beter dan jouw gemiep over nederlands....quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef hardcorebass het volgende:
Het rijden ging net zo goed als dat je Nederlands kunt?flauw ik weet het..
Maarre, hoe bevalt dat nou zo'n snelcursus?
flotterquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef Remco_h het volgende:
[..]
beter dan jouw gemiep over nederlands....![]()
zo een snelcursus bevalt wel, je maakt veel kilometers, veel tijd in de auto, denk dat het wel een positieve uitwerking heeft (op mij dan) ik kan mij ook heel goed voorstellen dat t niks voor je is... je zit tenslotte 4 uur per dag in een auto en dat is best een lange zit...
volgende week woensdag zullen we zien of het het geld waard is geweest
takenhofplein en kk-plein zeker? vreselijk zijn ze, ik weet hetquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
ging goed, alleen rotondes nog steeds vervelend
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Cyclonist het volgende:
Oooh vanmiddag bijna iemand aangereden
[...]
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:51 schreef Snad het volgende:
HATSEEEE, GESLAAGDD!
Een foutloze rit neergezet
Geen enkele opmerking. Wel bijna spookgereden bij gescheiden rijbanen, maar ik kwam er net op tijd achter.![]()
Echt kicken!
Jammer dat ik tot maandag moet wachten tot ik hem aan kan vragen
bij mij trapte hij ook weer eens flink op de rem... stopbord...reed stapvoets en de weg was vrij dus wilde doorgaan..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Cyclonist het volgende:
Oooh vanmiddag bijna iemand aangereden
Niet mijn schuld btw, maar ik schrok wel toen m'n rij-instructeur ingreep!
haha dat had ik ook woensdag!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef Remco_h het volgende:
[..]
bij mij trapte hij ook weer eens flink op de rem... stopbord...reed stapvoets en de weg was vrij dus wilde doorgaan..
nog geen bijna aanrijdingen gehad... denk dat ik die bewaar voor tijdens mijn examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |