abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50337937
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef Sylvana het volgende:
De maatijdsalades zijn blijkbaar populair met dit weer, want uitverkocht

Nu maar wokrolls eten, met lekker veel groenten

En nu hadden ze ook eindelijk hier bij de Dirk meloenen en heb ook nog druiven en paprika gekocht
Ik heb net bij de AH ook aan alle meloenen lopen ruiken maar d'r was er geeneen rijp. Ben toen met kersen thuisgekomen, ook lekker!
pi_50338231
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zit met mijn avondeten straks op 1580 calorieen.... moet daar als man nog wat bij op die site staat minimaal 1700 namelijk.
misschien wat fruit of yoghurt ?

ik heb nu nog geen 600kcal op met mijn avondeten erbij
avondeten was: sla en komkommer, speklap en aardappelen
pi_50338254
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
.

@miss_S: lekkere sperziebonen, met vis.. geloof zalm en aardappelen in stoom. wij eten namelijk veel gestoomd aangezien we zo'n stoomoven.
zalm klinkt lekker
pi_50338330
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
@chicolate: nou ze hadden het al gehaald omdat ik weg was en ze namen aan dat ik wel 1 wilde..
en daarna kwam de baas met nog een doos aanzetten.
Ah ok ik neem je nix kwalijk en ik vind het super dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt om dat gewoon af te slaan, terwijl het al klaar voor je ligt!

(die stoomgroentes klinken lekker!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50338515
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

misschien wat fruit of yoghurt ?

ik heb nu nog geen 600kcal op met mijn avondeten erbij
avondeten was: sla en komkommer, speklap en aardappelen
Alleen in een speklap zit al 424 calorieen. Heb je dan behalve je avondeten niets gegeten?
pi_50338623
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Alleen in een speklap zit al 424 calorieen. Heb je dan behalve je avondeten niets gegeten?
geen hele speklap op
maar 40 gram
pi_50338659
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

geen hele speklap op
maar 40 gram
Aha, dat verklaart de boel!!
pi_50338679
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Aha, dat verklaart de boel!!
ja ik ben niet gek
pi_50339393
Een speklap heeft trouwens een dramatische voedingswaarde, hoe klein 'ie ook is. Heb je de speklap trouwens vantevoren gewogen? Als je vandaag 600kcal inclusief speklap hebt binnengekregen, dan vind ik dat nogal slecht eigenlijk. Ik kan me nog maar net bedwingen op niet weer de gezondheidsfreak uit te gaan hangen.

Ik eet nu trouwens couscous, met courgette, ui, abrikozen, kip en een pakje mix voor couscous. Iemand een idee of dat gezond is? Het smaakt trouwens loeischerp, het zweet breek me uit en mijn neus begint ook al te lopen.
pi_50339438
ik zeg toch ook niet dat ik gezond bezig ben vandaag?
want je hebt gelijk
en die speklap was ook niet mijn keuze maar als ik dan de keuze heb kies ik de kleinste uit en ja die heb ik gewogen
pi_50340148
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef Plukie86 het volgende:
Ik eet nu trouwens couscous, met courgette, ui, abrikozen, kip en een pakje mix voor couscous. Iemand een idee of dat gezond is? Het smaakt trouwens loeischerp, het zweet breek me uit en mijn neus begint ook al te lopen.
Het klinkt wel gezond ja ... met vers spul erin (en kruiden zijn meestal wel redelijk gezond) en de couscous, is dat niet te vergelijken met rijst? Ook gewoon gezond spul dus. En ik hoorde ergens dat scherpe dingen eten goed is als je wil afvallen, omdat je daardoor minder honger krijgt Wel water bij blijven drinken en zakdoeken in de aanslag hihi
pi_50340254
Huh heeft een split nu 80 of 63 kcal?
Ik heb 2 dozen exact 't zelfde maar de ene is 80 en de andere 63
pi_50340258
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het klinkt wel gezond ja ... met vers spul erin (en kruiden zijn meestal wel redelijk gezond) en de couscous, is dat niet te vergelijken met rijst? Ook gewoon gezond spul dus. En ik hoorde ergens dat scherpe dingen eten goed is als je wil afvallen, omdat je daardoor minder honger krijgt Wel water bij blijven drinken en zakdoeken in de aanslag hihi
Ok, morgen maar een extra theelepel sambal door mijn eten doen . Je schijnt er ook beter van te kunnen slapen als het warm is.
pi_50340314
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Huh heeft een split nu 80 of 63 kcal?
Ik heb 2 dozen exact 't zelfde maar de ene is 80 en de andere 63
Zijn ze per split lichter geworden? Zelfde merk? Anders: heeeeeeel vreemd!
pi_50340383
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat ga je er doen? en let je wel op sonja
zonnen had alleen een flesje water mee ging prima
pi_50340412
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Zijn ze per split lichter geworden? Zelfde merk? Anders: heeeeeeel vreemd!
Nou die van 80kcal zijn vierkanter en meer sinaasappel (dat bovenste randje) en minder lekker
en die van 63 waren goddelijk maar helaas op
pi_50340605
Hardlopen was warm joh!
Ging wel vrij goed, 2,3,5,5,5 en iets meer dan 3 rondjes door het park.
Colette: dankje w.b. schouders (ben het er wel beetje mee eens ook, ziet er beter uit nu )

Heb ook geen honger vandaag; dus vanmiddag geen brood op, slecht he maar krijg ik totaal wel genoeg binnen heb ik uitgerekend

Oh en ga naar pans labyrinth vanavond, ben benieuwd
Het mooi kotsende meisje.
pi_50340888
ik heb net bootcamp gedaan en wat zweet ik snel met dit weer zeg
over een uurtje nog ff hardlopen en dan ben ik ook weer klaar

pans labyrinth die hoop ik ook ooit nog eens te zien
pi_50341342
Wat is pans labyrinth? Een soort toneelstuk? Of een schilderij? haha voel me hier erg dom nu ..
pi_50341383
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat is pans labyrinth? Een soort toneelstuk? Of een schilderij? haha voel me hier erg dom nu ..
film
  maandag 11 juni 2007 @ 19:04:24 #121
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50341617
wow een vriendin van mij sport 3 keer per dag hoorde ik net.
1 keer een uur hardlopen s'ochtends
s'middags gaat ze naar de sportschool een 1,5 uur fitnessen
en s'avonds gaat ze nog een keer hardlopen voor het slapen gaan. ook ongeveer een uur.
En ze loopt 1 uur en dat houdt ze vol, ze sport al heel lang.

en ik moet zeggen ze is de laatste tijd flink afgevallen..
maar ik vind het een beetje overdreven.
dat kan toch nooit echt goed zijn. ik weet dat bewegen gezond is maar dit vind ik extreem.. of kijk ik erlangs.. aangezien ik geen sport fan ben
The girl that lost her mind
pi_50341736
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Zeeltje het volgende:
en s'avonds gaat ze nog een keer hardlopen voor het slapen gaan. ook ongeveer een uur.

dat kan toch nooit echt goed zijn. ik weet dat bewegen gezond is maar dit vind ik extreem.. of kijk ik erlangs.. aangezien ik geen sport fan ben
teveel sporten kan niet snel
maar het werkt wel verslavend
dat heb ik nu ook net bootcamp gedaan en wil nu eigenlijk alweer gaan hardlopen
pi_50341819
De truc van vele topsporters is RUST. Door rust kun je presteren, al moet je daar eerst wel keihard voor trainen. Als je nooit een dag in de week rust neemt of drie keer per dag sport, krijgen je spieren geen rust en kunnen ze niet opbouwen. Ook kan je lichaam je energievoorraad niet aanvullen, onder andere glycogeen in de lever. Het gevolg is dat je bij de volgende inspanning je spieren gaat afbreken om toch maar aan energie te komen. Eiwitten verbranden is zeer inefficient, en zonde van je spiermassa. Nu is een gewoon mens niet te vergelijken met een topsporter, maar het principe van je lichaam werkt hetzelfde. Mensen die zo'n leefstijl hebben ruiken vaak een beetje naar aceton van de eiwitten die verbrand worden...

Ik zou dat toch maar eens aan die vriendin van je vertellen Zeeltje.... Het is echt niet gezond!
  maandag 11 juni 2007 @ 19:11:35 #124
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50341932
oke dus ik ben niet gek..
ik verwachten ook al niet dat het echt gezond was. Maar ik zal het eens zeggen.
Thanks plukie
pi_50342015
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Zeeltje het volgende:
oke dus ik ben niet gek..
ik verwachten ook al niet dat het echt gezond was. Maar ik zal het eens zeggen.
Thanks plukie
maar doet ze het dan ook elke dag?

ik heb afgelopen week ook paar keer per dag gesport maar in het weekend rust gehouden
pi_50342018
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Zeeltje het volgende:

Dit lijkt mij wat teveel, 3,5 uur per dag is bijna topsport. Volgens mij is het niet zo heel goed voor je gewrichten om 2 uur per dag hard te lopen. Maar het is wel waar dat sporten verslavend werkt. Vooral bij hardlopen komt er, na een half uurtje ongeveer, een stofje vrij in je hersenen wat een soort gelukzalig gevoel kan geven, dan heb je ook het gevoel dat je wel de hele dag door zou kunnen lopen.

Ik moet alsnog koken, want mijn hondje is ziek geworden en durf hem niet zo goed alleen te laten nu, dus heb het uiteten verplaatst naar woensdag.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:17:58 #127
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50342188
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar doet ze het dan ook elke dag?

ik heb afgelopen week ook paar keer per dag gesport maar in het weekend rust gehouden
voor zover ik weet doet ze dat 5 keer per week.. maar ja misschien ook meer aangezien ik nu dus pas achterkom dat ze zoveel sport
pi_50342339
Ik zou het niet eens volhouden! 3,5 uur per dag sporten ... ik sport meestal zo intensief (3 tot 4 uur per week totaal) dat je me daarna kan opvegen. Douchen, heel ff msn en slapen! En dan nog kan ik daarna dagen moe zijn van de inspanning.

Mijn hardlooptrainster gaf mij ooit het advies: geef je lichaam steeds 1 dag rust. Dus 1 dag sporten, dan minstens 1 dag rust, en dan weer sporten. Werkte wel, ik werd in korte best wel goed en kreeg echt uithoudingsvermogen en spieren
  maandag 11 juni 2007 @ 19:20:50 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50342346
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hardlopen was warm joh!
Ging wel vrij goed, 2,3,5,5,5 en iets meer dan 3 rondjes door het park.
Colette: dankje w.b. schouders (ben het er wel beetje mee eens ook, ziet er beter uit nu )

Heb ook geen honger vandaag; dus vanmiddag geen brood op, slecht he maar krijg ik totaal wel genoeg binnen heb ik uitgerekend

Oh en ga naar pans labyrinth vanavond, ben benieuwd
Hoi ,

leuke foto postte je . En het viel wel mee met die witte benen, hoor .
Welk schema gebruik je voor het hardlopen? Ik gebruik die van hardloopschema.nl voor 20 min hardlopen in 10 weken. Begint nu ook steeds meer te worden (heb gisteren les 6 gedaan).

en pan's labyrinth wil ik ook nog zien. Vertel maar even hoe die was (goh dat heb ik eerder gehoord ).
Niet meer actief op Fok!
pi_50344756
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welk schema gebruik je voor het hardlopen? Ik gebruik die van hardloopschema.nl voor 20 min hardlopen in 10 weken. Begint nu ook steeds meer te worden (heb gisteren les 6 gedaan).
Die van hardloopschema heb ik ook gedaan in het najaar, maar niet afgemaakt omdat het te modderig werd in het bos.. wil binnenkort nog eens eraan beginnen. Vond ik een erg prettig schema!
  maandag 11 juni 2007 @ 20:15:00 #131
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50344760
Net een dik half uur hardgelopen met m'n vader... 1 minuutje pauze

Niet ontevreden, langer doorgelopen dan de vorige keer en flink bezweet, m'n kont plakt enzo
Bernie en ik zijn tof.
pi_50344923
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef mordradead het volgende:
Net een dik half uur hardgelopen met m'n vader... 1 minuutje pauze

Niet ontevreden, langer doorgelopen dan de vorige keer en flink bezweet, m'n kont plakt enzo
Heerlijk toch om steeds langere stukken te kunnen lopen! Dan zie je vaak ook meer van de omgeving (ik ging altijd in een soort park/bos lopen, kwam steeds verder, uiteindelijk kon ik zelfs tot over de dijk lopen, dat gevoel dat je iets bereikt hebt is heerlijk Baal echt dat ik niet meer kan gaan lopen... )

Ik heb gezien dat ik vanavond nog een tussendoortje kan nemen heb weer eens weinig gegeten ... festini die ik vanmiddag al had willen eten maar was vergeten, here I come
pi_50345297
Ik ga lekker een uurtje bodypumpen zo. Al lang niet meer gedaan en heb wel ff zin in wat anders dan fitness.
  maandag 11 juni 2007 @ 20:39:23 #134
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50346053
Ohoh!! Kreeg net een goede tip van mijn moeder! Ik heb namelijk altijd problemen met weegschalen ( iedereen denk ik hier wel maar dan op een andere manier haha ) maar goed.
Ik heb problemen met mij weegschaal ( 1 van de 2 die ik heb ) omdat het een oud ding is ( dus met zo'n pijl die wijst ) en de letters zijn echt heeeeeeeeeeel klein moet ik altijd voorbuigen om te kijken hoeveel ik nou weeg ( niet omdat mijn buik ervoor zit! ) maar ja het gevolg is dan dat de pijl beweegt. Nou heeft mijn moeder gezegt. dan pak je een fototoestel en dan knip je naar beneden. En ja hoor ik zie precies hoeveel ik dan weeg omdat ik dan inzoem!

maar daar zullen jullie allemaal al vast hebben aan gedacht. en niet nodig hebben.
maar is lekker wel handig voor mij. Ga er gewoon een weblog van bijhouden. met alleen de foto's
pi_50346465
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef Zeeltje het volgende:

maar daar zullen jullie allemaal al vast hebben aan gedacht. en niet nodig hebben.
maar is lekker wel handig voor mij. Ga er gewoon een weblog van bijhouden. met alleen de foto's
dat is pas een leuk idee! En als je dan afgevallen bent, hier gewoon een foto posten om te laten zien? Ik vind het echt een origineel idee maar mijn weegschaal is duidelijk leesbaar, grote digitale cijfers, en ik heb mn bril dan niet eens op
pi_50346547
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

dat is pas een leuk idee! En als je dan afgevallen bent, hier gewoon een foto posten om te laten zien? Ik vind het echt een origineel idee maar mijn weegschaal is duidelijk leesbaar, grote digitale cijfers, en ik heb mn bril dan niet eens op
ik vind het inderdaad ook een leuk idee
ik ga het zelf niet doen want daar is mijn camera weer te zwaar voor
  maandag 11 juni 2007 @ 20:52:22 #137
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50346693
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Mijn hardlooptrainster gaf mij ooit het advies: geef je lichaam steeds 1 dag rust. Dus 1 dag sporten, dan minstens 1 dag rust, en dan weer sporten. Werkte wel, ik werd in korte best wel goed en kreeg echt uithoudingsvermogen en spieren
Klopt helemaal, dat is het beste wat je kunt doen. Juist op die rustdag geef je je spieren weer de kans te herstellen en ook te groeien, zodat je de dag erna genoeg kracht hebt om te sporten en oefeningen te doen.

@ Zeeltje: 3,5 uur per dag klinkt voor mij een beetje als een sportverslaving. Heb er al eens een paar keer een documentaire over gezien. Dat waren vrouwen in Amerika die dan echt 3 keer per dag naar de sportschool gingen en tot de maximum doorgingen, alleen maar om zoveel mogelijk af te vallen.
Wat is het doel van jouw vriendin met dat vele sporten eigenlijk? Als je zegt dat ze zo veel is afgevallen de laatste tijd in combinatie met zo veel overdreven sporten, klinkt dat in mijn oren fout. Ik kan er ook naastzitten hoor, dus corrigeer me maar als er niks aan de hand is.
The Police 08-06-2008
  maandag 11 juni 2007 @ 20:56:04 #138
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50346933
ja daar heb ik namelijk ook aan zitten te denken. maar ze vreet veel. Wel gezond niet fat food ofzo maar in ieder geval meer dan ik. en ze zegt dat het gewoon is voor de conditie.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:02:26 #139
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50347318
Het probleem is eigenlijk de manier hoe ze sport: iedere dag zonder rustdag in te lassen, dat is gewoon echt niet goed voor haar lichaam. Zoals hierboven ook al door iemand gepost is: je gaat spierweefsel afbouwen, wat niet de bedoeling kan zijn. Waarschijnlijk dat ze er daarom ook uitziet alsof ze erg veel afgevallen is. En ze zegt dat het 'gewoon voor de conditie is', klinkt een beetje als een smoesje.

Tuurlijk kan ze veel eten, als je bekijkt hoeveel ze iedere dag sport.
The Police 08-06-2008
  maandag 11 juni 2007 @ 21:04:34 #140
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50347422
mmm thanks iedereen.. ik ga toch even aan de bel trekken!
pi_50347851
Btw, over je camera idee: weeg ook je camera ff , die hoort natuurlijk niet bij je 'eigen' gewicht hihi en als je een camera van 500 gram hebt ...
pi_50348542
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Chicolate het volgende:
Btw, over je camera idee: weeg ook je camera ff , die hoort natuurlijk niet bij je 'eigen' gewicht hihi en als je een camera van 500 gram hebt ...
ja daarom dan word je humeur ook niet beter
pi_50352679
Hijg hijg puf puf zweet zweet

Damn, ik heb me echt kapot gezweet met bodypump, maar damn, wat was het lekker zeg

Alleen kon wel merken dat ik het al een tijd niet meer gedaan heb, moest wel ff wat terug qua gewicht, maar goed, dat bouwen we wel weer op
pi_50352794
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef Sylvana het volgende:
Hijg hijg puf puf zweet zweet

Damn, ik heb me echt kapot gezweet met bodypump, maar damn, wat was het lekker zeg

Alleen kon wel merken dat ik het al een tijd niet meer gedaan heb, moest wel ff wat terug qua gewicht, maar goed, dat bouwen we wel weer op
precies dat opbouwen komt wel goed

voel je je trouwens weer helemaal beter?
pi_50352948
Haha gaaf
Ik had attack&pump gedaan was wel lekker even
pi_50353158
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

precies dat opbouwen komt wel goed

voel je je trouwens weer helemaal beter?
ja, ben alleen nog wel snotverkouden, maar verder ben ik wel weer beter
pi_50353454
Hoeveel kg doe jij dan? Ik had voor 't eerst 't idee dat 't allerlaagste gewicht eindelijk beetje licht aan 't worden was
pi_50353673

Foto gisteravond genomen, ik rechts . Zo sta ik ervoor, een klein beetje eraf en ik ben geheel tevreden. Dus morgenavond weer gezellig sporten . Vanavond gewinkeld .
pi_50353726
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoeveel kg doe jij dan? Ik had voor 't eerst 't idee dat 't allerlaagste gewicht eindelijk beetje licht aan 't worden was
per kant:

warming up: 3,5 kg
squads: 7,5 kg
borst: 3,5 kg
rug: 5 kg
triceps: 2,5 kg
biceps: 2,5 kg
lunges: 7,5 kg
schouders: 2,5 kg

lijkt me duidelijk, ben het sterkst in mn benen en het slapst in mn armen
pi_50353927
O bij ons staan er geen kilo's op dus dat weet ik niet.. Zal 't even vragen..
pi_50353988
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Foto gisteravond genomen, ik rechts . Zo sta ik ervoor, een klein beetje eraf en ik ben geheel tevreden. Dus morgenavond weer gezellig sporten . Vanavond gewinkeld .
Navelpiercing oleee Ziet er goed uit alleen beetje wit
of dat komt door die neger naast je whaha
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:22:57 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_50357741
Zo, even een berichtje vanuit Vanlencia (espanja) . Ik ben erachter gekomen dat conleche, met melk betekent . Nou, buenas noches, conejos .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_50357812
Ik ben geen konijn Welterusten !
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:27:44 #154
14746 k_i_m
pi_50357867
Hahahaha, ik ben vergeten spaans te leren voordat ik wegging, ik wil iedereen in het frans aanspreken, stom he ? .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:28:55 #155
14746 k_i_m
pi_50357914
Ik poep hier trouwens 3 keer per dag . Ik ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft als ik terug ben .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:31:11 #156
14746 k_i_m
pi_50357955
Foto's uploaden is kut vanaf de macbook
, komt wel als ik terug ben .
In my life
Why do I smile
pi_50358208
Oeh macbook
wieso is dat kut
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:26:49 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50361022
Hoi Kim!

Haha, dat van Conleche wisten we al (heeft Colette zelf al een keer uitgelegd ). En ik had in Italië steeds de neiging om Frans te spreken .
Niet meer actief op Fok!
pi_50361246
O dan is mijn Spaans best wel oké want ik wist dat gewoon
pi_50361583
goede morgen
ik werd weer blij van mijn weegschaal vanmorgen
pi_50361690
goede morgen
pi_50361714
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:35 schreef poppetje22 het volgende:
goede morgen
jij ook ?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:38:40 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50361760
Ik ook . Er was niets af, maar wonder boven wonder ook niets aan.

En voordat Saskia zegt dat het er meestal niet de volgende dag aan zit: bij mij zit het er de volgende dag aan of er komt helemaal niets meer aan (en ik heb ook niet het idee dat ik dan nóg langzamer afval ofzo) . Vanavond weer hardlopen en morgen bootcamp, dus even een paar dagen goed en gezond eten . Misschien dat ik dan nog wel op 74,5 kom voor het einde van de week .
Niet meer actief op Fok!
pi_50361791
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook . Er was niets af, maar wonder boven wonder ook niets aan.

En voordat Saskia zegt dat het er meestal niet de volgende dag aan zit: bij mij zit het er de volgende dag aan of er komt helemaal niets meer aan (en ik heb ook niet het idee dat ik dan nóg langzamer afval ofzo) . Vanavond weer hardlopen en morgen bootcamp, dus even een paar dagen goed en gezond eten . Misschien dat ik dan nog wel op 74,5 kom voor het einde van de week .
dat mag je wel zeggen
maar aan je verhalen te horen daarna kregen wij toch vaak te horen dat je niet meer afvalt of te langzaam gaat

maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
maar je hebt toch niets raars gegeten of gedaan de laatste tijd?
pi_50361901
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij ook ?
Ja
Ik was 68,3 vanmorgen!! Hoera!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:58:30 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50362080
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat mag je wel zeggen
maar aan je verhalen te horen daarna kregen wij toch vaak te horen dat je niet meer afvalt of te langzaam gaat

maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
maar je hebt toch niets raars gegeten of gedaan de laatste tijd?
ik val sws langzaam af momenteel, of ik nou een hele week gezond eet en sport of niet .

En verder heb ik niet zo gezond gegeten de laatste dagen: zaterdag uit eten, zondag burrito's en gisteren zouden we bij iemand blijven eten, maar dat ging onverwachts niet door (zwangere vrouwen die moe zijn ), dus toen haalden we maar een frietje. Denk dat ik vandaag niet al te zwaar ga dineren (brood met aardbeien ofzo) en morgen na bootcamp iets van pasta. Het is wel leuk dat er niets bij komt, maar het is nóg leuker als er ook iets af gaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_50362128
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Ja
Ik was 68,3 vanmorgen!! Hoera!
jammer genoeg gaf de mijne dat nog niet aan
de mijne 74 wat betekent een kilo minder dan vorige week rond deze tijd
hopelijk is er op mijn vaste weeg dag ook iets af....
pi_50362141
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik val sws langzaam af momenteel, of ik nou een hele week gezond eet en sport of niet .

En verder heb ik niet zo gezond gegeten de laatste dagen: zaterdag uit eten, zondag burrito's en gisteren zouden we bij iemand blijven eten, maar dat ging onverwachts niet door (zwangere vrouwen die moe zijn ), dus toen haalden we maar een frietje. Denk dat ik vandaag niet al te zwaar ga dineren (brood met aardbeien ofzo) en morgen na bootcamp iets van pasta. Het is wel leuk dat er niets bij komt, maar het is nóg leuker als er ook iets af gaat .
ja op een gegeven moment gaat het wel langzamer
en als je zou willen dat het sneller gaat moet je dan die dingen niet doen
pi_50362173
Goedemorgen

Ik heb voor mezelf de Balansweken ingesteld
Ik zit nu op 68,8 en wil naar de 67 voor m'n vakantie in medio juli.
Of het gaat lukken is een tweede, boven de 70 vlogen de kilo's er nog af, maar het gaat nu steeds moeilijker.
Maar met een beetje slank eten en veel sporten moet het lukken
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:19:57 #170
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50362480
goedemorgen!!

ik heb besloten om 1 weegschaal te gebruiken die toch maar van 71 kilo maar vanochtend was ie op 70.8!!

hihi foto is toch handig!
pi_50362752
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:

goedemorgen!!

ik heb besloten om 1 weegschaal te gebruiken die toch maar van 71 kilo maar vanochtend was ie op 70.8!!

hihi foto is toch handig!
waarom voor die weegschaal gekozen ?
is het een digitale?
pi_50362992
ik ook -300 gr. Het werkt dus om geen koolhydraten meer te eten 's avonds. Wat ik gisteren wel heb gegeten is:

ontbijt: 2 boterhammen
lunch: kip met rauwkost
diner: spinazie a la creme met kip en gepocheerd ei
overdag tussendoor: 1 glas jus d'orange, aardbeien, kersen en een mini-solero-ijsje
's avonds laat: paar blokjes 30+ kaas.
Samen 1051 cal.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:42:57 #173
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50363011
nee is die ouwe.. maar mijn digitaal is echt te raar. ga ik erop staan dan weeg ik 69, ga eraf ga weer op staat er in een keer 68. ga er weer af en op ben ik weer 69.8 kilo..
pi_50363119
Gewoon allebei die weegschalen weggooien en 1 nieuwe goede met grote letters kopen
pi_50363129
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Zeeltje het volgende:
nee is die ouwe.. maar mijn digitaal is echt te raar. ga ik erop staan dan weeg ik 69, ga eraf ga weer op staat er in een keer 68. ga er weer af en op ben ik weer 69.8 kilo..
oja dat werkt ook niet echt
pi_50363157
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef conleche het volgende:
ik ook -300 gr. Het werkt dus om geen koolhydraten meer te eten 's avonds. Wat ik gisteren wel heb gegeten is:

ontbijt: 2 boterhammen
lunch: kip met rauwkost
diner: spinazie a la creme met kip en gepocheerd ei
overdag tussendoor: 1 glas jus d'orange, aardbeien, kersen en een mini-solero-ijsje
's avonds laat: paar blokjes 30+ kaas.
Samen 1051 cal.
klinkt goed
zou ook wel eens kip als lunch willen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:48:38 #177
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50363167
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:47 schreef poppetje22 het volgende:
Gewoon allebei die weegschalen weggooien en 1 nieuwe goede met grote letters kopen
die digi is net nieuw
pi_50363204
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

die digi is net nieuw
Terugbrengen en een nieuwe vragen!!
pi_50363226
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

die digi is net nieuw
Als je het bonnetje nog hebt zou ik even teruggaan!! Een nieuwe weegschaal moet gewoon goed zijn!! (Garantie?)

Ik heb vanmiddag 2 boterhammen met gegrilde kipfilet als lunch ik heb er nu al trek in..
pi_50363261
als het goed is heb ik zalm op brood vanmiddag of banaan met yoghurt
weet nog niet wat ik wil
pi_50363357
Goedemorgen!
Voor de filmliefhebbers: hij was echt prachtig Echt een aanrader!
Gisteren nog wel een solero ijs op en een paar chipjes meegepikt van m'n vriend maar het was geen berg in elk geval.
Het hardloopschema werkt in 27 lessen naar 30 minuten achtereen lopen. Aan het eind loop je inderdaad wat beter, dat zou best wel eens aan de endorfines kunnen liggen
Morgen ga ik toch maar 's ochtends vroeg lopen, is wel wat lekkerder dan in de warme middag.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:58:37 #182
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50363450
is dat zo'n belg schema met evi?
pi_50363837
ik ben lui
was van plan ab bootcamp te doen en daar naast ook nog ff fitness maar dat word dan maar vanmiddag/vanavond
pi_50363909
inderdaad, wat lui zeg
pi_50363928
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Zeeltje het volgende:
is dat zo'n belg schema met evi?
Ja die!
Hij's erg handig, al zijn er liedjes die ik als ik de lessen uitgelopen heb nooooooooooooit meer wil horen
pi_50363986
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:14 schreef STING het volgende:
inderdaad, wat lui zeg
ja ben nu al 2 uur wakker
had al lang een uur gesport kunnen hebben zoals gister
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:18:04 #187
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50364001
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ja die!
Hij's erg handig, al zijn er liedjes die ik als ik de lessen uitgelopen heb nooooooooooooit meer wil horen
haha ja idd! Hey dan lopen we op dezelfde schema. hoeveelste les ben je?
pi_50364017
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

klinkt goed
zou ook wel eens kip als lunch willen
Dat is het fijne van op jezelf wonen; je kan lekker helemaal zelf bepalen wat je eet. Dat zou voor jou ook wel fijn zijn want dan krijg je niet zoals gisteren dat iedereen (ikzelf incluis) over je heenvalt omdat je aan de speklap zit!
pi_50364083
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is het fijne van op jezelf wonen; je kan lekker helemaal zelf bepalen wat je eet. Dat zou voor jou ook wel fijn zijn want dan krijg je niet zoals gisteren dat iedereen (ikzelf incluis) over je heenvalt omdat je aan de speklap zit!
geeft niet hoor dat iedereen over me heen valt, begrijp het ook wel als ik iemand hier een speklap zou zien zeggen zou ik dat ook doen
maar betekent niet dat ik er geen bewuste keuzes om maak

en ik zit wel te denken dat met lunch ik best kip kan eten maar goed heb nu ook al zalm en banaan gehaalt dat moet eerst weer op
pi_50364116
oh god, krijgen we die speklap weer

beetje neurotisch, ook als je aan het afvallen bent -ga je niet dood- als je een keer een uitschieter hebt, en helpt je misschien zelfs om het afvallen langer vol te houden
pi_50364155
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:21 schreef STING het volgende:
ja, problemen mee?
pi_50364171
quote:
Ja stiekem heb ik daar gewoon natuurlijk ook zin in; zo'n heerlijk knapperig uitgebakken speklapje....
pi_50364189
quote:

beetje neurotisch, ook als je aan het afvallen bent -ga je niet dood- als je een keer een uitschieter hebt, en helpt je misschien zelfs om het afvallen langer vol te houden
ja ik houd het ook pas 5 jaar vol.....
als ik wil afvallen nu nog kan ik geen uitschieters gebruiken
pi_50364288
ja, maar, maar, het is een illusie dat als je een keer een uitschieter hebt, je een terugval krijgt met afvallen. bewust een uitschieter nemen voorkomt misschien zelfs dat je een volgende keer misschien je ff de discipline verliest op dat feestje of etentje.
Voorbeeld, laatst lekker geschranst bij de BK, geen toename in gewicht.
Afvallen betekent niet (voor mij dan), dat je helemaal niet meer mag genieten van wat ongezonder/vetter eten.

Juist ook te gebruiken om jezelf te belonen.
Maar zoals met alles, met mate natuurlijk
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:27:58 #195
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50364289
Even een vraag.
Ik weet dat dit geen zwaar overgewicht topic is maar is het bij jullie ook genetisch of puur geen controlle hebben gehad over het eten.
Bij mij is het de vraag. Ik ben geadopteerd. Dus ik weet niet of het genetisch is dat ik snel aankom. Ik heb zoals men zegt, stevige botten. Mijn ouders die mij geadopteerd hebben zijn dun en komen heel moeilijk aan ( ja heel jaloers ikke )
Nou moet ik zeggen dat ik toen ik jonger was alles binnen nam wat ik kon. Dus chips, snoep enz. Nu moet ik die dus weg zien te krijgen. Ik heb nooit overgewicht gehad echt. ( Volgens bmi zit ik op overgewicht maar ja ik heb een bmi van 25.4 dus ja.)
pi_50364340
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef STING het volgende:
ja, maar, maar, het is een illusie dat als je een keer een uitschieter hebt, je een terugval krijgt met afvallen. bewust een uitschieter nemen voorkomt misschien zelfs dat je een volgende keer misschien je ff de discipline verliest op dat feestje of etentje.
Voorbeeld, laatst lekker geschranst bij de BK, geen toename in gewicht.
Afvallen betekent vind ik niet, dat je helemaal niet meer mag genieten van wat ongezonder eten.
maar dat ben jij
zo werkt mijn lichaam niet, niet meer na 25 kilo afgevallen te zijn
als ik nu nog echt wil afvallen zou ik al die ongezonde dingen moeten laten staan
anders gaat het heel langzaam en dan heb ik het over ongeveer 1 kilo in 2 maanden
pi_50364380
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
Even een vraag.
Ik weet dat dit geen zwaar overgewicht topic is maar is het bij jullie ook genetisch of puur geen controlle hebben gehad over het eten.
Bij mij is het de vraag. Ik ben geadopteerd. Dus ik weet niet of het genetisch is dat ik snel aankom. Ik heb zoals men zegt, stevige botten. Mijn ouders die mij geadopteerd hebben zijn dun en komen heel moeilijk aan ( ja heel jaloers ikke )
Nou moet ik zeggen dat ik toen ik jonger was alles binnen nam wat ik kon. Dus chips, snoep enz. Nu moet ik die dus weg zien te krijgen. Ik heb nooit overgewicht gehad echt. ( Volgens bmi zit ik op overgewicht maar ja ik heb een bmi van 25.4 dus ja.)
ik had wel ernstig overgewicht
en bij mij kwam het door gewoon verkeerd opgegroeit zijn met eten en verkeerde dingen aangeleerd
en ja ik heb ook brede botten
pi_50364446
Geen controle hebben over eten is naar mijn mening grotendeels iets wat bepaald wordt bij je opvoeding / hoe je opgegroeid bent. Genetisch bepaald is hoe je stofwisseling werkt. De ene verbrandt erg veel in rust en komt nooit een grammetje aan, terwijl de ander de voedingsstoffen al veel sneller opslaat als vetten en minder verbrandt.
Volgens mij past je lichaam zich wel aan, als je je voedinggewoontes aanpast.
Hoe minder je toegeeft aan vreetkicks, hoe kleiner de kans wordt op aanvallen op de koelkast.
pi_50364487
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
Even een vraag.
Ik denk dat de genen wel vaak een rol zullen spelen. Maar mijn ouders zijn bv. vrij slank allebei, dus het gaat niet altijd op.
Bovendien: je bent nog jong, dus als je nu bent gestopt met al die chips en zooi dan heb je kans dat je "babyvet" vanzelf verdwijnt. En je hebt maar heel weinig overgewicht, dus met voldoende bewegen en gezond eten komt het volgens mij vanzelf goed!
pi_50364509
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dat ben jij
zo werkt mijn lichaam niet, niet meer na 25 kilo afgevallen te zijn
als ik nu nog echt wil afvallen zou ik al die ongezonde dingen moeten laten staan
anders gaat het heel langzaam en dan heb ik het over ongeveer 1 kilo in 2 maanden
Als je snelheid wil maken en je houdt het makkelijk vol om die ongezonde dingen te laten staan, klinkt dat natuurlijk prima. Laat je die ongezonde dingen altijd/voldoende staan, of is dat nog iets om te verbeteren zeg maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')