quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
lang geleden dat jij een OP maaktequote:
waar?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat een turbo diesel met een turboloze benzine wordt vergeleken.
Mja.. feit is wel dat diesel motoren steeds dichter in de buurt komen van benzine motoren. (allebei met turbo)quote:
hoezo raar? 't zijn allebei motoren, ze zitten allebei in auto's verschil is de manier van ontsteking en de brandstof die je er in gooit.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
ik vind het raar dat diesels en benzine motoren worden vergeleken, beetje hetzelfde als een auto en motor vergelijken
jammer dat er maar 2 zoomstanden zijn, ingezoomd of nog meer ingezoomdquote:Op zondag 10 juni 2007 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
http://maps.live.com/
Die bird eye view![]()
Koop een groter schermquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer dat er maar 2 zoomstanden zijn, ingezoomd of nog meer ingezoomdWel een mooie kwaliteit. Nu nog heel de wereld er mee coveren
linkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop een groter scherm![]()
Maar ik vind de kwaliteit echt heel goed, je kunt de partytent in m'n achtertuin zien staan incl de stoelen hier in de tuin
High tech FM/AM/Cassette powahquote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef BoJo het volgende:
zo de remblokken zaten er binnen 20 min onder, was echt 1 bout per kant![]()
Vonden net nog een bonnetje van de Blaupunkt radio, daar is in 1990 nog 500 gulden voor betaald![]()
Meevaller dat er niks is gebrokenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef BoJo het volgende:
zo de remblokken zaten er binnen 20 min onder, was echt 1 bout per kant![]()
Vonden net nog een bonnetje van de Blaupunkt radio, daar is in 1990 nog 500 gulden voor betaald![]()
een Blaupunkt Denver SQM 108 *fap* *fap* *fap*quote:
Niks mis met nissanquote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
de kwaliteit van die Nissan blijft me verbazen![]()
ga ik zo ff testen.. als ze voor de F1 race 't spul maar normaal doorzenden vind ik alles bestquote:
hijdoethetalweerquote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
ga ik zo ff testen.. als ze voor de F1 race 't spul maar normaal doorzenden vind ik alles best
zlfs nog ff overwogen bijej langs te gaan, maar toch maar zsm nara heerenveen gegaan, daar was ook een oldtimer eventquote:
Ja jongeeeeeeeee wel hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een SUPERRACE bij motogp!!!!
Ik moest toch leren en had nog een familielid op bezoekquote:Op zondag 10 juni 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zlfs nog ff overwogen bijej langs te gaan, maar toch maar zsm nara heerenveen gegaan, daar was ook een oldtimer event
a.s. Zondag rijden we:quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
ei
Het maakt me geen kont uitquote:Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
a.s. Zondag rijden we:
A: Hoofdwegen
B: Binnendoor door de Eiffel
C: Hopeloos verkeerd, verdwalend en uiteindelijk ook door de Eiffel?
(het draait meestal op C uit bij mij![]()
verstandig, er word alleen niks op m'n raam geplakt hequote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik neem sowieso de navigatie mee btw.
jawel, ijsmeis, als ze haar gordel vergeetquote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
verstandig, er word alleen niks op m'n raam geplakt he![]()
zo iddquote:Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
lang niet meer zo'n harde crash in de F1 gezien![]()
Dat ging alleen niet met 278 km/hquote:
Geweldig ehquote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat ging alleen niet met 278 km/h
Overigens is deze Ferrari meegenomen door Ferrari en heeft ome Frits een andere gehad
en dat zonder elkaar te rakenquote:
*fap*fap*quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
M'n oom heeft gisteren z'n Lotus Exige S op mogen halen![]()
vertelquote:Op zondag 10 juni 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
Een ANWB lidmaatschap rijker, die alfa romeo MX-5jes zijn nog best kippig op leeftijd
Friesche merentocht rijden, ff stoppen in Sleat om wat leuke pics te maken en dan bij't wegrijden een rammeltje horenquote:
blijkt wel weerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het oosten is altijd een dag of 2 later hè
Zoiets? http://media.putfile.com/F1-crash-Robert-Kubica---Canada-2007quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
Mja wij hebben gisteren nog iemand van de weg gedrukt die vergeten was om het zwenkwiel van de aanhanger op te draaien. :x
Stond daar maar te flapperen. Als het eenmaal dwarsslaat en afbreekt... Oei.
En even verderop een bus vol geluidsapparatuur die z'n lading over de weg had gestrooid en daarbij lekker even op de kant was gaan liggen.
Het is hier sinds een minuut of 10 ook ineens heel donker ja... Hoop dat wij het hier ook krijgen, werkt inderdaad lekker verfrissend ja!quote:
Twee maandenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.f1news.nl/index.php?id=4803
Bijnaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoiets? http://media.putfile.com/F1-crash-Robert-Kubica---Canada-2007
Nogal ja, met z'n pootjes d'r zo uit bengelend...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee maandenHij heeft iig verdomde veel geluk gehad met alleen een gebroken been.
Misschien moeten ze toch eens iets doen aan die benen die voor uit de neus kunnen komen te hangen bij zulke crashes. Auto iets langer maken of iets dergelijks?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee maandenHij heeft iig verdomde veel geluk gehad met alleen een gebroken been.
Ik moest ooit een heel complex logo uitknippen in Photoshop op een PC met workpace. Slaat dat ding na 20 min in de verplichte pauze. Pop-up van workpace wordt het actieve venster, dus photoshop sluit de selectie af die ik aan het maken was. GRMBLHOERENSTERVERDEGRAFTYFUS.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
Heb ik dat hoerige workpace maar weer eens geïnstalleerd omdat ik echt last kreeg van m'n handen/vingers...
GAAT DAT DING JANKEN DAT JE NA 6 UUR COMPUTERWERK JE PC UIT MOET ZETTEN![]()
![]()
![]()
Dan ga je ook wel hard schelden jaquote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moest ooit een heel complex logo uitknippen in Photoshop op een PC met workpace. Slaat dat ding na 20 min in de verplichte pauze. Pop-up van workpace wordt het actieve venster, dus photoshop sluit de selectie af die ik aan het maken was. GRMBLHOERENSTERVERDEGRAFTYFUS.
Kon ik weer overnieuwbeginnen.
Je zit je laps 5x te bekijken zodat je je tijden kan verbeteren?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef BoJo het volgende:
* BoJo de replay functie uitgevonden heeft bij forza
Alsof je daar geen lollerworkroflpace op kunt installenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
Dus ik toen zo van rofleinzdaaromhebikeenmacolleremo
Die heeft zo lollereinsroffelgeenactivevensters.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof je daar geen lollerworkroflpace op kunt installen
ik zit meer te kijken hoe de baan ook alweer liep.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit je laps 5x te bekijken zodat je je tijden kan verbeteren?
Is dat Forza trouwens een beetje goed? Heb laatst het Forza II demofilmpje van de ring gezien, maar vond het circuit er maar vlak uitzien (kerbs gelijk met het circuit ipv oplopend enzo).
Treintjerijden dusquote:
Die servert bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
Het lijkt erop dat coby V2.0 op OXS gaat draaien
Ik moet duidelijk eens met die rommel gaan werkenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die heeft zo lollereinsroffelgeenactivevensters.
idem hierquote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Treintjerijden dus
En fraaie spot lexxx, ik wist niet eens dat er opel GT cabrio's waren (afgezien van de Opel Solstice)
enige voordeel met vochtig is geen brommer rijders op de baanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Treintjerijden dus
En fraaie spot lexxx, ik wist niet eens dat er opel GT cabrio's waren (afgezien van de Opel Solstice)
Rond 11:00 schat ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
bojo hoe laat verwacht jij ongeveer zondag op de ring te zijn??
Over een week of 6 heb ik pas vakantiequote:Op zondag 10 juni 2007 22:30 schreef Sjoewe het volgende:
We gaan binnenkort gewoon weer eens in Utreg pilsen. En dan mag je hier van te voren best de Appel eens bevingeren.
de rest zal der ook wel rond die tijd zijn denk ik dan??quote:
Ik ben de 22ste klaarquote:Op zondag 10 juni 2007 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over een week of 6 heb ik pas vakantieMaar dan kom ik zeker naar Utreg ja
Geen idee, aangezien zij daar ergens in de buurt overnachten. De Ring is pas om 10:15 open voor toeristen. Ik ben denk ik rond een uur of 9 bij Ijsmeis, als we meteen wegrijden dan zijn we er rond 10:30. Als we daarbij verdwalen en binnendoor door de Eiffel rijden zijn we er pas tegen 12enquote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de rest zal der ook wel rond die tijd zijn denk ik dan??
Een dag uit het leven van Alex.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:36 schreef BoJo het volgende:
Ff schnitzel eten, foto's maken, rondje meerijden en de handgreep verpulveren, foto's maken, schnitzel eten, foto's maken, rondjes meerijden en de handgreep verpulveren, foto's maken, schnitzel eten, foto's maken, und zuruck [afbeelding]
Ik ga me de zaterdagavond helemaal klemzuipen, dus mag ook wel laterquote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de rest zal der ook wel rond die tijd zijn denk ik dan??
Mooi leven. Je vergeet allene de vrouwen, en de ellende van het uploaden.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een dag uit het leven van Alex.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit meer te kijken hoe de baan ook alweer liep.
dit filmpje vond ik ook wel prettig kijken Alleen gaat ie daar door het gras waar ik dwars stond vorig jaar![]()
Heb je weer een vriendinnetje dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi leven. Je vergeet allene de vrouwen, en de ellende van het uploaden.
ik kan die namen nog niet onthoudenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]ik dacht dat je in hatzenbach rond was gegaan, maar dit is hocheichen
Aardig rap bakje trouwens die 205.
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je weer een vriendinnetje dan?
Komt wel weer. Binnenkort in ieder geval een bikinimeet bij mij thuisquote:
WTFquote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt wel weer. Binnenkort in ieder geval een bikinimeet bij mij thuis(anne jij mag ook komen
)
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt wel weer. Binnenkort in ieder geval een bikinimeet bij mij thuis(anne jij mag ook komen
)
Neen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF
Mag ik ook komen?[afbeelding]
En dan duiken ze achter in die poel van je?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
)
Ik heb een zwembad geregeldquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan duiken ze achter in die poel van je?
Alleen 't netwerk ehquote:
Maar ik heb twee toffe bikini's!quote:Op zondag 10 juni 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag ook naakt als je niet in bikini wilt?
aah oke, ik rij iig rond 0900 weg vanuit enschede, met 2 uurtjes moet het dan te doen zijn..... dld snelwegquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geen idee, aangezien zij daar ergens in de buurt overnachten. De Ring is pas om 10:15 open voor toeristen. Ik ben denk ik rond een uur of 9 bij Ijsmeis, als we meteen wegrijden dan zijn we er rond 10:30. Als we daarbij verdwalen en binnendoor door de Eiffel rijden zijn we er pas tegen 12en![]()
Via bier.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Hoe kom je ook alweer aan je vrindjes Sjoewe en Hugster?
En Poncho's.quote:
vandaag moest ik navigeren, 2cvook ff stkje door duitsland gstuurdquote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah oke, ik rij iig rond 0900 weg vanuit enschede, met 2 uurtjes moet het dan te doen zijn..... dld snelweg![]()
En uitmuntende staaltjes techniekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een toko met medewerksters zonder IQ.
Ja en en het prachtige Huize Vinkendorst natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat sowieso. En Sjon die aan het overleden was
Zo is hetquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en en het prachtige Huize Vinkendorst natuurlijk
Is het een liefdes nestje geworden?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo is hetJe herkent het btw nu echt niet meer
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef lipje het volgende:
kiespijnVreet een M&M en me kies breekt spontaan af
Jaquote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is het een liefdes nestje geworden?
Hier ook trouwens
Vreet die rommel dan ook niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef lipje het volgende:
kiespijnVreet een M&M en me kies breekt spontaan af
Ja. Eindelijk weer aan tafel etenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JaEn dat had ik al verwacht ja. Zag al dat je een eettafel had
.
tja ik blijf een sucker voor koffie met chocoladequote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
Maar dat is wel supergaar Lip.
Jeah, ik eindelijk ook weer met dat mooie weer. Lekker in de tuin aan de grote tuintafel etenquote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:18 schreef lipje het volgende:
[..]
tja ik blijf een sucker voor koffie met chocolade
Hoiquote:Op maandag 11 juni 2007 08:59 schreef hermandeperman het volgende:
Hai.
2e helft augustusquote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij je Bul eigenlijk?
Primaquote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2e helft augustus
Jij? Voorjaar 2011?
Oiquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Sjoewe het volgende:
oi
Valt niet eens tegenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima2 dispuutsgenoten van me ook
Neh, ik zat meer te denken aan 2009
Daarin heb ik ook nog een jaartje buitenland geplannedquote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Valt niet eens tegen
Ik kan het niet laten... ik zit te kijken naar andere masters waar ik in februari zou kunnen instromen![]()
![]()
Je zit toch al praktisch in Belgie?! Hoeveel buitenland wil je hebben?!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarin heb ik ook nog een jaartje buitenland geplanned
En lekker masteren is leuk joh
God god, meneer is bijna uit Tilburg vertrokken, nadat 'ie in Duitsland is opgegroeid, en gaat uit de hoogte doenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je zit toch al praktisch in Belgie?! Hoeveel buitenland wil je hebben?!
't is niet te geloven trouwens bij hoe weinig uni's je in februari in kunt stromen
mijne smaakte heerlijk naar kersenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat aan een proteinesapje maar daar moest ik bijna van nekken![]()
Van de c:rew? Een Golf en een Visa/MX-5.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:19 schreef Boink het volgende:
Fuck, de PTA crew gaat naar de ring dit weekend!Ik zit er vanaf donderdag tot maandag.. Welke auto's moet ik naar uitkijken op de ring? Dan zal ik proberen wat plaatjes te schiessen!
Nee, nee, nee.quote:
je vergeet me gewoonquote:Op maandag 11 juni 2007 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van de c:rew? Een Golf en een Visa/MX-5.
Vriend van me (Wtb, dynamica, TU/e) zit nu op idee en kosten van de TU/e in Perth voor z'n afstudeer onderzoek... "Tsja, er is maar 1 proefopstelling in de wereld, dus als je wil testen zul je daar heen moeten"quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
God god, meneer is bijna uit Tilburg vertrokken, nadat 'ie in Duitsland is opgegroeid, en gaat uit de hoogte doenIk bedoel meer Australië / Amerika en zulks
.
Van september t/m januari zit ik samen metquote:Opzich is het wel logisch dat het moeilijk is, in februari in een master in te stromen. Hier lopen ook veel vakken echt door, waardoor het haast onbegrijpelijk is om in semester 2 in te stromen zonder semester 1 te hebben gevolgd... Wat wil je trouwens van september tot februari gaan doen dan?
genocide studies aan de VU of de UvA is een leuke master!quote:
je miste het "/Visa" deel.......quote:
Mja, dat doet m'n vriendin alquote:Op maandag 11 juni 2007 11:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
genocide studies aan de VU of de UvA is een leuke master!
Zo werkt dat hier jaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vriend van me (Wtb, dynamica, TU/e) zit nu op idee en kosten van de TU/e in Perth voor z'n afstudeer onderzoek... "Tsja, er is maar 1 proefopstelling in de wereld, dus als je wil testen zul je daar heen moeten"
Aha, dat had je al verteld ja. Doe je chill 14.gif.quote:[..]
Van september t/m januari zit ik samen metdinnetje
in Vietnam e.o.
Dus nu zit de master vol?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, dat doet m'n vriendin alDuitsland/Genocide studies combo.
Van de zomer maar een zooi stagebrieven de deur uit doen, kijken of ik een stage plaats bij een tv-zender kan landen.
rij jij dan maar voor me.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij denk ik zelf joah. Is da goed?
Goed geregeld daar dan! Weet je al waar je heen wilt/gaat en wanneer?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier ja.
Maar ik wil uit mezelf naar het buitenland, gewoon een semester in het buitenland college's volgen.
quote:[..]
Aha, dat had je al verteld ja. Doe je chill 14.gif.
quote:(Alleen "dinnetje"![]()
![]()
)
Vriendingquote:
"wijffie"quote:
Dan zit je niet achterop 'm als je vergeet te remmen. Wat in jouw geval opzich binnen het verwachtingspatroon ligt.quote:
CRX is nou eenmaal een magneetquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zit je niet achterop 'm als je vergeet te remmen. Wat in jouw geval opzich binnen het verwachtingspatroon ligt.
Nog niets van gemerktquote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
CRX is nou eenmaal een magneet.... Bomen, bumpers.....
Zou gaaf zijn jaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
Nah. Ik hoef dat niet zo nodig. Ik ga denk ik proberen Spaans te minor'en en een stage plaats bij de TV te krijgen. Dan maar eens kijken wat er te winkelen is aan masters.
Bedankt dat je ons nog een argument in handen geeft om dat grafhok af te kraken.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niets van gemerkt![]()
.
En daarbij is het waarschijnlijker dat we met de Ibiza gaan. Die is wat comfortabeler.
Melbourne, Sydney of Berkeley. Augustus 2008 - februari 2009.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed geregeld daar dan! Weet je al waar je heen wilt/gaat en wanneer?
Jehquote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn jaTV is echt je ding hè
Dát mag je afkrakenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons nog een argument in handen geeft om dat grafhok af te kraken.
Ga je voor een land/regio, of zijn dit de betere uni's?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Melbourne, Sydney of Berkeley. Augustus 2008 - februari 2009.
Toffigquote:
Berkeley is een van de beste universiteiten ter wereld, en naar Australië wil ik sowieso nog, dus dan kun je het net zo goed combineren hèquote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga je voor een land/regio, of zijn dit de betere uni's?
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
Dus hij rijdt dan een stramme plank, je kan 'm niet in de zon zetten, maar ook niet in de regen en hij is compleet versjonnied.
Lekker practische auto dan. 14.gif
Op dit moment? Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
Dus hij rijdt dan een stramme plank, je kan 'm niet in de zon zetten, maar ook niet in de regen en hij is compleet versjonnied.
Lekker practische auto dan. 14.gif
Berkeley ken ik wel jaquote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
Berkeley is een van de beste universiteiten ter wereld, en naar Australië wil ik sowieso nog, dus dan kun je het net zo goed combineren hè.
Wat Sjoewe daaronder zeiquote:
MIT (als je tenminste Massachusets bedoelt) heeft wel wat in mijn richting ja, wiezo? Wil je meeliften?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Berkeley ken ik wel ja
Heeft MIT niet iets in jouw richting?
Lipje reed toen Audi, dan kan dat. In een Alfa moet je er altijd rekening mee houden dat de boel ermee kaptquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat Sjoewe daaronder zei![]()
Lipje zat de vorige keer ook a-relaxt te bumperen bij nat wegdek met bladeren op een slingerweg berg af. Vind ik gewoon niet fijn![]()
Okéquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lipje zat de vorige keer ook a-relaxt te bumperen bij nat wegdek met bladeren op een slingerweg berg af. Vind ik gewoon niet fijn![]()
Nee, meer als suggestie voor jou, als je niet naar zo'n 3e rangs uni wiltquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MIT (als je tenminste Massachusets bedoelt) heeft wel wat in mijn richting ja, wiezo? Wil je meeliften?
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lipje reed toen Audi, dan kan dat. In een Alfa moet je er altijd rekening mee houden dat de boel ermee kapt
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké. Dan zou ik op de terugweg Tim ook voorop laten rijden. Die bumperkleeft af en toe wel een beetje.
Ik heb een Duitse navigatiequote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoef ik m'n tomtom ook niet aan te zetten, scheelt weer![]()
Hoezo datquote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben nu wel blij dat je niet met mij mee rijd![]()
Nee, die is daar volgens mij ook pas één keer geweest. En toen was ie 12 ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef BoJo het volgende:
Heeft Tim al eens gereden op de Ring?
gaat ie zelf rijden denk je?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die is daar volgens mij ook pas één keer geweest. En toen was ie 12 ofzo.
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef BoJo het volgende:
BOOM BOOM BOOM BOOM HIER RECHTS!!! BOOM BOOM BOOM BOOM RECHTS SAG ICH DOCH DU AAARSSSCHH!!! BOOM BOOM BOOM
boom muziek installatie + dronken vrienden == heel fout door een dorp rijden om 2 uur snachtsquote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef BoJo het volgende:
BOOM BOOM BOOM BOOM HIER RECHTS!!! BOOM BOOM BOOM BOOM RECHTS SAG ICH DOCH DU AAARSSSCHH!!! BOOM BOOM BOOM
Vast niet. Maar als Tim ziet dat iemand harder gaat, gaat hij ook harder. En harder. En harder.quote:
VANDAAG IS ROOD DE KL.. HIER RECHTS!!! WA WA WA WAANZINNIG GEDRO.. RECHTS SAG ICH DOCH DU AAARSSSCHH!!! HEB JE EVEN VOOR MIJ....quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik luister geen boemboemmuziek in de auto. Dan word ik gek.
Ze zegt altijd "rechts abbiegen"quote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
VANDAAG IS ROOD DE KL.. HIER RECHTS!!! WA WA WA WAANZINNIG GEDRO.. RECHTS SAG ICH DOCH DU AAARSSSCHH!!! HEB JE EVEN VOOR MIJ....
Oh hij is er zo eentjequote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast niet. Maar als Tim ziet dat iemand harder gaat, gaat hij ook harder. En harder. En harder.
Hij laat zich altijd te snel uitdagen enzo.
Dus ik denk dat ie 't beter kan laten.
Hij wil overigens een ringtaxi gaan boeken voor komende zomer.
jettaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van de c:rew? Een Golf en een Visa/MX-5.
bij lipje uit de buurt blijven.....checkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Tja weetje, het is een beest waar ik geen band mee heb en er alleen maar is voor de muizen. Dan vind ik dit gewoon kut.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Zorg dan dat ie daar waar ie afvalt niet kan komen. Of neem geen kat als je die shit te duur vindt.
Welke liefdequote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
Kattenliefde gaat door de beurs. Mucha heeft me ook al een Mac Mini gekost aan onderhoud
kinderen vallen over het algemeen minder snel uit een raamquote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij moet later geen kinderen nemen, want je kan al geen kat opvoeden![]()
.
Nou, dat betwijfel ikquote:Op maandag 11 juni 2007 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kinderen vallen over het algemeen minder snel uit een raam![]()
Wie laat z'n kind bij zo'n plek komenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik. Een kat loopt iets stabieler dan een kiddo.
Jij laat je kat ook ergens uitklimmenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie laat z'n kind bij zo'n plek komen
Dan ben je een slechte ouder. Net als je kinderen zonder zwemvesteje laten spelen in de haven
Ehm, het is een dakenkat, lijkt me nogal logisch dat hij zelf overal in huis de ramen uitloopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij laat je kat ook ergens uitklimmen.
Ik heb mijn raam meteen dicht geflikkerd toen Mickey daarop zat.
Bij jou hoeft er niet ingelikt te worden, gewoon vaker posten en miepen in de gespot reeksquote:
Hoeveel kiddo's die dingen niet gered hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie laat z'n kind bij zo'n plek komen
Dan ben je een slechte ouder. Net als je kinderen zonder zwemvesteje laten spelen in de haven
Ja die van mij idem.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel kiddo's die dingen niet gered hebben
Van die van mij kon je ook echt soep koken aan het eind van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |