Ik heb net bij de AH ook aan alle meloenen lopen ruikenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef Sylvana het volgende:
De maatijdsalades zijn blijkbaar populair met dit weer, want uitverkocht
Nu maar wokrolls eten, met lekker veel groenten
En nu hadden ze ook eindelijk hier bij de Dirk meloenenen heb ook nog druiven
en paprika
gekocht
misschien wat fruit of yoghurt ?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zit met mijn avondeten straks op 1580 calorieen.... moet daar als man nog wat bijop die site staat minimaal 1700 namelijk.
zalmquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
.
@miss_S: lekkere sperziebonen, met vis.. geloof zalm en aardappelen in stoom. wij eten namelijk veel gestoomd aangezien we zo'n stoomoven.
Ah okquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
@chicolate: nou ze hadden het al gehaald omdat ik weg was en ze namen aan dat ik wel 1 wilde..
en daarna kwam de baas met nog een doos aanzetten.
Alleen in een speklap zit al 424 calorieen. Heb je dan behalve je avondeten niets gegeten?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien wat fruit of yoghurt ?
ik heb nu nog geen 600kcal op met mijn avondeten erbij
avondeten was: sla en komkommer, speklap en aardappelen
geen hele speklap opquote:Op maandag 11 juni 2007 17:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen in een speklap zit al 424 calorieen. Heb je dan behalve je avondeten niets gegeten?
Het klinkt wel gezond ja ... met vers spul erin (en kruiden zijn meestal wel redelijk gezond) en de couscous, is dat niet te vergelijken met rijst? Ook gewoon gezond spul dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef Plukie86 het volgende:
Ik eet nu trouwens couscous, met courgette, ui, abrikozen, kip en een pakje mix voor couscous. Iemand een idee of dat gezond is? Het smaakt trouwens loeischerp, het zweet breek me uit en mijn neus begint ook al te lopen.
Ok, morgen maar een extra theelepel sambal door mijn eten doenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het klinkt wel gezond ja ... met vers spul erin (en kruiden zijn meestal wel redelijk gezond) en de couscous, is dat niet te vergelijken met rijst? Ook gewoon gezond spul dus.En ik hoorde ergens dat scherpe dingen eten goed is als je wil afvallen, omdat je daardoor minder honger krijgt
Wel water bij blijven drinken
en zakdoeken in de aanslag hihi
Zijn ze per split lichter geworden? Zelfde merk? Anders: heeeeeeel vreemd!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Huh heeft een split nu 80 of 63 kcal?
Ik heb 2 dozen exact 't zelfde maar de ene is 80 en de andere 63
zonnenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat ga je er doen?en let je wel op sonja
Nou die van 80kcal zijn vierkanter en meer sinaasappel (dat bovenste randje) en minder lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze per split lichter geworden? Zelfde merk? Anders: heeeeeeel vreemd!
filmquote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat is pans labyrinth? Een soort toneelstuk? Of een schilderij?haha voel me hier erg dom nu ..
teveel sporten kan niet snelquote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Zeeltje het volgende:
wow een vriendin van mij sport 3 keer per dag hoorde ik net.
1 keer een uur hardlopen s'ochtends
s'middags gaat ze naar de sportschool een 1,5 uur fitnessen
en s'avonds gaat ze nog een keer hardlopen voor het slapen gaan. ook ongeveer een uur.
En ze loopt 1 uur en dat houdt ze vol, ze sport al heel lang.
en ik moet zeggen ze is de laatste tijd flink afgevallen..
maar ik vind het een beetje overdreven.
dat kan toch nooit echt goed zijn. ik weet dat bewegen gezond is maar dit vind ik extreem.. of kijk ik erlangs.. aangezien ik geen sport fan ben
maar doet ze het dan ook elke dag?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Zeeltje het volgende:
oke dus ik ben niet gek..
ik verwachten ook al niet dat het echt gezond was. Maar ik zal het eens zeggen.
Thanks plukie
Dit lijkt mij wat teveel, 3,5 uur per dag is bijna topsport. Volgens mij is het niet zo heel goed voor je gewrichten om 2 uur per dag hard te lopen. Maar het is wel waar dat sporten verslavend werkt. Vooral bij hardlopen komt er, na een half uurtje ongeveer, een stofje vrij in je hersenen wat een soort gelukzalig gevoel kan geven, dan heb je ook het gevoel dat je wel de hele dag door zou kunnen lopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Zeeltje het volgende:
wow een vriendin van mij sport 3 keer per dag hoorde ik net.
1 keer een uur hardlopen s'ochtends
s'middags gaat ze naar de sportschool een 1,5 uur fitnessen
en s'avonds gaat ze nog een keer hardlopen voor het slapen gaan. ook ongeveer een uur.
En ze loopt 1 uur en dat houdt ze vol, ze sport al heel lang.
en ik moet zeggen ze is de laatste tijd flink afgevallen..
maar ik vind het een beetje overdreven.
dat kan toch nooit echt goed zijn. ik weet dat bewegen gezond is maar dit vind ik extreem.. of kijk ik erlangs.. aangezien ik geen sport fan ben
voor zover ik weet doet ze dat 5 keer per week.. maar ja misschien ook meer aangezien ik nu dus pas achterkom dat ze zoveel sportquote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar doet ze het dan ook elke dag?
ik heb afgelopen week ook paar keer per dag gesport maar in het weekend rust gehouden
Hoiquote:Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hardlopen was warm joh!
Ging wel vrij goed, 2,3,5,5,5en iets meer dan 3 rondjes door het park.
Colette: dankje w.b. schouders (ben het er wel beetje mee eens ook, ziet er beter uit nu)
Heb ook geen honger vandaag; dus vanmiddag geen brood op, slecht hemaar krijg ik totaal wel genoeg binnen heb ik uitgerekend
![]()
Oh en ga naar pans labyrinth vanavond, ben benieuwd
Die van hardloopschema heb ik ook gedaan in het najaar, maar niet afgemaakt omdat het te modderig werd in het bos.. wil binnenkort nog eens eraan beginnen. Vond ik een erg prettig schema!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk schema gebruik je voor het hardlopen? Ik gebruik die van hardloopschema.nl voor 20 min hardlopen in 10 weken. Begint nu ook steeds meer te worden(heb gisteren les 6 gedaan).
Heerlijk toch om steeds langere stukken te kunnen lopen! Dan zie je vaak ook meer van de omgevingquote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef mordradead het volgende:
Net een dik half uur hardgelopen met m'n vader... 1 minuutje pauze
Niet ontevreden, langer doorgelopen dan de vorige keer en flink bezweet, m'n kont plakt enzo![]()
dat is pas een leuk idee! En als je dan afgevallen bent, hier gewoon een foto posten om te laten zien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef Zeeltje het volgende:
maar daar zullen jullie allemaal al vast hebben aan gedacht. en niet nodig hebben.![]()
maar is lekker wel handig voor mij.Ga er gewoon een weblog van bijhouden. met alleen de foto's
ik vind het inderdaad ook een leuk ideequote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
dat is pas een leuk idee! En als je dan afgevallen bent, hier gewoon een foto posten om te laten zien?Ik vind het echt een origineel idee
maar mijn weegschaal is duidelijk leesbaar, grote digitale cijfers, en ik heb mn bril dan niet eens op
Klopt helemaal, dat is het beste wat je kunt doen. Juist op die rustdag geef je je spieren weer de kans te herstellen en ook te groeien, zodat je de dag erna genoeg kracht hebt om te sporten en oefeningen te doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Mijn hardlooptrainster gaf mij ooit het advies: geef je lichaam steeds 1 dag rust. Dus 1 dag sporten, dan minstens 1 dag rust, en dan weer sporten. Werkte wel, ik werd in korte best wel goed en kreeg echt uithoudingsvermogen en spieren
ja daarom dan word je humeur ook niet beterquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Chicolate het volgende:
Btw, over je camera idee: weeg ook je camera ff, die hoort natuurlijk niet bij je 'eigen' gewicht hihi en als je een camera van 500 gram hebt ...
preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef Sylvana het volgende:
Hijg hijg puf puf zweet zweet
Damn, ik heb me echt kapot gezweet met bodypump, maar damn, wat was het lekker zeg
Alleen kon wel merken dat ik het al een tijd niet meer gedaan heb, moest wel ff wat terug qua gewicht, maar goed, dat bouwen we wel weer op
ja, ben alleen nog wel snotverkouden, maar verder ben ik wel weer beterquote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
preciesdat opbouwen komt wel goed
voel je je trouwens weer helemaal beter?
per kant:quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoeveel kg doe jij dan? Ik had voor 't eerst 't idee dat 't allerlaagste gewicht eindelijk beetje licht aan 't worden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |