Als het om het Megastad FM interview gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
iemand link van dat interview?
wat ze allemaal herhaalt klopt in ieder geval niet, dus ik ben bang dat het niet doordringt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat de opmerking van Huub dat hij haar geneukt heeft niet leuk vond, maar de rest van het interview wel. Heeft ze dan wel goed geluisterd?![]()
![]()
Brian. Bloedlink!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
iemand link van dat interview?
Bwennie doet dat echt goed, BBoon zal er binnenkort wel een filmpje bij maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B-8PLJrqZp4
Mooi liedje voor Eric van vol
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
hoe gaat je relatie met brian?
a; super echt, kan niet beter.
Om te janken, zo goed;.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
hoe gaat je relatie met brian?
a; super echt, kan niet beter.
Ik moet hem zo af en toe alleen bevestigenquote:
3 groepjes van 2 zei eric en jaap was alleen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian - Amanda - Natasia
Huub - Jaap - Lieke
En wie is het derde groepje dan.
Eric - Natrashaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian - Amanda - Natasia
Huub - Jaap - Lieke
En wie is het derde groepje dan.
Oh, ik dacht dat hij 2 groepjes van 3 bedoelde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
3 groepjes van 2 zei eric en jaap was alleen.
jouw groepjes klopten ook beter, Eric staat gewoon alleen maar dat snapt hij niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij 2 groepjes van 3 bedoelde.![]()
Het is gewoon jammer dat de redaktie niet kan makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
jouw groepjes klopten ook beter, Eric staat gewoon alleen maar dat snapt hij niet.![]()
dat zei de vrouw van de bakker, op de foto niet te zien. Ze gaat de bakker zo terugbellen. Huub wil daar bij zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
Er stond dus wel HUUB op de taart, volgens Opperzwabber.
Zullen we niet mogen horen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zei de vrouw van de bakker, op de foto niet te zien. Ze gaat de bakker zo terugbellen. Huub wil daar bij zijn.
Het gaat Nowlive om het principe, dat snap ik wel.quote:
Dit is COS, dus als Palma en Huub het over de taart hebben, post ik dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik dacht even op Nowlife te zitten nav de taart... maar de url zegt toch dat ik op Fok zit...
Er zou bijna een apart taart topic moeten komen...
Ik snap er echt niets van. Er is nu inmiddels 1000x gezegd dat de taart voor Huub was op de streams. Nowlive is zo ongeveer 250x genoemd op de streams. Ze hebben nu wel genoeg reclame en aandacht gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat Nowlive om het principe, dat snap ik wel.
pffffff roflquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef Prosac het volgende:
Taart-gate
Mocht je nog twijfelen in wiens kamp de lafbek Jaap staatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
maar jaap hoopt dus dat Brian Huub voorbij is in de popoll?
Dat mag hij hopen maar dat echt niet lukken. Hij doelt op het worstelen tussen Huub en WB.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
maar jaap hoopt dus dat Brian Huub voorbij is in de popoll?
Er zijn dus mensen die op Eric hebben gestemd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Dit is de einduitslag op FOK.
De uitslag.
1. Huub..............66
2. Jaap...............63
3. Lieke..............15
4. Eric..................8
5. Brian................6
6. Amanda..........5
7. Natasia...........1
Jaap snapte ook niet dat de rest niet meer aan promotie doet zei hij gisteren tegen Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
Jaap wil gewoon bovenaan staan en is jaloers op Huub volgens mij. Hij vindt waarschijnlijk dat hij enorm z'n best doet en de rol van z'n leven speelt maar eigenlijk is het de laatste tijd niks meer. Je kunt geen spel winnen door alleen maar een log bij te houden. Hij wil sowieso dat Huub niet meer eerste staat.
Ik de Kooi wel, ja,quote:
Gaan ze weer en ik ook weer waarschijnlijk. Bij voorbaat excuses voor mijn commentaar.quote:
Jaap is voor zichzelf...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:08 schreef petraa het volgende:
Heb jullie enig idee voor wie Jaap nou is. De ene keer lult hij met Huub mee en de andere keer met Brian !!!
Heeft hier op FOK niet een cap gestaan ? Volgens mij stond daar immers nog wel het woordje Huub op, een apart strookje tussen de twee tekstregels.quote:
Ik ben tegen geweld dus je neerschieten zal ik zeker niet doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is COS, dus als Palma en Huub het over de taart hebben, post ik dat.
Don't shoot the messenger.
Kijk even terug in deze COS, daar staat een cap, geen HUUB te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft hier op FOK niet een cap gestaan ? Volgens mij stond daar immers nog wel het woordje Huub op, een apart strookje tussen de twee tekstregels.
164 stemmen. In procenten is dat ongeveerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Dit is de einduitslag op FOK.
De uitslag.
1. Huub..............66
2. Jaap...............63
3. Lieke..............15
4. Eric..................8
5. Brian................6
6. Amanda..........5
7. Natasia...........1
Maar huub heeft Palma de schuld ervan gegeven , zie oproep op zijn site.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld dus je neerschieten zal ik zeker niet doen.
Ik probeerde te zeggen dat die taart wel overdreven veel aandacht krijgt.
Palma probeerde Huub een hak te zetten en dat backfired...
Palma is verder geen wannabee miljonair dus voor het spel is die taart niet interressant. Alleen een vete tussen DGK en Nowlife.
Hij is boos omdat ie niet op zijn woord wordt geloofd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
De bakker is boos, hij wil maatregelen nemen en Palma moet contact opnemen met Nowlive.
de redactie heeft dat tegen Huub gezegd waarop Huub actie heeft ondernomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef maril het volgende:
[..]
Maar huub heeft Palma de schuld ervan gegeven , zie oproep op zijn site.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Palma, domme kut.
Die foto bewijst niets, iedereen kan het woordje 'Huub' eraf gehaald hebben.
Je zal toch zo'n insinuerend wijf te woord moeten staan. "Weet u wel zeker dat u uw werk goed hebt gedaan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
B: is het zat.
P: Weet u zeker dat u Huub erop gezet heb.
B: Vervoeg u zich maar naar de eigenaar van de website.
B: Ik ga uit van het produkt dat ik heb weggebracht.
P: U wilt niet toegeven dat u een fout heb gemaakt.
En volgens opperhoofd toch ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens de bakker stond er wel degelijk HUUB op de taart.
en dan, krijgt ze dan een straatverbod?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Als Palma langs komt gaat de bakker er werk van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |