SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De trotse ouders:
Mama Naina![]()
Papa MatisseDe gremlins kittens: ![]()
![]()
Loki:
Pomba:
Djoanie:
Ferghus: Ferghus' hoogsteigen weblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorgaande delen:Poes hoogzwanger hoe begin bevalling te herkennen?!
Poes hoogzwanger! Deel 2
Poes hoogzwanger! Deel 3 - Nu met Catcam!!
Poes hoogzwanger! Deel 4 - Met CatCam! - Ze willen niet!
Poes hoogzwanger - Deel 5 mét CatCam - maar ook met kittens?
Poes hoogzwanger! Deel 6 * Met Cam! * Waar blijven ze?!
Poes hoogzwanger! Deel 7 * Met Cam! * Kittens komt maar!
Poes hoogzwanger! Deel 8 *Met Cam* Invade of the gremlins!
Poes hoogzwanger! Deel 9 *KatCam* Ga nou in die Fok!doos!
Poes hoogzwanger! Deel 10 *KatCam* Nu aan het bevallen!!
Poes hoogzwanger! Deel 11 *KatCam* Vruchtwater is gebroken!!
Poes bevallen! Deel 12 *KatCam* 4 super mooie kittens!!
Poes bevallen! Deel 13 *KatCam* Naina's wondertjes
Naina's Kittens *met webcam*
Naina's kittens *Plassende poezen en sproeiende katers* #15
De CatCam: http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.html
Voor meer foto's kan je op de onderstaande urls klikken:
Fto's keizersnede en eerste weken
Foto's v.a 5weken
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2007 14:29:14 ]
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:13 schreef Logician het volgende:
heb hem even op mijn eigen space gezet, nu zou ie moeten werken
Ik vind het zielig dat er een is overledenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef Smittend het volgende:
@ B.ertha....hoe oud zijn de kittens van jou nu ?
5,5 weekquote:
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat er een is overledenwist echt even niet te reageren toen je het poste B.ertha sorry
![]()
Grote, stoere mevrouw met klein hartjequote:
Blijft denk ik altijd een speelse 'kitten', lekker spelen en kroelen enzoquote:Pomba:
[afbeelding]
Dat wordt later de verantwoordelijke, rustige kat.quote:Djoanie:
[afbeelding]
Dat is de schurk van het stel? Ziet er ook helemaal verfomfaaid uitquote:
foeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
Had ik hier nog niet eens geTVPeed!
Bij deze dan![]()
morgen heb ik een vrij rustige dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat het nog zo rustig was in dit topic
Gaat binnenkort de cam weer eens aan?
Morgen moet ik de hele dag werken en daarna 3 uur met de auto richting zeeland rijdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Logician het volgende:
[..]
morgen heb ik een vrij rustige dagdus als ik tijd heb
![]()
![]()
![]()
Morgenochtend gaan de kinderen naar mijn ex, en s'avonds krijg ik bezoekquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag werken en daarna 3 uur met de auto richting zeeland rijden![]()
Dus 's middags gaat de cam aan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan de kinderen naar mijn ex, en s'avonds krijg ik bezoek
Ik heb net een geweldige! foto gemaakt met mijn gsm buiten van Djoani, zal hem zo eens uploaden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef senesta het volgende:
Oh die foto's van Loki![]()
![]()
Hoe gaat het met Naina, Logician?
Heeft ze helemaal geen last meer gehad van haar buik?
Dat komt door de lactose in normale melk, mijn DA adviseerde haar op deze manier wat bij te voeden, maar heb niet het idee dat dit dé oplossing is, en vlees kan ze niet goed tegen, dus ik ben redelijk aangewezen op brokjes verderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Melk is sowieso vrij slecht voor katten, daar krijgen ze snel diarree van omdat ze de suikers in de melk slecht kunnen verteren. Ik weet dat dit bij gewone melk zo is, maar bij kittenmelk weet ik dit niet zeker. Zelf geef ik onze kat alleen water.
Dat is idd misschien iets om te proberenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wil ze wel Brinta eten, dan maak je dat aan met kittenmelk. Veel katten lusten dat wel.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Logician het volgende:
Djoani: Hoe stoer kan je wezen als kitten zijnde
[afbeelding]
Lijkt wel fotosoep.. Waarom is het dan stoerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
Yeah right, die tuin van jou zal altijd wel zijn oerwoud status behouden volgens mijquote:
nee...DIT is fotosoepquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lijkt wel fotosoep.. Waarom is het dan stoer
Jawel, maar als het nep isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee...DIT is fotosoepen een kat in een auto is niet stoer?
![]()
jeezus..niets mis met een beetje humor hoorquote:
Doe maar rustig hoor, ik vind het ook grappigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeezus..niets mis met een beetje humor hoor
die foto is volgens mij niet eens nep, en al zou dat zo zijn dan nog is ie grappig
Niet? Dan is ie wel heel erg overbelicht, ik dacht er echt zo'n standaard frame in te ontdekken. Je weet wel, waar je een hoofd in past en dan de foto neemtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Foto is niet nep
Im in yur gardn, stealin yur quad!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee...DIT is fotosoepen een kat in een auto is niet stoer?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]sorry, kon het niet laten
whehehe...sommige foto's schreeuwen er gewoon omquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Logician het volgende:
sorry maar de foto is niet nep, kwaliteit is wel slecht omdat deze met mijn gsm genomen is. Ik zou niet weten waarom en voor HOE ik een foto op zo'n manier zou bewerken
Puckzzzvooral die 2e!
![]()
![]()
Maar wel heeeel erg waarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
whehehe..ik zat ook nog te denken aan : I am Kitty...ruler of the universe! Bow for me!
maar dat is niet zo origineel
Bob de Bouwer..kunnen wij 't maken ? NOU EN OF !!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
Mika: zoek de kat
of: Im on yur pillow, stealin yur spots
Ik ben helemaal lijp van die foto's, alleen van de spelling lig ik al in een scheurquote:
Nou... euh... in dat geval.... Thank God it's Caturdayquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal lijp van die foto's, alleen van de spelling lig ik al in een scheur
Ben dan wel niet Logi, maar ja ze zogen nog steeds, naast het vaste voedsel. Heb er toevallig ook een foto van geloof ikquote:
Nu nog? De onze willen dat niet eens meer..quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben dan wel niet Logi, maar ja ze zogen nog steeds, naast het vaste voedsel. Heb er toevallig ook een foto van geloof ik
Zal morgen de foto's online gooien
whehehehe onze hond heet Daantje, maar die is van een ander kaliberquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef B.ertha het volgende:
Crosspost met onze poesjes:
Zoals beloofd:
[afbeelding]
Daantje
[afbeelding]
Mika
Ik begin 'Daantje' ook steeds leuker te vinden
------------------------
Ze beginnen langzamerhand te wennen, moet wel zeggen dat het nogal actieve beestjes zijn
Kloptquote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
DrMarten: nieuwsgierig als ik ben, zat ik je andere foto's te bekijken. Foto 28 van wateroverlast is een verdwaalde kittenfoto
Het lettertype heet; "Genzsch Et Heyse"quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Vind Pomba en Djoanie nu het mooist
BTW: dat lettertype bij Ferghus, hoe heet dat? Mooi, net wat ik zocht
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Daria het volgende:
[..]
Het lettertype heet; "Genzsch Et Heyse"
En wat betreft de "wie vind ik het mooist"opmerking...![]()
Give me a F, give me a E
......R...G...H...U...S.. Go! Ferghus!!
Ferghus
blijft het toppertje!!
haha!
Dat zei ik alleen omdat ik het eerst steeds over Loki had. Maar die 2 lijken meer op de onzequote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Daria het volgende:
[..]
Het lettertype heet; "Genzsch Et Heyse"
En wat betreft de "wie vind ik het mooist"opmerking...![]()
Give me a F, give me a E
......R...G...H...U...S.. Go! Ferghus!!
Ferghus
blijft het toppertje!!
haha!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef Logician het volgende:
Even snel wat reacties voor ik me straks aan de update ga wagen
@Senesta: De eigenaresse van Loki heeft ivm omstandigheden afgezegd.
@nokwanda: Ze zogen nog elke dag bij Naina, ik heb geen idee tot hoe lang dit normaal is,
maar het ziet er zo lief uit
Morgen gaat Ferghus naar Daria en volgende week gaat Djoanie naar Shadow...
Ik heb het er redelijk zwaar mee moet ik eerlijk bekenen..
Ik bel alleenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:05 schreef Logician het volgende:
ho ho niet zo snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ohquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef Logician het volgende:
Mijn zoontje tom, hij is helemaal verliefd op Loki, en over 2wk jarig...![]()
![]()
![]()
Hij word 5quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:10 schreef senesta het volgende:
[..]
oh![]()
Dat snap ik![]()
Hij zal er vast hartstikke blij mee zijn, hoe oud word hij?![]()
Dat snap ik, het is best veel maar er zijn ook wel mensen met meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Hij word 5![]()
Zit alleen wel een beetje met het idee van uhmmm okay dan heb ik dus 4 katten
Dan twijfel je toch niet. Je gaat die twee schatjes elkaar toch niet ontzeggen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef Logician het volgende:
Mijn zoontje tom, hij is helemaal verliefd op Loki, en over 2wk jarig...![]()
![]()
![]()
Dan hou ik jou in gedachtenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap ik, het is best veel maar er zijn ook wel mensen met meer![]()
En ze vinden het vast gezellig met elkaar.
Maar mocht je je nog bedenken...![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Logician het volgende:
Dat is ook wel zo![]()
Volgens mij ga ik van mijn vrienden heeeeel veel grappen over oude kattendametjes krijgen![]()
Zeg, niet te enthousiast he?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan twijfel je toch niet. Je gaat die twee schatjes elkaar toch niet ontzeggen?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Zeg, niet te enthousiast he?![]()
4 katten is best wel heel veel![]()
![]()
Dan hoop ik voor je dat je in God gelooft, want op de normale natuurlijke manier zal het niet meer gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Logi, als naina ooit nog een lapjeskatje krijgt (you never know natuurlijk) Dan wil ik me nu alvast inschrijven
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Logician het volgende:
Ferghus en Djoanie, zijn naar hun nieuwe eigenaressen
update morgen ofzo, eerst maar eens die fles wijn leeg ..
Ja, dat accepteren loop hier ook nog niet heel geweldig, Timmie loopt steeds gewoon wegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:10 schreef Daria het volgende:
hmm, het is je dus gelukt Djoanie's vrouwtje te pakken te krijgen...
Nou lieverd, leef met je mee hoor...moeilijk om je "kindjes" af te staan. Maar dit kindje heeft een goed plekkie hoor. Hij terrorrisseerd mijn huis nu alhaha.
Hij heeft de hele nacht op mijn kussen boven mijn hoofd geslapen, met een af en toe blazende Sharon aan mijn voeteneind
Ze houden hem hier goed in de gaten, en hij hobbelt er ongemoederd langs heen
maar heb het volste vertrouwen dat ze hem accepteren. Veel meer dan een beetje bazen en
vies kijken doen ze niet, dus dat is een goed teken.
![]()
Fijne dag vandaag!
Lekker hoor,quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Daria het volgende:
Ja lief he, zo lag hij gisteravond de hele avond op mijn arm te slapen...kreeg er helemaal een lamme arm van!
haha! Maar hij voelt zich idd al helemaal thuis gelukkig
![]()
Nope...hij hobbelde binnen de eerste 5 minuten hier al rond alsof het huis van hem isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker hoor,![]()
Heeft hij het helemaal niet moeilijk gehad?
Dat doet hij ook wel. Mijn hele huis is één grote speelplaats geworden, tot grote ergenis van de twee grotere tuintijgers:) Maar het geblaas en gebrom doet Ferghus helemaal niets. Hij zet even een hoge rug op, en stuitert vervolgens onder hun neus door weer achter zijn propje papier aan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef B.ertha het volgende:
Het is een scheetje![]()
Zo te horen wel heel rustig? Horen kittens niet alle kanten op te stuiteren?
Of je leest je even in (kom je ook een heleboel leuke foto's tegen).quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef Sief89 het volgende:
Vind Loki toch wel de apartste, en de enige met papa's mooie vacht
Heb je vaker nestjes of was dit éénmalig?
Heb alle foto's bekeken, maar vond de tekst een beetje veel om allemaal gedetailleerd door te lezen.. heb t wel globaal gedaan hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Of je leest je even in (kom je ook een heleboel leuke foto's tegen).![]()
Moeder is nu geholpen, een tweede nestje kom ter zeker niet meer.
ff ergens anders uploaden, imageshack werkt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:33 schreef Meike26 het volgende:
Oke, na teaser volgen dan nu de foto's. (Wel van de telefoon, dus let niet op kwaliteit ajb)
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus toch.. Maar is Naina dan zo'n onderdeurtje, bedoel je dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef Logician het volgende:
vergeleken met naina zijn ze al wel groot
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef Rossdale het volgende:
Naina lijkt gewoon nog op een jong slank katje van 1 a 2 jaar oud. Ik denk dat over iets meer dan een half jaartje de kittens wel al groter zijn
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef nokwanda het volgende:
Zag op Daria's website de foto's van Ferghus.
Gave gozer met zijn enorme oorpluimen
Loki is tof he?quote:
Loki heerst!quote:Op zondag 16 september 2007 08:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Loki is tof he?![]()
Heeft zo'n stoute uitstraling
Al is de rest ook heel erg mooi![]()
Freghus met zijn prachtige oorpluimen, hebben ze die allemaal gekregen Logician?
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag kreeg ik iemand aan de deur: Hebben jullie misschien een cyperse poes of kater.
Ja, dan weet je dus hoe laat het is. Bolle en Kleine mochten sinds 2 weken naar buiten en Kleintje was gelijk op ontdekkingsreis gegaan de eerste dag. Gisteravond, nadat ik thuis kwam vn werk, heb ik haar nog wel even gezien, maar ze floepte al snel door het bovenraampje naar buiten (onze eigen versie van een kattenluik). Maar het was dus gelijk de laatste keer. Gelukkig hebben we Bolle nog wel, maar wat ga ik haar toch missen zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |