ja kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Yeah maar ik ben uit '87 dus ben ik ouderWhaha nee zo bedoelde ik 't niet.. Op je foto's zie je er ouder uit of iig niet zo meisjesachtig (wel vrouwelijk dus ik maak je niet uit voor een travo )
Ja het bovenste stukje is elastiek, daaronder zit ie vrij los. Dat was ook waarom m'n vriendje dacht dat het een positieding wasquote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind em leuk staan.. Je bent ook niet echt dik of zo?
Alleen bij je heupen/taille zit ie een beetje wazig
post eens een foto danquote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Chicolate het volgende:
Ziet er leuk uit veiligheidsspeldjeZo'n figuur, daar kan ik alleen maar van dromen
Als ik een BMI van 22 heb, heb ik al vet dat over de rand van mn broek valt ... en een beetje onderkin... En mensen denken meestal dat ik wat ouder ben, omdat ik dr wat uhm 'vrouwlijker' uitzie, vrouwelijke vormen enzo, oftewel teveel kont en bovenbeen. (zelfs mn eigen familie maakt de fout nog, dachten allemaal dat ik al lang en breed 18 of 19 zou zijn,
hmmm nee niet echt)
haha dat is het probleem, op foto's zie ik dr juist altijd heel jong uit, omdat ik een beetje fotoschuw ben. Beetje verlegen enzoquote:
Ja maar dat kan toch ook gewoon omdat je een oud hoofd of een serieuze indruk maakt of gewoon lang bent? Toen ik 12 was (met een bmi van 12 ook iig dun) dachten ze ook dat ik 16 wasquote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Chicolate het volgende:
Ziet er leuk uit veiligheidsspeldjeZo'n figuur, daar kan ik alleen maar van dromen
Als ik een BMI van 22 heb, heb ik al vet dat over de rand van mn broek valt ... en een beetje onderkin... En mensen denken meestal dat ik wat ouder ben, omdat ik dr wat uhm 'vrouwlijker' uitzie, vrouwelijke vormen enzo, oftewel teveel kont en bovenbeen. (zelfs mn eigen familie maakt de fout nog, dachten allemaal dat ik al lang en breed 18 of 19 zou zijn,
hmmm nee niet echt)
Ik vind dat je mooie schouders en armen hebt! Ik ben nooit zo van die elastieken bovenkantjes, misschien omdat die in mijn jeugd in waren. Zo moet ik ook niks van die jaren '80 mode hebben. Seen that, done that...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[afbeelding]
Bij mij zag ik m wel, maar in de herprobeer dan maar. Kwaliteit foto is erg raar maar goed.
Ik vind het avondeten van vrijdag nogal karig; aardappels en sla.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Plukie86 het volgende:
Eetplan vanaf nu tot en met vrijdagavond:
Zal ik ook een boek schrijven? Afvallen met Plukie ofzo?![]()
Ja wat vrijdag betreft heb je wel gelijk. Voor die dag weet ik het nog niet, omdat ik dan weer bij mijn ouders ben. Zij zijn echter op vakantie, dus zal ik dan voor het eten nog even langs de super moeten. Maar wel iets in die trend.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het avondeten van vrijdag nogal karig; aardappels en sla.
Suiker bij de muesli zou ik ook niet doen, maar anders krijg je het zeker niet weg?
Voor de rest lijkt het me prima.
Hmmm als je er om vraagt ... ik zou wat vaker vlees of een vleesvervanger bij het avondeten doen. Dat is het enige dat ik een beetje mis. Als vervanger van suiker kan je ook aspartaam of canderel nemen. Dat is 10x zo zoet als suiker, en heb je dus 10x minder van nodigquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Plukie86 het volgende:
Oja hebben er nog mensen commentaar op mijn eetplan hoe het beter kan ofzo? In de tussendoortjes zit niet echt veel variatie, maar het moet gezond zijn en niet teveel gedoe. Liga's en dergelijke vallen dus al af want die zijn niet gezond in mijn optiek.
Ben het ook met je eens: wat meer vlees bij het avondeten kan geen kwaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm als je er om vraagt ... ik zou wat vaker vlees of een vleesvervanger bij het avondeten doen. Dat is het enige dat ik een beetje mis. Als vervanger van suiker kan je ook aspartaam of canderel nemen. Dat is 10x zo zoet als suiker, en heb je dus 10x minder van nodig(en nee, daar krijg je geen kanker van)
Wat is biogarde eigenlijk?dat ken ik niet (en ben wel nieuwsgierig)
Hm. Aspartaam, kweenie of ik dat wel wil eten. Ik zal er eens over nadenken, maar toch thnx voor je tips.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm als je er om vraagt ... ik zou wat vaker vlees of een vleesvervanger bij het avondeten doen. Dat is het enige dat ik een beetje mis. Als vervanger van suiker kan je ook aspartaam of canderel nemen. Dat is 10x zo zoet als suiker, en heb je dus 10x minder van nodig(en nee, daar krijg je geen kanker van)
Wat is biogarde eigenlijk?dat ken ik niet (en ben wel nieuwsgierig)
misschien kan je je ontbijt iets gevarieerder makenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Plukie86 het volgende:
Eetplan vanaf nu tot en met vrijdagavond:
Maandag (begint nu dus)
Tussendoor fruit.
Avondeten couscous.
Tussendoor toetje en fruit
Dinsdag:
Ontbijt biogarde, muesli en suiker.
Tussendoor niks, de hele week practicum zonder pauze 's morgens.
Lunch 3 boterhammen met kipfilet.
Tussendoor fruit
Avondeten rijst, groente en kip met woksaus
Tussendoor toetje
Woensdag:
Ontbijt biogarde, muesli en suiker
Lunch 3 boterhammen met 2kaas en 1 appelstroop
Tussendoor fruit
Avondeten aardappels, rode kool en walnoten
Tussendoor toetje en wat walnoten
Donderdag
Ontbijt biogarde, muesli, suiker
Lunch 3 boterhammen met 30+ kaas
Tussendoor snack a jack caramel en fruit
Avondeten ? eet bij iemand anders
Tussendoor wat walnoten en fruit
Vrijdag
Ontbijt biogarde, muesli en suiker
Lunch 3 boterhammen met kaas
Tussendoor fruit en snack a jack
Avondeten Aardappels met sla
Tussendoor koek
Zal ik ook een boek schrijven? Afvallen met Plukie ofzo?![]()
weet ikquote:Op maandag 11 juni 2007 14:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En miss_s: het is een zwart jurkjeVan H&M.
ja dat deed ikquote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: Het ontbijt ga ik niet veranderen, omdat wat ik nu altijd eet zo lekker is. Jij eet toch ook altijd cruesli light met een peer?
Het is hier niet zo warm, dus ik heb vandaag al gegeten:quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Sylvana het volgende:
Met dit warme weer heb ik echt geen honger, heb alleen nog maar fruit op, echt geen zin in brood ofzo met dit weer en als avondeten wordt het een maaltijdsalade. Het is echt veel te heet voor warm eten
die peer deed ik niet bij de cruesliquote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef STING het volgende:
cruesli light met een peer? neem dan gleijk cruesli balans met appel & peer![]()
![]()
Gevarieerd ontbijten (lees: gevarieerd eten) is goed, aangezien je dan meer van de benodigde voedingsstoffen (en meer soorten vitaminen en mineralen) binnen krijgt
ik ben ook aardig verkleurd net in dat half uurtjequote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Chicolate het volgende:
Het is warm buiten! Zat net in de zon, probeerde te leren, zweette me kapot(in bikini ja, ben nu net een kreeft en ik had me nog wel ingesmeerd)
daarom heb je ook het juiste gedaan met ze weg te gooienquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef Zeeltje het volgende:
pff ik ben blij dat ik die 2 ijsjes niet heb gegeten ( 2 x magnum aangeboden gekregen en weggegooid tja als niemand hem wil en geen diepvries in de buurt is )
ik ben nu al op de 600 kcal.. moet vanavond nog!
kan ik me voorstellenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef Zeeltje het volgende:
evil maar wel jammie.. voel me wel goed dat ik ze niet heb opgegeten
Maar waarom neem je het dan aanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef Zeeltje het volgende:
pff ik ben blij dat ik die 2 ijsjes niet heb gegeten ( 2 x magnum aangeboden gekregen en weggegooid tja als niemand hem wil en geen diepvries in de buurt is )
ik ben nu al op de 600 kcal.. moet vanavond nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |