ff ergens anders uploaden, imageshack werkt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:33 schreef Meike26 het volgende:
Oke, na teaser volgen dan nu de foto's. (Wel van de telefoon, dus let niet op kwaliteit ajb)
[afbeelding]
[afbeelding]

Dus toch.. Maar is Naina dan zo'n onderdeurtje, bedoel je dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef Logician het volgende:
vergeleken met naina zijn ze al wel groot

quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef Rossdale het volgende:
Naina lijkt gewoon nog op een jong slank katje van 1 a 2 jaar oud. Ik denk dat over iets meer dan een half jaartje de kittens wel al groter zijn

quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef nokwanda het volgende:
Zag op Daria's website de foto's van Ferghus.
Gave gozer met zijn enorme oorpluimen

Loki is tof he?quote:

Loki heerst!quote:Op zondag 16 september 2007 08:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Loki is tof he?![]()
Heeft zo'n stoute uitstraling
Al is de rest ook heel erg mooi![]()
Freghus met zijn prachtige oorpluimen, hebben ze die allemaal gekregen Logician?

quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag kreeg ik iemand aan de deur: Hebben jullie misschien een cyperse poes of kater.
Ja, dan weet je dus hoe laat het is. Bolle en Kleine mochten sinds 2 weken naar buiten en Kleintje was gelijk op ontdekkingsreis gegaan de eerste dag. Gisteravond, nadat ik thuis kwam vn werk, heb ik haar nog wel even gezien, maar ze floepte al snel door het bovenraampje naar buiten (onze eigen versie van een kattenluik). Maar het was dus gelijk de laatste keer. Gelukkig hebben we Bolle nog wel, maar wat ga ik haar toch missen zeg![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |