fipo van jou had ik echt niet verw8 johquote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
+ Zweedse chickies
Krijg nou tieten! Das de 2de bekende voor mij in korte tijd.quote:
wel doable.Hoe oud is ze nu?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Doofiej het volgende:
[afbeelding]
Van basisschool.. erg dat zo'n meisje een breezer geworden is
Dorpsmeisje? Zo'n tjik ongebruikt laten is haast doodzondequote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Das de 2de bekende voor mij in korte tijd.
Geloof het of niet, maar zij is nog maagd.. heb het geprobeerd.. maar ik ben er niet in geslaagd
Ze is trouwens niet eens een breezer.. ze drinkt het niet.. gaat nauwelijks uit.. saai mens..
Langzaam maar zeker slopen, die fundatiequote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dorpsmeisje? Zo'n tjik ongebruikt laten is haast doodzondemaarja zal wel allemaal spul van haar moeder in de kop gestamd gekregen hebben.
Met van die grote brillen, lijken heel veel meisjes er goed uit te zien maar 70% ervan is baggerquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Das de 2de bekende voor mij in korte tijd.
Geloof het of niet, maar zij is nog maagd.. heb het geprobeerd.. maar ik ben er niet in geslaagd
Ze is trouwens niet eens een breezer.. ze drinkt het niet.. gaat nauwelijks uit.. saai mens..
Nee.. ze komt uit R'dam..quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dorpsmeisje? Zo'n tjik ongebruikt laten is haast doodzondemaarja zal wel allemaal spul van haar moeder in de kop gestamd gekregen hebben.
klopt.. op foto's is ze mooierquote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Met van die grote brillen, lijken heel veel meisjes er goed uit te zien maar 70% ervan is bagger
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Respect voor die gozer, ik zou het lef niet hebben om dat effe te doen in een discotheek
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Respect voor die gozer, ik zou het lef niet hebben om dat effe te doen in een discotheek
![]()
ik zat ook al te kijken jahquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat nou voor pedofiel? Die drukt haar hand even tegen z'n snikkel!
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef BonJovi het volgende:
En kijk hem nog sneaky lachen met zijn kuthoofd.
Gelukkig ga je uit jezelf weg. het is natuurlik ombeleeft om te vragen of je weg wilt gaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef Kimmie_16 het volgende:
oowdan benk iig niet geband
ik denk dat ik maar op hou met hierzo posten..
wantja ik hoef al die plaatjes echt niet te zien zeg maar..
en dan zeggen ze weer dat ik offtopic ga en ben dat gedoe met dat breezer gezeik ook wel beetje zat
ik vind het ook al een erg dubieuze foto.. het is ook echt zon tweaker, met zn complete outfit in 1 (lelijke) kleurquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat nou voor pedofiel? Die drukt haar hand even tegen z'n snikkel!
als je het vraagt blijf ik expres hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Gelukkig ga je uit jezelf weg. het is natuurlik ombeleeft om te vragen of je weg wilt gaan.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
als je het vraagt blijf ik expres hoor
heb alleen geen zin gezeik enzovoorts
ik bedoel dit is eignelijk alleen voor oude mannetjes die op sulke foto`s geilen omdat ze zelf het niet kunnen doen
en heb geen zin mee rin breezer gezeik
en allemaal je bent een kloon enzovoorts
gezeik latijd![]()
Ga weg dan komopquote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik bedoel dit is eignelijk alleen voor oude mannetjes die op sulke foto`s geilen omdat ze zelf het niet kunnen doen
gezeik latijd![]()
misschien houd ze wel van jou, daar doen die meiden van tegenwoordig niet zo moeilijk meer over!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ga weg dan komop![]()
Je gaat niet weg omdat je van mijn aandacht houd. denk dat ik je maar even niet zoveeel aandacht meer ga geven.
tuurlijk hou ik van al je aandachtquote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ga weg dan komop![]()
Je gaat niet weg omdat je van mijn aandacht houd. denk dat ik je maar even niet zoveeel aandacht meer ga geven.
Ja slik je ookquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik van al je aandacht
ben nog ergens als paris hilton![]()
Aan je IQ zal het niet liggen idd...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik van al je aandacht
ben nog ergens als paris hilton![]()
Misschien? Kom op nou, het is toch overduidelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
misschien houd ze wel van jou, daar doen die meiden van tegenwoordig niet zo moeilijk meer over!
Ja sorry, mijn kennis/ervaring is nog niet zo up-to-date van deze generatie.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Misschien? Kom op nou, het is toch overduidelijk![]()
vergeven.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn kennis/ervaring is nog niet zo up-to-date van deze generatie.
Hey maar ik ben eigenlijk niet zo oud aangezien ik uit '90 komquote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
gezeik latijd![]()
wat zou dat nou zeggen over een meisje, als ze haar voorhoofd klaarblijkelijk het mooiste vindt aan zichzelf?quote:
zozo iemand die een keer niet nega over mij doetquote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Hey maar ik ben eigenlijk niet zo oud aangezien ik uit '90 komEnne mag ik 't anders blijven vragen want ik vind t wel leuk als je hier blijft
![]()
ik post er later wel een paarquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef JortK het volgende:
Ik vind alleen dat ze mag blijven wanneer Kim pics post
Dan kan ze ook gelijk bewijzen dat ze geen kloon is
ik ben geen breezerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Rijstbal het volgende:
Kim heb je een sugababes acount? (Elke breezer heeft er 1)
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
dan kan je raar kijken maar het is toch echt zo![]()
Ik kan veel meer typen, dat zou je onderhand moeten weten.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:06 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
moeilijk he typen...
of kan je alleen smileys type?
wat is met dequote:Op maandag 11 juni 2007 09:11 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik kan veel meer typen, dat zou je onderhand moeten weten.![]()
niet lullen maar maak ons eens blij met nieuwe picsquote:Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
wat is met de?
enne alleen smileys type is echt irritant
leer lezenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef Beach het volgende:
[..]
niet lullen maar maak ons eens blij met nieuwe pics
ik ook niet dus ja dan kan ik maar beter geen foto`s meer toevoegenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Beach het volgende:
Nee ben geen breezer/mooiboy.
[afbeelding]
styl00w haren![]()
PMquote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
leer lezenklein beetje terug zeg ik nog dat ik op m`n stage zit en dat ik later er wel een paar bijvoegd
en vooral niet zeur om pics dit pics dat
plaats je eigen pic ofzo
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik ook niet dus ja dan kan ik maar beter geen foto`s meer toevoegen![]()
dus ook al ben ik strax thuis dan komen er nog steeds geen pics bij![]()
haha vaag ik heb je net gePMt dacht ik...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ja slimbo.. ik kan je nix terug pmen omdat je er geen ehbt ofzo :s
maarja..
jij maakt je druk om wat mensen op internet van je denken?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nee strax gaan jullie egt nog denken dat ik er 1 ben![]()
nee nie egtquote:Op maandag 11 juni 2007 10:14 schreef Beach het volgende:
[..]
jij maakt je druk om wat mensen op internet van je denken?![]()
lekker slimquote:Op maandag 11 juni 2007 10:14 schreef Silven het volgende:
AHHH HET WERKT NU, HIJ STOND OP NIKS ONTVANGEN![]()
ehm misschien vanmiddagquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nee nie egt
jij blijkbaar wel.. want ja jij wilt geen foto toevoegen
Ik vind mezelf ook te lelijk en wil jullie ook besparen dus geen nieuwe fotosquote:Op maandag 11 juni 2007 10:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ehm misschien vanmiddagmaar ik ben toch te lelijk dus dat doe ik mn medefokkertjes niet aan
![]()
jahoorquote:Op maandag 11 juni 2007 10:22 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook te lelijk en wil jullie ook besparen dus geen nieuwe fotos
Kim Slowchat niet en post pics!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:46 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
jep
dus sorry maar kan egt niet meer![]()
ik zit op mijn stage manquote:
Ja veel te lelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik zit op mijn stage man
als jullie genoeg pics poste dan valt mijn slowchat niet zo op
en als je nou zelf pics ga posten van jouw bij een vrouwke of alleen jij...
of ben je daar te lelijk voor?![]()
ja dat is heel makkelijk praten natuurlijkquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik hat het over foto`s van jezelf :p
Ik me post maar ff aangepast zodat je kunt zien dat het geen sugababaes foto isquote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
wat een loser is die vent man :p
en nog steeds geen egt foto toe durven voegen :p
heb net te horen gekregen dat het wel degelijk een sb foto wasquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik me post maar ff aangepast zodat je kunt zien dat het geen sugababaes foto is
Ne d0h.. Kimmie is een kloonquote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Zijn Kimmie haar foto's eigenlijk al gepost?
quote:
Enjoy it zou ik zeggen, het zijn er 22 die er rondzweven dus je kan nog ff doorquote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waarom heb je telkens een nieuwe avatar van hetzelfde onderwerp? Het valt me gewoon op..
![]()
Ah, iedere keer als ik F5 krijg ik een nieuwe, inventief hoor.![]()
ik ben geen kloon.. zit alleen op me stage waardoor ik niks toevoegquote:
Een hele keus die je moet maken he, denk er goed over na zou ik zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon.. zit alleen op me stage waardoor ik niks toevoeg
maar weet nog niet of ik thuis wel wat toevoeg
nou dat is het niet zegt maar..quote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
Een hele keus die je moet maken he, denk er goed over na zou ik zeggen![]()
doe zelf danquote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef BonJovi het volgende:
Goeiemiddagwaar zijn de pics people show me the good stuff
kom er nou trouwens achter dat er al 88 van die breezer topics zijn geweestquote:
ZOALNG ER BREEZERS BESTAAN BESTAAT DIT TOPIC OOK!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef BonJovi het volgende:
Nou Fok forum is er al een tijdje hoor ik heb maar 7 topics meegemaakt of 8 ben namelijk ook best nieuw hier.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef -Willempie- het volgende:
[quote]Op maandag 11 juni 2007 13:24 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
die gast![]()
![]()
Je was me net voor.![]()
omgquote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef -Willempie- het volgende:
Dan heeft die gast wel snel zijn sugababes ge-update, die foto is van afgelopen zaterdag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |