Waar jij bent is het altijd goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Talitha het volgende:
Jullie antwoorden zijn niet erg verhelderend.
Tyfus, jij komt écht intelligent over!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Liess het volgende:
Euh?
Dankje schat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tyfus, jij komt écht intelligent over!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tyfus, jij komt écht intelligent over!![]()
lekker simpelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo doen mijn VOL vriendjes dat ook.![]()
Ik merk nog wel een tendens dat 90 procent mij negeert, maar ik gooi gewoon mijjn natuurlijk charmes in de strijd.quote:
Tot straks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, tot straks![]()
![]()
Op SL liep je ook zo lekker naakt rondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk nog wel een tendens dat 90 procent mij negeert, maar ik gooi gewoon mijjn natuurlijk charmes in de strijd.
SL?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op SL liep je ook zo lekker naakt rond![]()
2e levenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SL?
En er zijn genoeg oppashonden hoor, en dierenasiels zijn ook blij met wandelaars.![]()
Dank je schatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik post wel ff een lief plaatje van mijn laatste oppashond: Casper.
O ja, dàt.quote:
Misschien willen vol meisjes wel een keer taart komen eten ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O ja, dàt.
Maar ik heb het alweer van de pc verwijderd.
Een beetje treurig, aan WOW lukte het ook al niet om verslaafd te raken.
Hoe moet dat nou als DGK straks is afgelopen, chatten is geen optie want ik heb overal een levenslange IP ban.
WTF is pukkie ?quote:
sjemig, sloeriequote:
quote:
Dank schat, ik heb hem nu aan de lijn en ga een blokje omquote:
Hoi Gert.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Gert het volgende:
Wat een gezellig posittief topic.
Hallo allemaal.
Dag Peter.quote:
Idd, het is handiger iedere user die hier ook maar 1 letter post persoonlijk te begroeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
("allemaal" is eigenlijk een beetje onpersoonlijk)
Nee, ik ga nuquote:
Hoi kleinzusje.quote:
Smoesjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij wilde niet uit mn printer komen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.
Zo'n A4'tje raakt snel op hè, als-ie over de stoep schuurt.
Ik zou er maar twéé uitprinten.
okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Smoesjes.
Je kan toch gewoon met een printer aan een touwtje gaan wandelen.
Weet ik niet, ik kom verder eigenlijk nooit op VOL. Vraag het Avonne.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gert, is die Avonne die op VOL post (bij de voorspellingen van de uitslag van de populariteitspoll) dezelfde Avonne als die hier modereert?
Ja, maar als het antwoord dan negatief is word ik natuurlijk meteen verdacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kom verder eigenlijk nooit op VOL. Vraag het Avonne.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef demins het volgende:
Wat een moderne gezelligheid!Dat is toch fokking niet normaal!!!
![]()
Val dood allemaal!![]()
![]()
![]()
Ik mag lije dat het zijn/haar laatste groet betreft!!!quote:
Als je zo doorgaat krijg je straks geen tekening.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik mag lije dat het zijn/haar laatste groet betreft!!!![]()
Dit zijn gruwelijke beelden die ik niet aan de ontbijttafel wens te verteren...![]()
Ok, ok, ik trek mijn keutel wel weer in!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je straks geen tekening.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ok, ok, ik trek mijn keutel wel weer in!!!
Je hebt me intens gelukkig gemaakt!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Voor Demins.
[afbeelding]
Kruidenthee met zoetjes.
Wàt wil je, knul?quote:
Heb jij WoW gespeeld?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O ja, dàt.
Maar ik heb het alweer van de pc verwijderd.
Een beetje treurig, aan WOW lukte het ook al niet om verslaafd te raken.
Hoe moet dat nou als DGK straks is afgelopen, chatten is geen optie want ik heb overal een levenslange IP ban.
Het is wel kruidenthee hè...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt me intens gelukkig gemaakt!!!![]()
![]()
![]()
Alleen zit ik me nu wel suf te blazen...
Ja, een soort van.quote:
Mij is het wel gelukt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een soort van.![]()
Maar ik kreeg onmogelijke opdrachten en na 1 à 2 dagen ergernis heb ik het alweer verwijderd.
Dan was SL leuker, daar kan je naakt rondlopen (maar ook hier sloeg de verveling vrij snel toe).
Ik moest iets van 10 dingen vinden ofzo, maar na urenlange zoektochten lukte het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mij is het wel gelukt!![]()
Maar ik ben mijn DGK-verslaving inmiddels kwijt, dus ik red het net.
![]()
In Wow kun je ook best nakend rondlopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een soort van.![]()
Maar ik kreeg onmogelijke opdrachten en na 1 à 2 dagen ergernis heb ik het alweer verwijderd.
Dan was SL leuker, daar kan je naakt rondlopen (maar ook hier sloeg de verveling vrij snel toe).
Ha, mijn kruidenvrouwtje heeft ook weer eens pauze!!!quote:
Dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Peter6000 het volgende:
@ Talitha: je mag me bij de buren () ook begroeten hoor, mocht je dat willen.
Ik had je best willen helpen hoor. Maar ik heb zo het idee dat je het dan nog niet leuk had gevonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moest iets van 10 dingen vinden ofzo, maar na urenlange zoektochten lukte het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
In Wow kun je ook best nakend rondlopen![]()
Niet meer, een jaar heel erg fanatiek gespeeld. Toen was ik het gigantisch zat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef Talitha het volgende:
[..]Die nudepatch werkt alleen voor vrouwen, niet voor mannen toch?
![]()
Ben jij ook een WoW-er?![]()
Pauze? Ik heb speciaal voor jou de hele dag verlof genomen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ha, mijn kruidenvrouwtje heeft ook weer eens pauze!!!![]()
![]()
![]()
SL heb ik ook na 5 minuten weer voorgoed afgesloten. Je moet daar bewegen door knopjes in te drukken... dan haak ik af! Ik ben geen rolstoelbewoner...
Eerst ontbijten dan, want ik ben nu te slap om te kunnen zwaaien.quote:
Ik weet het niet, misschien probeer ik het na afloop van DGK nog eens, je hoort er enthousiaste dingen over, maar bij mij ontaarde het in eenzame wandelingen in een bos.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had je best willen helpen hoor. Maar ik heb zo het idee dat je het dan nog niet leuk had gevonden.![]()
Een vol-smiley laten zien, meneer.quote:
Pas daar mee op! Ik was al een mutsje voor je aan het zoeken!quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet meer, een jaar heel erg fanatiek gespeeld. Toen was ik het gigantisch zat!![]()
Donequote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien probeer ik het na afloop van DGK nog eens, je hoort er enthousiaste dingen over, maar bij mij ontaarde het in eenzame wandelingen in een bos.
Kan je alsjeblieft ff terugzwaaien bij de buren, want ik zit weer in een solitaire zwaaimodus.
Ik speelde het eerste jaar, voor de expansion. Maar avond aan avond dezelfde raids...... uren achter elkaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Maar ik heb de 60 70 nog steeds niet gehaald.![]()
![]()
Kijkt ie al zó naar je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
hoihoi.. ik heb weer zo'n miniverliefdheidje..op de bouwvakker die hier buitenstaat..zonder shirt en de hele tijd lacht. Hij is denk bi ofzo want hij flirt gewoon mee.
Haha ..nou het lijf komt in de buurt. Hij staat nu naast mijn raam koffie te drinken..alleen..quote:
neuh......... maar het moest van jouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
Ah... een Amanda jurkje.... had je het koud??![]()
Ik las je afkering tussen de regels door!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
Tsss... er moet nix... als jij hier in je string wilt lopen dan doe je dat maar
Ik ben gevoelig voor kritiek van mensen die ik aardig vindt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
Jeetje... dat jij je daardoor laat beïnvloeden....
Afkeuring![]()
![]()
Geen flauw idee, ik denk morgen ook nog!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
Dat is goed nieuws.... hoe lang nog??
Hmmmmmmm vanavond worden er muurtjes gezet, en ik denk dat zolang die niet betegeld zijn er geen water op mag komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
En daarna?? Een week niet? Of ziet het er naar uit dat dat wel mee gaat vallen?
Het hangt erom, hoe ver ze vanavond komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
Dus morgen niet douchen??
Sommige muurtjes staan tegen de douche aan, die zijn niet happy als ze nat worden, dus ik ga ze voorstellen eerst de niet kwetsbare muurtjes te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
Maar als de muurtjes van vanavond niet nat mogen worden.....
Precies, mooie grote witte tegels zijn mooie grote witte tegels, en antraciet voor de vloer kan ook best voor een zacht prijsje!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
Ook met niet al te dure tegels is er wel wat moois van te maken, al doe je dat maar door kleine details....
Op een roze bord ?quote:
Ja, doe eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Peter, zal ik even verslag uitbrengen van mijn tocht met Casper ?
okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over kunst behoor je eigenlijk geen vragen te stellen.
Het heet gewoon 'hagelslag'.![]()
Nou, het zit zo.quote:
Vreemde naam voor een dildo.quote:
Zussie, je ging toch met 1 hond wandelen, heb je er onderweg een gejat ofzo???quote:
Het gaat tòch door, ik wist. het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Peter ik durf het bijna niet te vragen
Casper is verliefd geworden op de hond van Iris de Boer. Zij woont even verderop, 3 hoog achter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zussie, je ging toch met 1 hond wandelen, heb je er onderweg een gejat ofzo???![]()
Dat is de hoer van Iris de Hond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zussie, je ging toch met 1 hond wandelen, heb je er onderweg een gejat ofzo???![]()
Je wil me gewoon alleen om mn geldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het gaat tòch door, ik wist. het.![]()
![]()
![]()
JA, IK WIL.![]()
Ach gossie, ben benieuwd waar er voor puppies uitkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Casper is verliefd geworden op de hond van Iris de Boer. Zij woont even verderop, 3 hoog achter.
quote:
ook geen hond als je het mij vraagt...quote:
En dat is één.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
Wat zwaai je elke keer Kleinzusje
Oh ben ik nu sociaal of asociaal ???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is één.
* noteert dit op De Lijst
we zijn bezig met een sociaal experiment
Hmm.. veelzeggende opmerking.quote:
*amanda-modus* Noteert wat ???????? *amanda-modus*quote:
Ga jij je eens nuttig maken, hupquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat ik vandaag weer zinVOL bezig.![]()
![]()
![]()
Complimentje voor mezelf.![]()
nee ik blijf hier.quote:
Is BAnanenvla niet geel ?????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bananenvla gemorst over diverse elektriciteitsdraden.
Ik heb besloten dat je eenmalig voorrang krijgt op mijn kunstvraagwachtlijst, dus je vraag is welkom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je wil me gewoon alleen om mn geld![]()
Maar ik had een artistieke vraag![]()
Hoi Talithaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:
Ik vind jullie echt waardeloze VOL-wannabe's.![]()
sorryquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat je eenmalig voorrang krijgt op mijn kunstvraagwachtlijst, dus je vraag is welkom.
Leandraquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
* Is weer terug van boodschappen doen...
Hi allemaal
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:
Ben even naar Sonja ?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
* Is weer terug van boodschappen doen...
Hi allemaal
Ik proef het zandquote:
Hy Talithaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:
Hé buuf!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi Talitha
![]()
die spelfout in je sig is opzettelijk??![]()
Hoi peterquote:
Nee, ik heb helaas niet de vaardigheden om dat te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
zet je wel even boven je mooie ava een copierecht![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas niet de vaardigheden om dat te doen.
Hoi Leandra.quote:
ik wil graag een verzoek in dienen tot het achterwege laten van het gezwaai... krijg een lamme armquote:
wil je kussen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil graag een verzoek in dienen tot het achterwege laten van het gezwaai... krijg een lamme arm![]()
(en mijn camp-zwaai lijkt nu aangepast gedrag...![]()
)
gelukkig kan Gertquote:
Oef! Waaaaaaaaaaay too priveeeeeee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig kan Gerthet probleem nog wel lezen en het misschien wel voor je oplossen...
![]()
![]()
comes with the job hon...quote:
watskeburt?quote:
wat is er ?quote:
Kan ik je blij maken met iets ?quote:
Laten we hopen van wel, als ik klef had gewild was ik wel op VOLm gaan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
VOL-modus hè..... maar misschien dat het strax over gaat
Ja gaat op pannendeksels slaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zo... jullie zullen zonder mij moeten verderkwijlen want ik moet de keuken in...
Iets met pannen enzo![]()
djeez, dat multitask je toch zo even voor elkaar....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zo... jullie zullen zonder mij moeten verderkwijlen want ik moet de keuken in...
Iets met pannen enzo![]()
Hoiquote:
Een echte VOL-er heeft z'n eigen smilie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi![]()
zag mijn mutssmilie hier voorbijkomen, bedacht ik er voor jou ook ooit eentje gemaakt had![]()
en jaa hoor daar istie weeeeeeer....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
VOL-modus hè..... maar misschien dat het strax over gaat
Herself ook weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en jaa hoor daar istie weeeeeeer....![]()
hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Herself ook weer. Pf wat een rust hier
jij misschien wel, maar ik blijf even staanquote:
Dat scheelt, dan verslijten de stoelen ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Polonium-120 het volgende:
jij misschien wel, maar ik blijf even staan![]()
mag ik zeker ook niet te lang staan....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan verslijten de stoelen ook niet![]()
Jawel maar vraag je wel even netjes als je naar het toilet moetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik zeker ook niet te lang staan....
Zolang je doodstil staat en niet met je voeten beweegt mag hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik zeker ook niet te lang staan....
Ik hou hem wel in de gaten. Smakelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zolang je doodstil staat en niet met je voeten beweegt mag het![]()
En nu ga ik eens lekker een hapje eten![]()
waarvoor?quote:
Voor dit topicquote:
Snap ik ook niet ? Met die grote kwakdrijf en peddel poten kan je uren staan.quote:
Ja..... die gekruisde benen is geen gezichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor dit topic
Of zit ik soms verkeerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja..... die gekruisde benen in geen gezicht![]()
Als jullie het niet doen, moet toch een manier vinden om zelf wat veren in mijn reet te deponerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik ook niet ? Met die grote kwakdrijf en peddel poten kan je uren staan.Volens mij zit zo'n puntige veer derriere
niet eens comfortabel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja..... die gekruisde benen is geen gezicht![]()
Hij is kleiner geworden.... is dat de leeftijd??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
Een nachtzuster heeft mijn euveuteur genezen![]()
Anders paste hij nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is kleiner geworden.... is dat de leeftijd??
Dat is om hem te kunnen uploaden op Fokquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is kleiner geworden.... is dat de leeftijd??
Hij past zich toch gewoon aan naar het juiste formaat?? Het is een webicon... dan heb je nix met 60x60 te makenquote:
Het moet niet te ingewikkeld wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij past zich toch gewoon aan naar het juiste formaat?? Het is een webicon... dan heb je nix met 60x60 te maken
je bent er lichtjaren op vooruit gegaanquote:
Op afstand kan alles mooi zijn... als t maar ver genoeg weg isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je bent er lichtjaren op vooruit gegaan![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het moet niet te ingewikkeld worden
Zussie![]()
![]()
ik ben ook groter geschapen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Leandra het volgende:
Het origineel van de mijne past ook niet........ maar dat corrigeert zich wel, alleen bij uploaden naar FOK! moet ie wel 60x60 zijn
[afbeelding]
Ik dacht al... heb jij nog zo'n ouderwetse PC met floppy-drive.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
Ik heb gister me de pleuris gezocht naar een floppie. Ik wilde een ander plaatje (avater?) maar ben blij dat ik het niet heb gevonden. Kwam tot de ontdekking dat ik geneens meer de mogelijkheid heb om een floppie in mijn PC te duwen![]()
Maar komt nog we op een andere manier, als ik dat kreng vind..![]()
Dat was dus ook de bedoelingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Leandra het volgende:
alleen bij uploaden naar FOK! moet ie wel 60x60 zijn
Nee dat was ooit een leuke... Van mezelf. Dus prive bezitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... heb jij nog zo'n ouderwetse PC met floppy-drive.....
Maarre... waarom zoek je geen avatar op internet??
Fucking hell Das toch niet normaal, ik ga weer zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... heb jij nog zo'n ouderwetse PC met floppy-drive.....
Maarre... waarom zoek je geen avatar op internet??
Wat je privé wilt houden moet je iig niet online gebruiken... voor je het weet heeft iemand in Timboektoe jouw avatarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was ooit een leuke... Van mezelf. Dus prive bezit![]()
Misschien moet je het nog een keer uitleggen... compleet met link naar de usericon manager enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
eh ja dat dacht ik, maar nou ga ik toch twijfelen![]()
het was wel laat enzo![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
heb ik nog wat relletjes gemist?
Wat doe ik hier dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren vreselijk misdragen en was in een kapotte kutbui. IK wil weer heel graag knuffelen met Mootie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |