Ik heb net bij de AH ook aan alle meloenen lopen ruikenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef Sylvana het volgende:
De maatijdsalades zijn blijkbaar populair met dit weer, want uitverkocht
Nu maar wokrolls eten, met lekker veel groenten
En nu hadden ze ook eindelijk hier bij de Dirk meloenenen heb ook nog druiven
en paprika
gekocht
misschien wat fruit of yoghurt ?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zit met mijn avondeten straks op 1580 calorieen.... moet daar als man nog wat bijop die site staat minimaal 1700 namelijk.
zalmquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
.
@miss_S: lekkere sperziebonen, met vis.. geloof zalm en aardappelen in stoom. wij eten namelijk veel gestoomd aangezien we zo'n stoomoven.
Ah okquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
@chicolate: nou ze hadden het al gehaald omdat ik weg was en ze namen aan dat ik wel 1 wilde..
en daarna kwam de baas met nog een doos aanzetten.
Alleen in een speklap zit al 424 calorieen. Heb je dan behalve je avondeten niets gegeten?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien wat fruit of yoghurt ?
ik heb nu nog geen 600kcal op met mijn avondeten erbij
avondeten was: sla en komkommer, speklap en aardappelen
geen hele speklap opquote:Op maandag 11 juni 2007 17:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen in een speklap zit al 424 calorieen. Heb je dan behalve je avondeten niets gegeten?
Het klinkt wel gezond ja ... met vers spul erin (en kruiden zijn meestal wel redelijk gezond) en de couscous, is dat niet te vergelijken met rijst? Ook gewoon gezond spul dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef Plukie86 het volgende:
Ik eet nu trouwens couscous, met courgette, ui, abrikozen, kip en een pakje mix voor couscous. Iemand een idee of dat gezond is? Het smaakt trouwens loeischerp, het zweet breek me uit en mijn neus begint ook al te lopen.
Ok, morgen maar een extra theelepel sambal door mijn eten doenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het klinkt wel gezond ja ... met vers spul erin (en kruiden zijn meestal wel redelijk gezond) en de couscous, is dat niet te vergelijken met rijst? Ook gewoon gezond spul dus.En ik hoorde ergens dat scherpe dingen eten goed is als je wil afvallen, omdat je daardoor minder honger krijgt
Wel water bij blijven drinken
en zakdoeken in de aanslag hihi
Zijn ze per split lichter geworden? Zelfde merk? Anders: heeeeeeel vreemd!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Huh heeft een split nu 80 of 63 kcal?
Ik heb 2 dozen exact 't zelfde maar de ene is 80 en de andere 63
zonnenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat ga je er doen?en let je wel op sonja
Nou die van 80kcal zijn vierkanter en meer sinaasappel (dat bovenste randje) en minder lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze per split lichter geworden? Zelfde merk? Anders: heeeeeeel vreemd!
filmquote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat is pans labyrinth? Een soort toneelstuk? Of een schilderij?haha voel me hier erg dom nu ..
teveel sporten kan niet snelquote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Zeeltje het volgende:
wow een vriendin van mij sport 3 keer per dag hoorde ik net.
1 keer een uur hardlopen s'ochtends
s'middags gaat ze naar de sportschool een 1,5 uur fitnessen
en s'avonds gaat ze nog een keer hardlopen voor het slapen gaan. ook ongeveer een uur.
En ze loopt 1 uur en dat houdt ze vol, ze sport al heel lang.
en ik moet zeggen ze is de laatste tijd flink afgevallen..
maar ik vind het een beetje overdreven.
dat kan toch nooit echt goed zijn. ik weet dat bewegen gezond is maar dit vind ik extreem.. of kijk ik erlangs.. aangezien ik geen sport fan ben
maar doet ze het dan ook elke dag?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Zeeltje het volgende:
oke dus ik ben niet gek..
ik verwachten ook al niet dat het echt gezond was. Maar ik zal het eens zeggen.
Thanks plukie
Dit lijkt mij wat teveel, 3,5 uur per dag is bijna topsport. Volgens mij is het niet zo heel goed voor je gewrichten om 2 uur per dag hard te lopen. Maar het is wel waar dat sporten verslavend werkt. Vooral bij hardlopen komt er, na een half uurtje ongeveer, een stofje vrij in je hersenen wat een soort gelukzalig gevoel kan geven, dan heb je ook het gevoel dat je wel de hele dag door zou kunnen lopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Zeeltje het volgende:
wow een vriendin van mij sport 3 keer per dag hoorde ik net.
1 keer een uur hardlopen s'ochtends
s'middags gaat ze naar de sportschool een 1,5 uur fitnessen
en s'avonds gaat ze nog een keer hardlopen voor het slapen gaan. ook ongeveer een uur.
En ze loopt 1 uur en dat houdt ze vol, ze sport al heel lang.
en ik moet zeggen ze is de laatste tijd flink afgevallen..
maar ik vind het een beetje overdreven.
dat kan toch nooit echt goed zijn. ik weet dat bewegen gezond is maar dit vind ik extreem.. of kijk ik erlangs.. aangezien ik geen sport fan ben
voor zover ik weet doet ze dat 5 keer per week.. maar ja misschien ook meer aangezien ik nu dus pas achterkom dat ze zoveel sportquote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar doet ze het dan ook elke dag?
ik heb afgelopen week ook paar keer per dag gesport maar in het weekend rust gehouden
Hoiquote:Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hardlopen was warm joh!
Ging wel vrij goed, 2,3,5,5,5en iets meer dan 3 rondjes door het park.
Colette: dankje w.b. schouders (ben het er wel beetje mee eens ook, ziet er beter uit nu)
Heb ook geen honger vandaag; dus vanmiddag geen brood op, slecht hemaar krijg ik totaal wel genoeg binnen heb ik uitgerekend
![]()
Oh en ga naar pans labyrinth vanavond, ben benieuwd
Die van hardloopschema heb ik ook gedaan in het najaar, maar niet afgemaakt omdat het te modderig werd in het bos.. wil binnenkort nog eens eraan beginnen. Vond ik een erg prettig schema!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk schema gebruik je voor het hardlopen? Ik gebruik die van hardloopschema.nl voor 20 min hardlopen in 10 weken. Begint nu ook steeds meer te worden(heb gisteren les 6 gedaan).
Heerlijk toch om steeds langere stukken te kunnen lopen! Dan zie je vaak ook meer van de omgevingquote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef mordradead het volgende:
Net een dik half uur hardgelopen met m'n vader... 1 minuutje pauze
Niet ontevreden, langer doorgelopen dan de vorige keer en flink bezweet, m'n kont plakt enzo![]()
dat is pas een leuk idee! En als je dan afgevallen bent, hier gewoon een foto posten om te laten zien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef Zeeltje het volgende:
maar daar zullen jullie allemaal al vast hebben aan gedacht. en niet nodig hebben.![]()
maar is lekker wel handig voor mij.Ga er gewoon een weblog van bijhouden. met alleen de foto's
ik vind het inderdaad ook een leuk ideequote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
dat is pas een leuk idee! En als je dan afgevallen bent, hier gewoon een foto posten om te laten zien?Ik vind het echt een origineel idee
maar mijn weegschaal is duidelijk leesbaar, grote digitale cijfers, en ik heb mn bril dan niet eens op
Klopt helemaal, dat is het beste wat je kunt doen. Juist op die rustdag geef je je spieren weer de kans te herstellen en ook te groeien, zodat je de dag erna genoeg kracht hebt om te sporten en oefeningen te doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Mijn hardlooptrainster gaf mij ooit het advies: geef je lichaam steeds 1 dag rust. Dus 1 dag sporten, dan minstens 1 dag rust, en dan weer sporten. Werkte wel, ik werd in korte best wel goed en kreeg echt uithoudingsvermogen en spieren
ja daarom dan word je humeur ook niet beterquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Chicolate het volgende:
Btw, over je camera idee: weeg ook je camera ff, die hoort natuurlijk niet bij je 'eigen' gewicht hihi en als je een camera van 500 gram hebt ...
preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef Sylvana het volgende:
Hijg hijg puf puf zweet zweet
Damn, ik heb me echt kapot gezweet met bodypump, maar damn, wat was het lekker zeg
Alleen kon wel merken dat ik het al een tijd niet meer gedaan heb, moest wel ff wat terug qua gewicht, maar goed, dat bouwen we wel weer op
ja, ben alleen nog wel snotverkouden, maar verder ben ik wel weer beterquote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
preciesdat opbouwen komt wel goed
voel je je trouwens weer helemaal beter?
per kant:quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoeveel kg doe jij dan? Ik had voor 't eerst 't idee dat 't allerlaagste gewicht eindelijk beetje licht aan 't worden was
Navelpiercing oleeequote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Foto gisteravond genomen, ik rechts. Zo sta ik ervoor, een klein beetje eraf en ik ben geheel tevreden. Dus morgenavond weer gezellig sporten
. Vanavond gewinkeld
.
jij ook ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:35 schreef poppetje22 het volgende:
goede morgen![]()
ik werd weer blij van mijn weegschaal vanmorgen
dat mag je wel zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook. Er was niets af, maar wonder boven wonder ook niets aan.
En voordat Saskia zegt dat het er meestal niet de volgende dag aan zit: bij mij zit het er de volgende dag aan of er komt helemaal niets meer aan (en ik heb ook niet het idee dat ik dan nóg langzamer afval ofzo). Vanavond weer hardlopen en morgen bootcamp, dus even een paar dagen goed en gezond eten
. Misschien dat ik dan nog wel op 74,5 kom voor het einde van de week
.
ik val sws langzaam af momenteel, of ik nou een hele week gezond eet en sport of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat mag je wel zeggen
maar aan je verhalen te horen daarna kregen wij toch vaak te horen dat je niet meer afvalt of te langzaam gaat
maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
maar je hebt toch niets raars gegeten of gedaan de laatste tijd?
jammer genoeg gaf de mijne dat nog niet aanquote:
ja op een gegeven moment gaat het wel langzamerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik val sws langzaam af momenteel, of ik nou een hele week gezond eet en sport of niet.
En verder heb ik niet zo gezond gegeten de laatste dagen: zaterdag uit eten, zondag burrito's en gisteren zouden we bij iemand blijven eten, maar dat ging onverwachts niet door (zwangere vrouwen die moe zijn), dus toen haalden we maar een frietje. Denk dat ik vandaag niet al te zwaar ga dineren (brood met aardbeien ofzo) en morgen na bootcamp iets van pasta. Het is wel leuk dat er niets bij komt, maar het is nóg leuker als er ook iets af gaat
.
waarom voor die weegschaal gekozen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
goedemorgen!!
ik heb besloten om 1 weegschaal te gebruiken die toch maar van 71 kilo maar vanochtend was ie op 70.8!!
hihi foto is toch handig!
oja dat werkt ook niet echtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Zeeltje het volgende:
nee is die ouwe.. maar mijn digitaal is echt te raar. ga ik erop staan dan weeg ik 69, ga eraf ga weer op staat er in een keer 68. ga er weer af en op ben ik weer 69.8 kilo..
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef conleche het volgende:
ik ook -300 gr. Het werkt dus om geen koolhydraten meer te eten 's avonds. Wat ik gisteren wel heb gegeten is:
ontbijt: 2 boterhammen
lunch: kip met rauwkost
diner: spinazie a la creme met kip en gepocheerd ei
overdag tussendoor: 1 glas jus d'orange, aardbeien, kersen en een mini-solero-ijsje
's avonds laat: paar blokjes 30+ kaas.
Samen 1051 cal.
die digi is net nieuwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:47 schreef poppetje22 het volgende:
Gewoon allebei die weegschalen weggooien en 1 nieuwe goede met grote letters kopen
Als je het bonnetje nog hebt zou ik even teruggaan!! Een nieuwe weegschaal moet gewoon goed zijn!! (Garantie?)quote:
Ja die!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Zeeltje het volgende:
is dat zo'n belg schema met evi?
haha ja idd! Hey dan lopen we op dezelfde schema. hoeveelste les ben je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja die!
Hij's erg handig, al zijn er liedjes die ik als ik de lessen uitgelopen heb nooooooooooooit meer wil horen![]()
Dat is het fijne van op jezelf wonen; je kan lekker helemaal zelf bepalen wat je eet. Dat zou voor jou ook wel fijn zijn want dan krijg je niet zoals gisteren dat iedereen (ikzelf incluis) over je heenvalt omdat je aan de speklap zit!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt goed
zou ook wel eens kip als lunch willen
geeft niet hoor dat iedereen over me heen valt, begrijp het ook wel als ik iemand hier een speklap zou zien zeggen zou ik dat ook doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is het fijne van op jezelf wonen; je kan lekker helemaal zelf bepalen wat je eet. Dat zou voor jou ook wel fijn zijn want dan krijg je niet zoals gisteren dat iedereen (ikzelf incluis) over je heenvalt omdat je aan de speklap zit!
quote:
ja ik houd het ook pas 5 jaar vol.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:21 schreef STING het volgende:
beetje neurotisch, ook als je aan het afvallen bent -ga je niet dood- als je een keer een uitschieter hebt, en helpt je misschien zelfs om het afvallen langer vol te houden
maar dat ben jijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef STING het volgende:
ja, maar, maar, het is een illusie dat als je een keer een uitschieter hebt, je een terugval krijgt met afvallen. bewust een uitschieter nemen voorkomt misschien zelfs dat je een volgende keer misschien je ff de discipline verliest op dat feestje of etentje.
Voorbeeld, laatst lekker geschranst bij de BK, geen toename in gewicht.
Afvallen betekent vind ik niet, dat je helemaal niet meer mag genieten van wat ongezonder eten.
ik had wel ernstig overgewichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
Even een vraag.
Ik weet dat dit geen zwaar overgewicht topic is maar is het bij jullie ook genetisch of puur geen controlle hebben gehad over het eten.
Bij mij is het de vraag. Ik ben geadopteerd. Dus ik weet niet of het genetisch is dat ik snel aankom. Ik heb zoals men zegt, stevige botten. Mijn ouders die mij geadopteerd hebben zijn dun en komen heel moeilijk aan ( ja heel jaloers ikke )
Nou moet ik zeggen dat ik toen ik jonger was alles binnen nam wat ik kon. Dus chips, snoep enz. Nu moet ik die dus weg zien te krijgen. Ik heb nooit overgewicht gehad echt. ( Volgens bmi zit ik op overgewicht maar ja ik heb een bmi van 25.4 dus ja.)
Ik denk dat de genen wel vaak een rol zullen spelen. Maar mijn ouders zijn bv. vrij slank allebei, dus het gaat niet altijd op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
Even een vraag.
Ik weet dat dit geen zwaar overgewicht topic is maar is het bij jullie ook genetisch of puur geen controlle hebben gehad over het eten.
Bij mij is het de vraag. Ik ben geadopteerd. Dus ik weet niet of het genetisch is dat ik snel aankom. Ik heb zoals men zegt, stevige botten. Mijn ouders die mij geadopteerd hebben zijn dun en komen heel moeilijk aan ( ja heel jaloers ikke )
Nou moet ik zeggen dat ik toen ik jonger was alles binnen nam wat ik kon. Dus chips, snoep enz. Nu moet ik die dus weg zien te krijgen. Ik heb nooit overgewicht gehad echt. ( Volgens bmi zit ik op overgewicht maar ja ik heb een bmi van 25.4 dus ja.)
Als je snelheid wil maken en je houdt het makkelijk vol om die ongezonde dingen te laten staan, klinkt dat natuurlijk prima. Laat je die ongezonde dingen altijd/voldoende staan, of is dat nog iets om te verbeteren zeg maar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat ben jij
zo werkt mijn lichaam niet, niet meer na 25 kilo afgevallen te zijn
als ik nu nog echt wil afvallen zou ik al die ongezonde dingen moeten laten staan
anders gaat het heel langzaam en dan heb ik het over ongeveer 1 kilo in 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |