misschien houd ze wel van jou, daar doen die meiden van tegenwoordig niet zo moeilijk meer over!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ga weg dan komop![]()
Je gaat niet weg omdat je van mijn aandacht houd. denk dat ik je maar even niet zoveeel aandacht meer ga geven.
tuurlijk hou ik van al je aandachtquote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ga weg dan komop![]()
Je gaat niet weg omdat je van mijn aandacht houd. denk dat ik je maar even niet zoveeel aandacht meer ga geven.
Ja slik je ookquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik van al je aandacht
ben nog ergens als paris hilton![]()
Aan je IQ zal het niet liggen idd...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik van al je aandacht
ben nog ergens als paris hilton![]()
Misschien? Kom op nou, het is toch overduidelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
misschien houd ze wel van jou, daar doen die meiden van tegenwoordig niet zo moeilijk meer over!
Ja sorry, mijn kennis/ervaring is nog niet zo up-to-date van deze generatie.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Misschien? Kom op nou, het is toch overduidelijk![]()
vergeven.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn kennis/ervaring is nog niet zo up-to-date van deze generatie.
Hey maar ik ben eigenlijk niet zo oud aangezien ik uit '90 komquote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
als je het vraagt blijf ik expres hoor
heb alleen geen zin gezeik enzovoorts
ik bedoel dit is eignelijk alleen voor oude mannetjes die op sulke foto`s geilen omdat ze zelf het niet kunnen doen
en heb geen zin mee rin breezer gezeik
en allemaal je bent een kloon enzovoorts
gezeik latijd![]()
wat zou dat nou zeggen over een meisje, als ze haar voorhoofd klaarblijkelijk het mooiste vindt aan zichzelf?quote:
zozo iemand die een keer niet nega over mij doetquote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Hey maar ik ben eigenlijk niet zo oud aangezien ik uit '90 komEnne mag ik 't anders blijven vragen want ik vind t wel leuk als je hier blijft
![]()
ik post er later wel een paarquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef JortK het volgende:
Ik vind alleen dat ze mag blijven wanneer Kim pics post
Dan kan ze ook gelijk bewijzen dat ze geen kloon is
ik ben geen breezerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Rijstbal het volgende:
Kim heb je een sugababes acount? (Elke breezer heeft er 1)
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
dan kan je raar kijken maar het is toch echt zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |