hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Herself ook weer. Pf wat een rust hier
jij misschien wel, maar ik blijf even staanquote:
Dat scheelt, dan verslijten de stoelen ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Polonium-120 het volgende:
jij misschien wel, maar ik blijf even staan![]()
mag ik zeker ook niet te lang staan....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan verslijten de stoelen ook niet![]()
Jawel maar vraag je wel even netjes als je naar het toilet moetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik zeker ook niet te lang staan....
Zolang je doodstil staat en niet met je voeten beweegt mag hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik zeker ook niet te lang staan....
Ik hou hem wel in de gaten. Smakelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zolang je doodstil staat en niet met je voeten beweegt mag het![]()
En nu ga ik eens lekker een hapje eten![]()
waarvoor?quote:
Voor dit topicquote:
Snap ik ook niet ? Met die grote kwakdrijf en peddel poten kan je uren staan.quote:
Ja..... die gekruisde benen is geen gezichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor dit topic
Of zit ik soms verkeerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja..... die gekruisde benen in geen gezicht![]()
Als jullie het niet doen, moet toch een manier vinden om zelf wat veren in mijn reet te deponerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik ook niet ? Met die grote kwakdrijf en peddel poten kan je uren staan.Volens mij zit zo'n puntige veer derriere
niet eens comfortabel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja..... die gekruisde benen is geen gezicht![]()
Hij is kleiner geworden.... is dat de leeftijd??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
Een nachtzuster heeft mijn euveuteur genezen![]()
Anders paste hij nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is kleiner geworden.... is dat de leeftijd??
Dat is om hem te kunnen uploaden op Fokquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is kleiner geworden.... is dat de leeftijd??
Hij past zich toch gewoon aan naar het juiste formaat?? Het is een webicon... dan heb je nix met 60x60 te makenquote:
Het moet niet te ingewikkeld wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij past zich toch gewoon aan naar het juiste formaat?? Het is een webicon... dan heb je nix met 60x60 te maken
je bent er lichtjaren op vooruit gegaanquote:
Op afstand kan alles mooi zijn... als t maar ver genoeg weg isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je bent er lichtjaren op vooruit gegaan![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het moet niet te ingewikkeld worden
Zussie![]()
![]()
ik ben ook groter geschapen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Leandra het volgende:
Het origineel van de mijne past ook niet........ maar dat corrigeert zich wel, alleen bij uploaden naar FOK! moet ie wel 60x60 zijn
[afbeelding]
Ik dacht al... heb jij nog zo'n ouderwetse PC met floppy-drive.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
Ik heb gister me de pleuris gezocht naar een floppie. Ik wilde een ander plaatje (avater?) maar ben blij dat ik het niet heb gevonden. Kwam tot de ontdekking dat ik geneens meer de mogelijkheid heb om een floppie in mijn PC te duwen![]()
Maar komt nog we op een andere manier, als ik dat kreng vind..![]()
Dat was dus ook de bedoelingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Leandra het volgende:
alleen bij uploaden naar FOK! moet ie wel 60x60 zijn
Nee dat was ooit een leuke... Van mezelf. Dus prive bezitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... heb jij nog zo'n ouderwetse PC met floppy-drive.....
Maarre... waarom zoek je geen avatar op internet??
Fucking hell Das toch niet normaal, ik ga weer zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... heb jij nog zo'n ouderwetse PC met floppy-drive.....
Maarre... waarom zoek je geen avatar op internet??
Wat je privé wilt houden moet je iig niet online gebruiken... voor je het weet heeft iemand in Timboektoe jouw avatarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was ooit een leuke... Van mezelf. Dus prive bezit![]()
Misschien moet je het nog een keer uitleggen... compleet met link naar de usericon manager enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
eh ja dat dacht ik, maar nou ga ik toch twijfelen![]()
het was wel laat enzo![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
heb ik nog wat relletjes gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |