abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2007 @ 11:05:51 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55141174


Eeeeeeeeeeeewww
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 11:48:51 #202
155227 crew  Guppy
dus
pi_55141727
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Little_Angel het volgende:
Nee helaas.. Ook al naar gekeken .
De enige optie is nog iets als ''Europatuin'' maar dat vind ik al helemaal... euhm, vreemd.

Ze komen iig alleen met elkaar in aanraking, verder geen andere diertjes!
vaak hebben asiels ook konijntjes! misschien moet je gewoon eens bellen?
overigens zijn er ook hele goede dierenwinkels, dus je moet vooral goed kijken en praten met de mensen die er rondlopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 december 2007 @ 12:03:17 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55141980
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

vaak hebben asiels ook konijntjes! misschien moet je gewoon eens bellen?
overigens zijn er ook hele goede dierenwinkels, dus je moet vooral goed kijken en praten met de mensen die er rondlopen
Ja, ik had even gegoogled op je woonplaats en er schijnt daar wel een opvang te zitten, kon de site alleen niet openen gisteren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 12:09:33 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_55142085
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik had even gegoogled op je woonplaats en er schijnt daar wel een opvang te zitten, kon de site alleen niet openen gisteren.
woonplaats van Little_angel bedoel je

ik heb dit nog gevonden, kan je even bellen of ze iets hebben zitten:
quote:
Tiel: Dierenasiel Tiel, Jonkheer Reuchlinlaan 125, 4007 VZ Tiel, tel: 0344-613969
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 december 2007 @ 12:11:04 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55142110
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

woonplaats van Little_angel bedoel je [afbeelding]

ik heb dit nog gevonden, kan je even bellen of ze iets hebben zitten:
[..]
Idd Maar ging verder op jouw bericht ;P

Geen idee of dat dan hetzelfde is tho, heb geen naam of adres onthouden. En op het asiel zag ik alleen honden en katten, maar grote kans dat daar ook wel konijnen rondlopen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55142374
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:53 schreef Makamba070 het volgende:
Little_Angel: kijk eens naar alle info op www.konijnen.nl . Alles wat je weten wilt over nijnen kun je daar vinden.

Ook voor konijnen is het ontzettend belangrijk dat ze hun injecties krijgen. Myxomatose heerst erg in Nederland!
Ook voor binnenkonijnen?
  zondag 9 december 2007 @ 12:30:54 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55142448
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ook voor binnenkonijnen?
Ik las net dat het voornamelijk via vlooien van wilde konijnen verspreid wordt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 december 2007 @ 12:31:15 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55142456
.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55143134
Dus nee dan? Ik heb ze toevallig wel laten inenten een paar weken terug want ik had ineens een opvangkonijntje van de straat geplukt en me erover ontfermd, maar je weet nooit wat die bij zich draagt dus maar ff gedaan op het konijnenspreekuur (¤22,50 voor 3 konijnen!!)
  zondag 9 december 2007 @ 13:07:11 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55143170
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef heaven7 het volgende:
Dus nee dan? [afbeelding] Ik heb ze toevallig wel laten inenten een paar weken terug want ik had ineens een opvangkonijntje van de straat geplukt en me erover ontfermd, maar je weet nooit wat die bij zich draagt dus maar ff gedaan op het konijnenspreekuur (¤22,50 voor 3 konijnen!!)
Dan lijkt het me idd verstandig ja
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 december 2007 @ 13:09:49 #211
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55143233
Ik wist heel niet dat er hier een Asiel zat . Ga daar maar even eerst kijken, vind dat toch een betere plek om mijn konijntjes vandaan te halen! (hoop wel dat ze kleintjes hebben ).

Ik ben er iig achter dat entingen niet zo duur zijn, dus weet nu ong. op wat voor bedrag ik moet rekenen hiermee (geld is toch geen probleem, maar wel fijn dat ik het ongeveer weet dus).

Mocht het echt niet gaan bij het asiel, dan moet ik alsnog naar de dierenwinkel (zijn er 2 hier geloof ik) en dan ga ik gewoon goed navragen en natuurlijk kijken of de oortjes schoon zijn, vacht mooi, of hij ook rondloopt en ook of hij makkelijk eet.. Komt wel goed .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zondag 9 december 2007 @ 13:12:36 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55143284
Ja een asiel én een of andere opvang.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 december 2007 @ 13:17:08 #213
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55143376
Heb ze gemaild .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 13:31:22 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_55143702
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef Little_Angel het volgende:
Heb ze gemaild .
niet geschoten is altijd mis
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 december 2007 @ 13:35:20 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55143802
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 december 2007 @ 14:09:09 #216
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55144535
Heb al mail terug! Dat was snel .
Helaas, ze vangen alleen honden en katten op, ze adviseerde me om het bij de dierenwinkel te proberen of anders eventueel kijken op een kinderboerderij (waar die hier in godsnaam zit weet ik ook al niet).
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 14:16:10 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_55144719
ah oke. wel betrokken mensen daar, dat ze zo snel mailen. misschien dat Harajuku ook nog het andere adres weet?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 december 2007 @ 14:21:28 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55144897
Moet je even googlen, kan het zo 1 2 3 niet meer terug vinden. baasjegezocht.nl is misschien een optie. Ik keek al even maar geen idee wat er in de buurt van Tiel ligt. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 december 2007 @ 14:24:34 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55144989
Oh en dierenasiels.com kun je ook op konijnen zoeken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 december 2007 @ 14:53:25 #220
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55145839
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en dierenasiels.com kun je ook op konijnen zoeken.
thanks! Ga er nu even kijken, op je andere site ook en even googlen!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_55148152
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ook voor binnenkonijnen?
Yep. Ik heb 4 van die schatjes, en aangezien ze binnenkort hun kerstvakantie door gaan brengen in het konijnenpension (Ceutelcottage in Rotterdam) moesten ze ingeent worden. Alleen myx gedaan.... 53 euro. Kassa!
Life is what happens when you're making other plans
  zondag 9 december 2007 @ 16:44:48 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55148259
Konijnen zijn in aanschaf niet duur.. in onderhoud wel (350 euro tumor in de baarmoeder )

Dussssssss... denk erom
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 10:51:14 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_55264201
vandaag mijn konijntje (klik hier voor foto's) naar de DA gebracht voor tanden trekken. er moeten er nog 3 uit. ik hoop echt dat het nu in een keer lukt! arme diertje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 15:06:18 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_55270786
hij is weer thuis

een beetje suffig nog van de narcose, maar verder oke. vannacht blijft hij nog even binnen, want het is koud buiten. mag ie bij ons op de slaapkamer slapen, daar is namelijk geen verwarming. wordt ie niet te koud, maar ook niet te warm.
de ondertand is 100% zeker verwijderd. boven waarschijnlijk ook, maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen. mochten de tanden toch teruggroeien dan was de volgende behandeling kosteloos (toch netjes!) maar ik hoop dat t allemaal goed is, want ik vind het zo sneu voor het beestje!

de foto's zijn van mn weblog, daarvandaan kan ik alleen niet linken. maar je mag daar ook even kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:24:02 #225
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55291718
Hij is er .
Nu zit ie alleen zo stil in zijn kooi, in een hoekje... Vind het zo zielig, maar kon nog even niet een ander nijntje erbij halen, dus nu voel ik me schuldig . Die komt wel zsm!!! Zal ik hem nu met rust laten? Of aaien?
Ik weet het niet goed, hij is alleen ontzettend bang volgens mij.

Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:28:19 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55291777
Nieuwe omgeving ed, ik zou hem zn nieuwe huis even rustig laten verkennen en wanneer je hem voer geeft een aaitje over de kop oid.

Waar had je m nu vandaan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:26:56 #227
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55292628
Ja zal ik doen! Laat hem maar wennen en zo min mogelijk oppakken .
Had hem toch maar bij de dierenwinkel gehaald!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:55:14 #228
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55293121
Ah wat een poepie

Wel iedere dag 1x oppakken, dan stribbelen ze op latere leeftijd niet meer tegen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:57:54 #229
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55293177
Jaaa .
Hij zit nu bij me toch weer kon het niet laten.. oortjes plat en snuffelt, is dat goed?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:59:20 #230
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55293211
Sure snuffelen is altijd goed Hij moet ff wennen, komt goed
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:00:15 #231
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55293232
haha vast wel idd hij heet inmiddels Mo .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:33:34 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55293954
Ik heb ergens een stuk tekst over lichaamstaal van konijnen, stuur het die kant wel even op.
Mind you, sommige dingen zijn wat kootchie kootchie geschreven maar mi klopt het wel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:49:09 #233
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55294321
Heb je PM gehad en ook een terug gestuurd . Bedankt!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:54:26 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55294455
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef Little_Angel het volgende:
Heb je PM gehad en ook een terug gestuurd [afbeelding]. Bedankt!
Sent, succes .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:47:12 #235
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_55295612
hehe, ik heb al die tijden over dit topic heen gekeken denk ik.
Wij hebben thuis 3 konijnen:
Ons oudste konijn (Panda) kan je hier zien in n klein filmpje:

(hij kent de weg naar m''n kamer al goed)
en het jongste konijn is dit:
een jaar geleden ongeveer:


En gisteren, aan het chillen op mijn schoot:


Dit is een echt wild konijn, dat gered is door een vriendin van mij toen het nog een jonkie was.
Blijkbaar hadden een paar mongolen van de jeugdbeweging iets brandend in het holletje gesmeten
Een van de kleintjes is deze dus. Nu is het na de Panda ons tamste konijn
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:03:09 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55295924
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef MMach het volgende:
hehe, ik heb al die tijden over dit topic heen gekeken denk ik.
How could you .
Echt tof dat dat wilde konijn zo op je schoot ligt. . Heb je ook een paleis voor ze getimmerd? .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:11:50 #237
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55296112
Lol, en ik dacht dat mijn konijn al aanhankelijk was en op een knuffeldier leek
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator zaterdag 15 december 2007 @ 19:25:36 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_55296448
aawww, toch heel anders, zo'n wild konijn. qua uiterlijk dan he, qua aanhankelijkheid maakt het niks uit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:28:21 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55296517
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:
aawww, toch heel anders, zo'n wild konijn. qua uiterlijk dan he, qua aanhankelijkheid maakt het niks uit [afbeelding]
Ik merk qua lichaamsstructuur al zoveel verschil tussen PCB en Bijoux, zon wild konijn zal wel helemaal anders zijn. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:41:04 #240
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55298740
Hopelijk wordt de mijne ook zo'n knuffelbeest straks .
Hij zit nu iig niet meer in een hoekje! Is nu lekker aan het eten en drinken en huppelt wat rond .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  Moderator zaterdag 15 december 2007 @ 20:44:45 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_55298856
zie, het is gewoon even wennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:52:42 #242
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55299077
Ja gelukkig maar! maakte me te snel druk denk ik
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:57:59 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55299253
En straks snap je hem voor de volle 100%
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 december 2007 @ 21:08:45 #244
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55299495
Ik snap nu dat hij me lief vindt
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_55304132
Ohw ik moet nu al niezen maar wat een lekker ding

Die wilde op je schoot!!!
  zondag 16 december 2007 @ 10:36:43 #247
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_55308760
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

How could you .
Echt tof dat dat wilde konijn zo op je schoot ligt. . Heb je ook een paleis voor ze getimmerd? .
Sorry, kzal het goedmaken met foto's

En vroeger had ik wel paleizen voor hen gebouwd, maar daar schiet niks meer van over na een tuin-opruiming. Ooit als ik weer eens tijd heb komt er een giga hok.

En ik kan tot nu toe elk konijn dat ik al tegengekomen heb op zijn gemak stellen. De moeder van m'n vriendin noemt me zelfs de konijnenfluisteraar Ze hebben daar ook een 'tam' konijn, en niemand daar slaagt erin om dat rustig op zijn rugje te laten liggen, behalve...
Nuja, dat is eigenlijk niet moeilijk he, als je weet wat een konijn leuk vindt en je gewoon bent om konijnen op te pakken enzo, dan lukt dat vanzelf. Wij hebben onze konijnen al vanaf ze klein zijn opgepakt en overal meegenomen in huis, en daar worden ze veel relaxer van. Hoe meer je een konijn oppakt, hoe meer je het laat rondlopen waar jij bent, des te 'menselijker' wordt het.
Zowel de panda als het wilde konijn (Bici, naar de bijnaam van de reddende vriendin die Liesbeth heet) kunnen bv op mijn schouder blijven zitten als ik ermee rondloop. Sterker nog, Bici kruipt telkens op mijn schouder en blijft daar zitten als ik rondloop, precies omdat ze dat al gewend is vanals ze klein was.

Ze kunnen allemaal op de trap lopen en kennen de weg in huis, ze zijn ook allemaal zindelijk. Je moet wel in het oog houden of ze nodig moeten. Ze worden dan wat wilder en agressiever (dat zou jij ook zijn als je je urenlang moet ophouden), dan breng je ze gewoon even naar hun kotje, of laat je ze zelf lopen.

Af en toe slapen ze op mijn bed 's nachts, vooral de Panda heeft veel in m'n bed geslapen:



Nog wat random foto's van de Panda in de afgelopen jaren



Ons middelste konijn is een Panda-variant, maar dan grijs, hier te zien als die in m'n bed lag lui te wezen met Bici. Bici was toen nog niet zo oud:




Bici:


Ook eens een nestje gehad, wat zijn kleine konijntjes toch schattig


Maar die zijn nu weggegeven.
  zondag 16 december 2007 @ 17:27:21 #248
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55316164
Wat lief zeg!! Die laatste lijkt een beetje op Mo .
Weet iemand wat het inhoudt als dat beestje op 2 achterpoten gaat staan? . Dat kon ik niet zo snel vinden..
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zondag 16 december 2007 @ 17:31:53 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55316275
voornamelijk alert. Kunnen ze beter horen ed. Nieuwsgierig, alert. Pick one. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 16 december 2007 @ 17:51:26 #250
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55316708
Oké, weet ik dat iig .
Hij wil nu iig uit mijn hand eten <3
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_56836529


[ Bericht 100% gewijzigd door Anoussshka op 19-02-2008 14:08:21 ]
Mieuw!
pi_56844099
Mijn zusje is al een hele tijd aan het zeuren ( ) dat ik de foto's neer moet zetten, dus bij deze!

Zie hier Pluisje:






pi_56844150
OOOOHW KONIJNENKONTJES
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:57:35 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56845129
Hoe doen jullie dat met water en bevriezen? Ik doe er nu maar een heeeeel klein beetje zout in en dan bevriest het niet meer, maar hoe weinig ook, zout lijkt me niet goed
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:24:22 #255
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56846016
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe doen jullie dat met water en bevriezen? Ik doe er nu maar een heeeeel klein beetje zout in en dan bevriest het niet meer, maar hoe weinig ook, zout lijkt me niet goed
Wij doen soms een heeeeeeel klein beetje druivensuiker in het water, was ooit een tip van de DA meen ik. Werkt opzich aardig, maar eigenlijk kijk ik gewoon 2x per dag en als nodig krijgen ze nieuw water.
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:20:00 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56847923
Ja maar 's nachts dan? 8 uur bevroren water waar je niet bij kan lijkt me ook niet fijn.

Is suiker "beter" voor de konijnen dan zout?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 09:03:13 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_56853960
ik doe voor ik ga slapen nieuw water. en 's morgens meteen weer.

dat doe ik eigenlijk al jaren zo, en volgens mij gaat t prima??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:00:18 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56862238
En ik vind een nacht bevroren water niet zo prima dus
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 16:26:52 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_56862906
als je lauw water neemt is het niet meteen bevroren? en ze slapen ook nog een hele tijd van de nacht.

ik zou in ieder geval als je dan toch iets in het water doet, druivensuiker nemen. van zout krijg je ook weer dorst.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:28:53 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56862964
Ja, daarom twijfelde ik over zout, dat en nieren ed. Maar daarom wil ik dus ook graag de effecten van suiker weten. Mind you, ik doe echt maar een klein beetje zout erin en alleen als t vriest

Lauw en warm water bevriest toch juist sneller?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56863020
Ik doe gewoon 's avonds een beetje lauwig water in het flesje, en dan kijk ik 's ochtends wel of het bevroren is. Als het bevroren is vervang ik het gewoon.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:33:48 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56863100
Misschien overdrijf ik ook wel omdat ik zelf veel drink, ofzo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 16:37:04 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_56863201
ik vond dit nog
quote:
Let er ook goed op dat je konijn niet op de tocht staat en dat het water nooit bevriest, je mag overigens nooit warm water of water met zout geven. Alleen isolatie en het regelmatig vervangen is de juiste manier om je konijn altijd goed water te geven.
bron

ik neem aan dat lauw iets anders als warm is. een sok (oid) over de drinkfles is een goed idee.
maar mijn nijntje heeft een waterbakje. ik denk dat ik het voorlopig dus gewoon bij mijn methode houd. ik let er wel extra op in deze tijd dat t laatste is wat ik doe als ik naar bed ga, en het eerste wat ik doe als ik opsta
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:39:55 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56863286
Ja, zoals ik al aangeef snap ik dat zout niet goed is, daarom heb ik ook echt maar 10 korrels ofzo gedaan.

Heb trouwens ook een laken erover heen gegooid Zien ze niet veel meer maar so be it.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 17:57:41 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_56865197
ik snap dat je er geen eetlepels in kwakt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_56951116


Nog een poging! Dit is mijn konijn Koekie
Mieuw!
  zondag 24 februari 2008 @ 22:09:27 #267
84328 Lllaura
painting pictures
pi_56956736
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:42 schreef Anoussshka het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een poging! Dit is mijn konijn Koekie
Anoussshka's konijn dus

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 09:41:24 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_56962822
Vandaag ga ik met mijn konijntje weer even een bezoekje brengen aan de DA.
Vorig jaar december zijn namelijk zijn tanden getrokken, omdat die altijd doorgroeiden. Daar had hij veel last van en ze moesten ook elke maand geknipt. Daarom zijn ze getrokken. Alleen is er eentje weer teruggekomen, en die moet er dus nog uit. Ze gaan vanmiddag even kijken of de tand al lang genoeg is om te trekken.

De vorige keer na het tandentrekken, toen sliep ie een nachtje binnen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 25 februari 2008 @ 09:42:41 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56962837
Zijn jullie zo heel erg anti 1 konijn?

Gewoon een vraag.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 10:04:38 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_56963121
wij hebben er twee.
maar ze zitten niet bij elkaar. onze voedster verdraagt onze gecasteerde ram niet, ze tolereert hem gewoon niet in haar omgeving. daarom zitten ze apart, maar we zorgen daardoor wel dat ze allemaal extra veel aandacht en afleiding krijgen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 25 februari 2008 @ 10:12:48 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56963192
Ik heb PCB een jaar ong alleen gehad en toen kwam Bijoux erbij. Sindsdien heb ik er ook niets meer mee gedaan. .

Ik weet wel dat ik of nooit meer een konijn neem of één.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 13:47:29 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_56963356
wij hebben echt wel een poging gewaagd om ze bij elkaar te krijgen. ze hebben een hele tijd bij elkaar geleefd met een scheidingswand ertussen. ze konden aan elkaar snuffelen en alles. maar wanneer de ram naar de voedster toekwam ging ze door het lint. bij elkaar ging helemaal niet goed, ze vloog m meteen aan en niet zachtzinnig ook.
dan maar apart. is voor de ram ook beter, die werd helemaal bang.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_56966340
Ik ben anti 1 konijn Als je eenmaal hebt gezien wat konijnen aan elkaar hebben.. geweldig. Maar uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Dit zie je hier dagelijks







Etc

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2008 16:14:32 ]
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 12:03:39 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_57303531
oh, zo schattig heaven7! als die van ons dat ook eens deden

zo wonen die van mij (apart dus)

het domein van ons hangoortje




en zo tref je ons kleurdwergje elke ochtend aan


[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 08:52:49 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_57345118
Niet mijn nijntjes, maar ze verdienen hier ook wel een plaatje vind ik



[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_57346779
Oww was een mooie foto's allemaal zeg...
Ik heb sinds een 2 jaar ook een Konijntje...zat eigenlijk niet in de planning maar in het park vonden we een doos bij de prullebak met 2 piep kleine konijntjes...dus na een bezoekje van de dierenarts meteen langs de dierenwinkel gegaan voor een hok...ik was meteen helemaal verliefd
Hij is zo lief en super slim..ik heb een katteluik naar de tuin..en de 2 katten snappen echt niet hoe het werkt..en het konijn huppels vrolijk van buiten naar binnen..vooral als ik in de keuken sta
Dan staan ze zo lief te wachten op wat lekkers...
Dit is hem toen hij nog klein was...



En zo is hij nu
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 10:57:46 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_57347105
wat een mooi konijntje, en wat een manier op m te krijgen! dat mensen dat doen, daar kan ik me zo kwaad om maken! maar gelukkig heeft ie nu een mooi huisje!

en een, euh, naakt vriendje, hahaha!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_57347661
Ja ik snap ook niet dat mensen dat kunnen doen...breng ze dan gewoon weg naar de opvang /asiel ofzo:(

Zoiets moois en liefs kan je toch niet dumpen?

Ik ga samen met mijn vriend als het weer iets mooier gaat worden een paar tegels uit de tuin halen en een stukje gras neerleggen zodat we zijn hok op een lekker stukje gras kunnen neerzetten.
In zijn binnen hok wil hij niet meer nu hij groot is..maar hij loopt wel lekker vrij in de tuin..zijn hok staat altijd open en het katteluikje ook...ik ben altijd bang dat hij het koud heeft..
pi_57354317
Uh zijn het nou 2 verschillende konijnen Ik zie er één met grijs en één met zwart maar zoals je schrijft is het net of het er 1 is maar je vond er 2?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2008 16:42:47 ]
pi_57367744
Nee ik heb er 1 en mijn buurvrouw heeft zijn zusje..het is de zelfde op de foto's alleen zijn neusje en oren zijn donkerder geworden:)
pi_57508874
Hierbij mijn konijntje. Hij heet Link en is inmiddels ruim een jaar (en hij was hier aan het verharen )


Ja ik ben echt heeeeeeeel zielig ...






Alles is ook de 100ste keer interressant ... (deze is vandaag genomen, toen wassie klaar met ruien ... maar hij heeft nog niet helemaal begrepen hoe hij stabiel kan blijven staan op 2 poten )


Konijnekont in de rui

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkerbel_ACC_ op 20-03-2008 21:29:29 ]
pi_57508971
Konijntjes

Ik had vroeger ook een konijntje. Hij heette Lucky
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 maart 2008 @ 21:29:10 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57509037
Saartje ligt weer heerlijk hier bij me
men zegt dan wel dat konijnen geen knuffelbeesten zijn, maar saar is een überknuffelkont

als ik savonds thuis ben en dr niet snel genoeg uit haar kooi haal gaat ze lawaai maken, laat ik haar los, en dan komt ze heerlijk bij me liggen of tegen me aan of in mijn nek
heerlijk gewoon
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57509070
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:29 schreef Ynske het volgende:
Saartje ligt weer heerlijk hier bij me
men zegt dan wel dat konijnen geen knuffelbeesten zijn, maar saar is een überknuffelkont

als ik savonds thuis ben en dr niet snel genoeg uit haar kooi haal gaat ze lawaai maken, laat ik haar los, en dan komt ze heerlijk bij me liggen of tegen me aan of in mijn nek
heerlijk gewoon
ik zou willen dat die van mij dat deed .. die komt alleen in de buurt om te worden geaaid als het hem blieft en aaien heeft ie liever niet omdat hij bang is dattie dan terug naar zijn kooi moet en dat vindt ie niet leuk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 maart 2008 @ 21:34:37 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57509157
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

ik zou willen dat die van mij dat deed .. die komt alleen in de buurt om te worden geaaid als het hem blieft en aaien heeft ie liever niet omdat hij bang is dattie dan terug naar zijn kooi moet en dat vindt ie niet leuk

Saar heeft dat echt vanaf t begin gedaan, maar denk dat t ook te maken heeft dat de mevrouw waar ze vandaan komt haar ook altijd aanhaalde op dr borst zetten en knuffelde

vind t iig heerlijk
en ze gaat goed samen met mijn hamster, die mag gewoon over dr heen klimmen en doen heel lief gezicht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57511735
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:

[..]


Saar heeft dat echt vanaf t begin gedaan, maar denk dat t ook te maken heeft dat de mevrouw waar ze vandaan komt haar ook altijd aanhaalde op dr borst zetten en knuffelde

vind t iig heerlijk
en ze gaat goed samen met mijn hamster, die mag gewoon over dr heen klimmen en doen heel lief gezicht
Wat lief! Die van mij komt van een fokker ... dus daar werden ze niet aangehaald ... Ik heb hiervoor 1 van dezelfde fokkergehad (die is dood gegaan ) toen ik de die op ging halen zei hij: " Alsjeblieft, veel plezier met nummer 453 ..." ofwel maand 4 konijnnummer 53
  vrijdag 21 maart 2008 @ 08:14:22 #287
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57514668
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:25 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Wat lief! Die van mij komt van een fokker ... dus daar werden ze niet aangehaald ... Ik heb hiervoor 1 van dezelfde fokkergehad (die is dood gegaan ) toen ik de die op ging halen zei hij: " Alsjeblieft, veel plezier met nummer 453 ..." ofwel maand 4 konijnnummer 53
Die gasten hebben geen goede verkoopskills
Alsof hij je het zoveelste massaprodukt van die dag in de handen drukt
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_57514807
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:14 schreef Litso het volgende:

[..]

Die gasten hebben geen goede verkoopskills
Alsof hij je het zoveelste massaprodukt van die dag in de handen drukt
voor die mensen zijn het geen knuffeldieren ... maar ze worden alleen gehouden als ze goed zijn ... Degene die ik nu heb is afgekeurd omdat zijn oren te groot zijn, dus dan issie afgekeurd ... Als ik hem niet had opgehaald dan wassie in de vriezer dood gegaan Dat was volgens de fokker de meest diervriendelijke manier (de zakken dan langzaam weg). Als ik ooit nog een konijntje erbij neem als ik meer ruimte heb dan ga ik weer zo'n afgekeurde halen

En ze zijn lief hoor .. alleen heel fel dus er zit nogal wat tijd in om hem redelijk tam te maken .. Ik heb soms nogal een gevecht om hem uit de kooi te halen om hem te laten lopen, maar ja, de hele week in zijn kooi is nou ook niet de bedoeling en aangezien hier honden (niet de mijne .. ik woon in een soort bungalow zonder voortuin en Link staat bij de voordeur ..) en katten zitten lijkt me een buitenren ook niet verstandig Hij is in januari ook gecastreerd omdat hij je hand echt aanviel als je die maar richting zijn kooi durfde te steken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 maart 2008 @ 08:37:32 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57514838
dat aanvallen doet Saar ook wel soms, moet ik altijd om lachen, wil ze eten maar ze wil niet dat je aan haar bak komt, met 2 voorpoten in volle galpop naar voren slaaan
heb je t eten vervolgens bijgevuld of iets komt ze je eerst nog even met haar kopje duwen om dan te gaan eten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:32:40 #290
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_57597368
we zijn de trotse surrogaat mamma en pappa van twee nieuwe baby konijntjes . Meet drambuie, (grijs) en bailey ( zwart/wit). Ze zijn hier pas 3 dagen, en zijn al helemaal gewend, ze komen zelf hun hok uit, komen naar je toe als ze loslopen we zijn verliefd!





In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57597397
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:09:05 #292
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_57702131
Aah wat een lieve konijntjes hier


Dit is mijn konijn Wokkel (ja ik heb ooit een collage van hem gemaakt ) Hij wordt in mei alweer 5 jaar oud en is nog altijd kerngezond.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:36:55 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57707118
Konijnen vind ik de schattigste, grappigste en meest vertederende beesten éver.

Maar ook moeilijke dieren om te houden, als je het ze echt naar de zin wil maken en respect wil hebben voor hun natuur. Al die konijnen in hun uppie 24/7 in een kooi - afgezien van die paar keer dat het kind des huizes er zo nodig mee wil 'spelen'. Vreselijk schrijnend. Gelukkig zie ik in dit topic veel échte konijnenliefhebbers.

Ik had loslopende konijnen in mijn stadstuintje in Den Haag. Was geweldig. Je kon er niets mee, want ze zaten totaal niet op me te wachten, maar ze waren wél gelukkig en het was een prachtig schouwspel. In mijn huidige tuin kan ik geen konijntjes laten loslopen en permanent in een hokje wil ik ze niet, dus ik ben konijnloos. Maar ik smelt bij de plaatjes hier. Nijnen.. zucht! Ik vind ze stiekem zelfs leuker dan katten en díe vind ik al zo onbeschrijfelijk leuk.

senesta, eindelijk ben je donkerblauw! Dat riep ik al zo lang! Nu gewoon ook nog even FA worden

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 30-03-2008 00:14:50 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 30 maart 2008 @ 00:00:53 #294
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57707464
Ze zijn echt lief en grappig ja


Ik zal deze week ook weer eens wat foto's van mijn konijntjes maken
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 30 maart 2008 @ 10:43:48 #295
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57711191
Here J, omdat ze nu met zijn tweeen zijn en hun ren ed hebben, heb ik PCB eigenlijk niet meer binnen gehad. Jazz was al ontsnapt dus een mooie tijd om PCB weer eens binnen te halen. Een tijdje later hoor ik Jazz voor de kamerdeur piepen dus ik pak m op, hij ziet PCB en wordt WILD. Echt, WILD. Kon hem met moeite vast blijven houden, snel weer naar de deur, zet hem in de gang neer maar SNAP staat ie bijna weer in de kamer. Kon hem net op tijd weer pakken en ben deze keer maar samen met hem naar de gang gegaan. Kon hem haast niet in bedwang houden en ik zie nu dat ik daar de scars van draag
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57755340


Troy, 1,5 jaar oud en met stip de leukste thuis!

En dit is ZIJN doos, het is maar dat je het ff weet
Life is what happens when you're making other plans
pi_57756434
Vroegah hadden wij 3 konijnen. Het begon toen ik heel jong was met een konijn waarvan ik de naam niet meer weet. Maar dat beest was zo wild dat mijn opa (van wie ik hem gekregen had destijds ) een ander konijn voor me meenam, en het wilde konijn meenam naar de boerderij van mijn oom waar hij heeeel veel ruimte kreeg. Het 'vervangkonijn' noemde ik Wolletje Toen verhuisden we, en kreeg mijn jongste zusje ook een konijntje: Pluisje Vervolgens gingen mijn moeder en ik bij iemand een nieuwe tweedehands kooi voor mijn ratten halen, en daar was Punky (:')). Die mensen keken niet naar hem om, ze hadden een kooi gekocht voor hun 14 fretten (die samen stonken als de tering) en kregen 'helaas' het konijn erbij. Punky ging mee

Van Wolletje en Pluisje en dat eerste konijn heb ik geen foto's, maar dit is Punky:



We hadden nu dus 3 konijnen. Maar op een gegeven moment hadden we blijkbaar een virus, want alledrie gingen ze binnen een paar weken dood Toen waren we knijnloos. Eerst hebben we alle hokken en de hele tuin ontsmet, en toen zijn mijn ouders naar een fokker gegaan om kleine Beatle te halen. (Beatle heet Beatle omdat zijn oren volgens mijn zusje op een Beatles-kapsel lijkt ) We hebben hem toen uitgebreid laten inenten en al, en laten checken. En hij is er nog steeds, hij is nu 3 ofzo

Beatle als klein frummeltje:

Bij mijn zusje

Op mijn schoot


Beatle vorige zomer, in mijn zusjes arm


Beatle in zijn huisje, afgelopen winter:


Beatle zoals hij nu is


En Beatle met zijn grote vriend DJ, ze zijn echt té schattig samen, ze slapen wel eens samen, ze geven elkaar kopjes, ze wassen elkaar en ze spelen.
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 11:21:34 #298
155227 crew  Guppy
dus
pi_57757011
awww, die laatste
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 10 april 2008 @ 08:09:44 #299
155227 crew  Guppy
dus
pi_57950034
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_57950746
Ik heb gister de zandbak van mn nijnies omgespit en ze toen vers geplukt gras gegeven, en een lol dat ze hadden



Joyce eet ze in spaghetti-stijl, slurpend.






Meneer Jansen, zo nieuwsgierig als dat hij is he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')