatst zag ik dat die andere foto ook een bovenschrift had.quote:
Najah, ik snap het wel van Nowlive.. Ze doen iets als fans en vervolgens worden ze gewoon bedrogen en doen ze net alsof die taart voor Brian is.. Dat terwijl de bakker zelf zegt dat die taart er MET opschrift 'huub' is aangekomen.. Beetje jammer dan toch.. Als je vervolgens van die lelijke mailtjes terug krijgt van de redactie had ik het ook snel gezien... TERRORquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef lillkiss het volgende:
rare gasten... zich zo druk maken om een taart?
Heb het teruggevonden gister gelezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ikDie lui daar sporen echt niet
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon 7 taarten hebben gestuurd, dat was geheid een voedselgevecht geworden met alle gevolgen van dien.. Hele villa onder de taart, Palma over de zeik, mensen weer ruzie met elkaar..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef CoT het volgende:
Ik ga ook een taart sturen, "Veel succes Brian, je vrienden van Nowlive"
dat is toch opvallend, en de bewoners hebben de taart helemaal niet meer gezien hoor ik net.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef fredfik het volgende:
iets klopt er niet anders worden de streams steeds niet weg gedraaid!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
Amanda: Waarom heb je geen leuke foto van ons op je blog staan ??? ... vind je dat normaal ???
Brian: Niet zeiken![]()
Jaap heeft toh af en toe een stuk tAART genomen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is toch opvallend, en de bewoners hebben de taart helemaal niet meer gezien hoor ik net.
natas zegt net van nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap heeft toh af en toe een stuk tAART genomen?
Oh my god, dit is wel erg zielig.quote:
Sneu meisje.quote:
Hoezo? Sliep Brian vannacht niet bij haar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef pullup het volgende:
Oh my god, dit is wel erg zielig.
En nu gaat ze nog even klagen dat ze het niet leuk vond om alleen te slapen.
Waarop Brian natuurlijk meteen weer kan inwrijven dat hij niet over zich heen laat lopen.
Ze sprak over de periode dat WB niet bij haar sliep, de 2 weken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Sliep Brian vannacht niet bij haar?
Ze suggeren daar dat DGK in juli stopt, maar Huub ontkracht de roddel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
brian luistert naar een radiointerview met huub
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub over Natasia: "Ik zou mijn pik nog niet aan haar haren willen afvegen"
Interviewer: "Wordt dat ook de titel van je nieuwe plaat?"
Als het om het Megastad FM interview gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
iemand link van dat interview?
wat ze allemaal herhaalt klopt in ieder geval niet, dus ik ben bang dat het niet doordringt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat de opmerking van Huub dat hij haar geneukt heeft niet leuk vond, maar de rest van het interview wel. Heeft ze dan wel goed geluisterd?![]()
![]()
Brian. Bloedlink!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
iemand link van dat interview?
Bwennie doet dat echt goed, BBoon zal er binnenkort wel een filmpje bij maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B-8PLJrqZp4
Mooi liedje voor Eric van vol
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
hoe gaat je relatie met brian?
a; super echt, kan niet beter.
Om te janken, zo goed;.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
hoe gaat je relatie met brian?
a; super echt, kan niet beter.
Ik moet hem zo af en toe alleen bevestigenquote:
3 groepjes van 2 zei eric en jaap was alleen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian - Amanda - Natasia
Huub - Jaap - Lieke
En wie is het derde groepje dan.
Eric - Natrashaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian - Amanda - Natasia
Huub - Jaap - Lieke
En wie is het derde groepje dan.
Oh, ik dacht dat hij 2 groepjes van 3 bedoelde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
3 groepjes van 2 zei eric en jaap was alleen.
jouw groepjes klopten ook beter, Eric staat gewoon alleen maar dat snapt hij niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij 2 groepjes van 3 bedoelde.![]()
Het is gewoon jammer dat de redaktie niet kan makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
jouw groepjes klopten ook beter, Eric staat gewoon alleen maar dat snapt hij niet.![]()
dat zei de vrouw van de bakker, op de foto niet te zien. Ze gaat de bakker zo terugbellen. Huub wil daar bij zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
Er stond dus wel HUUB op de taart, volgens Opperzwabber.
Zullen we niet mogen horen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zei de vrouw van de bakker, op de foto niet te zien. Ze gaat de bakker zo terugbellen. Huub wil daar bij zijn.
Het gaat Nowlive om het principe, dat snap ik wel.quote:
Dit is COS, dus als Palma en Huub het over de taart hebben, post ik dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik dacht even op Nowlife te zitten nav de taart... maar de url zegt toch dat ik op Fok zit...
Er zou bijna een apart taart topic moeten komen...
Ik snap er echt niets van. Er is nu inmiddels 1000x gezegd dat de taart voor Huub was op de streams. Nowlive is zo ongeveer 250x genoemd op de streams. Ze hebben nu wel genoeg reclame en aandacht gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat Nowlive om het principe, dat snap ik wel.
pffffff roflquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef Prosac het volgende:
Taart-gate
Mocht je nog twijfelen in wiens kamp de lafbek Jaap staatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
maar jaap hoopt dus dat Brian Huub voorbij is in de popoll?
Dat mag hij hopen maar dat echt niet lukken. Hij doelt op het worstelen tussen Huub en WB.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
maar jaap hoopt dus dat Brian Huub voorbij is in de popoll?
Er zijn dus mensen die op Eric hebben gestemd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Dit is de einduitslag op FOK.
De uitslag.
1. Huub..............66
2. Jaap...............63
3. Lieke..............15
4. Eric..................8
5. Brian................6
6. Amanda..........5
7. Natasia...........1
Jaap snapte ook niet dat de rest niet meer aan promotie doet zei hij gisteren tegen Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
Jaap wil gewoon bovenaan staan en is jaloers op Huub volgens mij. Hij vindt waarschijnlijk dat hij enorm z'n best doet en de rol van z'n leven speelt maar eigenlijk is het de laatste tijd niks meer. Je kunt geen spel winnen door alleen maar een log bij te houden. Hij wil sowieso dat Huub niet meer eerste staat.
Ik de Kooi wel, ja,quote:
Gaan ze weer en ik ook weer waarschijnlijk. Bij voorbaat excuses voor mijn commentaar.quote:
Jaap is voor zichzelf...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:08 schreef petraa het volgende:
Heb jullie enig idee voor wie Jaap nou is. De ene keer lult hij met Huub mee en de andere keer met Brian !!!
Heeft hier op FOK niet een cap gestaan ? Volgens mij stond daar immers nog wel het woordje Huub op, een apart strookje tussen de twee tekstregels.quote:
Ik ben tegen geweld dus je neerschieten zal ik zeker niet doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is COS, dus als Palma en Huub het over de taart hebben, post ik dat.
Don't shoot the messenger.
Kijk even terug in deze COS, daar staat een cap, geen HUUB te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft hier op FOK niet een cap gestaan ? Volgens mij stond daar immers nog wel het woordje Huub op, een apart strookje tussen de twee tekstregels.
164 stemmen. In procenten is dat ongeveerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Dit is de einduitslag op FOK.
De uitslag.
1. Huub..............66
2. Jaap...............63
3. Lieke..............15
4. Eric..................8
5. Brian................6
6. Amanda..........5
7. Natasia...........1
Maar huub heeft Palma de schuld ervan gegeven , zie oproep op zijn site.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld dus je neerschieten zal ik zeker niet doen.
Ik probeerde te zeggen dat die taart wel overdreven veel aandacht krijgt.
Palma probeerde Huub een hak te zetten en dat backfired...
Palma is verder geen wannabee miljonair dus voor het spel is die taart niet interressant. Alleen een vete tussen DGK en Nowlife.
Hij is boos omdat ie niet op zijn woord wordt geloofd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
De bakker is boos, hij wil maatregelen nemen en Palma moet contact opnemen met Nowlive.
de redactie heeft dat tegen Huub gezegd waarop Huub actie heeft ondernomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef maril het volgende:
[..]
Maar huub heeft Palma de schuld ervan gegeven , zie oproep op zijn site.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Palma, domme kut.
Die foto bewijst niets, iedereen kan het woordje 'Huub' eraf gehaald hebben.
Je zal toch zo'n insinuerend wijf te woord moeten staan. "Weet u wel zeker dat u uw werk goed hebt gedaan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
B: is het zat.
P: Weet u zeker dat u Huub erop gezet heb.
B: Vervoeg u zich maar naar de eigenaar van de website.
B: Ik ga uit van het produkt dat ik heb weggebracht.
P: U wilt niet toegeven dat u een fout heb gemaakt.
En volgens opperhoofd toch ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens de bakker stond er wel degelijk HUUB op de taart.
en dan, krijgt ze dan een straatverbod?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Als Palma langs komt gaat de bakker er werk van maken.
Ze gaat naar de winkel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Palma draaft door..
Erg onlogisch het woordje HUUB in het midden te plaatsen.quote:
Welke cap stond destijds in de COS, op het moment dat de taart binnenkwam ? (ik weet datum/tijd niet meer anders zou ik het zelf nazoeken)quote:
De B kan ook van Brain zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef getl0st het volgende:
En nu loopt Palma naar achter en ziet de redactie het laatste stukje van de letter B opeten
Toch vind ik het raar dat er tussen die 2 stroken nog eentje met Huub gelegen heeft, dat is toch helemaal niet mooi, zo ertussen gefrot, het lijkt me dat de bakker dan Huub op de eerste er bij gezet hadquote:
Waarom? Dan krijg je de tekst: Laat de moed niet zakken Huub, heel logisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg onlogisch het woordje HUUB in het midden te plaatsen.
Palma zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
Waarom zou die bakker liegen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg onlogisch het woordje HUUB in het midden te plaatsen.
Palma zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
denk ut ook, en waarom een gitaar op een taart voor huub zetten??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik geloof niet dat Palma het eraf heeft gehaald, dat lijkt mij eerder een streek van Tien en niet van Palma. Wat ook kan zijn is dat het een complot tussen de bakker & Nowlive is , zo bereiken hun beide veel publiciteit.
De bakker zei wel letterlijk dat er twee stroken marsepijn op zaten. Dat klopt dan toch weer niet....quote:
Precies, daar heeft hij toch niks aan.quote:
Omdat hij die had stuk gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
denk ut ook, en waarom een gitaar op een taart voor huub zetten??
ja ik ben er weer!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef getl0st het volgende:
kzie nu pas dat die leuke meid er weer is
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende constructie krijgt (qua tekst)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Dan krijg je de tekst: Laat de moed niet zakken Huub, heel logisch.
Nu zou ik Palma nooit op haar woord geloven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
Ze heeft de taart rechtstreeks van de beveiliging gekregen. Dat vertelde ze net aan de bakker.
Omdat hij de gitaar van Brian heeft gemold en moet dokken voor een nieuwe. Een complot tussen de bakker en nowlife lijkt mij een beetje onzinnig. Alsof een bakker ook maar iets heeft aan een internetrel over een taart in DGK.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef De_Moester het volgende:
Ik weet het ook niet meer, maar volgens mij was dat dezelfde cap al op KingJaap.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke cap stond destijds in de COS, op het moment dat de taart binnenkwam ? (ik weet datum/tijd niet meer anders zou ik het zelf nazoeken)
Ik denk dat beide gelijk hebben. Palma wordt volgens mij ontzettend door de redactie gepiepeld. Die vrouw van de bakker heeft ook al het briefje voor gelezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende constructie krijgt (qua tekst)
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
---------------******-------------------------------------
Dat is onlogisch, de bakker versprak zich al met 2 stroken ipv 3.
En ook Eric constateerde terecht dat de taart er niet uitzag of er iets aan ontbrak.
Conclusie: Palma heeft vermoedelijk gelijk.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
op nowlive hebben ze nu een foto met pijltjes waar het strookje Huub heeft gezeten.
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1167&pagina=1
Daar heeft ie zeker wel wat aan . Zijn naam is nu al meerdere malen genoemd en ook Nowlive , beide publiciteit dus. Ik vond het ook wel erg verdacht dat Palma net zijn bakkerij naam noemde + plaats , dan komen twee woorden bij mij op: geacteerde promotie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, daar heeft hij toch niks aan.
Volgens mij zei of bedoelde het Bakkertje dat de tekst "Laat de moed niet zakken Huub" over twee stroken marsepein liep.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
De bakker zei wel letterlijk dat er twee stroken marsepijn op zaten. Dat klopt dan toch weer niet....
Feiten verdraaien, overdrijven en ronduit liegen hebben we vaker gezien (slaan van Lieke om maar een voorbeeld te noemen). En ze blijft ook in die leugens volharden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nu zou ik Palma nooit op haar woord geloven.
serieus????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Ning het volgende:
Haha nu is de taart weg gehaald omdat ze dachten dat hij vergiftigt was.
Volgens mij belt ze in opdracht, jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef jacqjacq het volgende: waarschijnlijk heeft de redaktie ook Palma voor de gek gehouden en probeert dat haar nu in de schoenen te schuiven, ze is me iets te fanatiek met het bellen en langsgaan bij de bakker. die is overtuigd van haar gelijk en snapt er echt niks meer van. Komt ze er ook eens achter dat zij gewoon een marionetje is van DGK
Dat er met die taart gerommeld is lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende constructie krijgt (qua tekst)
---------------******-------------------------------------
Dat is onlogisch, de bakker versprak zich al met 2 stroken ipv 3.
En ook Eric constateerde terecht dat de taart er niet uitzag of er iets aan ontbrak.
Conclusie: Palma heeft vermoedelijk gelijk.
voor wie? voor ons als streamers? nu snellen we massaal daarheen om een taart te bestellen die vervolgens niet volgens onze opdracht wordt vervaardigd...hmz...lijkt me niet zo'n goeiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Daar heeft ie zeker wel wat aan . Zijn naam is nu al meerdere malen genoemd en ook Nowlive , beide publiciteit dus. Ik vond het ook wel erg verdacht dat Palma net zijn bakkerij naam noemde + plaats , dan komen twee woorden bij mij op: geacteerde promotie.
En al helemaal niet als je hem net aan de telefoon hoorde. Die man had er echt geen zin in. Lijkt me dan ook niet handig als je op publiciteit uit bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef De_Moester het volgende:
[..]
voor wie? voor ons als streamers? nu snellen we massaal daarheen om een taart te bestellen die vervolgens niet volgens onze opdracht wordt vervaardigd...hmz...lijkt me niet zo'n goeie
die bakker is trouwens sowieso niet erg nauwkeurig...een 8-snarige gitaar????quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke cap stond destijds in de COS, op het moment dat de taart binnenkwam ? (ik weet datum/tijd niet meer anders zou ik het zelf nazoeken)
c. net gehoord heeft hoe je overschrijvingen moet doen en daarmee zeker weet dat ze dat soort zorgen in het leven niet wil.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef De_Moester het volgende:
Amanda wil haar 'relatie' met Brian niet opgeven omdat ze:
a. niet zonder vaste neuker kan![]()
b. super koppig is en tegen beter weten in (mag ik hopen) de manier waarop brian zich tegen haar gedraagt domweg negeert![]()
Deze is gefotosoept.quote:
Daar heb ik net voor gezorgdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik dacht even op Nowlife te zitten nav de taart... maar de url zegt toch dat ik op Fok zit...
Er zou bijna een apart taart topic moeten komen...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
even de spanning nog wat opvoeren: op de eerste cap stond helemaal geen gitaar
[afbeelding]
bron: VOL
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
even de spanning nog wat opvoeren: op de eerste cap stond helemaal geen gitaar
[afbeelding]
bron: VOL
Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
ANP - Oude taart maakt zich druk om echte taart.
Palma, de 72 jarige wc-juf uit 3de rangs gaytenten die inmiddels werkt als niet-werkende huishoudster, overweegt zich te richten tot de Hoge Raad om de problemen met de bakker van de onlangs in de gouden kooi afgeleverde taart op te lossen. Dit mede omdat het aantal zelfdodingen onder nowlive.eu leden niet meer bij te houden was. "Het is een schande voor de mensheid" zei transsexueel Palma. "9-11, orkaan Katrina, de tsunami en nu dit! Waar gaat het heen met de wereld" zei een briesende Palma..meer later.
Dit was de jouwequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amina.quote:
Ja, zo werkt dat bij banketbakkers. Als de medewerkers trek krijgen gaan ze teksten van bestelde taarten eten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:27 schreef maril het volgende:
Vreemd een gitaar op de taart van Huub, zo wijzen ze hem op de meest pijnlijke moment van de kooi, het stukslaan van gitaar Brain. trouwens raar dat die balkker bij afgifte niet heeft gezegd voor wie de taart was, ik bedoel een medewerker van de bakker kan ook honger hebben gekregen.
Waarom maken z eniet gewoon bekend dat de FEBO Huub heeft weggehaald?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabberhoer mag dus niet van de FEBO.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef Anderkeertje het volgende:
Wat is palma nu aan het doen? laat ze Jaap een verslag schrijven over taartgate??
Palma is ook wel een muts dat ze zich zo laat gebruiken. In die verwrongen kop is geen plaats voor het idee dat de Febo 'Huub' eraf geknabbeld heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom maken z eniet gewoon bekend dat de FEBO Huub heeft weggehaald?!
Laat ze gewoon eens eerlijk zijn daar!
Op de ze manier maken ze het alleen maar eerlijk.
Stijn de communicatie deskundige moet maar eens beseffen dat ze niet alle feiten
kunnen verdraaien en manipuleren
Jij had toch het mailtje van Nowlive, ivm het bestellen van de taart?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef demins het volgende:
Peter6000 heeft ongelijk!!! Palma liegt of wordt genaaid.
Pffffffffff die taart die wil watquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe taart natuurlijk.
very big deal zo'n taartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe taart natuurlijk.
Yes. Die kwam van hun site. Ik zoek even... Niet gevonden. Denk dat ik gelinkt had...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Demins had de mail van Nowlive, ivm het bestellen van de taart. Demins, ben je er?
Wifebeater Brian.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is WB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |