Er staan geen (verlopen) tech-deals in mijn aid geschiedenis, allemaal te oud. Overigens kan ik prima 10 dagen wachten tot die andere deal, maar het nut van de reservelijst ontgaat mij even als iemand met een plaats in een latere tech-deal de voorkeur krijgtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Nou, DH en Desc. hebben zich al weken geleden aangemeld voor deze dagen, dus ik vind het wel zo eerlijk dat ze allebei ook echt deel uitmaken van die techdealsEn toen ik net mijn aid-deals van de afgelopen week bekeek zag ik jou er ook al tussenstaan
Dat wisselen van plaats was gewoon even een betere oplossing dan reservelijstmensen toe te voegenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Er staan geen (verlopen) tech-deals in mijn aid geschiedenis, allemaal te oud. Overigens kan ik prima 10 dagen wachten tot die andere deal, maar het nut van de reservelijst ontgaat mij even als iemand met een plaats in een latere tech-deal de voorkeur krijgt![]()
Ja dat is logisch. Ik heb gemerkt dat het beter is om direct je kansen te grijpen als de mogelijkheid zich voordoet. Dus bij deze: zin om DH en mij te wisselen? Ik ben momenteel over 10 dagen aan de beurt, maar hoe sneller hoe beter.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:14 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Dat wisselen van plaats was gewoon even een betere oplossing dan reservelijstmensen toe te voegenEn de mensen die nu op de reservelijst staan, blijven daar ook op staan.. Dus als DH over 4 dagen nog steeds dood is...
Wie?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef W8ezel het volgende:
Wheehe...één van jullie heeft een NONE nation aangevallen![]()
Wat is de grap?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef W8ezel het volgende:
Wheehe...één van jullie heeft een NONE nation aangevallen![]()
Je hebt iig goede resources dat is positief, voor de rest check deze guidequote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef Mortale het volgende:
Ellende, sta laatste.
Zijn er nog wat algemene tips te krijgen over handel?
Als hij op de 15e niet op tijd opkomt.. ja hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja dat is logisch. Ik heb gemerkt dat het beter is om direct je kansen te grijpen als de mogelijkheid zich voordoet. Dus bij deze: zin om DH en mij te wisselen? Ik ben momenteel over 10 dagen aan de beurt, maar hoe sneller hoe beter.
Waar heb je het in hemelsnaam over, heb je ook een linkje?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Dat het geen simpele tech raid meer wordt
surequote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Je hebt iig goede resources dat is positief, voor de rest check deze guide
http://z15.invisionfree.c(...).php?showtopic=60043
Shawn kun je deze ook in de OP verwerken?
Sorry but that nation no longer exists. Please check that the nation ID in your address bar above is correct. If you are certain that the ID is correct please report this error in the forums.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef W8ezel het volgende:
Voilia:
http://cybernations.net/search_wars.asp?se...2721&Extended=1
Vertrouw me maar...
deze http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=52721quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Shawn het volgende:
[..]
Sorry but that nation no longer exists. Please check that the nation ID in your address bar above is correct. If you are certain that the ID is correct please report this error in the forums.
quote:sorry i wasn't here to enjoy my ass being whooped, i was at my husbands and my only sons funeral where i confronted the drunk driver and was forced to forgive him. hope you're having fun. bye.
Tezzydarling is niet erg blij geloof ik.quote:tell you and your clan to leave us the alone! we're going through enough grief this clan is our family. go pick on someone who is actually playing. you have all been reported for harassment.
Die link werkt niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef W8ezel het volgende:
Voila:
http://cybernations.net/search_wars.asp?se...2721&Extended=1
Vertrouw me maar...
Mijn landje heet Hilla45 (vraag me niet waarom)
Ja ik denk het:quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Was dit zo'n landje dat nog maar een uur te leven had? dan is het verouderd..vals alarm
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:38 schreef Timmehhh het volgende:
Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 11.802 miles of land from LIBnation. They also destroyed 12.414 infrastructure within LIBnation. They also stole 2.586 technology from LIBnation. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $38,764.70 from the nation of LIBnation.
En het mooiste is dat deze staat over 1 uur verdwijntWaardoor mijn hele warverleden weg is.
Ik sta nu 59/41 welke aanval moet ik nou doen?
i was at my husbands and my only sons funeral where i confronted the drunk driver and was forced to forgive himquote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Check dit:
Tezzydarling is niet erg blij geloof ik.
Jammer dat er niks meer te halen valt daar, anders was ik er met liefde op ingeflanst.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef Shawn het volgende:
[..]
i was at my husbands and my only sons funeral where i confronted the drunk driver and was forced to forgive him![]()
ik geloof er niets van![]()
en:quote:Many of your soldiers lives were lost in this battle, even more than your enemy, but at the end of the battle your army was victorious. In your victory your forces captured 0.074 miles of land from atlantas. They also destroyed 2.485 infrastructure within atlantas. They also stole 1.563 technology from atlantas. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $76.46 from the nation of atlantas.
dit was mijn aandeelquote:Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 0.071 miles of land from atlantas. They also destroyed 2.386 infrastructure within atlantas. They also stole 1.484 technology from atlantas. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $454.15 from the nation of atlantas.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef Frrreek het volgende:
Jammer dat er niks meer te halen valt daar, anders was ik er met liefde op ingeflanst.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Even wat missiles op gooien. ZI-en, zodat die personen meer tijd hebben om het verlies van hun dierbare te verwerken.
Als dit gelogen is - als mensen dus die shit gebruiken om jou voor de grap overstuur te maken en te zorgen dat je een peace-offer stuurt - dan is het een behoorlijk zieke grap..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Check dit:
Ik val NEO niet aan, hij is geswitched toen ik hem aanviel omdat zijn Aa rascistisch was.quote:
Lijkt me het beste... in een tijd van rouw in 'war-mode' staan en dan de rouw als excuus gebruiken als je wordt aangevallen...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Even wat missiles op gooien. ZI-en, zodat die personen meer tijd hebben om het verlies van hun dierbare te verwerken.
meldtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Over een paar dagen15 juni...
Ik heb nu in dit rijtje de 2e middleman van vandaag:
1. Double-Helix
2. MkII
3. icecreamfarmer_NL
4. Freek
5. Descendent
Wanneer de eerste, tweede of derde zich niet melden voor 6 uur gaat de plek naar Freek, en als hij er ook niet is (wat ik betwijfel), gaat de plek naar jouMaar dan vervalt wel de trade voor 15 juni (kan niet meer dan namelijk)
harrasementquote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Check dit:
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Net twee missiles gegooid (-20 infraquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
voer ik wel een bomberrun uit![]()
quote:To: Tezzydarling From: WeirdMicky 6/11/2007 9:23:49 AM Subject: RE: ...
Right.
You play cybernations in order to grief about your son? You really care about losing some 'resources' and taking the time to send me an angry message?
I don't believe you. In fact, I find it repulsive that you send me an excuse like that, only because of failing in an online game.
If you don't like this situation, go in peace mode. For now, prepare for war.
The winner is always right(eous)!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Net twee missiles gegooid (-20 infra), na het sturen van dit bericht:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Check dit:
[..]
[..]
Gratis geld? Moet toch wel iemand voor te vinden zijn of niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:17 schreef Timmehhh het volgende:
Aan wie moet ik mijn geld nou doneren btw?
Van de tech deal? Dat moest naar mij dacht ik. En dan gooi ik 50 tech naar Whizz. Klopt dat? of had je dat al naar K billy verstuurd??quote:Op maandag 11 juni 2007 17:17 schreef Timmehhh het volgende:
Aan wie moet ik mijn geld nou doneren btw?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Timmehhh het volgende:
Oke het komt eraan Descendent,
Je hebt je offer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |