die bakker is trouwens sowieso niet erg nauwkeurig...een 8-snarige gitaar????quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke cap stond destijds in de COS, op het moment dat de taart binnenkwam ? (ik weet datum/tijd niet meer anders zou ik het zelf nazoeken)
c. net gehoord heeft hoe je overschrijvingen moet doen en daarmee zeker weet dat ze dat soort zorgen in het leven niet wil.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef De_Moester het volgende:
Amanda wil haar 'relatie' met Brian niet opgeven omdat ze:
a. niet zonder vaste neuker kan![]()
b. super koppig is en tegen beter weten in (mag ik hopen) de manier waarop brian zich tegen haar gedraagt domweg negeert![]()
Deze is gefotosoept.quote:
Daar heb ik net voor gezorgdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik dacht even op Nowlife te zitten nav de taart... maar de url zegt toch dat ik op Fok zit...
Er zou bijna een apart taart topic moeten komen...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
even de spanning nog wat opvoeren: op de eerste cap stond helemaal geen gitaar
[afbeelding]
bron: VOL
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
even de spanning nog wat opvoeren: op de eerste cap stond helemaal geen gitaar
[afbeelding]
bron: VOL
Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
ANP - Oude taart maakt zich druk om echte taart.
Palma, de 72 jarige wc-juf uit 3de rangs gaytenten die inmiddels werkt als niet-werkende huishoudster, overweegt zich te richten tot de Hoge Raad om de problemen met de bakker van de onlangs in de gouden kooi afgeleverde taart op te lossen. Dit mede omdat het aantal zelfdodingen onder nowlive.eu leden niet meer bij te houden was. "Het is een schande voor de mensheid" zei transsexueel Palma. "9-11, orkaan Katrina, de tsunami en nu dit! Waar gaat het heen met de wereld" zei een briesende Palma..meer later.
Dit was de jouwequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke cap stond destijds in de COS, op het moment dat de taart binnenkwam ? (ik weet datum/tijd niet meer anders zou ik het zelf nazoeken)
Amina.quote:
Ja, zo werkt dat bij banketbakkers. Als de medewerkers trek krijgen gaan ze teksten van bestelde taarten eten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:27 schreef maril het volgende:
Vreemd een gitaar op de taart van Huub, zo wijzen ze hem op de meest pijnlijke moment van de kooi, het stukslaan van gitaar Brain. trouwens raar dat die balkker bij afgifte niet heeft gezegd voor wie de taart was, ik bedoel een medewerker van de bakker kan ook honger hebben gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |