PSV heeft met Stam gesproken maar voor PSV was hij geen noodzaak omdat wij Alex hadden en wij Stam dus hebben laten wachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewilde spelers (lees: Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam) kiezen voor Ajax, terwijl ze ook naar PSV kunnen en PSV doet het met de ongewilde spelers (lees: Patrick Kluivert en Michael Reiziger). Voorheen kozen spelers voor PSV, terwijl ze ook naar Ajax konden en nu is dat dus niet meer zo.
Zo bedoelde ik het, pannekoek!![]()
Je kan zeggen wat je wil over Perez maar hij heeft zich meer dan prof gedragen en heeft een belangrijk aandeel gehad in die 2de plek bij Ajax. Voetballend is hij een van de betere bij Ajax en dat over die basisplaats alsjeblieft zeg hij mocht telkens in de 70ste minuut opdraven voor een buitenspeler . Ik vind dat Ten cate hier flink de fout in gaat wat betreft Perez en dat Perez nooit een echte kans heeft gehad terwijl die wel bracht wat e rvan hem werd verlangd en dat in zeer korte tijd dat ie mocht spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef ajaxclub het volgende:
de meeste mensen lopen hier ten cate af te zeiken maar volgens mij hoefde perez niet te vertrekken bij ajax. Ten cate heeft alleen geen garantie afgegeven op een basisplaats en dat de kans erin zou zitten dat hij weer een seizoen met invalbeurten zou krijgen. Als hij echt voor psv zou gaan spelen is het idd nog maar de vraag of hij die daar wel kan afdwingen. Ten cate heeft het dit jaar goed gedaan vindt ik op de belangrijkste wedstrijd kopenhagen na dan. Er wordt helaas zoveel geluld door iedereen de laatste tijd dat je bijna niet meer weet wat je wel en niet waar is. Ik geloof pas iets als het op teletekst staat of op de officiele site van ajax. alle overige sites met hun zogenaamde goeie bronnen zijn allemaal copy paste sites al moet ik ajaxf-side daar niet bij noemen.
En het feit dat hij nu bij ons speelt is dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook voor Huntelaar heeft PSV nooit interesse getoond toen hij bij Heerenveen zat, weet niet waar je dat vandaan haalt.
Zou ook een sterk staaltje wanbeleid geweest zijn
Natuurlijk zou PSV beide spelers graag willen hebben, maar ze zitten nu bij Ajax. Iedereen bij PSV ging ervanuit dat áls Jaap Stam zou terugkeren naar Nederland, hij wel naar PSV zou komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV heeft met Stam gesproken maar voor PSV was hij geen noodzaak omdat wij Alex hadden en wij Stam dus hebben laten wachten.
ajax heeft toen heel snel gehandeld maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat als Stam op het moment daadwerkelijk de keuze had gehad tussen PSV en ajax hij "gewoon" voor PSV had gekozen.
Ook voor Huntelaar heeft PSV nooit interesse getoond toen hij bij Heerenveen zat, weet niet waar je dat vandaan haalt.
Zou ook een sterk staaltje wanbeleid geweest zijn
Nee vind ik niet, denk dat het ook meer een spits voor ajax is dan voor PSV.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef BB-boy het volgende:
En het feit dat hij nu bij ons speelt is dat niet?
Ik hoop dat ie er bij Koetje een flinke puinhoop van maaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, denk dat het ook meer een spits voor ajax is dan voor PSV.
Verder schijnt het ook een mannetje met lastige en rare trekjes te zijn, dat past gewoon ook wat beter in het amsterdamse....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, denk dat het ook meer een spits voor ajax is dan voor PSV.
Verder schijnt het ook een mannetje met lastige en rare trekjes te zijn, dat past gewoon ook wat beter in het amsterdamse....
Lezen is niet je sterkste kant is het wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk zou PSV beide spelers graag willen hebben, maar ze zitten nu bij Ajax. Iedereen bij PSV ging ervanuit dat áls Jaap Stam zou terugkeren naar Nederland, hij wel naar PSV zou komen.
Ach iedereen maakt wel eens een foutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant is het wel?
PSV heeft Stam laten wachten omdat er geen noodzaak was hem aan te trekken vanwege Alex en Ooijer.
ajax is daar toen slim op ingesprongen en heeft snel gehandeld en de transfersom en het salaris betaald wat Milan en Stam wilden hebben.
In huntelaar heeft PSV nooit geen interesse gehad.
Dat zou goed kunnen. Martina is volgens mij de rechtsbuiten van Jong Ajax.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef BB-boy het volgende:
Goossens speelt op links volgens mij.
Het gaat mij ook meer om de vergelijking tussen de oud-Ajacieden die nu bij PSV zitten en de ex-PSV'ers die nu bij Ajax zitten, waar Ajax absoluut geen interesse heeft in Patrick Kluivert en Michael Reiziger, zou PSV maar wát graag de beschikking hebben over Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam. Dat ga je toch niet ontkennen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant is het wel?
PSV heeft Stam laten wachten omdat er geen noodzaak was hem aan te trekken vanwege Alex en Ooijer.
ajax is daar toen slim op ingesprongen en heeft snel gehandeld en de transfersom en het salaris betaald wat Milan en Stam wilden hebben.
In huntelaar heeft PSV nooit geen interesse gehad.
Vanenburg en R. Koeman waren de enige die direct de overstap maakte. Voor 2 miljoen gulden destijds meen ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.
In de jaren 80 stapten Vanenburg, R. Koeman, Lerby, Arnesen en Kieft al van ajax over naar PSV.
Andersom (van PSV naar ajax) komt bijna nooit voor, kan me alleen P. Hoekstra heugen eigenlijk.
Jaap Stam zeker nu Alex vertrokken lijkt wel ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om de vergelijking tussen de oud-Ajacieden die nu bij PSV zitten en de ex-PSV'ers die nu bij Ajax zitten, waar Ajax absoluut geen interesse heeft in Patrick Kluivert en Michael Reiziger, zou PSV maar wát graag de beschikking hebben over Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam. Dat ga je toch niet ontkennen?
Betere bezetting? Als je Danko Lazovic mocht inruilen voor Klaas Jan Huntelaar, zou je dat toch meteen doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaap Stam zeker nu Alex vertrokken lijkt wel ja.
Huntelaar op dit moment zeker niet mede door eerder genoemde redenen en een betere bezetting dan vorig jaar toen we al kampioen werden.
Lerby en Arnesen maakt ook direct de overstap van ajax naar PSV hoor....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vanenburg en R. Koeman waren de enige die direct de overstap maakte. Voor 2 miljoen gulden destijds meen ik. Ja ook toen was het Ajax bestuur van dramatisch niveau en hield de toenmalige technisch directeur van psv H. Kraay sr nogal van stoken binnen de Amsterdamse club. ( De affaire Rijkaard bijvoorbeeld, niet lang na het losweken van Koeman en Vanenburg)
Kone, Farfan, Lazovic, Reis, en waarschijnlijk Perez.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Betere bezetting? Als je Danko Lazovic mocht inruilen voor Klaas Jan Huntelaar, zou je dat toch meteen doen?
4 miljoen is al belachelijk veel en jij wil er nog meer uithalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
Vier miljoen voor De Mul, hopen dat we daar nog wat meer uit kunnen halen.
Je moet beter je huiswerk doen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lerby en Arnesen maakt ook direct de overstap van ajax naar PSV hoor....
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je moet beter je huiswerk doen....
Arnesen vertrok in 1981 naar Valencia, om via Anderlecht in 1985 bij psv te belanden. ( Ajax wilde hem destijds terughalen, maar wilde hem alleen huren, psv wilde hem kopen).
Lerby vertrok in 1983 naar Bayern Munchen, om via Monaco in 1987 bij psv te belanden.
Idd.....trouwens Lerby al op z'n 32e gestopt? Was dat door een blessure?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vreemd dat de buitenlandse clubs niet vermeld worden op vi.
Lerby
Arnesen
Kan het me niet meer heugen eigenlijk maar lijkt me wel gezien z'n beperkt aantal wedstrijden in 3 seizoenen PSV.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd.....trouwens Lerby al op z'n 32e gestopt? Was dat door een blessure?
Natuurlijk, als dat kan. Ik lees ook op vi.nl dat AZ 6 miljoen voor Steinsson vraagt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat er voor krijgen, maar dat is wel een extreem hoog bedrag. Vind persoonlijk 4 miljoen wel netjes hoor, maar als we er nog wat meer uit kunnen halen zou dat helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 miljoen is al belachelijk veel en jij wil er nog meer uithalen?
Ze moeten Sevilla ook weer niet gaan afschrikken. Ik zal blij zijn als we van de Mul verlost zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Natuurlijk, als dat kan. Ik lees ook op vi.nl dat AZ 6 miljoen voor Steinsson vraagt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat er voor krijgen, maar dat is wel een extreem hoog bedrag. Vind persoonlijk 4 miljoen wel netjes hoor, maar als we er nog wat meer uit kunnen halen zou dat helemaal mooi zijn.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah, ik vind Huntelaar Farfan behoorlijk overrated en niet prima bij PSV passen.
Die zit perfect op z'n plek bij jullie.
Kunnen we Huysegems er niet voor terughalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Sevilla om De Mul hoogstpersoonlijk af te leveren?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez de concurrentie niet aandurft volgens sommigen vind ik helemaal lachwekkend. Het is oneerlijke concurrentie, want al schiet hij er bij een invalbeurt 40 in, Ten Cate moet hem gewoon niet. Onder Koeman wordt hij tenminste beoordeeld op voetbalkwaliteiten. Dan is eventueel bankzitten een stuk draaglijker.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez nooit heeft kunnen overtuigen als hij in de basis stond vind ik een flauw argument. Die jongen mocht elke week heel ondankbaar de laatste 20 minuutjes komen ballen en heeft daarin Ajax meer geholpen dan welke speler dan ook in 90 minuten. Maar hij heeft nooit eens de kans gehad om gewoon eens 10 wedstrijden op rij in de basis te staan. Een beetje ritme kan ook geen kwaad. En aangezien de heren Babel en De Mul het hele seizoen vrijuit mogen aankloten, zou dat voor Ten Cate toch geen onoverkomelijk plan zijn? Tenzij je een persoonlijke afkeer van die speler hebt natuurlijk en te kinderachtig bent om dat opzij te schuiven in het belang van je club.
Dat Perez de concurrentie niet aandurft volgens sommigen vind ik helemaal lachwekkend. Het is oneerlijke concurrentie, want al schiet hij er bij een invalbeurt 40 in, Ten Cate moet hem gewoon niet. Onder Koeman wordt hij tenminste beoordeeld op voetbalkwaliteiten. Dan is eventueel bankzitten een stuk draaglijker.
Absoluut, meer dan ik gehoopt hadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat 4 miljoen meer dan een prima prijs is voor de Mul.
Was dat voor of nadat hij grensrechters ging uitschelden en daarmee bijna een splitsing in de spelersgroep aanbracht ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Perez maar hij heeft zich meer dan prof gedragen
Dat gejank om dat incident heeft niets met zijn veotbal kwaliteiten te maken en wat ie heeft gebracht voor Ajax.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef manny het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat hij grensrechters ging uitschelden en daarmee bijna een splitsing in de spelersgroep aanbracht ?
Die gast zit toch al jaren op de bank. Het is maar de vraag of hij ooit nog eens op een behoorlijk niveau terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Is Andy vd Meyde geen optie?
Zeker wel. Dat gehuil in die weken rondom dat incident en het incident met Sneijder bij Sparta heeft Ajax geen goed gedaan. Als het echt zo'n proffesionele boy was geweest dan was dat nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gejank om dat incident heeft niets met zijn veotbal kwaliteiten te maken en wat ie heeft gebracht voor Ajax.
Kan nooit duur zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gast zit toch al jaren op de bank. Het is maar de vraag of hij ooit nog eens op een behoorlijk niveau terugkomt.
Dat soort dingen gebeuren altijd en met iedereen .. de eens puugt de ander neemt een sliding op knie hoogte .. dat doet niets af aan zijn inbreng voor Ajax die was meer dan gemiddeld. Sterker nog zonder hem had je die hele tweede plek niet gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat gehuil in die weken rondom dat incident en het incident met Sneijder bij Sparta heeft Ajax geen goed gedaan. Als het echt zo'n proffesionele boy was geweest dan was dat nooit gebeurd.
precies. HtC met zijn walgelijke wisselen in de 70ste minuut. Zo kan ik achteraf ook blijven zeggen : zie je wel, hij bracht het verschil ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez nooit heeft kunnen overtuigen als hij in de basis stond vind ik een flauw argument. Die jongen mocht elke week heel ondankbaar de laatste 20 minuutjes komen ballen en heeft daarin Ajax meer geholpen dan welke speler dan ook in 90 minuten. Maar hij heeft nooit eens de kans gehad om gewoon eens 10 wedstrijden op rij in de basis te staan. Een beetje ritme kan ook geen kwaad. En aangezien de heren Babel en De Mul het hele seizoen vrijuit mogen aankloten, zou dat voor Ten Cate toch geen onoverkomelijk plan zijn? Tenzij je een persoonlijke afkeer van die speler hebt natuurlijk en te kinderachtig bent om dat opzij te schuiven in het belang van je club.
Ik denk dat je je daarop verkijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef zjroentje het volgende:
4 miljoen voor De Mul zou geniaal zijn.
Die gaat daar echt niet veel aan spelen toekomen.
Beetje bijgekomen van het Honkfeest knul.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoi.
Prima als jij het normaal vind om discriminerend te doen (terwijl ook nog eens driekwart van het team om je heen bestaat uit niet blanken), en als dat niet valt onder "zijn inbreng voor ajax"..dan snap ik datquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren altijd en met iedereen .. de eens puugt de ander neemt een sliding op knie hoogte .. dat doet niets af aan zijn inbreng voor Ajax die was meer dan gemiddeld. Sterker nog zonder hem had je die hele tweede plek niet gehad.
Wat zijn nou zijn kwaliteiten??quote:
Heeft ie het tegen Babel geroepen???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:10 schreef manny het volgende:
[..]
Prima als jij het normaal vind om discriminerend te doen (terwijl ook nog eens driekwart van het team om je heen bestaat uit niet blanken), en als dat niet valt onder "zijn inbreng voor ajax"..dan snap ik dat
over zijn voetbalkwaliteiten: niets dan lof.
Ach man, ik werk hier ook met een aantal surinamers en we (en zijzelf onderling) maken elkaar ook de hele tijd uit voor neger en blanke. Nou was dit wel een hele grove uitspraak maar strak onder de adrenaline kan er wel eens iets verkeerds uitschieten. Excuses gemaakt, klaar. Dan had HtC in openbaar moeten zeggen dat hij daar niet mee kan leven. Nu verdoezelen ze die reden en slaat het dus nergens op dat hij "niet in de groep past".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:10 schreef manny het volgende:
[..]
Prima als jij het normaal vind om discriminerend te doen (terwijl ook nog eens driekwart van het team om je heen bestaat uit niet blanken), en als dat niet valt onder "zijn inbreng voor ajax"..dan snap ik dat
over zijn voetbalkwaliteiten: niets dan lof.
Hehe, was zondagavond wel weer ongeveer hersteld jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van het Honkfeest knul.
Hoorde dat je nogal tekeer gegaan was
Bedankt, dat zal wel lukkenquote:
Daar ben ik ook bang voor. Weg laten gaan had al niet mogen gebeuren maar aan psv verkopen is helemaalquote:
Dat dus. Zo nu heb ik me weer druk genoeg gemaakt om voetbal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Nashje het volgende:
"Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden",
Blijkbaar denkt het bestuur er veel makkelijker over, zij horen dat Henk ten Cate hem niet nodig heeft en wil er geen voor vangen. Van wie, maakt ze dan niet uit. Belachelijk, je zal zien dat hij PSV kampioen maakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Nashje het volgende:
Supporters woedend om naderende vertrek Perez 12 juni 2007
De AFCA Supportersclub kan zich niet vinden in de beslissing van de technische staf om Kenneth Perez de wacht aan te zeggen. Maandagochtend kwam het bericht naar buiten dat de geroutineerde aanvaller waarschijnlijk naar landskampioen PSV vertrekt. Perez lag al enige tijd overhoop met Ajax-trainer Henk ten Cate, die de Deen liet weten dat hij niet past in zijn voetbalvisie en dat hij ook volgend seizoen niet zou kunnen rekenen op een basisplaats.
"Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden", reageert de AFCA Supportersclub. "Naast Huntelaar en Sneijder zijn er de afgelopen jaren maar weinig spelers geweest met een dergelijk rendement. Maar goed, Ten Cate en Van Geel zullen de wijsheid in pacht hebben en wij zullen het wel helemaal niet begrijpen."
De fans vinden het vooral jammer dat PSV wel eens zou kunnen profiteren van het besluit van Ajax. "Ongetwijfeld zal er voor de genoemde heren een goede reden zijn om Perez na een jaar weer te laten gaan. Maar om nu een directe concurrent te gaan versterken gaat er bij ons totaal niet in. Wij zien de bui volgend seizoen al hangen."
het bestuur wil toch geen kampioen worden..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt het bestuur er veel makkelijker over, zij horen dat Henk ten Cate hem niet nodig heeft en wil er geen voor vangen. Van wie, maakt ze dan niet uit. Belachelijk, je zal zien dat hij PSV kampioen maakt.
Tsja ondertussen is psv voor de 6e keer in 8 jaar kampioen geworden, doen ze het de laatste jaren goed in de CL en loopt Ajax continu achter de feiten aan. Maar dat schijnt niet in die arrogante koppies van het bestuur + trainer door te dringenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt er niets aan, maar een signaal van onvrede kan geen kwaad.
Ach, wat heeft Ajax nou te vrezen van PSV, lijken ze te denken...
Alsof De Cler een bepalende speler is, zoals Perez dat als geen ander is. Die man heeft Ajax dit seizoen gewoon verschrikkelijk vaak gered hoor. En AZ is van een andere orde dan PSV. Zeker toen nog.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap bovenstaand bericht niet zo, spelers naar een concurrende club te laten gaan heb je al snel
De Cler gaat zeer waarschijnlijk ook naar PSV, Perez ging van AZ ook naar Ajax...
Ajax en PSV zijn de titelkandidaten, AZ komt daarachter en dus is de overstap van AZ naar Ajax of PSV wel degelijk een verbetering, alleen al de kans om in de CL te spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap bovenstaand bericht niet zo, spelers naar een concurrende club te laten gaan heb je al snel
De Cler gaat zeer waarschijnlijk ook naar PSV, Perez ging van AZ ook naar Ajax...
Zorg ervoor dat gelijke al dan niet betere spelers terug koopt en je hebt het probleem gedekt.
Wees blij dat Sneijder en Huntelaar (nog) blijven, i.p.v. je druk te maken over Perez.
Die staat toch achter Sneijder, en die gaat mijn inziens dit jaar niet meer weg....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef koningdavid het volgende:
De Mul idd verkopen en De Ridder voor een prikkie terughalen.
Buiten het feit dat we BonJovi hiermee een groot plezier doen speelt De Ridder erg goed in Jong Oranje als ik hem zie. We kunnen hem dan best gebruiken om de concurrentie aan te gaan met Baki en eventueel Goossens.
Ajax modeshowquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Mwoah. De Ridder straalt wat meer flair uit.
Mwah, als je er winst op kan maken is het zo'n slecht idee nog niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:37 schreef BobbyHill het volgende:
De Mul of De Ridder is lood om oud ijzer.
Het schijnt nog al een onruststoker te zijn. Maar Koeman kan heel goed met zulke mensen omgaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de wekelijkse volgers: is Perez een versterking voor PSV? Is zijn gedrag de enige reden voor een vertrek of ook eventuele voetbalkwaliteiten? Ik vind het namelijk wel een opmerkelijke overgang.
Luca?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als jij al die geruchtjes al gelooft dan hoeven we niets meer aan te kopen want dan hebben we Constantin, Boulahrouz, Modric, Motta, Krkic, Kluivert en Ezquerro al aangekocht.
Als ik dit zie, word ik alleen maar bozerquote:
Daarom plempt PyTh het hier ook even neer..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef MaxC het volgende:
[..]
Als ik dit zie, word ik alleen maar bozer
De winnende treffer tegen FCU (2-3) was zó lekker.quote:
Vooral vanwege de manier waarop je die 1e goal tegen krijgt (Die pingel)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De winnende treffer tegen FCU (2-3) was zó lekker.![]()
de Ridder zou misschien idd geen verkeerd idee zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:37 schreef BobbyHill het volgende:
De Mul of De Ridder is lood om oud ijzer.
Lekker zooitje was het toenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De winnende treffer tegen FCU (2-3) was zó lekker.![]()
Hij zegt dus precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
de Ridder zou misschien idd geen verkeerd idee zijn..
Perez was wisselspeler en Sneijder blijft gewoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daarom plempt PyTh het hier ook even neer..![]()
Nu is het hopen dat Sneijder blijft voor Ajax, anders zit je met een probleem lijkt me.
Sneijder en Perez zijn niet jongens die zo 1-2-3 te vervangen zijn..
het is leuk voor het publiek op een open dag of zo ... maar je moet domineren op de flanken om ruimte centraal te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zegt dus precies het tegenovergestelde.
Dan nog is het een domme zet, klaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Perez was wisselspeler en Sneijder blijft gewoon.
Klopt, maar ik zag in Perez wel een goede opvolger voor Sneijder mocht ie vertrekken. Vandaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeker weten, veel hebben de treffer niet eens gezien. Zeker niet die FCU’ers die in de gracht stonden, na die treffer natuurlijk heerlijk uitdagen! Was mooiste uitwedstrijd van vorig jaar waar ik bij was, nog mooier dat FCT- en PSV-uit.quote:
BS is gewoon blij dat Perez is opgerot volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het een domme zet, klaar.
De Mul doet andersom precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:13 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat iedereen hier met zijn uitlatingen De Mul tekort doet.
Dan nog verkoop je hem niet aan de directe concurrent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |