quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
lang geleden dat jij een OP maaktequote:
waar?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat een turbo diesel met een turboloze benzine wordt vergeleken.
Mja.. feit is wel dat diesel motoren steeds dichter in de buurt komen van benzine motoren. (allebei met turbo)quote:
hoezo raar? 't zijn allebei motoren, ze zitten allebei in auto's verschil is de manier van ontsteking en de brandstof die je er in gooit.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
ik vind het raar dat diesels en benzine motoren worden vergeleken, beetje hetzelfde als een auto en motor vergelijken
jammer dat er maar 2 zoomstanden zijn, ingezoomd of nog meer ingezoomdquote:Op zondag 10 juni 2007 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
http://maps.live.com/
Die bird eye view![]()
Koop een groter schermquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer dat er maar 2 zoomstanden zijn, ingezoomd of nog meer ingezoomdWel een mooie kwaliteit. Nu nog heel de wereld er mee coveren
linkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop een groter scherm![]()
Maar ik vind de kwaliteit echt heel goed, je kunt de partytent in m'n achtertuin zien staan incl de stoelen hier in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |