foeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
Had ik hier nog niet eens geTVPeed!
Bij deze dan![]()
morgen heb ik een vrij rustige dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat het nog zo rustig was in dit topic
Gaat binnenkort de cam weer eens aan?
Morgen moet ik de hele dag werken en daarna 3 uur met de auto richting zeeland rijdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Logician het volgende:
[..]
morgen heb ik een vrij rustige dagdus als ik tijd heb
![]()
![]()
![]()
Morgenochtend gaan de kinderen naar mijn ex, en s'avonds krijg ik bezoekquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag werken en daarna 3 uur met de auto richting zeeland rijden![]()
Dus 's middags gaat de cam aan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan de kinderen naar mijn ex, en s'avonds krijg ik bezoek
Ik heb net een geweldige! foto gemaakt met mijn gsm buiten van Djoani, zal hem zo eens uploaden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef senesta het volgende:
Oh die foto's van Loki![]()
![]()
Hoe gaat het met Naina, Logician?
Heeft ze helemaal geen last meer gehad van haar buik?
Dat komt door de lactose in normale melk, mijn DA adviseerde haar op deze manier wat bij te voeden, maar heb niet het idee dat dit dé oplossing is, en vlees kan ze niet goed tegen, dus ik ben redelijk aangewezen op brokjes verderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Melk is sowieso vrij slecht voor katten, daar krijgen ze snel diarree van omdat ze de suikers in de melk slecht kunnen verteren. Ik weet dat dit bij gewone melk zo is, maar bij kittenmelk weet ik dit niet zeker. Zelf geef ik onze kat alleen water.
Dat is idd misschien iets om te proberenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wil ze wel Brinta eten, dan maak je dat aan met kittenmelk. Veel katten lusten dat wel.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Logician het volgende:
Djoani: Hoe stoer kan je wezen als kitten zijnde
[afbeelding]
Lijkt wel fotosoep.. Waarom is het dan stoerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Logician het volgende:
Djoani: Hoe stoer kan je wezen als kitten zijnde
[afbeelding]
Yeah right, die tuin van jou zal altijd wel zijn oerwoud status behouden volgens mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |