Nee, ik heb helaas niet de vaardigheden om dat te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
zet je wel even boven je mooie ava een copierecht![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas niet de vaardigheden om dat te doen.
Hoi Leandra.quote:
ik wil graag een verzoek in dienen tot het achterwege laten van het gezwaai... krijg een lamme armquote:
wil je kussen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil graag een verzoek in dienen tot het achterwege laten van het gezwaai... krijg een lamme arm![]()
(en mijn camp-zwaai lijkt nu aangepast gedrag...![]()
)
gelukkig kan Gertquote:
Oef! Waaaaaaaaaaay too priveeeeeee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig kan Gerthet probleem nog wel lezen en het misschien wel voor je oplossen...
![]()
![]()
comes with the job hon...quote:
watskeburt?quote:
wat is er ?quote:
Kan ik je blij maken met iets ?quote:
Laten we hopen van wel, als ik klef had gewild was ik wel op VOLm gaan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
VOL-modus hè..... maar misschien dat het strax over gaat
Ja gaat op pannendeksels slaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zo... jullie zullen zonder mij moeten verderkwijlen want ik moet de keuken in...
Iets met pannen enzo![]()
djeez, dat multitask je toch zo even voor elkaar....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zo... jullie zullen zonder mij moeten verderkwijlen want ik moet de keuken in...
Iets met pannen enzo![]()
Hoiquote:
Een echte VOL-er heeft z'n eigen smilie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi![]()
zag mijn mutssmilie hier voorbijkomen, bedacht ik er voor jou ook ooit eentje gemaakt had![]()
en jaa hoor daar istie weeeeeeer....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
VOL-modus hè..... maar misschien dat het strax over gaat
Herself ook weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en jaa hoor daar istie weeeeeeer....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |