Ja, van Ten Cate.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef denthemen het volgende:
Is Kenneth dood?
Ik denk dat hij wel mee leest ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks je me toch hebt teleurgesteld de laatste wedstrijden, heb ik het over 't algemeen genoten van je spel. Je was zonder twijfel een aanwinst voor dit Ajax, alleen jammer dat je na een jaar Ajax met een pijnlijk gevoel moet verlaten door die zoutzak van een Ten Cate. Het gaat je goed Perez, niet bij PSV.
Voor 1,5 miljoen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:48 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk kunnen we voor het geld van Perez een speler halen die wel presteert wanneer hij in de basis staat.
Ik schat Delorge altijd nog hoger in dan Van der Leegtequote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor 1,5 miljoen?
Zal wel categorie delorge worden dan
Mischien dat we Tommie van der Leegte kunnen halen voor dat bedrag.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor 1,5 miljoen?
Zal wel categorie delorge worden dan
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
en jezus sloot af
denthemen wat komt d'r op je arm.
ik zat er op te wachten toen ik de TT zagquote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef koningdavid het volgende:
Ja Kenneth... jammer dat je gaat, succes bij Willem II!
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
en jezus sloot af
denthemen wat komt d'r op je arm.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Sethje het volgende:
Waar is Perez naartoe dan? Is er al iets concreet?
edit;
de lampjes dus, hopelijk is dit een van de snode plannetjes van v geel en gaat perez op de training iedereen dood maken en tegen lazovic zeggen dat hij verantwoordelijk is geweest voor de massagraven in de balkan zodat danko niet in vorm geraakt![]()
hij gaat waarschijnlijk alleen maar discrimineren. Kenneth kennende.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Sethje het volgende:
Waar is Perez naartoe dan? Is er al iets concreet?
edit;
de lampjes dus, hopelijk is dit een van de snode plannetjes van v geel en gaat perez op de training iedereen dood maken en tegen lazovic zeggen dat hij verantwoordelijk is geweest voor de massagraven in de balkan zodat danko niet in vorm geraakt![]()
de poll van VI gaat redelijk gelijk op.quote:POLL
Past Kenneth Perez bij PSV?
48% Ja
51% Nee
32013 antwoorden
Zolang hij maar niet terug bij ons komt vind ik het best.quote:
Volgens sport.be zeker?quote:
Als jij al die geruchtjes al gelooft dan hoeven we niets meer aan te kopen want dan hebben we Constantin, Boulahrouz, Modric, Motta, Krkic, Kluivert en Ezquerro al aangekocht.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Een dikke leegloop bij Ajax heb ik wel door. Perez, Sneijder en Huntelaar
Waar gaat dit naar toe van Geel?
Waar blijven de aankopen dammit
![]()
Je vergeet Wilhelmsson! Of is dat pas volgende week een gerucht?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als jij al die geruchtjes al gelooft dan hoeven we niets meer aan te kopen want dan hebben we Constantin, Boulahrouz, Modric, Motta, Krkic, Kluivert en Ezquerro al aangekocht.
Nee man dat is van vorig seizoen. Wel een beetje bij de tijd blijven.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vergeet Wilhelmsson! Of is dat pas volgende week een gerucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |