Ze gaat naar de winkel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Palma draaft door..
Erg onlogisch het woordje HUUB in het midden te plaatsen.quote:
Welke cap stond destijds in de COS, op het moment dat de taart binnenkwam ? (ik weet datum/tijd niet meer anders zou ik het zelf nazoeken)quote:
De B kan ook van Brain zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef getl0st het volgende:
En nu loopt Palma naar achter en ziet de redactie het laatste stukje van de letter B opeten
Toch vind ik het raar dat er tussen die 2 stroken nog eentje met Huub gelegen heeft, dat is toch helemaal niet mooi, zo ertussen gefrot, het lijkt me dat de bakker dan Huub op de eerste er bij gezet hadquote:
Waarom? Dan krijg je de tekst: Laat de moed niet zakken Huub, heel logisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg onlogisch het woordje HUUB in het midden te plaatsen.
Palma zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
Waarom zou die bakker liegen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg onlogisch het woordje HUUB in het midden te plaatsen.
Palma zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
denk ut ook, en waarom een gitaar op een taart voor huub zetten??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik geloof niet dat Palma het eraf heeft gehaald, dat lijkt mij eerder een streek van Tien en niet van Palma. Wat ook kan zijn is dat het een complot tussen de bakker & Nowlive is , zo bereiken hun beide veel publiciteit.
De bakker zei wel letterlijk dat er twee stroken marsepijn op zaten. Dat klopt dan toch weer niet....quote:
Precies, daar heeft hij toch niks aan.quote:
Omdat hij die had stuk gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
denk ut ook, en waarom een gitaar op een taart voor huub zetten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |