neuh......... maar het moest van jouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
Ah... een Amanda jurkje.... had je het koud??![]()
Ik las je afkering tussen de regels door!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
Tsss... er moet nix... als jij hier in je string wilt lopen dan doe je dat maar
Ik ben gevoelig voor kritiek van mensen die ik aardig vindt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
Jeetje... dat jij je daardoor laat beïnvloeden....
Afkeuring![]()
![]()
Geen flauw idee, ik denk morgen ook nog!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
Dat is goed nieuws.... hoe lang nog??
Hmmmmmmm vanavond worden er muurtjes gezet, en ik denk dat zolang die niet betegeld zijn er geen water op mag komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
En daarna?? Een week niet? Of ziet het er naar uit dat dat wel mee gaat vallen?
Het hangt erom, hoe ver ze vanavond komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
Dus morgen niet douchen??
Sommige muurtjes staan tegen de douche aan, die zijn niet happy als ze nat worden, dus ik ga ze voorstellen eerst de niet kwetsbare muurtjes te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
Maar als de muurtjes van vanavond niet nat mogen worden.....
Precies, mooie grote witte tegels zijn mooie grote witte tegels, en antraciet voor de vloer kan ook best voor een zacht prijsje!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
Ook met niet al te dure tegels is er wel wat moois van te maken, al doe je dat maar door kleine details....
Op een roze bord ?quote:
Ja, doe eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Peter, zal ik even verslag uitbrengen van mijn tocht met Casper ?
okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over kunst behoor je eigenlijk geen vragen te stellen.
Het heet gewoon 'hagelslag'.![]()
Nou, het zit zo.quote:
Vreemde naam voor een dildo.quote:
Zussie, je ging toch met 1 hond wandelen, heb je er onderweg een gejat ofzo???quote:
Het gaat tòch door, ik wist. het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Peter ik durf het bijna niet te vragen
Casper is verliefd geworden op de hond van Iris de Boer. Zij woont even verderop, 3 hoog achter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zussie, je ging toch met 1 hond wandelen, heb je er onderweg een gejat ofzo???![]()
Dat is de hoer van Iris de Hond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zussie, je ging toch met 1 hond wandelen, heb je er onderweg een gejat ofzo???![]()
Je wil me gewoon alleen om mn geldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het gaat tòch door, ik wist. het.![]()
![]()
![]()
JA, IK WIL.![]()
Ach gossie, ben benieuwd waar er voor puppies uitkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Casper is verliefd geworden op de hond van Iris de Boer. Zij woont even verderop, 3 hoog achter.
quote:
ook geen hond als je het mij vraagt...quote:
En dat is één.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
Wat zwaai je elke keer Kleinzusje
Oh ben ik nu sociaal of asociaal ???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is één.
* noteert dit op De Lijst
we zijn bezig met een sociaal experiment
Hmm.. veelzeggende opmerking.quote:
*amanda-modus* Noteert wat ???????? *amanda-modus*quote:
Ga jij je eens nuttig maken, hupquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat ik vandaag weer zinVOL bezig.![]()
![]()
![]()
Complimentje voor mezelf.![]()
nee ik blijf hier.quote:
Is BAnanenvla niet geel ?????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bananenvla gemorst over diverse elektriciteitsdraden.
Ik heb besloten dat je eenmalig voorrang krijgt op mijn kunstvraagwachtlijst, dus je vraag is welkom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je wil me gewoon alleen om mn geld![]()
Maar ik had een artistieke vraag![]()
Hoi Talithaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:
Ik vind jullie echt waardeloze VOL-wannabe's.![]()
sorryquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat je eenmalig voorrang krijgt op mijn kunstvraagwachtlijst, dus je vraag is welkom.
Leandraquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
* Is weer terug van boodschappen doen...
Hi allemaal
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:
Ben even naar Sonja ?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
* Is weer terug van boodschappen doen...
Hi allemaal
Ik proef het zandquote:
Hy Talithaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:
Hé buuf!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi Talitha
![]()
die spelfout in je sig is opzettelijk??![]()
Hoi peterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |