Nou ze hebben er ook voor betaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
Op nowlife zeuren ze nog steeds om die taart , mocht het op tv worden vertoond op een verkeerde manier nemen ze juridische stappen.
Nee duh, dat zou ik wel heel raar vinden...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hele taartgedoe de uitzending niet haalt.
Denk dat ze 'achter' dat forum zo ondertussen wel zat zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
Op nowlife zeuren ze nog steeds om die taart , mocht het op tv worden vertoond op een verkeerde manier nemen ze juridische stappen.
2 cm per letter toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef CoT het volgende:
Die tekst Huub was maar 2 centimeter, dat past echt wel op een taart
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
maar amanda moet het toch ook ooit een keer leren...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gemeen van Natasia, ze weet dat Amanda bepaalde vaardigheden niet heeft, en dwingt haar die toch te doen.
Puur om haar te vernederen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gemeen van Natasia, ze weet dat Amanda bepaalde vaardigheden niet heeft, en dwingt haar die toch te doen.
Puur om haar te vernederen.
Dat kan ook op een normale stimulerende manier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
maar amanda moet het toch ook ooit een keer leren...
Je maakt een geintje hoop ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef maril het volgende:
Alleen al door die opmerking van Nowlive zou ik het juist verkeerd in beeld brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |