Oeh.. gelukkig ben je toch gegaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:28 schreef spippie het volgende:
We zijn alsnog met Puk naar de dierenarts geweest. Hij heeft toch een ontsteking aan zijn oog en als reactie daarop een verkrampte iris. Erg pijnlijk en gevaarlijk. Als we langer gewacht hadden met naar de dierenarts gaan had het oog eruit gemoeten. (De iris zou zo verkrampt gaan vastgroeien en dat blijft ondraaglijk pijnlijk)
Hij is blijvend blind aan dat oog. Zit nu aan de oogdruppels en pijnstilling. Het komt allemaal wel goed, maar het bewijst ook maar weer dat je met een konijn nooit te lang moet wachten als er wat is...
-edit- gelukkig gaat het met Alice ook beter zo te zien?
ik weet niet of ze die ook in het groot hebben... zou je echt even moeten kijken denk ik! succes!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:43 schreef heaven7 het volgende:
Wat een lekker ding en die laatste foto is mooi!
@Guppyfriend; ik heb er nu al één voor katten, met een deurtje aan de voorkant zeg maar, maar ik wil er dus 1 die van boven opengaat
dat gaan we dan eens proberen, in haar kooi wil ze die wc niet hebben, maar in de ren eromheen gaan we t proberenquote:Op maandag 26 november 2007 10:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb gewoon een hoekwctje geplaatst en alle plasjes en dingetjes die ernaast lagen in de wc geschept en nu (3 weken later) is ze bijna volkomen zindelijk
Volgens mij is mijn konijn nooit ingeent voor iets, en hij leeft nogquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:07 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wil 2 konijntjes gaan aanschaffen over ong. 2 weken(ja, met kerst).
Maar ik vroeg me af hoe dat precies zit met enten? Wanneer moet dat en hoe duur is het ongeveer?
Wil daar nl ook op voorbereid zijn
Ja ik heb eerder 2 konijntjes gehad maar toen wist ik daar niet eens vanaf.. Deze zijn wel overleden.. Wil dat nu voorkomen, dus vandaar dat ik het even vraagquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn konijn nooit ingeent voor iets, en hij leeft nog
vaak hebben asiels ook konijntjes! misschien moet je gewoon eens bellen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Little_Angel het volgende:
Nee helaas.. Ook al naar gekeken.
De enige optie is nog iets als ''Europatuin'' maar dat vind ik al helemaal... euhm, vreemd.
Ze komen iig alleen met elkaar in aanraking, verder geen andere diertjes!
Ja, ik had even gegoogled op je woonplaats en er schijnt daar wel een opvang te zitten, kon de site alleen niet openen gisteren.quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
vaak hebben asiels ook konijntjes! misschien moet je gewoon eens bellen?
overigens zijn er ook hele goede dierenwinkels, dus je moet vooral goed kijken en praten met de mensen die er rondlopen
woonplaats van Little_angel bedoel jequote:Op zondag 9 december 2007 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik had even gegoogled op je woonplaats en er schijnt daar wel een opvang te zitten, kon de site alleen niet openen gisteren.
quote:Tiel: Dierenasiel Tiel, Jonkheer Reuchlinlaan 125, 4007 VZ Tiel, tel: 0344-613969
Iddquote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
woonplaats van Little_angel bedoel je [afbeelding]
ik heb dit nog gevonden, kan je even bellen of ze iets hebben zitten:
[..]
Ook voor binnenkonijnen?quote:Op zondag 9 december 2007 10:53 schreef Makamba070 het volgende:
Little_Angel: kijk eens naar alle info op www.konijnen.nl . Alles wat je weten wilt over nijnen kun je daar vinden.
Ook voor konijnen is het ontzettend belangrijk dat ze hun injecties krijgen. Myxomatose heerst erg in Nederland!
Ik las net dat het voornamelijk via vlooien van wilde konijnen verspreid wordt.quote:
Dan lijkt het me idd verstandig jaquote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef heaven7 het volgende:
Dus nee dan? [afbeelding] Ik heb ze toevallig wel laten inenten een paar weken terug want ik had ineens een opvangkonijntje van de straat geplukt en me erover ontfermd, maar je weet nooit wat die bij zich draagt dus maar ff gedaan op het konijnenspreekuur (¤22,50 voor 3 konijnen!!)
niet geschoten is altijd misquote:
thanks! Ga er nu even kijken, op je andere site ook en even googlen!quote:Op zondag 9 december 2007 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en dierenasiels.com kun je ook op konijnen zoeken.
Yep. Ik heb 4 van die schatjes, en aangezien ze binnenkort hun kerstvakantie door gaan brengen in het konijnenpension (Ceutelcottage in Rotterdam) moesten ze ingeent worden. Alleen myx gedaan.... 53 euro. Kassa!quote:
Sent, succesquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef Little_Angel het volgende:
Heb je PM gehad en ook een terug gestuurd [afbeelding]. Bedankt!
How could youquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef MMach het volgende:
hehe, ik heb al die tijden over dit topic heen gekeken denk ik.
Ik merk qua lichaamsstructuur al zoveel verschil tussen PCB en Bijoux, zon wild konijn zal wel helemaal anders zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:
aawww, toch heel anders, zo'n wild konijn. qua uiterlijk dan he, qua aanhankelijkheid maakt het niks uit [afbeelding]
Sorry, kzal het goedmaken met foto'squote:Op zaterdag 15 december 2007 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
How could you.
Echt tof dat dat wilde konijn zo op je schoot ligt.. Heb je ook een paleis voor ze getimmerd?
.
Wij doen soms een heeeeeeel klein beetje druivensuiker in het water, was ooit een tip van de DA meen ik. Werkt opzich aardig, maar eigenlijk kijk ik gewoon 2x per dag en als nodig krijgen ze nieuw water.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe doen jullie dat met water en bevriezen? Ik doe er nu maar een heeeeel klein beetje zout in en dan bevriest het niet meer, maar hoe weinig ook, zout lijkt me niet goed
bronquote:Let er ook goed op dat je konijn niet op de tocht staat en dat het water nooit bevriest, je mag overigens nooit warm water of water met zout geven. Alleen isolatie en het regelmatig vervangen is de juiste manier om je konijn altijd goed water te geven.
Anoussshka's konijn dusquote:Op zondag 24 februari 2008 17:42 schreef Anoussshka het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een poging! Dit is mijn konijn Koekie
ik zou willen dat die van mij dat deed .. die komt alleen in de buurt om te worden geaaid als het hem blieftquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:29 schreef Ynske het volgende:
Saartje ligt weer heerlijk hier bij me
men zegt dan wel dat konijnen geen knuffelbeesten zijn, maar saar is een überknuffelkont
als ik savonds thuis ben en dr niet snel genoeg uit haar kooi haal gaat ze lawaai maken, laat ik haar los, en dan komt ze heerlijk bij me liggen of tegen me aan of in mijn nek
heerlijk gewoon
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
ik zou willen dat die van mij dat deed .. die komt alleen in de buurt om te worden geaaid als het hem blieften aaien heeft ie liever niet omdat hij bang is dattie dan terug naar zijn kooi moet en dat vindt ie niet leuk
Wat lief! Die van mij komt van een fokker ... dus daar werden ze niet aangehaaldquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Saar heeft dat echt vanaf t begin gedaan, maar denk dat t ook te maken heeft dat de mevrouw waar ze vandaan komt haar ook altijd aanhaalde op dr borst zetten en knuffelde
vind t iig heerlijk
en ze gaat goed samen met mijn hamster, die mag gewoon over dr heen klimmen en doenheel lief gezicht
Die gasten hebben geen goede verkoopskillsquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:25 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Wat lief! Die van mij komt van een fokker ... dus daar werden ze niet aangehaald... Ik heb hiervoor 1 van dezelfde fokkergehad (die is dood gegaan
) toen ik de die op ging halen zei hij: " Alsjeblieft, veel plezier met nummer 453 ..."
ofwel maand 4 konijnnummer 53
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Die gasten hebben geen goede verkoopskills
Alsof hij je het zoveelste massaprodukt van die dag in de handen drukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |