Navelpiercing oleeequote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Foto gisteravond genomen, ik rechts. Zo sta ik ervoor, een klein beetje eraf en ik ben geheel tevreden. Dus morgenavond weer gezellig sporten
. Vanavond gewinkeld
.
jij ook ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:35 schreef poppetje22 het volgende:
goede morgen![]()
ik werd weer blij van mijn weegschaal vanmorgen
dat mag je wel zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook. Er was niets af, maar wonder boven wonder ook niets aan.
En voordat Saskia zegt dat het er meestal niet de volgende dag aan zit: bij mij zit het er de volgende dag aan of er komt helemaal niets meer aan (en ik heb ook niet het idee dat ik dan nóg langzamer afval ofzo). Vanavond weer hardlopen en morgen bootcamp, dus even een paar dagen goed en gezond eten
. Misschien dat ik dan nog wel op 74,5 kom voor het einde van de week
.
ik val sws langzaam af momenteel, of ik nou een hele week gezond eet en sport of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat mag je wel zeggen
maar aan je verhalen te horen daarna kregen wij toch vaak te horen dat je niet meer afvalt of te langzaam gaat
maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
maar je hebt toch niets raars gegeten of gedaan de laatste tijd?
jammer genoeg gaf de mijne dat nog niet aanquote:
ja op een gegeven moment gaat het wel langzamerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik val sws langzaam af momenteel, of ik nou een hele week gezond eet en sport of niet.
En verder heb ik niet zo gezond gegeten de laatste dagen: zaterdag uit eten, zondag burrito's en gisteren zouden we bij iemand blijven eten, maar dat ging onverwachts niet door (zwangere vrouwen die moe zijn), dus toen haalden we maar een frietje. Denk dat ik vandaag niet al te zwaar ga dineren (brood met aardbeien ofzo) en morgen na bootcamp iets van pasta. Het is wel leuk dat er niets bij komt, maar het is nóg leuker als er ook iets af gaat
.
waarom voor die weegschaal gekozen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
goedemorgen!!
ik heb besloten om 1 weegschaal te gebruiken die toch maar van 71 kilo maar vanochtend was ie op 70.8!!
hihi foto is toch handig!
oja dat werkt ook niet echtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Zeeltje het volgende:
nee is die ouwe.. maar mijn digitaal is echt te raar. ga ik erop staan dan weeg ik 69, ga eraf ga weer op staat er in een keer 68. ga er weer af en op ben ik weer 69.8 kilo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |