Waar jij bent is het altijd goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Talitha het volgende:
Jullie antwoorden zijn niet erg verhelderend.
Tyfus, jij komt écht intelligent over!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Liess het volgende:
Euh?
Dankje schat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tyfus, jij komt écht intelligent over!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tyfus, jij komt écht intelligent over!![]()
lekker simpelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo doen mijn VOL vriendjes dat ook.![]()
Ik merk nog wel een tendens dat 90 procent mij negeert, maar ik gooi gewoon mijjn natuurlijk charmes in de strijd.quote:
Tot straks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, tot straks![]()
![]()
Op SL liep je ook zo lekker naakt rondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk nog wel een tendens dat 90 procent mij negeert, maar ik gooi gewoon mijjn natuurlijk charmes in de strijd.
SL?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op SL liep je ook zo lekker naakt rond![]()
2e levenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SL?
En er zijn genoeg oppashonden hoor, en dierenasiels zijn ook blij met wandelaars.![]()
Dank je schatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik post wel ff een lief plaatje van mijn laatste oppashond: Casper.
O ja, dàt.quote:
Misschien willen vol meisjes wel een keer taart komen eten ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O ja, dàt.
Maar ik heb het alweer van de pc verwijderd.
Een beetje treurig, aan WOW lukte het ook al niet om verslaafd te raken.
Hoe moet dat nou als DGK straks is afgelopen, chatten is geen optie want ik heb overal een levenslange IP ban.
WTF is pukkie ?quote:
sjemig, sloeriequote:
quote:
Dank schat, ik heb hem nu aan de lijn en ga een blokje omquote:
Hoi Gert.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Gert het volgende:
Wat een gezellig posittief topic.
Hallo allemaal.
Dag Peter.quote:
Idd, het is handiger iedere user die hier ook maar 1 letter post persoonlijk te begroeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
("allemaal" is eigenlijk een beetje onpersoonlijk)
Nee, ik ga nuquote:
Hoi kleinzusje.quote:
Smoesjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij wilde niet uit mn printer komen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.
Zo'n A4'tje raakt snel op hè, als-ie over de stoep schuurt.
Ik zou er maar twéé uitprinten.
okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Smoesjes.
Je kan toch gewoon met een printer aan een touwtje gaan wandelen.
Weet ik niet, ik kom verder eigenlijk nooit op VOL. Vraag het Avonne.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gert, is die Avonne die op VOL post (bij de voorspellingen van de uitslag van de populariteitspoll) dezelfde Avonne als die hier modereert?
Ja, maar als het antwoord dan negatief is word ik natuurlijk meteen verdacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kom verder eigenlijk nooit op VOL. Vraag het Avonne.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef demins het volgende:
Wat een moderne gezelligheid!Dat is toch fokking niet normaal!!!
![]()
Val dood allemaal!![]()
![]()
![]()
Ik mag lije dat het zijn/haar laatste groet betreft!!!quote:
Als je zo doorgaat krijg je straks geen tekening.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik mag lije dat het zijn/haar laatste groet betreft!!!![]()
Dit zijn gruwelijke beelden die ik niet aan de ontbijttafel wens te verteren...![]()
Ok, ok, ik trek mijn keutel wel weer in!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je straks geen tekening.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ok, ok, ik trek mijn keutel wel weer in!!!
Je hebt me intens gelukkig gemaakt!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Voor Demins.
[afbeelding]
Kruidenthee met zoetjes.
Wàt wil je, knul?quote:
Heb jij WoW gespeeld?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O ja, dàt.
Maar ik heb het alweer van de pc verwijderd.
Een beetje treurig, aan WOW lukte het ook al niet om verslaafd te raken.
Hoe moet dat nou als DGK straks is afgelopen, chatten is geen optie want ik heb overal een levenslange IP ban.
Het is wel kruidenthee hè...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt me intens gelukkig gemaakt!!!![]()
![]()
![]()
Alleen zit ik me nu wel suf te blazen...
Ja, een soort van.quote:
Mij is het wel gelukt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een soort van.![]()
Maar ik kreeg onmogelijke opdrachten en na 1 à 2 dagen ergernis heb ik het alweer verwijderd.
Dan was SL leuker, daar kan je naakt rondlopen (maar ook hier sloeg de verveling vrij snel toe).
Ik moest iets van 10 dingen vinden ofzo, maar na urenlange zoektochten lukte het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mij is het wel gelukt!![]()
Maar ik ben mijn DGK-verslaving inmiddels kwijt, dus ik red het net.
![]()
In Wow kun je ook best nakend rondlopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een soort van.![]()
Maar ik kreeg onmogelijke opdrachten en na 1 à 2 dagen ergernis heb ik het alweer verwijderd.
Dan was SL leuker, daar kan je naakt rondlopen (maar ook hier sloeg de verveling vrij snel toe).
Ha, mijn kruidenvrouwtje heeft ook weer eens pauze!!!quote:
Dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Peter6000 het volgende:
@ Talitha: je mag me bij de buren () ook begroeten hoor, mocht je dat willen.
Ik had je best willen helpen hoor. Maar ik heb zo het idee dat je het dan nog niet leuk had gevonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moest iets van 10 dingen vinden ofzo, maar na urenlange zoektochten lukte het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
In Wow kun je ook best nakend rondlopen![]()
Niet meer, een jaar heel erg fanatiek gespeeld. Toen was ik het gigantisch zat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef Talitha het volgende:
[..]Die nudepatch werkt alleen voor vrouwen, niet voor mannen toch?
![]()
Ben jij ook een WoW-er?![]()
Pauze? Ik heb speciaal voor jou de hele dag verlof genomen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ha, mijn kruidenvrouwtje heeft ook weer eens pauze!!!![]()
![]()
![]()
SL heb ik ook na 5 minuten weer voorgoed afgesloten. Je moet daar bewegen door knopjes in te drukken... dan haak ik af! Ik ben geen rolstoelbewoner...
Eerst ontbijten dan, want ik ben nu te slap om te kunnen zwaaien.quote:
Ik weet het niet, misschien probeer ik het na afloop van DGK nog eens, je hoort er enthousiaste dingen over, maar bij mij ontaarde het in eenzame wandelingen in een bos.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had je best willen helpen hoor. Maar ik heb zo het idee dat je het dan nog niet leuk had gevonden.![]()
Een vol-smiley laten zien, meneer.quote:
Pas daar mee op! Ik was al een mutsje voor je aan het zoeken!quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet meer, een jaar heel erg fanatiek gespeeld. Toen was ik het gigantisch zat!![]()
Donequote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien probeer ik het na afloop van DGK nog eens, je hoort er enthousiaste dingen over, maar bij mij ontaarde het in eenzame wandelingen in een bos.
Kan je alsjeblieft ff terugzwaaien bij de buren, want ik zit weer in een solitaire zwaaimodus.
Ik speelde het eerste jaar, voor de expansion. Maar avond aan avond dezelfde raids...... uren achter elkaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Maar ik heb de 60 70 nog steeds niet gehaald.![]()
![]()
Kijkt ie al zó naar je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
hoihoi.. ik heb weer zo'n miniverliefdheidje..op de bouwvakker die hier buitenstaat..zonder shirt en de hele tijd lacht. Hij is denk bi ofzo want hij flirt gewoon mee.
Haha ..nou het lijf komt in de buurt. Hij staat nu naast mijn raam koffie te drinken..alleen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |