quote:
Darwin-awardquote:Zaterdagavond raakte een 12-jarige jongen uit Den Bommel buiten westen nadat hij binnen twee uur een liter alcohol had weggewerkt. Dergelijke gebeurtenissen kunnen enorme schade veroorzaken. ,,Een in alcohol gemarineerd brein is voor de puberteit heel schadelijk, zelfs al is het maar één keer,’’ stelt Van der Lely. Hij heeft recentelijk twee 12-jarige patiënten meegemaakt die vier maanden na hun vergiftiging naar een vmbo-denkniveau waren afgegleden. ,,Terwijl zij een vwo-advies hadden. En dat komt echt door de drank,’’ zegt Van der Lely, die verbonden is aan het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft.
Bedoelen ze niet 2 liters pure alcohol?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je jezelf in coma zuipt met 1 litertje breezer (gelijk aan drie flesjes bier) dan ben je echt een kneus.
Nee, 1 liter breezer, ah 5%. Tenminste, die laatste 12-jarige.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:53 schreef Autodidact het volgende:
Bedoelen ze niet 2 liters pure alcohol?
Dat zou vrijwel niemand overleven, tenzij je alles direct weer uitkotst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet 2 liters pure alcohol?
Hmm, da's wel gay. Heeft niet echt met drankzucht te maken lijkt me...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, 1 liter breezer, ah 5%. Tenminste, die laatste 12-jarige.
Dat ga ik doen dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vroeg opstaan, files of bomvol traag en vertraagd ov, luisteren naar je baas, veel koffie drinken en moe naar huis.
![]()
![]()
![]()
Ik lust er best een paar maar 1 liter alcohol is 20 liter bier en 2,5 flessen wodka of whiskey. dat is toch echt te gekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Na een liter ligt zelfs een getrainde alcoholist al plat volgens mij
Het is wel raar ja, dat je van 1 liter breezer al in coma kunt raken. Zelfs als je maar 12 bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je jezelf in coma zuipt met 1 litertje breezer (gelijk aan drie flesjes bier) dan ben je echt een kneus.
Dat is waarschijnlijk omdat ze buiten zuipen. In de gloeiend hete zon of in de kou in de winter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
Overigens hoorde ik net op de radio dat kinderen vooral ten gevolge van drank naar het ziekenhuis gebracht moeten worden omdat ze onderkoeld en uitgedroogd zijn.
Je bedoelt ''Tokkie''?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
ruimgaart-alert..
Mayday: PvdA verliest allochtone kiezers
Dan hoef ik het geloof ik niet te weten.quote:
Ach de aanpak die-tie nu gebruikt, is ook niet nieuw natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan hoef ik het geloof ik niet te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |